ProblÉmy S PÍsty Od Chovance?!

prohledat
291 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 10.08.2013 do 26.09.2013, založil/a pecen
řadit dle data
20:08:36
14.08.2013
pecen
-> vhml:

tak, jestli je to pravda, tak to osazení, co mám, by mělo fungovat - protože jsme pořád myslel, že to mám blbě, že je to pro jeden - všeci mi tvrdili, že to musí fungovat, ale já nevěřil 7



no jo zase sem za VOLA 3
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 20:14:13
20:06:58
14.08.2013
Evž@
-> pecen: mam 280 na webrech a da se s tim courat jako se seriovkou 6
20:05:45
14.08.2013
vhml
-> pecen 14.08.13 20:00:44: běžnej standart je jedna díra na jeden válec.



Motorů který s webrama jezdilo míň komor než válců bylo minimum, ale byly.



BTW: Dole nápis jak kráva: This program assumes one barel per cylinder, 4cyl engine.
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 20:06:52
20:03:32
14.08.2013
havlik
-> pecen: tak ono běžně se jeden weber DCOE v seriovem autě nejezdil
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 20:03:49
20:00:44
14.08.2013
pecen
-> vhml:

kecáš 2 - měl bych se naučit asi číst 9



- počky, kde se píše, že je to pro dva dvojitý? To jsem pročetl snad tisíkrát

- podle mě, je to prostě pro jeden
upraveno 2x, naposled 14.08.2013 20:03:12
19:59:37
14.08.2013
vhml
-> pecen 14.08.13 19:58:05: kulový, ten program je naopak pro dva webry.



Tady to máš i s povídáním skoda.daves.cz/Vypocet_pr vku_karburatoru_DCOE
19:58:05
14.08.2013
pecen
-> vhml:

počítal jsem trysky v programu od DAWESE, ale měl to jenom pro jeden weber - vyšlo to nastavení zhruba takový co mám já, jenomže já mám dva?! Když jsem chtěl objem podělit dvěma (teoreticky) tak to prostě nešlo, měl tam minimální objem pro motory od 1000ccm, no a to už bylo úplně jinde s difuzorama 10
19:54:19
14.08.2013
vhml
-> pecen 14.08.13 19:35:00: webry nejsou důvod aby to dole nešlo pokud je na to naladíš. S 28-30tkou difuzorem to musí dole bezet jak víno
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 19:56:48
19:45:22
14.08.2013
darabos
-> Urbi: no cez vikend idem naladit motor s 296-kou, potom poreferujem 6
19:39:09
14.08.2013
pecen
-> m8rinek:

aj, tak to fakt eeee3
19:37:01
14.08.2013
m8rinek
-> pecen: 304°, nic pro tebe ;)
19:35:00
14.08.2013
pecen
CHLAPCI, CO TO ZASE JE TA ARGENTINA VAČKA 8 - JÁ TU VAŠU MLUVU NĚJAK NEDÁVÁM 5



teď jsem zase nahnutej s tou 280 tkou, je pravda, že s těma webrama to dole moc nebude chodit, a krejbich mi jí taky doporučoval jako první
upraveno 2x, naposled 14.08.2013 19:37:01
19:27:18
14.08.2013
vhml
-> Olgoj Chorchoj 14.08.13 18:57:47: ty hele, a když tam dáš ventil, kudy si to pak přisaje aby se to vrátilo? 3
18:57:47
14.08.2013
Olgoj Chorchoj
-> vhml: faktem je, že na argentinu jsme dávali na podtlakový vedení jednostranej ventil, jinak to na volnoběh šíleně cvakalo. Já bych se o výhodu podtlaku při odložení z plnýho nepřipravoval:-)
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 19:00:11
15:29:45
14.08.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: S tou vačkou 260 st. mám také obavy že to nebude žádná hitparáda, když série MPI má 254, ale o časování zase nemůžem vědět nic, co se ale úhlu otevření týče je to téměř lepší série a motor díky tomu asi moc točivější nebude. Nejlepší by bylo vzít třeba tu 278/265, s tou už si "pojezdí"
12:04:58
14.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 14.08.13 11:32:44: Myslím, že k tématu jsem pecenovi napsal hned mezi prvníma a nějak už jsem vyrostl z toho tady někoho přesvědčovat o tom, že Krejbichova vačka 260 nestojí za nic (na rozdíl od jiných, které má parádní) a že Vačka 265/258 je zcela někde jinde apod...



