KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ

prohledat
55 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.05.2014 do 13.06.2014, založil/a Mevrik
řadit dle data
22:10:01
13.06.2014
ferrari
-> Mevrik 10.06.14 21:44:37: Tak ale potom tam nemôžeš napchať trysky a vzdušníky zo SEDR130/136 9

Teda môžeš, ale bude to príliš bohaté...
00:05:18
11.06.2014
Mevrik
-> Pavel P..: máš pravdu ze 120 je 2932 :)
21:52:25
10.06.2014
Pavel P..
-> Mevrik: 2931 je ze 105
21:44:37
10.06.2014
Mevrik
-> ferrari:

2391 nevím s čeho je, já jsem koupil 2931 který je ze 120 ,trysky a vzdušníky atd jsem použil puvodní z 2951, jen jsem musel dodělat ekonostat na prvním stupni.
upraveno 1x, naposled 10.06.2014 21:45:47
14:49:37
08.06.2014
ferrari
a 2391 je z akého auta? Ak si napchal trysky do karbu zo 105ky, či 120tky, bude to píliš bohaté...
06:55:26
30.05.2014
Bukaj
-> Mevrik: Tak to byla zbytečná práce - rozprašovače jsou stejné3

Difuzor u SEDRu nevyměníš, je součástí odlitku7
12:29:13
29.05.2014
Mevrik
Aha tak jsem zas o neco chytřejší, ano přehodil jsem rozprašovače.
11:52:08
29.05.2014
m8rinek
-> Mevrik: To zřejmě myslíš rozprašovače. Tj. něco jako díl v pravo skoda.daves.cz/Teorie_kar buratoru_DCOE-fil_359.jpg díl v levo je difuzor... (nejsou to díly z JIKOVu).
11:51:19
29.05.2014
vhml
11:48:14
29.05.2014
Mevrik
vyklepl jsem je s 2951 i 2931 a následně naklepl s 2951 do 2931. Pokud ovšem nemám zmatené informace a difuzor je ten kroužek co je vyditelný zeshora na každém stupni.
10:44:34
29.05.2014
dragon_cb_cz
-> Mevrik: Jak jsi na SEDRu vyměnil difuzory by mě fakt zajímalo 1
09:42:52
29.05.2014
Mevrik
Tak vše vyřešeno opraveno uděláno. Nakonec jsem zajel na vrakoviště a sehnal karburátor kde šla druhá klapka otevřít jen pohledem, díky tomu jsem zjistil že tělo mého karburátoru je asi nějak zkroucené či co jelikož v něm i druhá osička nešla tak lehce. Takže jsem oba karburátory rozebral a poskládal jeden funkční. Jen musím dodat že karburátor který jsem koupil byl 2931, takže jsem musel prohodit vzdušníky, trysky, difuzory, dodělal ekonostat a při rozebrání jsem vyměnil všechny těsnění atd. A teď už vše funguje jak má, akorát se mi zdá že je nějak bohatá směs protože při protůrovaní jsou skoro vyditelné emise což s puvodním karbecem nebylo. Auto je teď živější, motor už neztrácí dech jako předtím ,maximální rychlost se trochu zvedla ale pořád se jen tak tak dostanu přes 120 km/h.
10:43:27
24.05.2014
Bukaj
-> Olgoj Chorchoj 22.05.14 12:31:08: 157 ->

Kadelus:
Zkus při vypnutém motoru přidat plyn na karburátoru naplno, ta zajišťovací páka musí cca ve 2/3 chodu páčky uvolnit druhý stupeň.

Pokud ne, je něco špatně (třeba ulomený jazýček na ní, ale to je nepravděpodobné, spíše se bojíš šlapat na plyn, nebo máš moc velkou vůli na lanku (struně).

