Felicia Bmm - problém - bohatost

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 06.03.2015 do 21.03.2015, založil/a PsychoWard666
řadit dle data
12:05:11
21.03.2015
horst39
-> PsychoWard666: V úterý můžu udělat fotku grafu dobrý lambdy na osciloscopu
21:57:31
16.03.2015
PsychoWard666
-> horst39: Co jsme to zkoumali a zkoumali tak jsme došli k závěru, že elektrika je ok (ukazuje to to samý i na Feldě co jezdí za 7 litrů a nemá žádný problém). Takže se bude dělat palice, rozvody a rovnou tam hodím jinou vačku a pokud vše pujde dobře tak snad za měsíc už budu frčet a bude klid.....holt to prostě bude víc žrát a ničit okolí benzínem, ale už na to seru 1
19:20:47
16.03.2015
horst39
-> PsychoWard666: Ja jezdím s bmm(forman) též za 7-8L, rekort je 6.8l eko jízdou..(většinou trasy po 50-60km)

Možná hledáš problém, tam kde není...

Pokud tedy to ohřátý nesmrdí až zaroh:D
upraveno 2x, naposled 16.03.2015 19:23:50
17:40:26
14.03.2015
PsychoWard666
-> horst39: Já to většinou měřím vždycky když tankuju a víc jezdím město, takže těžko takhle říct. Ale míň jak 7 to nebude, spíš to vidím tak kolem 8
17:08:53
14.03.2015
horst39
-> PsychoWard666: zvláštní, bmm není složitý systém...