Co se týče Tebe, jsem rád, že uznáváš, že období, kdy jsi tu najednou "vyrostl" a všemu rozuměl nebylo nejšťastnější a mám radost, že jsi se vlastní pílí posunul trochu dál. 4
11:32:44
14.08.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: No vidíš pane a když člověk uzná že se mýlil, ty abys mu ještě nepřilil másla na hlavu že ..... to je věc která ti jde 4

Ano překroutil, nikde není napsané nejlepší, je to v kontexktu k tomu co jsme tehdy řešili.

Co se týče napsaného co si vyhrabal, s tím už se bohužel ztotožnit nemohu a sám si sypu popel na hlavu a jsou právě lidi jako ty co na to rádi ještě poukážou. Něco pořádného k tématu ne, ale jak se jedná o nějaký výsměch či provokaci, to si tam hned a z vlastním super výkladem.
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 11:42:57
11:08:46
14.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka 13.08.13 09:00:57: 3 3 3





-> Čokin 12.08.13 17:51:06: Já bych s těma důkazama počkal min. 10.000km. Pak uvidíme zda Tě to najede min. půlku toho co Martinovo 15 let starý motor 4





-> Petr Urban 13.08.13 11:56:33: Překroutil??? OK tak Tě budem citovat:



"Chovancovi 278 a 296 jsou jeho výmyslem a za mě 296 je jedna z nejlepších vaček vůbec do toho motorů co tady řešíme, co se týče dosahovaného výkonu. A přitom vačka jede už od středních otáček až do nejvyšších, 320 by na brzdě možná měla víc koní, ale na sprint myslím že by totožný motor jel rychlej s 296."



"Můžeš mít také vačku 296/296 chovanec z odlitku a to je zase něco jiného než přebrusy, nedá se to srovnávat a můžeš ji mít také za jinou cenu než vačky v odkazu od Kolare, já už sem ti myslím říkal, že pokud by si chtěl vačku od Engitec, stačí napsat do zpráv."



Mám pokračovat a nebo si umíš sám vyhledat spojení Urbi + 296? Já myslím, že to zcela koresponduje s tím mým posledním postem...



5
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 11:09:55
10:42:19
14.08.2013
Petr Urban
-> pecen: Pokud si jezdil origo vačku, KP 10,5 a předstih 10st. v 1000ot., absolutně se nedivím že ti praskly písty, to KP se hodí tak k té 260-265st. jako horní mezní KP při použití N95.



m8 ti to řekl přesně jak to je. A s tou vačkou se ještě rozmysli dobře co od auta čekáš a jaký hlavní jízdní styl chceš upřednostňovat...tzn. pokud spíše jízdu v nízkých a středních ot. tak určitě tu 260 či 265. A pokud si chceš užívat výkonosti až ve vyšších ot....cca za 3500ot., tak vem něco kolem 280st. Neznamená to že auto v 2000nepojede, ale takováto vačka už není pro tento provoz ideální a v 2000-2500ot. pojede i hůře než série. Osobně sem dal 265, funguje velice dobře i vespod, ale na vrchu už je mi to i ve spotřebáu dost málo a cca hned po měsící co jsem měl 265, už mě sralo proč sem zrovna nevzal kolem 280st., protože mám rád když hned za městem na to můžu šlapat a trochu si "úžit" Ale tohle je čistě subjektivní věc a je to opravdu na rozmyslu, už taky hodně lidí koupilo 280st. a pak si brečelo že jim to jede hůř jak origo, bodejť když s tím jezdily jak s origo vačkou, prostě to musíš aspoň trochu v zvýšených ot. držet, pokud chceš zátah. A na druhou stranu pokud se auto opradu dobře doladí, tak sem měl teď možnost ladit auto s vačkou 300st., motokarb. 900rr a KP přes 12 a auto bylo použitelné od volnoběžných ot. až do 7500 :) Sice to dole nejelo nijak zázračně, ale naprosto klidný chod a auto se rozběhlo z jakýchkoli otáček...tzn. bude také dost záležet na tvém umu naladit to, což s webry nebudou vůbec sranda, protože právě ty na spodku nechcou dobře směšovat a s nikým se o tom tady nebudu přít, prostě konstrukčně karby s velkými dif. nemají na to aby ideálně plnily motor v nízkých ot. To ve výsledku znamená že s webry to budeš stejně muset vytáčet a zrovna bych si vzal tu 280st. - Mohu ti takovou velice dobrou přebroušenou sehnat 280/280 s velkými zdvihy s perfekt výkoností. Jinak taková hodně kompromisní vačka jak pro výkonost, tak pro kultivovanost jě něco střiženého, např. 278/265, která pojede kompromisně dobře jak nahoře, tak dole.



