Motor 1,8 16v s Ii golfa

prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 23.05.2013 do 24.05.2013, založil/a marjik
řadit dle data
19:05:52
24.05.2013
gyuri33
vw 2,0 16v 110kw
zvětšit Motor 1,8 16v s Ii golfa - obrázek od gyuri33 vložen 24.05.2013 19:05:52
18:26:29
24.05.2013
exwrcteam
kdo se boji sere v sini:)
16:01:47
24.05.2013
minno
-> Tuner#2 23.05.13 22:55:54: asi tak nejako to vidím aj ja....
03:23:20
24.05.2013
Majki
-> marjik: S elektrikou bych si mohl něco málo pomoct...
23:09:54
23.05.2013
gyuri33
Tuner#2 23.05.13 22:55:54 napsal:

Motor se špatným zapalováním (viz. video) nahradíš něčímco 2s po

sešlápnutí přemýšlí, pak zakucká a jede? Navíc je to opravdu těžkej

motor bez výkonu a mnohdy s řezáním do kasle což by byla škoda u tak

zachovalé kasle…
tazky, BEZ vykonu? nerob si srandu, skus si golf gti
22:56:53
23.05.2013
gyuri33
-> ondrej1: je to uz na jeho rozhodnuti ja tvrdim ze ak mu ma kto ten medzikus vyrobit ma to za cenu motora. Netreba mu motor rozobrat na blok, ale kazdy k tomu svoj postoj samozrejme ktory respektujem. Ale jedno viem na isto, ze sliapat plynovy pedal na 1,8 je uplne ina radost1
22:55:54
23.05.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Motor se špatným zapalováním (viz. video) nahradíš něčímco 2s po sešlápnutí přemýšlí, pak zakucká a jede? Navíc je to opravdu těžkej motor bez výkonu a mnohdy s řezáním do kasle což by byla škoda u tak zachovalé kasle....
22:45:03
23.05.2013
ondrej1
-> gyuri33: Ked to odpočítam do 5000sa to vojde 4 možno :D pokial máš dostatok vecí z 136ky alebo 120cky
22:29:20
23.05.2013
gyuri33
-> Eidy: OK beriem, mna osobne nic, a neviem co stoji. Vidim ze si fajnsmekr a zakladas si na detailoch, ale vedel som kartu chalana ktoreho asi zelezo, ocel neurazi.
22:24:22
23.05.2013
gyuri33
-> ondrej1: vacka, weber? ncital si rozpocet?
22:23:39
23.05.2013
Eidy
-> gyuri33: A kde se dá koupit taková železná deska? Já vždycky kupuju jen ocel.

Sorry, ale musel jsem.4



BTW: kolik vyjde materiál v oceli? Mě certal stál 1000Kč ofiko.
upraveno 1x, naposled 23.05.2013 22:24:18
22:21:45
23.05.2013
gyuri33
-> Eidy: no to je pekne! Ja mam zelezo, lebo som nizkorozpočtár, ale kazdy blbne po svym ako vy hovorite. 4
22:20:28
23.05.2013
ondrej1
Jednoznačne ako tu bolo povedané by som volil Fabiu 1.4 8W netreba žiadne priruby nič... prevrať zotrvak na 6dier...odlahčiť ho....jednu stranu držiaka si z povodného prerobiť...vymeniť zdvihatka...vymeniť vačku...jendoznačné nad 265......dať prsia zo 120-130....prevrtať vaňu na dve 8mičky šroby... kupiť z 50kw felicie rozvodovú reťaz a dať si vyrobiť z hlinníka 5mm krúžok...(pod reťaz)......kupiť z felicie remenicu a dať si ju presustružiť na normalny remeň.....vymeniť vodnú pumpu...nahdoiť sacie vyfukové potrubie 136,alebo Favo....A je to :) zdá sa to že je toho veľa...ale mna ta prerabka vyšla na 70e ...+dalšie veci aj s motorom okolo tých 500.... a 80-90HP istých....keby dáš webre aj viac... je to malý motor,lahký+malé auto... nemá konkurencie :)
22:18:23
23.05.2013
Eidy
22:16:54
23.05.2013
gyuri33
Eidy 23.05.13 22:15:58 napsal:

→ gyuri33: Ne. Mám certal na 160 koní.
certal, vysvetlis?
22:15:58
23.05.2013
Eidy
-> gyuri33: Ne. Mám certal na 160 koní.
22:14:31
23.05.2013
gyuri33
-> Eidy: mas dural?
22:12:59
23.05.2013
Eidy
-> gyuri33: A proč ne? Copak blok motoru nebo převodovka je z oceli?

