
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120-změna motoru
-> afro100: no to by slo 

-> afro100:



pri hlave znizenej o 3-4 mm prestava byt akykolvek karbec podstatny .. staci nasadit namiesto sviecok vstreky a do nadrze tankovat naftu .. lol :D
-> MOLSO: najlepšia vec existuje len jedna, a tou je najlepšia kompresia 

-> minno: som myslel že najlepší je lekr 

-> Krystalekk: najlepší karbec neexistuje, sú len lepšie alebo horšie.
Nevim co na tom je vtipneho.. Pry to vubec nevadi bal jsem se ze by to palilo valce ale pry vubec jen to bude palit nejaky cas driv pred uvrati nebo co ja presne nevim jak to je tolik se v tom nevyznam.. Hodne lidi mi takhle rikalo ze pry nejlepsi karbec je ze 130.. Tak se radsio jeste ptam tu a ten karbec ktery bude mit nejvice palcu nahoru tak koupim.. :D DDSR z erka..? :O
ježiš, zase si z neho nemusíte všetci robiť srandu
-> Krystalekk: daj tam normálne SEDR cez podložku alebo zachovaj LEKR. Niekedy sa používa aj DDSR z erky

-> Krystalekk: daj tam normálne SEDR cez podložku alebo zachovaj LEKR. Niekedy sa používa aj DDSR z erky

-> Krystalekk: zkusil bych něco od BOSCHe, EDC 16 by mohlo stačit



-> Krystalekk: Ten to ukrmí image.popularhotrodding.c
om/f/.../1010phr_12_o%2Bca
rb_versus_efi%2Bedelbrock_
victor_jr.jpg
-> Pavel P..: no co kompresia ako traktor
-> Pavel P..: Třeba se spletl... myslel centimetry.

hlava snížená o 3-4mm?

-> Krystalekk: cvičme v rytme

Dobry den mam ve sve skodovce usazeny motor z favorita : Kompletne vsechna gufera,tesneni,loziska v motoru jsou novy, dale odlehceny setrvak a remenice, hlava zbrousena o 3-4mm, brouseny ventily, lesteny svody, vrtany kanaly,jina vacka,novy saly, komplet novy rozvody saci kos no proste totalni renovace noo a chtel jsem se zeptat co by mi kdo doporucil za karburator aby to s tim cvicilo..
Dekuji za kazdou odpoved.. :)

-> Jozka: Přesun debaty do karty auta skoda-virt.cz/cz/.../9962
-dragon-120gls-bobik ať to tu nezasírám...
-> dragon_cb_cz: Nu, důvodů může být přehršel, nevím, cos už zkoušel.. jeden spíš neodstranitelnej může být, že je to prostě zajetý "na dědka".
-> Jozka: Ale prd... prostě nejede a nejede. Nejak už mi docházejí nápady proč, volnoběh to má celkem dobrej, po výměně víka karburátoru už ho to dokáže držet bez sytiče i relativně studený (ručička neodlepená od dorazu a těch 350 otáček to udrží), ale studený starty pořád na několikrát a výkonová špička veškerá žádná - točit to můžu do mrtva a jede to pořád na hovno (asi jako ta 110L, kde výkon s otáčkama roste s bídou logaritmicky, zato randál exponencálně).
-> dragon_cb_cz: Protože je těžká jak prase..
-> minno: Potvrzuji... moje 120GLS jede hůř než moje 110L 

-> lolek77 03.12.13 22:56:08: ten rozdiel medzi motormi 120 L a 120 LS je presne 3,8 kW (36,7 a 40,5), ale sú to len papierové hodnoty, v praxi ale môže ísť Lko kľudne lepšie ako LSo, záleží od stavu a nastavenia motorov :) a tiež záleží od prevodovky, či 4q ale 5q, 5q bude na 4. kratší stupeň určite živšia :)
Ad. jazdné vlastnosti: Ak ti škodovka odskakuje na ceste už nad 80 km/h, asi bude niekde chyba :)
Ad. jazdné vlastnosti: Ak ti škodovka odskakuje na ceste už nad 80 km/h, asi bude niekde chyba :)
-> lolek77: Nemyslím si, že jsem úplně sebevrah, spíš naopak, speciálně od doby co se smiřuju s rolí "otec rodiny", ale reálných (GPS) 150km/h ve škodovce není nic strašného (sériová vlečka). A tím nemyslím nárazově, ale cca 40km prakticky v kuse... 110-120km/h je pohoda i s kyvkou.
-> lolek77: Jasný, jsou mnohem lepší auta než škodovky 742 (většina aut), ale to je na tom právě to dobrý. 