Kolik je spotřeba na delší trasu? (víc jak 50km)
16:22:49
14.03.2015
PsychoWard666
-> horst39: Ten sem taky měnil a i kontroloval, v podstatě vše co se dalo zkontrolovat diagnostikou funguje jak má, jak čidlo teploty, tak čidlo teploty nasávanýho vzduchu, otáčky to ukazuje dobře i volnoběh a klapka funguje jak má.....proto právě nevím kde hledat....teď sem testoval lambdy co mám doma a byli i na autě a všechny fungují jak mají, ale na autě to nefunguje nebo nevím kde je problém, že pořád určují bohatou směs.
16:09:34
14.03.2015
horst39
-> PsychoWard666: snímač teploty v sání se kontroloval?
16:01:02
14.03.2015
PsychoWard666
-> horst39: Zkoušel, i výměnu ŘJ a nic
15:58:44
14.03.2015
horst39
-> PsychoWard666 14.03.15 15:54:28: středový tlumič nemá vliv, zkoušels reset Řj (odpojení baterky na delší dobu)?
15:58:18
14.03.2015
francomk
-> PsychoWard666: Streďák na to nemá absolútne žiadny vplyv...
15:54:28
14.03.2015
PsychoWard666
Teď mi někdo na FB napsal, že to žere protože nemám středový tlumič a lambda to kvuli tomu špatně vyhodnocuje, je to možný?
15:40:55
14.03.2015
PsychoWard666
-> zdrub: Jenže já se bojím, že tímhle oddělám ten motor brzo uplně, hlavně svíčky budou furt uchcaný a pak dopadnu jak brácha a nebude mi to startovat.
15:20:42
14.03.2015
zdrub
-> PsychoWard666: Zas jede to, jede tak možná už bych se na to vysral, za ty prachy co si do toho nasypal to asi nastálo?
15:14:57
14.03.2015
PsychoWard666
-> zdrub: No něco přes těch 9, ale jde o to, že je to fakt bohatý, jak podle diagnostiky tak i z výfuku to je cítit....to mě trápí víc než ta spotřeba
14:47:10
14.03.2015
zdrub
-> PsychoWard666: A kolik že ti to žere ve městě v návodech jsem našel že to má žrát 9l.
14:32:08
14.03.2015
PsychoWard666
Tak těsnění mezi sáním a hlavou vyměněno a nic, pořád lambda dělá to co předtím
23:24:16
12.03.2015
PsychoWard666
-> zdrub: Problém je v tom že ono to u Feldy pořád lítá od 0.1V do 0.9V....tim pádem nemůžu nic nasimulovat, když mě se to drží víceměně na těch 0.9-1V
17:37:37
12.03.2015
lacko
ok dik
17:01:41
12.03.2015
castrol
-> lacko: ma rozdielne vstrekovace ale pouzit ide
15:31:07
12.03.2015
lacko
caute skodovaci,mam otazku je nejaky rozdiel medzi vstrekovacom s klapkov z motora 40a-50kw bmm da sa pouzit z jedneho na druhy typ?
15:28:26
12.03.2015
MOLSO
-> zdrub: no pokial viem lambda pri pritomnosti kyslika generuje napatie
14:40:11
12.03.2015
zdrub
-> PsychoWard666: Jestli si ze školi pamatuju dobře, tak lamda při průchodu kyslíku mění svůj odpor. Tak bych nějak nakamufloval odpot aby si to myslelo že to je moc bohatý a vstřikovalo to míň paliva.
12:42:54
12.03.2015
PsychoWard666
-> zdrub: No to je taky možnost, uvidíme...ale já právě nechápu jestli to co ukazuje vag je to co lambda zaznamenává nebo jak už na to reaguje.....a lambda je 4 pinová
12:30:02
12.03.2015
zdrub
-> PsychoWard666: Bych zkusil ještě vyměnit tu el. instalaci to je jen na konektorech jednu máme doma. Jestli tomu dobře rozumím diagnostika ti ukazuje že to je moc bohatý a jednotka to neřeší. ta lamda má předpokládám 4 dráty.
12:26:39
12.03.2015
PsychoWard666
-> zdrub: No odpor vyhřívání má 3 ohmy, ale to mají všechny co sem měřil, podle dílenský příručky má mít 1,5 ohmu. Ale tam jde pořád jenom o vyhřívání a po delší jízdě se stejně už ohřívá plynama z výfuku, takže aspoň po delší jízdě by fungovat měla. Ale v tomhle asi problém nebude. Jinak sem teda vyměnil vše. Ještě o víkendu zkusím vyměnit těsnění u svodů, ale nepřijde mi, že to bylo někde netěsný, ale to už je fakt poslední věc co mě napadá.
12:06:47
12.03.2015
zdrub
-> PsychoWard666: takže už jsi vyměnil všěchno? Ty odpory tý lamda sondy jsem nějak nepobral tam teda píšeš že má 4 ohmy a má mít 1,5. pak už jen zkusit nakecat jednotce že to má moc bohatý, a nebo ještě zkusit vyměnit el. instalaci motoru.
10:48:05
12.03.2015
PsychoWard666
-> zdrub: Tu už sem taky zkoušel, mě to jenom žere a je to moc bohatý, jinak starty v pohodě
10:43:23
12.03.2015
zdrub
-> PsychoWard666: A tu napětovou kostku ji už vyměnil? Tobě to teda akorát víc žere, nebo to nejde občes nastartovat, to dělá bráchovy.
10:19:12
12.03.2015
PsychoWard666
-> Stepan FUN: Jenže já nemám prachy na to je kupovat jentak....a nevyměněj mi jí pokud nepřinesu papír že byla odborně montovaná a výpis z diagnostiky.....ale když se chovají 3 lambdy naprosto stejně tak bude chyba asi jinde ne?
07:57:10
12.03.2015
StepaNoFUN
-> PsychoWard666: Nová neznamená dobrá. Před časem se mi stalo, že jsem vyzkoušel 2 (jedna KO po 30vteřinách, druhá vydržela 1000km) a až třetí (od jinýho výrobce) fungovala.
23:55:34
11.03.2015
PsychoWard666
Tak jednotka vyměněna, imo nastaveno v pohodě......a stejně to bylo k ničemu, je to snad ještě horší, drží se to kolem 1V ale lambdu sem dával novou.
09:46:06
10.03.2015
PsychoWard666
Tak sem vyměnil komplet vstřikovač s klapkou za jiný, z Felicie která jezdila bez problémů. Auto jede líp a i tahá líp na pětku, ale problém s lambdou přetrvává. Taky sem vyměnil čidlo teploty na termostatu a teď mi ukazuje budík 120°C a podle diagnostiky 80°C. Takže asi vyměním tu lambdu a budu doufat, že se problém vyřeší, protože nic jinýho už vyměnit ani nejde.
07:27:00
09.03.2015
PsychoWard666
-> Stepan FUN: Ok, díky, zítra bych měl pro tu jednotku jet tak snad to bude v pohodě
07:14:13
09.03.2015
StepaNoFUN
-> PsychoWard666: Musíš se spojit s jednotkou imobilizéru. Adresa 25.

