-> palinator 27.05.20 15:33:49:
Což mi připomíná, že budu muset před Pohofestem ještě zajet na STK s Å - tam mi TK a EK propadla začátkem května...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
olejova vana s 105
12:20:44
28.05.2020
28.05.2020
Bukaj
15:33:49
27.05.2020
27.05.2020
palinator
-> darklord:
Ale kvůli zaplacení pojistky nikam nemusim, což u ME a TK je u nás už trochu problém.
Ale kvůli zaplacení pojistky nikam nemusim, což u ME a TK je u nás už trochu problém.
15:31:46
27.05.2020
27.05.2020
darklord
-> palinator: na SK by si musel byt milionar, co neplatna nalepka, to 166EUR. Nieco ako u vas s povinnou poistkou
15:26:51
27.05.2020
27.05.2020
palinator
-> minno:
Já to mám věčně propadlý i při dvouroční lhůtě.
Já to mám věčně propadlý i při dvouroční lhůtě.
15:25:19
27.05.2020
27.05.2020
minno
-> palinator 27.05.20 15:24:10: tak to máte na parádu potom
15:24:10
27.05.2020
27.05.2020
palinator
-> minno:
Stejně jako TK, 2.
Stejně jako TK, 2.
15:19:18
27.05.2020
27.05.2020
minno
EK v ČR na autách bez katalyzátora máte každý rok, či každé dva?
Meniť motor čo rok (ako u nás) je ale kravina...
Meniť motor čo rok (ako u nás) je ale kravina...
00:00:29
21.05.2020
21.05.2020
Robert 106
Široká přední náprava a úzké blatníky jsou přeci také zakázané ne ?
Leze to moc ven.
Leze to moc ven.
06:26:16
19.05.2020
19.05.2020
Bukaj
-> Uzovka1977: Pokud bys dával vlečku, tak potřebuješ na kastli minimálně vyměnit hluboký kastlík baterky za mělký a nejsem si jist, jak to je se zadními trubkami od motoru k chladiči - jestli Garde také kvůli vlečce nemělo jiné, než kyvkové užovky...
20:13:13
18.05.2020
18.05.2020
Uzovka1977
-> Tomaso435: Ano riskují kriminál a to na ferovku... Dokud není přeraženo jde pouze o přestupek....
20:10:51
18.05.2020
18.05.2020
Tomaso435
-> Uzovka1977: pak asi zavřou pulku majitelů 742. .. dost možná už sou za brankou
20:03:03
18.05.2020
18.05.2020
Uzovka1977
-> Tomaso435:
Vím, bylo mi to už nabídnuto, problém je že jde o trestný čin.
Vím, bylo mi to už nabídnuto, problém je že jde o trestný čin.
20:01:54
18.05.2020
18.05.2020
Tomaso435
-> Uzovka1977 18.05.20 19:54:41: no takže nálitek na pumpě je skvělé misto pro číslo originálního motoru . toť vše. takhle to funguje
19:54:41
18.05.2020
18.05.2020
Uzovka1977
Takže co jsem zatím zjistil... Volal jsem si s pánem ze zkušebny individuálních přestaveb z Dekry. Tento má užovku s Favomotorem legálně. Krátkou dobu to zapsat šlo, pak vyšel TZH kde je to zakázáno. Děkuju Jožko, moc jste mi v tom vlákně společně s Tradym pomohli se zorientovat a připravit.