Na neutrál se to ověřit dá, nesmíš se ale bát otevřít klapku I. stupně naplno1

Uznávám, je to řev4

Jestli máš pomocníka, tak ať při vypnutém motoru sešlápne pedál plynu na podlahu a na karburátoru uvidíš, zda se II. stupeň odaretuje, či nikoli...
06:11:39
23.05.2014
Kadelus
-> Olgoj Chorchoj: Vidiš - toho jsem si nefšiml.
12:31:08
22.05.2014
Olgoj Chorchoj
-> Kadelus: šmarjá panno, vždyť na tom videu se ta MECHANICKY OVLÁDANÁ ZÁVORA (červěně označená na obrázku níže) nikdy nepohne. Tu musíš napřed mechanicky otevřít(neboť s ní podtlak samozřejmě ani nepohne), aby mohla potom zafungovat podtlaková část co otevírá klapku!!!
09:31:47
22.05.2014
Kadelus
Hele a nechybí ti dole ta pérovka? pozice 22. Pak by to dělalo to co ti to dělá ....
zvětšit KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ - obrázek od Kadelus vložen 22.05.2014 09:31:47
08:51:02
22.05.2014
Mevrik
-> Kadelus: no a to je přesně co řeším proč to nefunguje jak má "UFO" mám poskládané dobře horní kryt, pružina, membrána, spodní kryt, na osičce membrány ramínko, pruřinka,podložka, jistící kroužek.
08:36:46
22.05.2014
Kadelus
Hele a nechybí ti na tom táhýlku od UFA nějaká pérovka co by za tu klapku tahala? Koukám že ufo tahá ale už nehejbá s klapkou. Té fakt divný. Máš prostě onanovací ufo 1

Tam bude problém v upevnění toho ramínka k táhýlku ufa jak tam jsou ty kontramatky. To ramínko má běhat s táhlem společně - né?
upraveno 2x, naposled 22.05.2014 08:39:59
08:14:29
22.05.2014
Mevrik
tohle vše mám dobře a mechanicky to funguje dobře akorát mi druhá klapka nereaguje na membránu v "UFO" tak když se pod plynem stáhne tak akorát zmáčkne pružinku pod ramínkem ovládání druhé komory ale za ramínko a následně hřídel a tedy klapku nezatáhne.
06:17:01
22.05.2014
Kadelus
Asi musíš dát víc plynu si myslim, a taky to chvilku trvá...
zvětšit KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ - obrázek od Kadelus vložen 22.05.2014 06:17:01
22:08:44
21.05.2014
robinho130
-> Mevrik: ten , od telesa karburátoru úplne prvý ide dat naopak , v oboch prípadoch zahnutím smerom ku karbrátoru , ale ked hovoríš že to máš stopro dobre tak nič potom , len mi to tak pripadalo tak som skúsil no
21:57:39
21.05.2014
Mevrik
-> robinho130: ten doraz nejde dát naopak má to tvarovaný výřer a buď by to bylo otočené ne druhou stranu směrem ven od karburátoru a nebo by to bylo jakoby naruby a tedy jazíček dorazu opět ven od karburátoru tohle má m 100 pro dobře
21:48:44
21.05.2014
robinho130
mne to pripadá podla poslednej fotky tak , že na prvej klapke je ten doraz naopak , tým zahnutým jazýčkom dole
21:45:36
21.05.2014
Olgoj Chorchoj
víííc plynu na první komoře, pak otevře, je to mechanický... A pokud ne tak si to při sborce blbě sborknul:-)
upraveno 1x, naposled 21.05.2014 21:46:15
21:41:11
21.05.2014
Mevrik
ano máš pravdu to ramínko co ovládá druhou komoru se nepohlo, a právě tady řeším proč, když membrána se hýbe, klapku prstem taky celkem jednoduše otevřu, ale membrána sama to nedokáže jen zmáčkne tu pružinku a nic víc.
21:38:25
21.05.2014
Mevrik
Tak hold mobil moc nepobral zvuky, vždyť ani pořádně není slyšet jak přidávám plyn, neřeším zvuk motoru ten zní celkem normálně mi příjde
21:37:06
21.05.2014
Olgoj Chorchoj
...nepozoroval jsem, že by se při tom testování kdy pohla, jak to nazvat, třeba závora? Zkrátka ten kus plechu, co zespoda zavírá (resp umožňuje otevřít) druhou komoru...



Jinými slovy: tohle nebyl plnej plyn, že? Spíš tak půlka... Úplně pitomá chyba může být i v tom, že pedálem nedocílíš plnýho otevření první komory... Ať ti někdo šlápne na plnej a uvidíš, žeano:-)
upraveno 1x, naposled 21.05.2014 21:37:37
21:31:22
21.05.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Mevrik: co to je za pazvuky? nemáš v tom motor ze šicího stroje?
20:31:43
21.05.2014
Mevrik
už by to mělo fungovat, a ještě dopíšu že ručně jde klapka otevřít prstem celkem lehce
20:29:39
21.05.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Mevrik: toto video je soukromé
20:24:49
21.05.2014
Mevrik
Dneska jsem vám to natočil aby jste viděli co to teda dělá a nedělá.