-> m8rinek: Já už mám argentinu nabroušenou, mám ji jen vyzvednout 4
upraveno 1x, naposled 14.08.2013 10:42:31
09:04:36
14.08.2013
m8rinek
-> vhml: V 1150 serie nebude...
07:06:23
14.08.2013
vhml
-> m8rinek 14.08.13 00:27:28: s argetinou už bych měl strach o sériovou převodovku, nebude se to moc kamarádit. Resp. tam pak bude největší potenciál k dalšímu zlepšení.



-> Olgoj Chorchoj: hlavně takhle velká vačka dokonce na volnoběh fouká zpátky do sání. Pokud odpojím hadici na podtlak brzd a dám prst centrimetr od nácucu tak cítím jak to fouká ven. Až na dotyk se přicucne.
00:27:28
14.08.2013
m8rinek
-> Olgoj Chorchoj: Podtlak na 4klapce vyvedenej ,,pod klapkou,, prostě nefunguje. Na volnoběh máš podtlak zvýšenej o podtlakovou regulaci a při přidání ti podtlak spadne a zvyšuje se o odstředivou regulaci. U točivějších vaček tenhle problém bude ještě horší, dělá to pak ,,díru,, na plynu.



-> vhml: Ona ta Krejbichova 260°není blbá, do 3000 to jede normálně a pak se to začíná točit. 280 bude chtít otevřít na výfuku a funguje ještě o chlup vejš. Dnes bych místo 280°pořídil radši argentinu... a asi to tak i udělám...
20:58:41
13.08.2013
vhml
-> Olgoj Chorchoj 13.08.13 20:53:14: v mrazech by to asi taková hitparáda nebyla. Ale věřím že za běžnejch teplot to chytá bez problémů. 140LS s pětkovejma Boschema chytá taky na otočení. Ale pod +10 je to trápení.
20:53:14
13.08.2013
Olgoj Chorchoj
-> vhml: Hele taky sem čekal že až vymlátim baterku tak aspoň budu mít dobrej pocit jak jsem hezky natlakoval mazání bez zátěže a pak tam dám novou baterku a šestky:-) A vono to chytlo hned... Cívka je BERU, s předřazeným odporem... typ "oranžová" :-D snad je to tim
20:41:27
13.08.2013
vhml
-> Olgoj Chorchoj 13.08.13 20:11:53: devítky NGK? No nebojíš se toho :-D



Ale na 8k jsou osvedcena klasika Bosche FR6DP.
20:11:53
13.08.2013
Olgoj Chorchoj
já jsem zase pro zachování podtlaku (beztak funguje jen když odložíš... Auto je na mokru přetáčivější, respektive řiditelnější plynem a při plnym to vliv nemá). Svíčky používám NGK, teď konkrétně mám v autě BR9HS, a startuje to jako turbopes! S vačkou 280 souhlas...
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 20:22:32
20:00:47
13.08.2013
vhml
-> m8rinek 13.08.13 19:35:23: šel bych do toho stejně, akorát bych si koupil točivější 280.
19:50:47
13.08.2013
pecen
-> Olgoj Chorchoj:

já tomu zase nerozumím, tak mám sázet rajčata?
19:44:55
13.08.2013
Olgoj Chorchoj
-> pecen: jáj, 260 je optimum, kolem ní skvěle rostou rajčata! Do 280 je všechno taková série, já bych se tomu vyhnul...
19:35:23
13.08.2013
m8rinek
-> pecen:

-vačka 260°Krejbich

-trysky podle výfuku, začal bych 120-f16-180 + nějaký bohatší volnoběžky

-rozdělovač od Urbiho, BEZ podtlaku

-svíčky Bosch FR6DP



BTW když to takhle uděláš, tak si ušetříš mnoho peněz a času zkoušením variant, který můžou a nemusej fungovat...
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 19:40:22
19:17:40
13.08.2013
pecen
-> vhml:

OK - tak snad někdo poradí

objem 1340ccm

KP 10,5 nebo jinej?

hlava akorát slícovaná, snížená, zvětšený kanály - ventily oct,1,4, pružiny fel Mpi

vačka ?

2x Weber 40DCOE 18 - trysky komplet?

rozdělovač - ? podtak ano/ne? jakej předstih/jaká křivka předstihu, do jakejch otáček? klasika kladívko, nebo bezkontakt?

svíčky na tohle osazení? to je vždycky problém....buď to nestartuje, nebo se utnou za tepla



co teď vím je aspoň to, že mám objem 1340 a motor rozebranej

kdyžtak mě pište SZ ať tu nejsem za nějakýho VOLA
upraveno 4x, naposled 13.08.2013 19:21:41
19:05:06
13.08.2013
vhml
-> pecen 13.08.13 18:53:54: nemusíš mít arzenál, stačí vědět co chceš a proč a koupíš to na první dobrou.
18:53:54
13.08.2013
pecen
-> vhml:

no právě, já uvažoval něco kolem 260tky, všechno je jenom teoreticky, pak to složíš, je to nahovno.

Musíš mít doma arzenál vaček, trysek, rozdělovačů, svíček, hlav, a nevím co ještě - já se z toho asi zblázním
upraveno 2x, naposled 13.08.2013 18:58:25
18:50:20
13.08.2013
vhml
-> pecen: koukám koukám :-)



290tku bych asi nevolil. Otázka je jak ten motor chceš používat, ale už tam hrozí slabší spodek a nemusí si to rozumět se sériovou převodovkou. Stejně tak KP 10,5 by asi už byl málo
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 18:52:18
18:47:42
13.08.2013
pecen
-> vhml:

hele, už mě nech 6 , už tak se v tom patlám, a nic jsem nekupoval, všechno dělal sám (webry dostal darem)



jenom furt slyším "už se v tom zase hrabeš" "že se na to nevysereš" "proč si nekoupíš nový" "co s tím zase máš" atp, asi to znáte všichni
upraveno 3x, naposled 13.08.2013 18:52:37
18:46:44
13.08.2013
vhml
-> pecen: pokud tam mas origo vacku tak už může bejt KP 10,5 dost vysokej a způsobovat bordel.



Kazdopadne koupit si webry svody, písty a zabít to sériovou vačkou, to chce odvahu
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 18:47:51
18:35:59
13.08.2013
pecen
-> Urbi:

vačka je ze 135tky origo, nechtěl jsem tam cpát zatím jinou, možná by nebylo od věci tam dát jinou, volal jsem krejbichovi, nabídl mi něco kolem 290tky (už nevím) rovnou kvůly většímu překrytí ventilů, toď otázka!!!

Mám tam dát jinou vačici?

S tím palivem a přesnými míchání máš pravdu, to bych si nasral do hnízda
18:17:12
13.08.2013
Petr Urban
-> pecen: To v tom rámu opravdu nemá smysl, předstih je věc kterou je potřeba testovat v zátěži a to hlavně v plné a projíždět celé spektrum otáček na jednu rychlost, tzn. v rámu nemyslitelné, troufal bych si tvrdit že ten rám bude tomu motoru na nic a ty nemáš šanci také nic odzkoušet, bohatost se také testuje při zátěži a co se týče nějakého zajetí, to motor téměř nepotřebuje a bez té zátěže se také nic nezajede. A než vymýšlet a dělat se s rámem, nandat za odpoledne do auta motor a jet to odladit, začít s malým předstihem a dostatečně velkými tryskami. Míchání benzínu kvůli oktanu můžeš klidně podniknout, ale je potřeba myslet na to že s tryskami musíš jít nahoru a musíš mít vždy k dispozici dávat tam pořád stejný poměr na který si motor naladíš, protože při změně např. na čisté N95 budeš muset jít shodit dolů předstih a jít změnit trysky.