Takže jediná možnost je individuální přestavba. Při navýšení výkonu motoru do 20% se nebudou řešit brzdy a kola... Nicméně je lepší udělat 4pístky, protože brzdová zkouška bude, tak aby prošla... Další bude dobré rozšířit na M. Kyvka vzadu může zůstat, ale M a vůbec když už, tak rovnou vlečku. Čili aby u zkoušek uspěla budu muset splnit část z to co bylo žádáno původně pro M. Nemusím mít 5 kvalt což je skvělé neboť ho nechci, takže neměním nádrž (mám plastovou)... Taky nemusím měnit plechy na karoserii čili zůstane užovka, což se mi líbí. Včera jsme jeli na nákup a jeden člověk si mě odchytl na parkovišti a nabídl 70 000 s tím, že nás zaveze domů a rovnou si ji odveze. ANI KULOVÉ :-). Nedám, tahle je moje, jsem druhý majitel a přesvědčilo mě to tak, že si ji upravím podle sebe a legalizuju formou individuální přestavby. Karoserie je ve stavu, kdy mi to dává smysl a hodnota auta jako naprostá rarita citelně vzroste... Cena všech zkoušek bude stát mezi 50 - 70 000,-. Cenu úprav odhaduji na dalších 70 000,-. Budu chtít zpevnit svary na kastli a pozinkovat.
Asi mi ta investice vzhledem k roku výroby 1977 dává tak nějak smysl a na denní ježdění konečně spravím Patrola Y60... Takže děkuju všem a budu rád, když mě v té přestavbě podpoříte užitečnými radami...
PS: nálitek na pumpě mám a je čistý, ale vnitřnosti motoru budu pak po zkouškách tunit na Fabii. Jinak bych zkoušky nedal.
Takže jediná možnost je individuální přestavba. Při navýšení výkonu motoru do 20% se nebudou řešit brzdy a kola... Nicméně je lepší udělat 4pístky, protože brzdová zkouška bude, tak aby prošla... Další bude dobré rozšířit na M. Kyvka vzadu může zůstat, ale M a vůbec když už, tak rovnou vlečku. Čili aby u zkoušek uspěla budu muset splnit část z to co bylo žádáno původně pro M. Nemusím mít 5 kvalt což je skvělé neboť ho nechci, takže neměním nádrž (mám plastovou)... Taky nemusím měnit plechy na karoserii čili zůstane užovka, což se mi líbí. Včera jsme jeli na nákup a jeden člověk si mě odchytl na parkovišti a nabídl 70 000 s tím, že nás zaveze domů a rovnou si ji odveze. ANI KULOVÉ :-). Nedám, tahle je moje, jsem druhý majitel a přesvědčilo mě to tak, že si ji upravím podle sebe a legalizuju formou individuální přestavby. Karoserie je ve stavu, kdy mi to dává smysl a hodnota auta jako naprostá rarita citelně vzroste... Cena všech zkoušek bude stát mezi 50 - 70 000,-. Cenu úprav odhaduji na dalších 70 000,-. Budu chtít zpevnit svary na kastli a pozinkovat.
Asi mi ta investice vzhledem k roku výroby 1977 dává tak nějak smysl a na denní ježdění konečně spravím Patrola Y60... Takže děkuju všem a budu rád, když mě v té přestavbě podpoříte užitečnými radami...
PS: nálitek na pumpě mám a je čistý, ale vnitřnosti motoru budu pak po zkouškách tunit na Fabii. Jinak bych zkoušky nedal.
18:24:45
18.05.2020
18.05.2020
Tomaso435
-> Uzovka1977 16.05.20 10:46:14: a ten favo motor má ten malej nalitek u vodní pumpy kde má klasická škůdka čislo ?
07:13:08
18.05.2020
18.05.2020
Bukaj
-> Vojťas 17.05.20 13:23:37: Právě, že problém je při TK - neprojde evidenčkou...
Je to blbost řádná, o tom žádná. Ale když výrobce řekl: "Ne!", tak těžko něco řešit...
Je to blbost řádná, o tom žádná. Ale když výrobce řekl: "Ne!", tak těžko něco řešit...
20:17:56
17.05.2020
17.05.2020
Robert 106
PS kdybys hodlal šrotovat tak já Ti za ní cenu šrotu rád dám potřebuji nějaký dayli car.
20:15:31
17.05.2020
17.05.2020
Robert 106
Pokud má ten motor tlaky tak v tom nevidím problém a může se rovnou i mumýt a natřít halava + víko = hned to bude vypadat. Jde o to příslušenství.
Rozdělovač můžeš přehodit ale svody a karburátor jsou potřeba primárně 120.
Naprasit lekr by tam šel, ale podložka + udělat díry se závitem na ty tři lekří šrouby.
