uprava pístu

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 21.01.2014 do 23.01.2014, založil/a jirifiala
řadit dle data
09:09:45
23.01.2014
jirifiala
-> Petr Urban 22.01.14 22:56:46: zdravím byl sem v brusírně s klikou na starého spartaka udělat brus a že mě ji už neudělají že sou v likvidaci a vše rosprodávají.Tyto vložky s pístama sem tam koupil dá se říct za praci vybrusu.Bral sem je protože sem si koupil šáde s motorem fačka a holím blokem puvodním blokem do kterého sem to vlastně dal.Moje představa je šade pro běžný provoz se zdravím a trochu agresivnějším srdcem .
22:56:46
22.01.2014
Petr Urban
Proč tyto písty a úpravy hlavy byly dělány ? S jakým záměrem, jde o závodní motor nebo co se od něj čeká a jaké by měl mít parametry ?
12:49:22
22.01.2014
jirifiala
ok zkusím ale dnes se už k tomu nedostanu musím sfouknout prahy na focusu
12:46:15
22.01.2014
jirifiala
-> minno 22.01.14 12:39:41: omlouvám se jde o 135 gli
12:42:22
22.01.2014
Vrba
-> jirifiala: Zkus dat na píst kousek plasteliny a zmeř si detonační štěrbinu v nejužším místě. Hlavu zkusmo namontuj ja nalej svíčkou olej a změř kolik se ho tam vejde při pístu v HU. Pokud nebude KP nijak přehnaný a bude dostatečná antidetonační štěrbina,tak je to jen otázka správného nastavení křivky předstihu.V opačném případě to bude chtít doladit spalováky.
upraveno 1x, naposled 22.01.2014 12:46:43
12:39:41
22.01.2014
minno
-> jirifiala: ale v prvom príspevku si písal o 130 motore a ten nemá AL hlavu.
12:39:30
22.01.2014
jirifiala
hlava nebo spalovací prostor rovný není písty by se ani nevešli
zvětšit uprava pístu - obrázek od jirifiala vložen 22.01.2014 12:39:30
12:33:02
22.01.2014
jirifiala
foto pístu venku nemám jedině je vyhodit a co bych měl s tou hlavou udělat
12:15:49
22.01.2014
m8rinek
-> jirifiala: Tak tahle kombinace pořádně fungovat nebude.



Pro písty s vrchlíkem se musí upravit spalovací prostor, tak aby vznikla antidetonační štěrbina s konstantním průřezem. S rovnou hlavou tam máš vysokej KP a štěrbinu uplně špatně. Máš foto pístů před montáží?
12:10:38
22.01.2014
jirifiala
12:09:09
22.01.2014
jirifiala
písty vypadaly jako běžné jen s vrchlíkem hlava je hliník 8 kanál ale kolik je s ní sebráno nevím když sem to skládal šlo s hlavi dolu 0,15mm nevím kolik ma originál hlava vyšku jak a co udělat pro vypočet kp když mam hlavu dole
zvětšit uprava pístu - obrázek od jirifiala vložen 22.01.2014 12:09:09
09:40:55
22.01.2014
m8rinek
-> jirifiala: V tom případě bych řekl, že bude dost velký KP, to jsou nějaké T písty? Motor osadit hlavou a nalít skrz svíčku spalovák, spočítat kompresní poměr.



Jinak udělat vybrání pod ventilem, stačí na to trn průměru ventilu, osadit hlavou bez ventilů a do každýho pístu udělat značku. Frézař si pak tu polohu najede a pod úhlem ventilu (teď bych kecal) tam udělá odebrání.
09:33:54
22.01.2014
Kubis09
z čeho máš hlavu? a kolik je stáhlá?
09:31:41
22.01.2014
Vrba
-> jirifiala: Posteluj jinak jednotku a jestli nepomůže ,můžeš mít přetaženej KP Máš adekvátně tvarovanej spalovák včetně štěrbiny?
upraveno 1x, naposled 22.01.2014 09:32:48
09:24:51
22.01.2014
jirifiala
m8rinek přesně tohle na pístu nemam vypadají takto
zvětšit uprava pístu - obrázek od jirifiala vložen 22.01.2014 09:24:51
07:58:39
22.01.2014
jirifiala
ventili sou v poho bohužel rozdělovač řídí jednotka tak nevím
18:53:57
21.01.2014
Petr Urban
Pokud tam máš sériovou vačku a sériovou tloušťku těsnění, zřejmě ti nenaráží ventily do pístu, to už by netěsnili a auto by němělo žádný výkon od ohnutých ventillů, zřejmě by ani nejelo. Je možné že dochází k detonačnímu spalování - kovový cvrlikavý zvuk velice často zaměňovaný zasloužími otci škodovek za špatně seřízené ventily, dej dobrý rozdělovač a záporný předstih. Hned první odkaz z googlu to říká srozumitelně jasně :

autoblock.webnode.cz/opra varenstvi/detonacni-horeni -klepani-motoru-

Pokud si myslíš že ti naráží ventily o píst, zkus se v nějakém lepším servisu mrknout endoskopem svíčkou do válce jak vypadá píst a jak ventily.
14:55:33
21.01.2014
m8rinek
-> jirifiala: Předpokládám, že písty nemají toto vybrání? vysivky.skodateam.cz/Pist y_s_130-img_VktZ.jpg
14:55:29
21.01.2014
minno
-> jirifiala: to nerinčia ventily ale dochádza k ničivému detonačnému spaľovaniu.
14:43:18
21.01.2014
MOLSO
skor ubrat predzapal / upravit rozdelovac.
14:39:28
21.01.2014
jirifiala
zdravím potřeboval bych poradit s upravou pístu s vrchlíkem do 130-ky při návštěvě brusírny v likvidaci sem našel vložky s pístama s vrchlíkem a koupil je ze pár kaček bohužel sem se v zápalu neinformoval co a jak.upravil sem hlavu a složil bohužel v tahu řinčí ventily po nějakém patraní sem zjistil že se písty měly upravit nikde nemužu najít jak by měla uprava vypadat poradí někdo předem dík
Extreme Tyres