K těm tvým bodům je nejzásadnější ten předstih ! N95 je ok pro tvůj KP. Tvar spalováku je originál dobrý, pokud nemáš těsnění pod hlavou menší jak 1,2mm čímž by si mohl ale i nemusel narušit vliv antidetonační štěrbiny. Nízké otáčky s tím nemají co dělat, pokud ti to nedetonovalo hned z rozjezdu, což také dělává...jsou tací co hned při pouštění spojky v rozjezdu přidají přespříliš plynu a motor mezi 1000-1500ot. zadetonuje, to je ale uživatelem a jistou měrou i vys. předstihem. Největší problém s předstihem bývá ale v otáčkách nejvyššího kroutícího momentu, tam také většinou detonace zníčí ty písty. Jakou máš vačku ?
17:22:32
13.08.2013
pecen
-> vhml:

vím, máš pravdu
17:20:45
13.08.2013
vhml
-> pecen 13.08.13 17:00:08: no jo, jenže tohle všechno je pořád úplně k hovnu, protože tím motorem budeš jen točit naprázdno, bez zátěže.



Neprojeví se ti špatný chlazení, ani špatnej předstih, nic...
17:00:08
13.08.2013
pecen
-> vhml:

no to mi taky došlo, že to nebude vono, ale aspoň se zabavím přes zimu, než pořád měnit motory8

mám čas tak jednou o víkendu a než dám všechno dohromady bude zima a aspoň odzkouším předstih, teploty motoru, zkusim splašit budík a lambda sondu, jiný chlazení, možná přijde na řadu i chladič oleje



no a když se to rozpadne, tak budu brečet v dílně a né v garáži
upraveno 2x, naposled 13.08.2013 17:03:09
16:58:58
13.08.2013
vhml
-> pecen 13.08.13 16:54:57: a co v tom rámu budeš dělat? tůrovat to na volnoběh a čekat jestli se to rozpadne rovnou? 3
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 16:59:48
16:54:57
13.08.2013
pecen
-> vhml:

ani bych neřekl, že bohatá hoří líp, pokud je to moc bohatý - spíš to nezapálí vůbec a naopak, chudší zase zvyšuje teplotu motoru.



Mám malej plán, postavit si motor do rámů i s chlazením dobíjením apod - trošku ho odzkoušet s normálním karbecem třeba z favo a pak tam teprve dát ty webry a zkoušet trysky už na autě
16:46:49
13.08.2013
vhml
-> pecen 13.08.13 16:28:37:



1. slušně nastavenej motor pojede s KP 10,5 i na 95oktanů. Záleží ale mimojiné i na vačce, není to jen o statickým KP.



2. dal jsi peníze za 77mm písty, za webry, za svody, spotřebu neřešíš a 2koruny navíc za benzín nemáš? 9 S E85 sice naženeš oktany, ale musíš používat úplně jinou bohatost.



6. může to dělat i bohatá směs, která hoří rychleji než chudá a zapaluje se líp. Což ale s tvým osazením úplně nehrozí.



Výsledek: Nalaď předstih a kup si pořádnej benzín...
upraveno 3x, naposled 13.08.2013 16:48:25
16:28:37
13.08.2013
pecen
napadá mě myšlenka s těmi detonacemi, to co je vytváří

1. - velký kompresní poměr

2. - palivo s nízkým OČ

3. - velký předstih

4. - nízké otáčky ?