Co prostě trochu zainvestovat a složit celý origo motor ? Určitě Ti tady někdo prodá nějaké přebytky ze stodoly / půdy.
Mě osobně tahle motorařina neskutečně baví :-)
Rozdělovač můžeš přehodit ale svody a karburátor jsou potřeba primárně 120.
Naprasit lekr by tam šel, ale podložka + udělat díry se závitem na ty tři lekří šrouby.
Co prostě trochu zainvestovat a složit celý origo motor ? Určitě Ti tady někdo prodá nějaké přebytky ze stodoly / půdy.
Mě osobně tahle motorařina neskutečně baví :-)
16:53:12
17.05.2020
17.05.2020
saskyn2
Problém je, že jak je to jednou v systému tak od toho dají všichni ruce pryč.
13:23:37
17.05.2020
17.05.2020
Vojťas
-> Jozka 16.05.20 11:11:09: ale neni to problem na stk ale na emisich na stk motor ani neotevira ne? neni duvod.
11:24:42
17.05.2020
17.05.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Uzovka1977: psal jsem Ti SZ, treba neco vymyslime..., ale nevim od kud jsi, neplanujes nejakou zajimavou cestu?
Ja bych taky nechtel jezdit se zadohrabem bez favomotoru a taky bez 5q, ale vlastne ani s kyvkovym autem nemam zkusenosti, mel jsem jen jedno, vse mam vleckove a ted uz jen rapidy.
Ja bych taky nechtel jezdit se zadohrabem bez favomotoru a taky bez 5q, ale vlastne ani s kyvkovym autem nemam zkusenosti, mel jsem jen jedno, vse mam vleckove a ted uz jen rapidy.
11:00:39
17.05.2020
17.05.2020
Nwkt
-> stepan: přesně tak, musel by udělat přestavbu na M
08:33:46
17.05.2020
17.05.2020
stepan
-> Tom Troll: Nedoporučoval se do M2. Do užovky a M1 byl zakázanej, stejně jako 130, 135 a 136. Celkový provedení včetně brzd, náprav a převodovky muselo odpovídat 130.
01:53:59
17.05.2020
17.05.2020
Tom Troll
-> Jozka: -> Uzovka1977: Stanovisko (dokud bylo a vyjadřovali se) bylo že nedoporučuje, ale nezakazuje. Takže pokud se najde člověk co je ochotnej přimhouřit okem nad starym TZH, ideálně škodovák, tak to zapsat jde. Nedávno (asi pár měsíců zpět) tu někdo dával fotku zápisu že po lustrování technickejma narazil konečně na toho sprácnýho.
01:41:44
17.05.2020
17.05.2020
Jozka
-> Uzovka1977: Nu, jedinej způsob je bohužel najít správnýho člověka.. Na zkřížení užovky a motoru 781 bylo stanovisko výrobce pokud vím vždy negativní (kdysi, když se řešilo individuálně i později, když se v tzv. THZ výrobce ještě vyjadřoval v detailech), takže velice vstřícný dopravní odbor byl zapotřebí vždycky..
Pokud bych dneska chtěl takovou kombinaci provozovat, šel bych cestou doladění putovního motoru i auta (+ pomocných prostředků), se kterýma se záměna motoru zvládnout za odpoledne . Ale jsem napůl v bezvědomí, třeba někdo nabídne lepší řešení.
Pokud bych dneska chtěl takovou kombinaci provozovat, šel bych cestou doladění putovního motoru i auta (+ pomocných prostředků), se kterýma se záměna motoru zvládnout za odpoledne . Ale jsem napůl v bezvědomí, třeba někdo nabídne lepší řešení.
01:41:44
17.05.2020
17.05.2020
Jozka
-> Uzovka1977: Nu, jedinej způsob je bohužel najít správnýho člověka.. Na zkřížení užovky a motoru 781 bylo stanovisko výrobce pokud vím vždy negativní (kdysi, když se řešilo individuálně i později, když se v tzv. THZ výrobce ještě vyjadřoval v detailech), takže velice vstřícný dopravní odbor byl zapotřebí vždycky..
