skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 1,8 16v s Ii golfa
kdo se boji sere v sini:)
-> Tuner#2 23.05.13 22:55:54: asi tak nejako to vidím aj ja....
-> marjik: S elektrikou bych si mohl něco málo pomoct...
Tuner#2 23.05.13 22:55:54 napsal:
Motor se špatným zapalováním (viz. video) nahradíš něčímco 2s po
sešlápnutí přemýšlí, pak zakucká a jede? Navíc je to opravdu těžkej
motor bez výkonu a mnohdy s řezáním do kasle což by byla škoda u tak
zachovalé kasle… tazky, BEZ vykonu? nerob si srandu, skus si golf gti
Motor se špatným zapalováním (viz. video) nahradíš něčímco 2s po
sešlápnutí přemýšlí, pak zakucká a jede? Navíc je to opravdu těžkej
motor bez výkonu a mnohdy s řezáním do kasle což by byla škoda u tak
zachovalé kasle… tazky, BEZ vykonu? nerob si srandu, skus si golf gti
-> ondrej1: je to uz na jeho rozhodnuti ja tvrdim ze ak mu ma kto ten medzikus vyrobit ma to za cenu motora. Netreba mu motor rozobrat na blok, ale kazdy k tomu svoj postoj samozrejme ktory respektujem. Ale jedno viem na isto, ze sliapat plynovy pedal na 1,8 je uplne ina radost

Motor se špatným zapalováním (viz. video) nahradíš něčímco 2s po sešlápnutí přemýšlí, pak zakucká a jede? Navíc je to opravdu těžkej motor bez výkonu a mnohdy s řezáním do kasle což by byla škoda u tak zachovalé kasle....
-> gyuri33: Ked to odpočítam do 5000sa to vojde
možno :D pokial máš dostatok vecí z 136ky alebo 120cky

-> Eidy: OK beriem, mna osobne nic, a neviem co stoji. Vidim ze si fajnsmekr a zakladas si na detailoch, ale vedel som kartu chalana ktoreho asi zelezo, ocel neurazi.
-> ondrej1: vacka, weber? ncital si rozpocet?
-> gyuri33: A kde se dá koupit taková železná deska? Já vždycky kupuju jen ocel.
Sorry, ale musel jsem.
BTW: kolik vyjde materiál v oceli? Mě certal stál 1000Kč ofiko.
Sorry, ale musel jsem.

BTW: kolik vyjde materiál v oceli? Mě certal stál 1000Kč ofiko.
-> Eidy: no to je pekne! Ja mam zelezo, lebo som nizkorozpočtár, ale kazdy blbne po svym ako vy hovorite. 

Jednoznačne ako tu bolo povedané by som volil Fabiu 1.4 8W netreba žiadne priruby nič... prevrať zotrvak na 6dier...odlahčiť ho....jednu stranu držiaka si z povodného prerobiť...vymeniť zdvihatka...vymeniť vačku...jendoznačné nad 265......dať prsia zo 120-130....prevrtať vaňu na dve 8mičky šroby... kupiť z 50kw felicie rozvodovú reťaz a dať si vyrobiť z hlinníka 5mm krúžok...(pod reťaz)......kupiť z felicie remenicu a dať si ju presustružiť na normalny remeň.....vymeniť vodnú pumpu...nahdoiť sacie vyfukové potrubie 136,alebo Favo....A je to :) zdá sa to že je toho veľa...ale mna ta prerabka vyšla na 70e ...+dalšie veci aj s motorom okolo tých 500.... a 80-90HP istých....keby dáš webre aj viac... je to malý motor,lahký+malé auto... nemá konkurencie :)
Eidy 23.05.13 22:15:58 napsal:
→ gyuri33: Ne. Mám certal na 160 koní. certal, vysvetlis?
→ gyuri33: Ne. Mám certal na 160 koní. certal, vysvetlis?
-> gyuri33: Ne. Mám certal na 160 koní.
-> Eidy: mas dural?
-> gyuri33: A proč ne? Copak blok motoru nebo převodovka je z oceli?
-> marjik: Jestli to není bláto, ale je to nějakej lepší dural, tak klidně. Lepší by teda byl certal, ale co už. Záleží taky jak vyjdou šrouby.
-> marjik: Jestli to není bláto, ale je to nějakej lepší dural, tak klidně. Lepší by teda byl certal, ale co už. Záleží taky jak vyjdou šrouby.
marjik 23.05.13 22:03:17 napsal:
→ gyuri33: já má kus duralu ale nevím jestli se
to hodí? rdsej nie
→ gyuri33: já má kus duralu ale nevím jestli se
to hodí? rdsej nie