5. - tvar spal. prostoru



ad. 1 - mám 10,5 (to by nemuselo být až tak hrozivé)



ad. 2 - napadlo mě lepší palivo, ale kdo má utrácet za 100 oktanové apod. E85 má OČ 109, natural 95 - smíchat to v poměru 1/1 - výsledek OČ 102?! spotřebu bych neřešil (to, že rezaví trubky, nesmí se dlouho skladovat jako že váže vodu, horší startování v zimě, to bych taky neřešil, v zimě nejezdím)



ad. 3 - nechám si upravit křivku předstihu pro tohle palivo a objem do 7000ot



ad. 4 - to nevim?



ad. 5 - do toho bych se radši nepouštěl, nemám na to vybavení ani znalosti



Co?,,??
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 16:30:46
15:17:09
13.08.2013
Evž@
-> Urbi: ty propouštějící ventily nejsou žádný extra problém....hlava od geminiho mi taky pouštěla ale ujistil mě že prvních pár km mám jezdit větší vůle a vše si sedne.....potom když šla hlava dole kvuli těsnění tak ventily opravdu nepropouštěly
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 15:18:21
13:04:25
13.08.2013
Čokin
-> Urbi: Tak on dělal i hlavu, ale k mé nenasytnosti jsem chtěl kanály ještě větší a tak jsem to dal ještě jednou (pouze kanály) na doladění jednomu pánovi, na kterého jsem dostal kontakt od Jarina. Bohužel dotyčný si z toho udělal pouze byznys vzdušných zámků a já dal 2000,- za úpravu (dá se říct) ničeho.



Neříkám, že Chovanec má vždy všechno super a na výbornou (někteří zde tvrdí opak), ale když už se tady kydá špína tak je mou poviností napsat i pozitivum. Já s Chovancem neměl nejmenší problém, dokonce mě měsíc počkal s placením i když nemusel. A jsem přesvědčený, že mě jeho práce přišla na polovinu peněz než od jisté firmy z Prahy a výsledek je pro mě 100%.
11:56:33
13.08.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: Ty sis to zas překroutil jak tě to baví. Nikde sem takovou věc neříkal a už nějaký čas tvrdím že Krejbich je špička přes vačky, to ale vůbec neznamená že pořádnou vačku neumí nabrousit v ČR i jiní a budou o ní vědět stejně dost informací. Za ty prachy co stojí 296 nikdo vačku z odlitku neudělá a výkonově je dobrá, bohužel pro motor už to takové štestí na jeho trvandlivosti není s těmi vůlemi a chovance neví jak tu vačku v bloku nastavovat a s jakým KP, protože to dělal asi málokdy. Jen prostě ví že většinou není třeba přesazovat klínek a funguje to dobře, ale přesné stupně jaké to má mít neví - nemá odzkoušeno,odladěno.

-> Čokin: Otázka není kde je chyba, ale kde je obrovské štestí že ti to šlape a jak dlouho a nedělal ti top motor, ale jen blok pro 278 vačku, který nemá tak obrovské zátěže, pokud vím dělal ti jen věci do bloku a né hlavu, to by ses možná divil co by dodal a za jaký vývar, já už mu za hlavu naskládal 10tis. a jaká je ? Dokurvená s propouštějícími ventily bez gufer na ventilech a s křivými kanály (ty už byly navíc rozpracované od Mrkvana a jen je poleštil !) co je každý jiný a rozdíly 1mm mezi nimi v určitých místech, on to měl právě srovnat a taková byla domluva na top hlavu. A to že někdo vynaloží velké prachy a narve věci do motoru i ve spolupráci s motor-excel není záruka ničeho, to už víš sám. Nejzákladnější věc je aby úpravy co se v motoru udělají spolu navzájem korespondovaly a pak se to jako celek perfektně sladilo/naladilo a to umí málokdo. Vám se to podařilo dobře.
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 11:58:07
09:00:57
13.08.2013
Alenka
-> Čokin 12.08.13 17:51:06: nojo, to zni mnohem lip nez - 0,16 s na tezkeho Favorita s tichym vyfukem, mizernou trakci a 1.4 zbastlenou doma v garazi na kolene :)
08:49:49
13.08.2013
Vrba
-> pecen: Nebud naštvanej,zadarmo to nikdo dělat nebude a nutno si uvědomit,že Chovanec na tom vaří asi ze všech motorářů nejméně. A ty to můžeš zkusit znovu a opatrněji.
upraveno 1x, naposled 13.08.2013 08:54:27
Extreme Tyres