Pokud bych dneska chtěl takovou kombinaci provozovat, šel bych cestou doladění putovního motoru i auta (+ pomocných prostředků), se kterýma se záměna motoru zvládnout za odpoledne . Ale jsem napůl v bezvědomí, třeba někdo nabídne lepší řešení.
Pokud bych dneska chtěl takovou kombinaci provozovat, šel bych cestou doladění putovního motoru i auta (+ pomocných prostředků), se kterýma se záměna motoru zvládnout za odpoledne . Ale jsem napůl v bezvědomí, třeba někdo nabídne lepší řešení.
21:36:59
16.05.2020
16.05.2020
Uzovka1977
Máš pravdu Jožko. Zamyslím se nad tím. Každopádně díky trochu to se mnou zacloumalo omlouvám se...
Netušil jsem že to jde legalizovat i dneska. Pročítám vlákno v legislativě... Akorát se v tom zatím moc nevyznám. Uměl by jsi mi tedy poradit prosím jak na uřadě přesvědčit zápis do užovky? Asi těžko namontuju vlečku atp. Zatím vím teda, že ta možnost existuje.
Netušil jsem že to jde legalizovat i dneska. Pročítám vlákno v legislativě... Akorát se v tom zatím moc nevyznám. Uměl by jsi mi tedy poradit prosím jak na uřadě přesvědčit zápis do užovky? Asi těžko namontuju vlečku atp. Zatím vím teda, že ta možnost existuje.
21:05:47
16.05.2020
16.05.2020
Jozka
-> Uzovka1977: No když jsi takhle totálně nepřipravenej, tak fakt nezaspal.. ale blábolit o ovcích nemá cenu, zcela evidentní příčina toho, že to nejde, je známá a někde úplně jinde ..
11:26:23
16.05.2020
16.05.2020
Uzovka1977
Dobu jsem nezaspal. Vím že provozovat bez zápisu v TP je to nelegální. Jsem ročník 1980. Technik dokud se motor nefotí nic neriskuje. V případě průseru tam prostě na kontrole bylo to co má být. Samozřejmě je to zčásti i o důvěře a to v ČR evidentně moc nefunguje. Jsme jako stádo debilních ovcí se kterými vyjebává byrokracie a taky na to jako celek dojedeme... Zvláště když nám vládne to co nám vládne a to je obrazem lidských voleb. Každý demokratický národ má vládu a úřady jaké si zvolil.
Škodovku s motorem 742.12 provozovat nechci. To ji raději nechám sešrotovat a bude zase o jednu méně a ty Vaše stounou v ceně. Tak to chce systém, ne já aby bylo jasno.
Škodovku s motorem 742.12 provozovat nechci. To ji raději nechám sešrotovat a bude zase o jednu méně a ty Vaše stounou v ceně. Tak to chce systém, ne já aby bylo jasno.
11:11:09
16.05.2020
16.05.2020
Jozka
-> Uzovka1977: Zaměnit vanu za favorití jsem nikdy nezkoušel, určitě bych našel hlubokou 18 děr (asi AL) alespoň na zapůjčení.. akorát myslím, žes díky známostem totálně zaspal dobu - jinej typ motoru už je zásadní problém na STK hóóódně dávno.. U nás v okolí (pět různejch STK) byl problém vždycky i 105 motor v kile nebo MB, natož profláklej favorit ve 105/120..
10:06:02
16.05.2020
16.05.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj 16.05.20 08:49:57: asi protoze nezaplatil prispevek na chod virtu...
09:34:35
16.05.2020
16.05.2020
Uzovka1977
Můj origo motor vypadá takto jak je na fotce... Náhradní mi nikdo z blízkého okolí nepůjčí protože by ho musel taky vyndat z auta... Taky to přehazování je děs. Čelo dolů, nárazník dolů, hadice, kapalina, kabely, těžké to je, další člověk... Když nemáte snadno kde a s kým a musíte obtěžovat jinde, snažíte se tomu vyhnout...