Pak dáš Přizpůsobení, uložíš 000, odpojíš se od jednotky, vypneš na půl minuty zapalování a po jeho zapnutí startuješ.

Samzřejmě je pak dobrý udělat u jednotky motoru reset do továrního nastavení a pak základní nastavení, ale už to půjde nastartovat.
07:07:26
09.03.2015
PsychoWard666
-> castrol: Jo je to plná verze právě, verze 304, poslední co by měla jít s tim KKL kabelem, ale když sem koukal že už i ty hex kabely nejsou drahý tak asi pořídím časem ten a novější verzi vagu.
20:10:28
08.03.2015
castrol
-> PsychoWard666: len sa opytam mas vag plnu verziu ?
19:55:16
08.03.2015
PsychoWard666
-> Tommyk: No nějak to jde určitě, to mi řekl i ten prodejce tý jednotky že je to jednoduchý zprovoznit, ale já tam právě nemam jiný možnosti než načíst a uložit, ale k imobilizéru se nijak nedostanu
19:43:32
08.03.2015
Tommyk
-> PsychoWard666: hele takle od stolu ti to neřeknu, musel bych to vidět live :-) ale musí to jít.
18:50:42
08.03.2015
PsychoWard666
-> Tommyk: Já na to teď koukal a nějak nevím co dál, v přizpůsobení mám jenom tohle, že by blbá verze nebo celkově blbej VAG?
zvětšit Felicia Bmm - problém - bohatost - obrázek od PsychoWard666 vložen 08.03.2015 18:50:42
18:20:53
08.03.2015
Tommyk
-> PsychoWard666: pokud budu mít čas, tak není problém 4
16:37:25
08.03.2015
PsychoWard666
A ještě tady shrnu co sem všechno zkoušel a je ok:

VN kabely, svíčky, rozdělovač včetně palce a víčka

klapka, naklápění klapky, volnoběh a vše s tím spojené je v pořádku a případně seřízené

vedení k lambdě, lambda přes diagnostiku a vyhřívání lambdy je v pořádku, jenom ta křivka nesedí a pořád to dělá bohatý



Ještě zítra zkusím sehnat zapalovací modul, protože tam by mohla být chyba, jinak asi teda vyměnit lambádu a doufat že to bude ok