-> gyuri33: já má kus duralu ale nevím jestli se to hodí?
-> marjik: tak nesed a pust sa do toho! Ak nechces vela prerabat a pilit , nechces sa s kablikmi hrat tat to co som ti dole napisal. Vahovy rozdiel je 8-9 kg oproti skodovackemu motoru a radost urite vacsia ako u daakej 1,4... Inak viem medzkus laserom paleny.
-> gyuri33: co se týká materiálu není žádný problém mám i dobrého soustužníka a frézaře takže to by mělo být v poho a ta investice určitě bude větší to je jasné já jsem to tak nadhodil, ale sám tuším, že to bude okolo 10 000,-kč s tím tak nějak počítám:-)
Stejně mi takováhle přestavba přijde dost krátkozraká... dávat do auta motor bez potenciálu, před smrtí, jen aby to moc nestálo...
marjik 23.05.13 21:48:41 napsal:
→ m8rinek: tak dobře no tak i více jak 5 000,–kč to
byl hrubý rozpočet :-) do mojej som poskladal okolo 200 euro ale mal som material na medzikus
→ m8rinek: tak dobře no tak i více jak 5 000,–kč to
byl hrubý rozpočet :-) do mojej som poskladal okolo 200 euro ale mal som material na medzikus
-> Kuladmin: to mě taky napadlo, ale o žádném nevím a hlavně netuším co spočívá ho upravit a nainstalovat?
-> m8rinek: tak dobře no tak i více jak 5 000,-kč to byl hrubý rozpočet :-)
m8rinek 23.05.13 21:44:20 napsal:
→ marjik: Aby investice nepřesáhly 5tkč? To je jdi radši
propít…
dufam ze 5000, myslel okrem motora...
→ marjik: Aby investice nepřesáhly 5tkč? To je jdi radši
propít…


Osobne bych radeji volil 1,4 z fabky a tu poladit a da se z ni dostat tak slusny vykon a pri slusne hmotnosti.
Ale jestli na to mas 5tis max tak nevim o cem vubec premyslis ....
Ale jestli na to mas 5tis max tak nevim o cem vubec premyslis ....
-> marjik: prezeral som tvoju kartu, ak ide do tej 120 ta hlavne odporucanieje, ak davas 16 v motor musis rezat do steny! pri 8v nic take sa nedeje, pri tomto rozpocte ti odporucam obycajnu 1,8 66kw na karburatore ktoru zozenies za par supov z golf, passat, audi...
-> marjik: Aby investice nepřesáhly 5tkč? To je jdi radši propít...
-> gyuri33: díky za informace tedka jsem na vážkách. chci tam nějaký lepší motor a pořád svažuju jaký, aby s ním nebylo moc práce a ani investic - tím nechci říct že žádné, ale nepřesahující 5 000,-Kč
Radsej volilit 3 ku golfa, 2,16v. 2 ka je ke jetronic a ma svoje much uz v tomto veku. Prave kemaratovi montujem do stovky spominany motor v serii ma110kw, je to sekvencny vstrek s potenciometrm na klapke cize pretekarsky zaklad uz v serii. Kamarat chipol tento motor na 172 koni odbrdenych, bezne tento motor s kodom ABF kupis za 300 EURO s elektrikou
-> marjik: tu mas cely komplet na VW motor auto.bazos.sk/inzerat/...
/priruba-na-motory-VW-do-s
kody-120.php
-> Eidy: hele ten motor má snad jednu vadu a to tu, že při plném sešlápnutí plynu je tam tak dvou sekundová prodleva a pak to dva až třikrát škubne a teprve se to neskutečně rozjede. Majitel to neřeší protože tak nikdy nejezdí. jinak při normální jízdě to je v pohodě.
-> marjik: Hlavně se z toho nepos*at. Já teky nejsem fanda elektriky, ale sehnal jsem si schémata a prošel a opravil jsem celej svazek. Zybtečný káble vyházel a špatný nahradil. Nic na tom není.
-> Eidy: na podvozku už pracuju a brzdy bych taky dořešil ale moc skoro vůbec nerozumín elektrice:-(((
-> marjik: Kolik ihahá to má? Abys to nenacpal do sériový škodovky se sériovým podvozkem a brzdama.
-> Eidy: no pokud se rozhodnu a zvládnu to tak asi jo proč se ptáš?
-> marjik: Je to hlína nebo litina? Musíš udělat přírubu k převodovce, dát škodováckej setrvák a odladit jeho polohu na klikovce s ohledem na zapuštění do převodovky kvůli startéru a spojce. Udělat držáky motoru, upravit chlazení a elektriku. Nějakou chvíli to zabere, ale dá se to. To budeš cpát do bílý?
moc těžký a výkon tomu moc neodpovídá
Rovnako ako u každého iného motora, vyrobiť medzikus medzi prevodovku a motor, doriešiť spojku, vyrobiť držiaky a motor a doriešiť zapaľovanie.
mám možnost koupit tento motor za docela hezký peníz. Ale potřeboval bych poradit, jestli je to vhodné do škodovky a co by to tak stálo a co by bylo za potřebí nechat vyrobit nebo předělat.
Za jaké koliv rady všem moc díky.
Motor má najeto 143 200 po prvním majiteli a jede velice hezky(sám jsem ho projížděl)
Za jaké koliv rady všem moc díky.
Motor má najeto 143 200 po prvním majiteli a jede velice hezky(sám jsem ho projížděl)