Hluboká vana za 300? Za rtu cenu snad jedině tady jinak teda nevím kde, protože na internetu je k dostání za tu cenu jen vyjímečně. Dají se sehnat totiž už těžko a například EDSR je 2x dražší než Lekr. Originální díly narůstají v ceně, protože jich kvapem ubývá. Čím starší tím dražší... Stejné je to i s rozdělovači atp. Proto si dost slibuji od zdejší inzerce. Navíc Fa. vanu koupím na šrotu za 100,-. Proč ji já blbec vyhodil do sběru, když jsem předělával Fa. Pozdě bycha honit. Myslel jsem že mi bude k ničemu a původní hlubokou jsem kdysi daroval i s košem nadšenci s užovkou 105 (1976). Já svou škodu nechci jako hnidopich veterána, ale jako fajn krásné a funkční auto. To se s původním motorem zcela vylučuje a myslím že mě chápete.
S mým meřením emisí byl průběh následující. Přijedu a zjistím, že pán technik a nadšenec do škodovek už není mezi námi. Mladý kluk se dívá na auto obdivuje a bere si papíry. V papírech je všimné litr. Za chvíli se vrací pro auto a já že nejdřív ať se podívá a řekne jestli to vůbec půjde. Otvíráme kapotu. To nebude problém, ale kvůli koronaviru počkejte venku... Usedám na obrubník a vytahuji knížku od Davida Grubera - Zlatá kniha komunikace a čtu si. Trvá to dlouho cca 30 minut. Slyším přes dveře více hlasů a pak zvýšené otáčky. "Aha probíhá meření. Ok tak snad to bude v pohodě". Vím, že motor je ve skvělé kondici jenom je trochu a schválně zvenku tzv. rat rot... Uběhne dalších 10 minut a vychází někdo úplně jiný. V ruce socialistický techničák... Muž cca 45 let evidentně nadřízený klučinovi technikovi... Tuším průser.
"Podívejte máte problém". Já na to "vážně"? On pokračuje: "Vy tam máte motor z favorita". Uff no to je objev říkám si v duchu... Odpovídám: "No nebudu vám lhát je tam". "Vidím jste taky škodovák, když jste to poznal"... "Před dvěma lety s pánem v tom nebyl problém, však Vy nic neriskujete a emise má dobré ne"? "To ano prošla, ale už je zaevidována v systému a já Vám to nemůžu uznat, protože nesouhlasí typ motoru a vystornování nejde". "Navíc je motor vyfocen na kamerách"...
Povídám: "Ojej to se to až tak změnilo, že už se fotí i motor"? "Ano". "Správně bych Vás neměl nechat ani odjet a rovnou nahlásit"... "Vraťte tam to co má být a já vám do týdne provedu opakované měření". "Když to bude v pořádku můžete dál na STK"... Odpovídám rozladěný: "No tak to Vám pěkně děkuju"... Vrací mi papíry a vyvezou auto. Nasraný jdu zaplatit to martyrium... Pro sebe si mumlám: "Jsem pro všechny strašně nebezpečný se sériovým, spolehlivým a emisně lepším motorem v pěkném autě z roku 1977". Kam jsme se to s tou byrokracií dostali můj bože. Projel jsem celou Asii... Kazachstán, Kyrgyzstán, Tajikistán, Uzbekistán. Byl jsem na Islandu, v Norsku, Švédsku, Finsku, Srbsku, Albánii... Nikde nemáte s úřady žádný větší problém pokud se tedy nechováte jako idiot a neberete drogy... My jsme fakt mentalitou divný národ. Takový svárný, zavistivý, mstivý, udavačský... Chce se mi zvracet, ale neztrácím víru v to, že stále jsou tu dobří lidé. Jen je jich jako šafránu a kvapem ubývají. O to víc by si jich měl člověk vážit.