edit: ještě čidlo teploty a čidlo nasávaného vzduchu je taky ok
upraveno 1x, naposled 08.03.2015 16:38:38
15:19:16
08.03.2015
PsychoWard666
-> Tommyk: Ok, našel sem jednotku za 200kč, můžu se pak na tebe kdyžtak obrátit kdybych si nevěděl pořádně rady co s tím imo?
14:11:05
08.03.2015
PsychoWard666
-> MVM: Já vím, tak já čekal, že něco zjistím a ona je to v podstatě záhada pro dost lidí, protože lambdy se chovají obě stejně, takže bych řek že je spíš chyba ve vedení, ale to je ok, tak pak jedině řídící jednotka. Ale nevím no, ještě zkusím vyměnit zapalovací modul a případně svíčky a uvidíme jestli se to zlepší nebo ne
12:09:47
08.03.2015
MVM
-> PsychoWard666: Jen jsem chtěl říct,že když si někdo vezme za odbornou práci víc a odstraní závadu - vyjde to levněji než ti co vymění půl auta a pořád to nejede nebo se závada opakuje..
12:05:43
08.03.2015
PsychoWard666
Tak to holt asi budu muset svěřit někomu zkušenějšímu, za 14 dní mi na to mrkne kámoš co má pořádnou diagnostiku a vyzná se víc. Tak snad se to nějak potom vyřeší
12:01:48
08.03.2015
lukydm
Ak môžem pridať postreh. Mam Formana 1,3 BMM, 50kW mali sme ten isty problem, furt to žralo 10+. Nakoniec som vymenil asi všetko a teraz som vymenil cely BMM vstrekovač. Stym som aj vymenil tesnenia pod klapku a vo vstrekovači. Zerie to menej, nesmrdi to benzinom a motor je tichši. Všetko podľa VAG fungovalo, tlak čerpadla v norme. Tiež bolo citit vyfukove plyny a benzin v interiery.
zvětšit Felicia Bmm - problém - bohatost - obrázek od lukydm vložen 08.03.2015 12:01:48
11:44:12
08.03.2015
MVM
Celý je to o dávkování paliva - takže dukud nezměříš tlak benzínu (a pojem stříká to je to dobrý není pro mě hodnota ) Nízkej/vysokej tlak je pro vstřikování základní!.Stejně jako všechny mechanický vlivy od těsností,vůlí,kompresí atd. Za další zatížení motoru - TPS snímač polohy klapky - má to dvě odporový dráhy - takže nejlíp na osciloskopu projet odpor a porovnat co tam je/není. Díky této hodnotě získá motor pojem o průtoku vzduchu. To že lambda lítá osciluje znamená že reaguje na bohatou/chuodu směs a omezuje/prodlužuje otevření elmag.vstřik ventilu. Pokud je v háji čerpadlo nebo regulátor tlaku - tak ta jednotka neví na čem je a snaží se to v rámci svých mezí ukočírovat elektronicky. Při hledání takových závad je jepší zástrčkovou diagnostiku rovnou zahodit - a proměřovat hodnoty až na svorkovnici u řj a porovnávat se správnýma. Nebo měnit postupně vše metodou pokus/omyl..

(Občas se stalo že byla přesycená nádobka s aktivním uhlím - odvětrání nárže a směs se výrazně obohacovala. Je potřeba jít postupně a vylučovat chybu. Od svíček,káble,palec,cívka. . atd. Snímač teploty pro řj
upraveno 2x, naposled 08.03.2015 11:53:49
11:35:11
08.03.2015
castrol
-> PsychoWard666: tak som to bor premerat a lambda podla obrzku ma mat 1,5ohmu a mam 1,2 ohmu co je v norme si myslim
11:28:08
08.03.2015
Tommyk
Když vyměníš jednotku tak ve vagu dáš přizpůsobení imo - výměna řj.

Jinak s problémem asi neporadím 10 Jediný co mě napadá je jako psal eidy - že to někde přisává vzduch
11:15:58
08.03.2015
PsychoWard666
-> Mr._Nosferatu: Ta moje určitě ne, a ta druhá taky nejspíš ne, ale už vím proč to nejde, jde tam o tyhle výstupky a to není kvuli tomu že by to byla 40kw ale že nemá imo, takže když je uříznu tak jí tam snad dostanu ne? A i kdyby to byla 40kw tak na testování jestli mi blbě řídí lambdu to stačí a nic se neposere ne?
zvětšit Felicia Bmm - problém - bohatost - obrázek od PsychoWard666 vložen 08.03.2015 11:15:58
Extreme Tyres