VIDEO0045


Jen dopíšu že při tomto protůrování vyšelo s výfuku trochu černého kouře proto je video pak rozhozené.
17:27:29
21.05.2014
Mevrik
-> Kadelus: Kdybys hodil video třeba na youtube byl bych vděčen, jak to má teda fungovat abych přesně viděl rozdíl u mě a u tebe a podle toho bych se k tomu postavil.

Díky
06:51:21
21.05.2014
Kadelus
Mně to taky neběhalo. Rozhejbání a UFO hejbá i na neutral přidání rukou (pokusím se udělat video) ,ale pak zase nedovírala pružinka tak jsem si udělal silnější a je klid.
zvětšit KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ - obrázek od Kadelus vložen 21.05.2014 06:51:21
22:33:01
20.05.2014
Mevrik
-> Star LC20: V tom případě jsem s toho vážně jelen, může mi někdo nějak jednoduše vysvětlit jak to má v ideálním případě fungovat? Moc totž nechápu jak osička membrány ovládá druhou klapku. Popřípadě jesli mi tady někdo může hodit foto jak to má vypadat abych si to porovnal.

Díky moc za rady.
22:25:54
20.05.2014
Star LC20
-> Mevrik: únavou pružinek to skutečně není......ta spodní pružinka pod ramínkem se naopak leckdy demontuje, aby měl II stupeň rychlejší a razantnější nástup, já to tak třeba mám, ptže mám ostřejší vačku a další píčoviny, tak je účel ten motor nakrmit stůj, co stůj. Jak ti psali mnozí předemnou, skutečně jde o to, aby klapka šla ÚPLNĚ hladce, nesmí vůbec drhnout, to musí jít uplně snadno, bez odporu. Ten podtlak nemá zas takovou sílu, chápej.
22:07:25
20.05.2014
Mevrik
Všem vám děkuji za názory a nápady moc si toho vážím, upřímně auto je o kousek starší než já, ale teď mě napadá jestli ta pružinka co je pod ramínkem má tlačit na ramínko a tím zpusobit otevření klapky jestli ta pružinka už není vymačkaná a proto už nezvládá svou práci jak zamlada, a kdybych tam dal silnější pružinku že by to teda fungovalo jak má. Každopádně Star lc20 vyzkouším co jsi říkal.
21:56:52
20.05.2014
Star LC20
-> Mevrik: simtě, to, co popisuješ, že Ti ta "osička" chodí, ale nezvedne to II klapku, resp. to s ní neotočí, to je normální......se stojícím autem, když to tam vzadu růčo vymučíš, sotva dosáhneš toho, aby podtlak, v sacím traktu nezatíženýho motoru, vzrostl natolik, že otevře II stupeň......funkci vyzkoušíš tak, že se projedeš, dáš tomu brutální čočku, myslím ale BRUTÁlNÍ, aby byla jistota, že II stupeň určitě musí být v činnosti, subjektivně posoudíš tah motoru.

Potom odpojíš podtlak od II klapky, tj., aby II klapku nemohlo nic otevřít, a projedeš se znovu. Pokud motor pojede stejně, něco je špatně - pokud ale bude zdechlej oproti minulýmu testu, tak Ti II komora funguje, a máš prostě akorát slabej motor....což máš tak či onak 1 já ostatně taky, abys nesmutnil. My všichni (skoro)
upraveno 1x, naposled 20.05.2014 21:58:37
21:48:47
20.05.2014
Mevrik
vážně jsem s toho nemocný, už se mi podařilo vše rozchodit tak jak to má fungovat ale nějak to nefunguje, btw dneska se mi podařilo dasáhnout skoro 120 km/h :) což je ale pořád málo si myslím.
21:46:59
20.05.2014
Mevrik
to co jsem na fotce simuloval prstem udělá motor i když ho proturuju hodně, prostě jen zmačnke pružinku pod ramínkem,ale raminko je duté a osička v něm volně chodí a akorát stlačí tu prružinku dole aniž by s ramínkem jakoli pohla.

