-> Pavel P.. 09.09.25 20:53:45: U LEKRu je kulička zpětného ventilu součástí injektoru (je uvnitř), zpětný ventil akcelerační pumpičky je řešen pryžovým ventilkem.
Co se týče funkce akcelerační pumpičky, tak při pozvolném přidávání plynu nemá být prakticky vůbec v činnosti a palivo se vrací přes obtokový otvor zpět do plovákovky a správný chod motoru zajišťuje hlavní a přechodový systém (u LEKRu pak obohacovač). Akcelerační pumpička je aktivována pouze při prudším sešlápnutí pedálu, kdy přes obtokový otvor nestihne protéci všechno palivo zpět do plovákovky a jeho část je vytlačována přes injektor do směšovače...
Podle videí
-> darklord 09.09.25 20:33:27: těžko soudit, ale vypadá to v pořádku. Přidáváš tam pozvolna.
Ale v klidovém stavu (ovládací páčka klapky 1. stupně na dorazu a nikoli na stupňovité vačce startovací přívěry) nesmí být vůle mezi plastovou vačkou na osce klapky 1. stupně a kovovou páčkou akcelerační pumpičky...