Felda 1.6 - studený start

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 08.02.2014 do 30.01.2016, založil/a MIC
řadit dle data
11:18:09
30.01.2016
MIC
Tak problém stále trvá, tak pořád nevím. Nově mě napadlo vyměnit relé pro x kontakt....



A dale tu máme jednu novinku... Nastartuju (tedy na dvakrát), pěkně to drží otáčky a vyrazím.. cca po 10minutách někde stojím na semaforu a náhle začnou klesat otáčky, trošku to škube a pak to chcípne. Když zkouším startovat, tak to musím drtit tak 15vteřin a pak to chytne a když chci přidat plyn, tak se to udusí a zas chcípne a tak pořád dokola. Když to nechám stát pak třeba dalších 15minut, zase to chytne a už to jede... ( tohle se opakuje v podsatě vždy, tedy po studeném startu cca po 10min jízdy, když mám volnoběh, v otáčkách to celkem jede normálně)



nějaké nápady, jak to vyřešit????
upraveno 2x, naposled 30.01.2016 11:19:08
21:19:13
23.02.2014
Borderer
Omlouvám se, že se přisírám do dotazu, ale je normální u feldy 1.6, že při studenym startu to drží vyšší otáčky? Když nastartuju za studena, tak se pár sekund drží na 1 500ot, potom spadne na 1 250ot a otáčky plynule klesají s teplotou až na nějakých 730 ot. Je to normální, nebo to signalizuje počínající problém? Za tepla drží stabilně těch 730 ot.
18:32:56
22.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> MIC: dával si jinou cívku?
23:31:57
21.02.2014
MIC
Tak závada jedna pořád probíhá ... studený start je problém, vypadá to buď na startér nebo vliv alarmu a probíjejících kontaktů...



Náhodné chcípnutí při jízdě zatím neproběhlo tak snad dobrý... stejně je to záhada
upraveno 2x, naposled 22.02.2014 10:29:49
19:37:25
08.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
Přesně tyhle příznaky jsem měl taky....bylo to cívkou...pak mi nějak najednou odešla a když jsem dal jinou tak už to nedělalo
16:36:58
08.02.2014
StepaNoFUN
-> MIC: -> MIC: Na to startování - dej tam jinej startér a zkus to. Pokud to nepomůže, udělej to, co jsem Ti psal na začátku.
16:29:18
08.02.2014
MIC
Ad2

Beru že to chcípnutí při jízd ěby mohl být hallův snímač n arozdělovači... zkusím proměřit odpor

nebo vás napadá ještě něco?



Ad1

Teď je otázka co ta první závada toho startování? Taky někde nějaký odpor proměřit??
16:23:50
08.02.2014
MIC
-> StepaNoFUN 08.02.14 16:21:58:

omrknu, felda je rv1998
16:21:58
08.02.2014
StepaNoFUN
-> MIC: Ono se právě origo používaly rozdělovače jak BOSCH, tak Magneti-Marelli... Do Bosche koupíš prakticky vše, do toho italskýho sráče nic. Ale na feldách bejval spíš bosch.
16:18:13
08.02.2014
MIC
-> StepaNoFUN 08.02.14 16:11:34:

rozdělovač je původní origo



cívka je nová Magnetti marelli
16:11:34
08.02.2014
StepaNoFUN
-> MIC: kvůli čidlu teploty by to sice nechytalo jak by mělo, ale točilo by to. ;-)

Ten nalomenej tišťák bych za problém považoval. Pokud je tam rozdělovač BOSCH, melo by to jít koupit po dílech. ;-) Cívka je origo, nebo čínská replika?
upraveno 1x, naposled 08.02.2014 16:16:58
16:08:15
08.02.2014
MIC
Omrknu ten halluv snímač na rozdělovači. Tam asi může být chybka, je trošku nalomený ten plastový držák....



Cívka je snad v pohodě fakt je půl roku nová...



Kabel od baterky ke strtéru je očistěn a na startéru rovněž. tam snad není problém. Někdo mi říkal že při startování n atsudeno může býzt problem sčidlem teploty, které dává vadný signál RJ
15:41:45
08.02.2014
Tommyk
-> MIC 08.02.14 15:30:21: chtělo by to napíchnout a sledovat osciloskopem křivky od hallova snímače. Každopádně zkus se podívat, jestli tam třeba nejsou zoxidovaný kontakty, zlámaný kabely atd.. to by odpovídalo tomu, že jedeš a najednou to zdechne..



Zapalovací cívku pořádně prohlídni, jestli neni naprasklej ten plastovej obal. Stačí mikroprasklinka - dostane se tam vlhkost a už to dělá blbosti..



jinak s tím startováním mě napadlo, že bys mohl prohlídnout +kabel od baterky ke startéru. Třeba bude taky trošku zoxidovanej, uklepanej.. a to dělá hodně. Vlastní zkušenost. Ale moc tomu nevěřím, protože se ta závada, alespoň u mě, objevovala sporadicky.
upraveno 2x, naposled 08.02.2014 15:44:41
15:30:21
08.02.2014
MIC
Ad1: myslíš jako fouklé těsnění pod hlavou?



Ad2: Zapalovací modul je nový...
15:14:37
08.02.2014
StepaNoFUN
Ad závada č.1 - Zkus vyndat na tom studeným motoru svíčky a zastartovat. Tipoval bych to na vodu ve válci...

Ad závada č.2 - Zapalovací modul, halův snímač...
15:06:53
08.02.2014
MIC
Určitě mi zvládne poradit. Trápí mě na feldě 1.6 dvě docela neobjasnitelné závady:



1. mám-li studený motor, přijdu k autu a chci nastartovat. Otočím klíčkem do startování - starter se normálně roztočí (2x), pak najednou přestane točit, jako by se vybila baterka. Otočím klíček zpět do polohy 0 a znova začnu startovat. Auto pak normálně naskočí. čím by to mohlo být? (baterka je v klidu, tím to není). Předpokládám, že je někde chyba v elektrice, nebo nějaké čidlo apod



2. tato závada se stává za jízdy: Normálně si jedu a najednou auto chcipne a hotovo. Pak už nejde nastartovat, točí starter v pohodě a nenaskočí. Většinou třeba za 10min jsem to zkusil znovu nastartovat a naskočilo. Stávalo se mi to před půl rokem tak jsme vyměnil startovací cívku a pak to bylo dobrý, teď se to začalo stávat zase. (vyměnil jsme i kabely ke svíčkám)

fakt záhada





Z řídí jednotky mám staženy chyby:



VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 030 AG

Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AV F012

Kódodvání softwaru:

Kód opravny:

2 Nalezeny chyby:

00525 - Sonda lambda (G39)

07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky

00609 - Vystup zapalovani 1

31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky



Dík za rady
Extreme Tyres