-> Urbi: No tak třeba ten karbec je v celku úsměvně zrepasovaný

A docela by mě zajímalo,jak jsi řikal,že máš lepší výkony na 5k jak fabrika na 130 L/A,jestli tam neni třeba podobně "upravený" karbec...že by to třeba nebylo jenom rozdělovačem.To je stejný story,jako Lekr L/A

Každý to jezdí,ale s tím co se jezdilo to nemá společnýho vůbec nic
Ale tak když to někoho baví,ať jsi jezdí co chce,třeba 1,4l v kategorii 1300ccm
-> Sita: podobnou hlavu,když posadíš na 1,3 nebo 1,4 s rozumnou vačkou kolem 280° a dáš tomu přizpůsobený karbec na sériovým sání + slícuješ,trochu si pohraješ se spodkem,aby to nemělo ztráty (u fábky ani nemusíš) + trochu rozumný rozdělovač aby ti nekončila regulace ve 3000ot a byla tak vačka uplně k ničemu,budeš mít základ slušný motor,co nemá najeto miliony Km,tak tam máš 100koní jako nic.
Tahle hlava co jezdím,je dělaná v polních podmínkách,ventily broušený bruskou v soustruhu (CNC jsem v tý době vůbec neřešil),má to akorát trochu sací kanály,výfuky jsou origo...nic víc.Takže ono těch 100-koní neni zase až tak těžký mít v motoru ani na 1,3-litru."Důkaz&quo
t; mám v kartě

Jede to dost slušně a je to dělaný více jak před 5-lety,dneska bych tu hlavu i motor udělal (a dělám to) uplně jinak,ale tohle se prostě povedlo v celku

Takže motor,který je v základu ze sériových dílů a akorát jsou ty díly sladěný tak nějak k sobě,ale jak říkám,žádný zázrak to zase neni,ale předjede to kde koho