Napadá mě jestli tam něco nechybí ikdyž bodle nákresu ne, anebo nevím.
21:31:00
20.05.2014
dušan
A kápnout do hřídele trochu mot. oleje , pokud membrána sílu má tak asi stačí málo
21:29:46
20.05.2014
dragon_cb_cz
-> Mevrik: No když na tu pružinku takhle tlačíš tak uděláš prd - je potřeba aby byl fakt pořádně otevřenej první stupeň, jinak je ten druhej blokovanej. A pořádně myslím fakt pořádně.
20:38:01
20.05.2014
Mevrik
-> Mevrik: jak jsem psal ufo se stahne osička podtlakové membrány zajede ale nepohne s hřídelí klapky, pouze zmákne pružinku pod ramínkem které má ovládat druhou klapku.
20:25:08
20.05.2014
dušan
-> Mevrik: Čau a ta pružina nad tou membránou není moc napružená , když chceš dřív otevřít druhou komoru tak oslabíš horní pružinu a posílíš tu spodní ne ?!
20:09:04
20.05.2014
ferrari
A naozaj si tomu riadne naložil? To jest až do červeného pásma, teda vyše 6000 ot? Myslím na voľnobeh...ak nevaizne oska klapky, tak ti podtlak niekam uniká...krivé víko, alebo chýbajúce tesnenie pod teledom membrány?
19:55:44
20.05.2014
Mevrik
jen dodávám že ručně druhou komoru otevřu když zatlačím na hřídel a to ramínko tak potlačím nahoru jak by to podle mě mělo chodit.
zvětšit KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ - obrázek od Mevrik vložen 20.05.2014 19:55:44
19:54:06
20.05.2014
Mevrik
Tak můj dnešní pokrok: za prvé si teď připadám jako blbec, za druhé jsem zmaten:)

K zaprvé po opětovném pročistění se mi podařilo rozchodit podtlakovou membránu že i na místě jsem schopen velkým přidáním plynu membránu stáhnout, ale připadám si jako blbec jelikož i při stáhnutí membrány druhá komora nijak nereaguje protože osička se sice zatáhne ale nijak nepohne s hřídelí klapky.

K zadruhé ačkoli to mám jak to má být alespoň podle příručky nejde mi do hlavy jak to má za klapku zatáhnout když se akorát zmáčkne pružinka ale nepohne to s tím ramínke které je napojeno na hřídel.

A teď lidi raďte :)
zvětšit KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ - obrázek od Mevrik vložen 20.05.2014 19:54:06
12:00:02
20.05.2014
dragon_cb_cz
-> Mevrik: Při plným kotli musí celkem znatelně druhej stupeň otevřít i na místě. Problém klidně může být v tom, že klapka nejde úplně volně - když si uvědomíš, že to podtlakové otevírání není "na pevno", ale přes ty pružinky, tak každý takový odpor hraje svojí roli. A ještě jednou bych zkontroloval víko. Motor si vzduchu saje dost, toho bych se fakt nebál 4
11:31:23
20.05.2014
Mevrik
Takže můj další postup: při pokusech se mi podařilo nasimulovat požadavek na otevření druhého stupně tak že jsem rukou při turování zacpal vstup vzduchu do prvního stupně a tímto se teda druhý stupeň otevřel jak má, tím ovšem motor dostal palivo i vzduch přes druhý stupeň, který se zase okamžitě zavřel. Takže výsledek je takový že otevíráni druhého stupně funguje a chyba je že motor nedokáže vyvovat dostatek podtlaku aby si vyžádal otevření druhého stupně při jízdě.

Kontroloval jsem tlaky ve valcích a všechny jsou na 8 nevím jestli je to moc nebo málo, dle kamaráda mechoše od kterého jsem měl meřič je to ještě dobré.

Už si vážně nevím rady co s tím druhým stupněm.

Děkuji za návrhy.
06:28:10
20.05.2014
Kadelus
Zdar, právě jsem řešil to sámé s karburátorem na 136. Nejdřív se mi klapka II. st. nehejbala vůbec a pak se zase zasekávala a motor běhal furt na max otáčky. Nejdřív jsem to promazával a rozhejbával aby chodila sama podtlakem a pak jsem si dělal silnější pružinu co vrací klapku zase nazpět. A mám už klid. Jen mi jde víc ztuha plyn :-) Jestli nepomůže mech. rozhejbání a promazání všeho co se promazat dá - tak je to prohlé a vázne ti osa klapky.
upraveno 1x, naposled 20.05.2014 06:28:56
20:52:08
19.05.2014
Mevrik
Tak dosavadní pokrok: membrána funguje, prasklá není, pusou jí stáhnu, když jí zmáčku rukou a zacpu prstem dirku zůstane zatáhlá. Víko zdá se prohnuté není leda bych měl křivé měřítko a stůl :) Zdá se že není problém přímo karburátoru, ale že motor není schopen vyvolat dostatečný podtlak, při protůrování naprázdno se membrána pohne cca 1 milimetr, při jízde to nejsem schopen sledovat, (zkoušel jsem i namontovat kameru do motoru, moc se to tam třepe není nic vidět) ale podle zvuku a chování auta se neotevře jak má.



Nemá ještě někdo nějaký nápad?
Extreme Tyres