Co se 742.12 motoru týká - nikdo mi neodpověděl a to jsem si myslel... Jde o to, že nemám ani původní sací koš. Mám koš s Fa. motoru, který tam pasuje a proto k němu chci přiřadit Fa. vanu. Jenom jsem si nebyl jistý, jestli to spasuju na starý blok tak aby se to dohrkalo. Vypadá to, že až na jednu díru to spasuju, ale nikdy jsem to tak neměl. Bude to mazat? Mám nechat redučák v bloku, nebo použít raději ten na koši? Karburátor dám Lekra na pětikanál (mám dva). Teoreticky by to mělo být v pohodě. Karbec Lekr jim nevadí, motor 781 ano...
Hluboká vana za 300? Za rtu cenu snad jedině tady jinak teda nevím kde, protože na internetu je k dostání za tu cenu jen vyjímečně. Dají se sehnat totiž už těžko a například EDSR je 2x dražší než Lekr. Originální díly narůstají v ceně, protože jich kvapem ubývá. Čím starší tím dražší... Stejné je to i s rozdělovači atp. Proto si dost slibuji od zdejší inzerce. Navíc Fa. vanu koupím na šrotu za 100,-. Proč ji já blbec vyhodil do sběru, když jsem předělával Fa. Pozdě bycha honit. Myslel jsem že mi bude k ničemu a původní hlubokou jsem kdysi daroval i s košem nadšenci s užovkou 105 (1976). Já svou škodu nechci jako hnidopich veterána, ale jako fajn krásné a funkční auto. To se s původním motorem zcela vylučuje a myslím že mě chápete.
S mým meřením emisí byl průběh následující. Přijedu a zjistím, že pán technik a nadšenec do škodovek už není mezi námi. Mladý kluk se dívá na auto obdivuje a bere si papíry. V papírech je všimné litr. Za chvíli se vrací pro auto a já že nejdřív ať se podívá a řekne jestli to vůbec půjde. Otvíráme kapotu. To nebude problém, ale kvůli koronaviru počkejte venku... Usedám na obrubník a vytahuji knížku od Davida Grubera - Zlatá kniha komunikace a čtu si. Trvá to dlouho cca 30 minut. Slyším přes dveře více hlasů a pak zvýšené otáčky. "Aha probíhá meření. Ok tak snad to bude v pohodě". Vím, že motor je ve skvělé kondici jenom je trochu a schválně zvenku tzv. rat rot... Uběhne dalších 10 minut a vychází někdo úplně jiný. V ruce socialistický techničák... Muž cca 45 let evidentně nadřízený klučinovi technikovi... Tuším průser.
"Podívejte máte problém". Já na to "vážně"? On pokračuje: "Vy tam máte motor z favorita". Uff no to je objev říkám si v duchu... Odpovídám: "No nebudu vám lhát je tam". "Vidím jste taky škodovák, když jste to poznal"... "Před dvěma lety s pánem v tom nebyl problém, však Vy nic neriskujete a emise má dobré ne"? "To ano prošla, ale už je zaevidována v systému a já Vám to nemůžu uznat, protože nesouhlasí typ motoru a vystornování nejde". "Navíc je motor vyfocen na kamerách"...
Povídám: "Ojej to se to až tak změnilo, že už se fotí i motor"? "Ano". "Správně bych Vás neměl nechat ani odjet a rovnou nahlásit"... "Vraťte tam to co má být a já vám do týdne provedu opakované měření". "Když to bude v pořádku můžete dál na STK"... Odpovídám rozladěný: "No tak to Vám pěkně děkuju"... Vrací mi papíry a vyvezou auto. Nasraný jdu zaplatit to martyrium... Pro sebe si mumlám: "Jsem pro všechny strašně nebezpečný se sériovým, spolehlivým a emisně lepším motorem v pěkném autě z roku 1977". Kam jsme se to s tou byrokracií dostali můj bože. Projel jsem celou Asii... Kazachstán, Kyrgyzstán, Tajikistán, Uzbekistán. Byl jsem na Islandu, v Norsku, Švédsku, Finsku, Srbsku, Albánii... Nikde nemáte s úřady žádný větší problém pokud se tedy nechováte jako idiot a neberete drogy... My jsme fakt mentalitou divný národ. Takový svárný, zavistivý, mstivý, udavačský... Chce se mi zvracet, ale neztrácím víru v to, že stále jsou tu dobří lidé. Jen je jich jako šafránu a kvapem ubývají. O to víc by si jich měl člověk vážit.
