Tak problém stále trvá, tak pořád nevím. Nově mě napadlo vyměnit relé pro x kontakt....
A dale tu máme jednu novinku... Nastartuju (tedy na dvakrát), pěkně to drží otáčky a vyrazím.. cca po 10minutách někde stojím na semaforu a náhle začnou klesat otáčky, trošku to škube a pak to chcípne. Když zkouším startovat, tak to musím drtit tak 15vteřin a pak to chytne a když chci přidat plyn, tak se to udusí a zas chcípne a tak pořád dokola. Když to nechám stát pak třeba dalších 15minut, zase to chytne a už to jede... ( tohle se opakuje v podsatě vždy, tedy po studeném startu cca po 10min jízdy, když mám volnoběh, v otáčkách to celkem jede normálně)
nějaké nápady, jak to vyřešit????
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felda 1.6 - studený start
21:19:13
23.02.2014
23.02.2014
Borderer
Omlouvám se, že se přisírám do dotazu, ale je normální u feldy 1.6, že při studenym startu to drží vyšší otáčky? Když nastartuju za studena, tak se pár sekund drží na 1 500ot, potom spadne na 1 250ot a otáčky plynule klesají s teplotou až na nějakých 730 ot. Je to normální, nebo to signalizuje počínající problém? Za tepla drží stabilně těch 730 ot.
18:32:56
22.02.2014
22.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> MIC: dával si jinou cívku?
23:31:57
21.02.2014
21.02.2014
MIC
Tak závada jedna pořád probíhá ... studený start je problém, vypadá to buď na startér nebo vliv alarmu a probíjejících kontaktů...
Náhodné chcípnutí při jízdě zatím neproběhlo tak snad dobrý... stejně je to záhada
Náhodné chcípnutí při jízdě zatím neproběhlo tak snad dobrý... stejně je to záhada
19:37:25
08.02.2014
08.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
Přesně tyhle příznaky jsem měl taky....bylo to cívkou...pak mi nějak najednou odešla a když jsem dal jinou tak už to nedělalo
16:36:58
08.02.2014
08.02.2014
StepaNoFUN
-> MIC: -> MIC: Na to startování - dej tam jinej startér a zkus to. Pokud to nepomůže, udělej to, co jsem Ti psal na začátku.
16:29:18
08.02.2014
08.02.2014
MIC
Ad2
Beru že to chcípnutí při jízd ěby mohl být hallův snímač n arozdělovači... zkusím proměřit odpor
nebo vás napadá ještě něco?
Ad1
Teď je otázka co ta první závada toho startování? Taky někde nějaký odpor proměřit??
Beru že to chcípnutí při jízd ěby mohl být hallův snímač n arozdělovači... zkusím proměřit odpor
nebo vás napadá ještě něco?
Ad1
Teď je otázka co ta první závada toho startování? Taky někde nějaký odpor proměřit??
16:23:50
08.02.2014
08.02.2014
MIC
16:21:58
08.02.2014
08.02.2014
StepaNoFUN
-> MIC: Ono se právě origo používaly rozdělovače jak BOSCH, tak Magneti-Marelli... Do Bosche koupíš prakticky vše, do toho italskýho sráče nic. Ale na feldách bejval spíš bosch.
16:18:13
08.02.2014
08.02.2014
MIC
16:11:34
08.02.2014
08.02.2014
StepaNoFUN
-> MIC: kvůli čidlu teploty by to sice nechytalo jak by mělo, ale točilo by to. ;-)
Ten nalomenej tišťák bych za problém považoval. Pokud je tam rozdělovač BOSCH, melo by to jít koupit po dílech. ;-) Cívka je origo, nebo čínská replika?
Ten nalomenej tišťák bych za problém považoval. Pokud je tam rozdělovač BOSCH, melo by to jít koupit po dílech. ;-) Cívka je origo, nebo čínská replika?
16:08:15
08.02.2014
08.02.2014
MIC
Omrknu ten halluv snímač na rozdělovači. Tam asi může být chybka, je trošku nalomený ten plastový držák....
Cívka je snad v pohodě fakt je půl roku nová...
Kabel od baterky ke strtéru je očistěn a na startéru rovněž. tam snad není problém. Někdo mi říkal že při startování n atsudeno může býzt problem sčidlem teploty, které dává vadný signál RJ
Cívka je snad v pohodě fakt je půl roku nová...