-> stepan 03.12.13 23:02:29: ja sa nehadam ze to nejde, ale skusil som to tahat do 120 km/h a fukol bocny vietor a skoro som sa priposral... este doplnim ze uz mam nieco odjazdene, myslim ze uz aj moju mladicku blbost som vyjazdil a z dnesneho pohladu by som pri chutkach na prestavbu skodovky ako ma -> k296 03.12.13 15:38:58: radsej zvolil cestu GTI alebo niecoho podobneho za rozumny peniaz. A tiez mas vyrieseny problem pri kontrole na STK, policajti a tak... a zrychlenie by mal tiez vyriesene...
-> lolek77: Možná jsem jenom odvážnější, ale já teda nemám problém jet se svojí škodovkou tak do 110 reálných, pak už s tim docela hejbe vítr, ale že by to bylo o život si nemyslim. Hlavně maximální rychlost není moc podstatná, jde o zrychlení.
Ked to tu citam tak mi neda aby som neprispel... Som hrdy majitel Skoda 120 L a Skody 120GLS, obidve seria. Ked si porovnam tieto dva motory, tak LS-kovy je o poznanie zivsi a aj silnejsi, a to je ropzdiel len cca 4,5kw. Mozem porovnavat mimo ineho aj so Skoda Fabia TSI 77kw. Jasne ze vykonovo sa to zrovnavat neda, turbo robi svoje. ALE jazdne vlastnosti skodovky z motorom vzadu a auta s motorom vpredu a pohonom prednej napravy porovnat viem, v poslednej dobe som dost jazdil aj do prace na skode 120, a rychlost nad 80km/h je uz pretlacanie z osudom - mala nerovnost na ceste a len cakas co to urobi. Preto by som sa radsej vrhnul do nejakeho starsieho VW GTI alebo inu nadupanu verziu, ale cpat silny motor do kastle zo 120tky je hazard zo zivotom. Upravy podvozku by stali neskutocne prachy + silnejsi motor... Preto radsej odskusanu nadupanu sportovu seriu od VW, Peugeot, Ford... myslim ze vyber je dost slusny a urcite to nebude drahsie ako prestavba skodovky...

-> k296: skoda-virt.cz/cz/.../3576
-eidy-koca
-> gyuri33: Pošleš prosim odkaz?
-> k296: pozri si eidyho kupatko

-> k296:
Několik zásadních otázek. Kolik ti je? Kolik jsi toho najezdil? S jakými auty?
Několik zásadních otázek. Kolik ti je? Kolik jsi toho najezdil? S jakými auty?
-> k296: Já osobně bych projel inzerci. Občas tu někdo prodává udělanej motor komplet i s karburatorem a všim možnym.
-> vhml: 