Co se 742.12 motoru týká - nikdo mi neodpověděl a to jsem si myslel... Jde o to, že nemám ani původní sací koš. Mám koš s Fa. motoru, který tam pasuje a proto k němu chci přiřadit Fa. vanu. Jenom jsem si nebyl jistý, jestli to spasuju na starý blok tak aby se to dohrkalo. Vypadá to, že až na jednu díru to spasuju, ale nikdy jsem to tak neměl. Bude to mazat? Mám nechat redučák v bloku, nebo použít raději ten na koši? Karburátor dám Lekra na pětikanál (mám dva). Teoreticky by to mělo být v pohodě. Karbec Lekr jim nevadí, motor 781 ano...
08:49:57
16.05.2020
16.05.2020
Bukaj
01:17:49
16.05.2020
16.05.2020
zedd
nemáš, protože prostě není. dobrou
01:13:47
16.05.2020
16.05.2020
zedd
-> saskyn2: najdi mi tabulku kde já jako technik se mužu hlídat jestli nevyčnívám ;-) už ji máš?
01:11:54
16.05.2020
16.05.2020
zedd
-> saskyn2: jo dík za scan, ale ty tady furt motáš dvě věci, něco si tady grcnul, a něco jiného jsi tady odkázal, furt to nechápeš?
01:10:25
16.05.2020
16.05.2020
zedd
-> saskyn2: nevím co tu píšeš za slohovky ale řekl si uplnou kokotinu na začátku ;-) sem v životě neviděl že by technik nechtěl vybočit z nějakých tabulek, že by vůbec řešil nějaké tabulky ty šašku. technik dělá kontrolní ukony co ho naučili na školení, stejně jako uklizečka se naučila nezkurvit koště, stejně jako automechanik se naučil připravovat auta na stk a nezkurvit přitom prahy při zvedání, atd.. tak hlavně až zas pojedeš za kemou na estéká tak se nezapomen poptat na ty tabulky, šašulo ;-)
01:06:48
16.05.2020
16.05.2020
saskyn2
Klasická rozdvojená osobnost
-> zedd 14.05.20 22:25:25: žádné bájné tabulky na vyhozené auta neexistujou
-> zedd 16.05.20 00:58:34: na ministerstvu jsou tabulky
tím končím, víc mě to fakt už nebaví
-> zedd 14.05.20 22:25:25: žádné bájné tabulky na vyhozené auta neexistujou
-> zedd 16.05.20 00:58:34: na ministerstvu jsou tabulky
tím končím, víc mě to fakt už nebaví
01:03:18
16.05.2020
16.05.2020
saskyn2
Pro jistotu sem dám printscreen než si to zase s těma tabulkma co nejdřív neexistují a ted už zase jo rozmyslíš a smažeš to ju
00:59:35
16.05.2020
16.05.2020
saskyn2
-> zedd: Hele nemám zapotřebí si psát po nocích s šaškem. Já žádný příspěvek nemazal(na rozdíl od tebe) a ty které jsem upravoval jsou vidět(což rozhodně není ten pod tím který si smazal. Jestli je sledovaný konkrétní technik nebo stanice je asi dost irelevantní a nepodstatná informace, všichni jedou za jednoho, jistě víš proč. A navíc já jsem rozhodně nepsal že je sledovaný jeden konkrétní technik viz -> saskyn2 14.05.20 18:33:50: není tam nic o jednom konkrétním technikovi, to sis tady zase vyfabuloval a vložil mi do huby, ono kontrola chodí samozřejmě pro celou stk, takže to bylo myšleno tak, že se sleduje úspěšnost stk ze které není dobré úplně vyčnívat, což si v tom smazaném příspěvku přesně napsal, takže fakt nechápu tuhle šaškárnu co tu předvádíš
00:58:34
16.05.2020
16.05.2020
zedd
tak pro všechny co čtou, kolega nadhodil že technik nechce vybočit z tabulek a proto vyhazuje cizí. Já sem si dovolil oponovat, ano, na ministerstvu jsou tabulky, ale na to jak si vedou stanice jako celek. Žádný technik se neřídí žádnou tabulkou, technik se řídí tím co najde nebo nenajde za závady. Pánko tady trošku slovíčkaří a já furt povídám to samé. Druhá věc je že asi jezdí někam na nějakou tu dobrou SteKa a ted jede bomby. Především je to na vás majitelé v jakém stavu máte auto, podel toho vznikají ty "tabulky"
00:36:59
16.05.2020
16.05.2020
zedd
-> saskyn2: jo taky sem si všiml že si změnil příspěvek předtím :-D holt upravy no
00:35:59
16.05.2020
16.05.2020
zedd
-> saskyn2: ne jantárku, ty tady pořád nadhazuješ odkaz na statistiku stanic, ale mluvíš o statistice jednotlivých techniků, mícháš tady dvě věci dohromady a nejde ti to. Nechápeš jak to funguje, jsi talian?