Kabel od baterky ke strtéru je očistěn a na startéru rovněž. tam snad není problém. Někdo mi říkal že při startování n atsudeno může býzt problem sčidlem teploty, které dává vadný signál RJ
15:41:45
08.02.2014
08.02.2014
Tommyk
-> MIC 08.02.14 15:30:21: chtělo by to napíchnout a sledovat osciloskopem křivky od hallova snímače. Každopádně zkus se podívat, jestli tam třeba nejsou zoxidovaný kontakty, zlámaný kabely atd.. to by odpovídalo tomu, že jedeš a najednou to zdechne..
Zapalovací cívku pořádně prohlídni, jestli neni naprasklej ten plastovej obal. Stačí mikroprasklinka - dostane se tam vlhkost a už to dělá blbosti..
jinak s tím startováním mě napadlo, že bys mohl prohlídnout +kabel od baterky ke startéru. Třeba bude taky trošku zoxidovanej, uklepanej.. a to dělá hodně. Vlastní zkušenost. Ale moc tomu nevěřím, protože se ta závada, alespoň u mě, objevovala sporadicky.
Zapalovací cívku pořádně prohlídni, jestli neni naprasklej ten plastovej obal. Stačí mikroprasklinka - dostane se tam vlhkost a už to dělá blbosti..
jinak s tím startováním mě napadlo, že bys mohl prohlídnout +kabel od baterky ke startéru. Třeba bude taky trošku zoxidovanej, uklepanej.. a to dělá hodně. Vlastní zkušenost. Ale moc tomu nevěřím, protože se ta závada, alespoň u mě, objevovala sporadicky.
15:30:21
08.02.2014
08.02.2014
MIC
Ad1: myslíš jako fouklé těsnění pod hlavou?
Ad2: Zapalovací modul je nový...
Ad2: Zapalovací modul je nový...
15:14:37
08.02.2014
08.02.2014
StepaNoFUN
Ad závada č.1 - Zkus vyndat na tom studeným motoru svíčky a zastartovat. Tipoval bych to na vodu ve válci...
Ad závada č.2 - Zapalovací modul, halův snímač...
Ad závada č.2 - Zapalovací modul, halův snímač...
15:06:53
08.02.2014
08.02.2014
MIC
Určitě mi zvládne poradit. Trápí mě na feldě 1.6 dvě docela neobjasnitelné závady:
1. mám-li studený motor, přijdu k autu a chci nastartovat. Otočím klíčkem do startování - starter se normálně roztočí (2x), pak najednou přestane točit, jako by se vybila baterka. Otočím klíček zpět do polohy 0 a znova začnu startovat. Auto pak normálně naskočí. čím by to mohlo být? (baterka je v klidu, tím to není). Předpokládám, že je někde chyba v elektrice, nebo nějaké čidlo apod
2. tato závada se stává za jízdy: Normálně si jedu a najednou auto chcipne a hotovo. Pak už nejde nastartovat, točí starter v pohodě a nenaskočí. Většinou třeba za 10min jsem to zkusil znovu nastartovat a naskočilo. Stávalo se mi to před půl rokem tak jsme vyměnil startovací cívku a pak to bylo dobrý, teď se to začalo stávat zase. (vyměnil jsme i kabely ke svíčkám)
fakt záhada
Z řídí jednotky mám staženy chyby:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 030 AG
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AV F012
Kódodvání softwaru:
Kód opravny:
2 Nalezeny chyby:
00525 - Sonda lambda (G39)
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
00609 - Vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
Dík za rady
1. mám-li studený motor, přijdu k autu a chci nastartovat. Otočím klíčkem do startování - starter se normálně roztočí (2x), pak najednou přestane točit, jako by se vybila baterka. Otočím klíček zpět do polohy 0 a znova začnu startovat. Auto pak normálně naskočí. čím by to mohlo být? (baterka je v klidu, tím to není). Předpokládám, že je někde chyba v elektrice, nebo nějaké čidlo apod
2. tato závada se stává za jízdy: Normálně si jedu a najednou auto chcipne a hotovo. Pak už nejde nastartovat, točí starter v pohodě a nenaskočí. Většinou třeba za 10min jsem to zkusil znovu nastartovat a naskočilo. Stávalo se mi to před půl rokem tak jsme vyměnil startovací cívku a pak to bylo dobrý, teď se to začalo stávat zase. (vyměnil jsme i kabely ke svíčkám)
fakt záhada
Z řídí jednotky mám staženy chyby:
VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 030 AG
Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AV F012
Kódodvání softwaru:
Kód opravny:
2 Nalezeny chyby:
00525 - Sonda lambda (G39)
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
00609 - Vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
Dík za rady