skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
KarburÁtor Sedr 32 2951 NeotvÍrÁ 2 StupeŇ
19:23:35
19.05.2014
19.05.2014

ferrari
100 km/h je aj tak dosť málo, Š110 LS šla na 1.komoru 120 km/h....mno, a nemá prehnuté víko karbu a teda podtlak uniká kade tade?
16:35:58
19.05.2014
19.05.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Mevrik: jestli membrána funguje se nejlíp zkouší pusou ;) cucnout si z tý trubičky jestli se to vtáhne
15:17:24
19.05.2014
19.05.2014

Mevrik
aha takže krabička je tam k užitku, chápu ale stejně asi pujde ven aby to bylo origo.
Ano ufo bylo rozebrane membrana je sice trošku omačkaná ale prasklá není, mám pro jistotu nahradní. Za identifikaci krabičky děkuji.
Ano ufo bylo rozebrane membrana je sice trošku omačkaná ale prasklá není, mám pro jistotu nahradní. Za identifikaci krabičky děkuji.
08:05:25
19.05.2014
19.05.2014

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
černá krabička je eektronické zapalování, takovej dobovej hokus fokus, aby se neopalovaly kladívka a líp to jiskřilo
ufo jsi rozebral jestli je membrána v pořádku?
ufo jsi rozebral jestli je membrána v pořádku?
03:08:18
19.05.2014
19.05.2014

Mevrik
Zdravím všechny škodováky, stal jsem se hrdým majitelem škody 130L v originál stavu a mám pár problémů.
Hlavní co mě v tuhle chvíli trápí je že se mi zdřejmě neotvírá druhý stupeň v karburátoru.
Karburátor jsem měl venku a celý jsem ho rozebral a pročistil vyměnil těsnění a seřídil, byla ucpaná volnoběžná triska, klapka se hýbe nějak výrazně nedrhne ale nejde uplně zlehka jako ta na prvním stupni, při protůrování se membrána podtlaku trochu pohne ale je to jen cca milimetr, takže to není dostatečně aby to otevřelo druhou klapku. Auto má celkem problém dosáhnout i jen 100 mk/h rychlosti. Takže vás všechny prosím o rady co by s tím šlo dělat aby vůz zůstal v originál stavu,aby mohl projít veteránskýma zkouškama.
Jinak bych měl jestě dotaz, na rozdělovač a cívku je napojena nějaká černá krabička o které nikdo neví k čemu přesně je, podle schéma tam nepatří ale nevím jaký vliv má když jí tam někdo namontoval.
Předem všem děkuji za názory a rady.
Hlavní co mě v tuhle chvíli trápí je že se mi zdřejmě neotvírá druhý stupeň v karburátoru.
Karburátor jsem měl venku a celý jsem ho rozebral a pročistil vyměnil těsnění a seřídil, byla ucpaná volnoběžná triska, klapka se hýbe nějak výrazně nedrhne ale nejde uplně zlehka jako ta na prvním stupni, při protůrování se membrána podtlaku trochu pohne ale je to jen cca milimetr, takže to není dostatečně aby to otevřelo druhou klapku. Auto má celkem problém dosáhnout i jen 100 mk/h rychlosti. Takže vás všechny prosím o rady co by s tím šlo dělat aby vůz zůstal v originál stavu,aby mohl projít veteránskýma zkouškama.
Jinak bych měl jestě dotaz, na rozdělovač a cívku je napojena nějaká černá krabička o které nikdo neví k čemu přesně je, podle schéma tam nepatří ale nevím jaký vliv má když jí tam někdo namontoval.
Předem všem děkuji za názory a rady.