00:30:30
16.05.2020
16.05.2020
saskyn2
Aha tak už si to zase pro jistotu smazal. Tak si aspon za tím svým názorem stůj...
00:29:43
16.05.2020
16.05.2020
zedd
-> saskyn2: a najdi mi prosím přesně kde si protiřečím, samozřejmě ministerstvo nás má pod kontrolou. Ty o tom víš uplné hovno, nadhodil jsi tady píčovinu která je mezi lidma oblíbená, máš vědomosti maximálně tak nabrané z návštěv u jožky na jesteká v hornodolní. Jo musím se podívat do tabulek, v pondělí bych měl vyhodit aspon 5 aut, abych nevyčněl
00:29:00
16.05.2020
16.05.2020
saskyn2
-> zedd: Hele ty jantárku, trubkou si jdi nazývat svojí starou jo, nikdo na tebe není zvědavý. Sám už ani nevíš co za hovna meleš, abys nebyl za úplnýho blbce tak překrucuješ co napíšu. Nikde nepíšu že technici jedou podle tabulek, jen jsem napsal že potřebují nevyčnívat z tabulek, viz-> saskyn2 14.05.20 18:33:50: což si tady právě ted potvdil, že stanice mají sledovanou úspěšnost akorát si k tomu potřeboval napsat spustu blábolů a udělat ze sebe úplnýho vola
23:59:57
15.05.2020
15.05.2020
zedd
-> saskyn2: tak si příště rozmysli co tady grcneš o tom jak technici jedou dle tabulek, pane zákazníku ;-)
23:58:31
15.05.2020
15.05.2020
saskyn2
-> zedd: Ty si jedeš pořád svoji, tomu se říká jeden o voze a druhý o koze, nemá smysl tady na tebe reagovat...v podstatě v jednom příspěvku dokážeš popřít sám sebe, na jednu stranu tvrdíš že úspěšnost stanice nikdo nesleduje a hned v další větě napíšeš že storno je magnet na kontroly, doporučuji si to teda nejdřív ujasnit sám se sebou a pak reagovat na jiné příspěvky.
23:46:52
15.05.2020
15.05.2020
zedd
-> saskyn2: tady žiješ pořád z jednoho článku a z toho kam jezdíš, no tam to musí stát za to. U nás se třeba stornuje naprosto vyjimečně, to je třeba magnet na kontrolu z vrchu. Raději to vozidlo ani nezavedu do systemu a řeknu rovnou zakazníkovi co má dát do kupy. Cčko mám už od školy, a ostatní papíry jsem kvůli té práci dodělával, podle pravidel jako všichni ostatní. Tys tady prostě nadhodil kec že technik drtí cizí aby se držel tabulek. To je všeobecné podvědomí většiny čechosů, garážových lopat co s tím jezdí na nejbližší stkčko a myslí si jak ví. Technik samotný je posraný celý každý den, a ještě ti jak debil mění žárovky, místo aby to rovnou vyvalil..