-> k296 03.12.13 18:46:22: a podle ceho ty mikuni vyberes kdyz jeste nevis co budes mit za motor?
-> k296: Motorkový krmítka jsou dobrá věc, ale stejně to chce první to co řikal -> Stepan FUN: ...takže hlavu, vačku, případně svážený ojnice...pak má smysl to krmit motorkovýma karbecama.
-> Stepan FUN: a co rikate na karburatory Mikuni?nebo z nejake jine motorky
-> k296: Nehledě na to, že životnost motoru s výkonem kolem 150HP je v řádech několika tisíc km. Pak je do něj potřeba znova investovat nemalou částku...
Takovejhle výkon už sériová převodovka dlouhodobě nesnese, takže upravit. A stejně to bude prakticky spotřební zboží.
A se sériovejma brzdama to auto těžko zastavíš a závodní destičky nejsou výhra (Ferodo Racing nejsou závodní destičky - tam je to až DS2500/DS3000)... Pokud je předtím ohřeješ, tak trochu pomůžou. Ale zázrak to nebude. Chce to velký brzdy, kotouče i vzadu a minimálně dopředu 4pístkový třmeny.
Teď jedna osobní připomínka, která je ale věcí názoru - bez rámu bych do toho osobně asi nesednul.
Každopádně znám dost závodních aut, ve kterejch jsou motory kolem 100HP a je to slušněj hukot. ;-)
Jak píšou kluci - začni s tou feldou. Pokud máš dost peněz, nech udělat hlavu, vačku, nasaď na to rozvrtanej SEDR, nech to dobře seřídit a jeď se s tím projet. A nauč se s tím. Pak evoluce komplet podvozku, převodovky a až nakonec případně vyměnit motor...
Takovejhle výkon už sériová převodovka dlouhodobě nesnese, takže upravit. A stejně to bude prakticky spotřební zboží.
A se sériovejma brzdama to auto těžko zastavíš a závodní destičky nejsou výhra (Ferodo Racing nejsou závodní destičky - tam je to až DS2500/DS3000)... Pokud je předtím ohřeješ, tak trochu pomůžou. Ale zázrak to nebude. Chce to velký brzdy, kotouče i vzadu a minimálně dopředu 4pístkový třmeny.
Teď jedna osobní připomínka, která je ale věcí názoru - bez rámu bych do toho osobně asi nesednul.
Každopádně znám dost závodních aut, ve kterejch jsou motory kolem 100HP a je to slušněj hukot. ;-)
Jak píšou kluci - začni s tou feldou. Pokud máš dost peněz, nech udělat hlavu, vačku, nasaď na to rozvrtanej SEDR, nech to dobře seřídit a jeď se s tím projet. A nauč se s tím. Pak evoluce komplet podvozku, převodovky a až nakonec případně vyměnit motor...
www.sauto.cz/osobni/.../1
4179408?goFrom=lis... nejlevnejsi reseni
-> ochoda: ceste "nejmensiho" zla :)
Sám jsem chtěl taky trochu rychlejší škodárnu, tak jsem nainstaloval fávo motor jak píšou ostatní a na tu kastli, brzdy, atd to bohatě stačí, víc bych tam asi ani nechtěl. Takže pokud chceš něco se zadkem tak jedině nějaký bmw. nebo něco japonskýho, třeba nissan 200sx 

-> exwrcteam: A to máš v podstatě tu nejlevnější variantu. Jakože za málo peněz hodně výkonu. Si troufám tvrdit... pokud nemám pravdu tak nemám. 

-> vhml: S tim motorem souhlasim a hlavně pokud teď jezdí se 120 tak pro něj fa/fe bude rozdíl jak kráva 

-> stepan: me to vyslo na 100 

-> k296: tak mi připadá, že buďto je to nějaká provokace nebo o tom co píšeš víš absolutní prd ...
-> exwrcteam: Jenom 100 tisíc? Řek bych že víc.
-> k296: Já mám zrychlení kolem 10s s motorem, kterej má odhadem 60-65kw. Na co potřebuješ pod 8s?
-> stepan: a ma nekdo zmereny zrychleni z 0-100 s timto vykonem?jde mi hlavne o to abych dosáhl zrychleni 0-100 pod 8 sekund proto chci nejdriv upravit motor prevodovku tlumiče
-> k296: stepan ma pravdu 150 ps ve skodovce je dobre vyhozenejch 100 tis kc,..
-> stepan 03.12.13 16:58:34: možný to je, ale dostáváš se zpět k -> vhml 03.12.13 15:45:34:
-> k296 03.12.13 16:58:36: píšeš amatérský závod. Pustí tě tam s jiným motorem? Nekomplikuj si život bastlením jinýho motoru a začni lehce upraveným motorem fa/fe. To je pro začátek slušnej krok vpřed za pár korun a skoro bez práce.
-> k296 03.12.13 16:58:36: píšeš amatérský závod. Pustí tě tam s jiným motorem? Nekomplikuj si život bastlením jinýho motoru a začni lehce upraveným motorem fa/fe. To je pro začátek slušnej krok vpřed za pár korun a skoro bez práce.
-> darklord: taky jsem nad tim přemyšlel ale bavo opravdu nechci.nebo jsem přemýšlel nad saxo vts ford escort rs2000 ale to jsou bohužel předohraby.