-> marjik: Jestli to není bláto, ale je to nějakej lepší dural, tak klidně. Lepší by teda byl certal, ale co už. Záleží taky jak vyjdou šrouby.
22:04:38
23.05.2013
gyuri33
marjik 23.05.13 22:03:17 napsal:

→ gyuri33: já má kus duralu ale nevím jestli se

to hodí?
rdsej nie69
22:03:17
23.05.2013
marjik
-> gyuri33: já má kus duralu ale nevím jestli se to hodí?
22:01:49
23.05.2013
gyuri33
-> marjik: tak nesed a pust sa do toho! Ak nechces vela prerabat a pilit , nechces sa s kablikmi hrat tat to co som ti dole napisal. Vahovy rozdiel je 8-9 kg oproti skodovackemu motoru a radost urite vacsia ako u daakej 1,4... Inak viem medzkus laserom paleny.
21:56:02
23.05.2013
marjik
-> gyuri33: co se týká materiálu není žádný problém mám i dobrého soustužníka a frézaře takže to by mělo být v poho a ta investice určitě bude větší to je jasné já jsem to tak nadhodil, ale sám tuším, že to bude okolo 10 000,-kč s tím tak nějak počítám:-)
21:55:57
23.05.2013
m8rinek
Stejně mi takováhle přestavba přijde dost krátkozraká... dávat do auta motor bez potenciálu, před smrtí, jen aby to moc nestálo...
21:51:32
23.05.2013
gyuri33
marjik 23.05.13 21:48:41 napsal:

→ m8rinek: tak dobře no tak i více jak 5 000,–kč to

byl hrubý rozpočet :-)
do mojej som poskladal okolo 200 euro ale mal som material na medzikus
21:50:16
23.05.2013
marjik
-> Kuladmin: to mě taky napadlo, ale o žádném nevím a hlavně netuším co spočívá ho upravit a nainstalovat?
21:48:41
23.05.2013
marjik
-> m8rinek: tak dobře no tak i více jak 5 000,-kč to byl hrubý rozpočet :-)
21:48:08
23.05.2013
gyuri33
m8rinek 23.05.13 21:44:20 napsal:

→ marjik: Aby investice nepřesáhly 5tkč? To je jdi radši

propít…
3 dufam ze 5000, myslel okrem motora...5
21:47:53
23.05.2013
Kuladmin
Osobne bych radeji volil 1,4 z fabky a tu poladit a da se z ni dostat tak slusny vykon a pri slusne hmotnosti.

Ale jestli na to mas 5tis max tak nevim o cem vubec premyslis ....
21:45:44
23.05.2013
gyuri33
-> marjik: prezeral som tvoju kartu, ak ide do tej 120 ta hlavne odporucanieje, ak davas 16 v motor musis rezat do steny! pri 8v nic take sa nedeje, pri tomto rozpocte ti odporucam obycajnu 1,8 66kw na karburatore ktoru zozenies za par supov z golf, passat, audi...
21:44:20
23.05.2013
m8rinek
-> marjik: Aby investice nepřesáhly 5tkč? To je jdi radši propít...
21:39:45
23.05.2013
marjik
-> gyuri33: díky za informace tedka jsem na vážkách. chci tam nějaký lepší motor a pořád svažuju jaký, aby s ním nebylo moc práce a ani investic - tím nechci říct že žádné, ale nepřesahující 5 000,-Kč
21:32:47
23.05.2013
gyuri33
Radsej volilit 3 ku golfa, 2,16v. 2 ka je ke jetronic a ma svoje much uz v tomto veku. Prave kemaratovi montujem do stovky spominany motor v serii ma110kw, je to sekvencny vstrek s potenciometrm na klapke cize pretekarsky zaklad uz v serii. Kamarat chipol tento motor na 172 koni odbrdenych, bezne tento motor s kodom ABF kupis za 300 EURO s elektrikou
21:30:05
23.05.2013
PD-TOMMY
-> marjik: tu mas cely komplet na VW motor auto.bazos.sk/inzerat/... /priruba-na-motory-VW-do-s kody-120.php
21:29:57
23.05.2013
marjik
-> Eidy: hele ten motor má snad jednu vadu a to tu, že při plném sešlápnutí plynu je tam tak dvou sekundová prodleva a pak to dva až třikrát škubne a teprve se to neskutečně rozjede. Majitel to neřeší protože tak nikdy nejezdí. jinak při normální jízdě to je v pohodě.
21:26:54
23.05.2013
Eidy
-> marjik: Hlavně se z toho nepos*at. Já teky nejsem fanda elektriky, ale sehnal jsem si schémata a prošel a opravil jsem celej svazek. Zybtečný káble vyházel a špatný nahradil. Nic na tom není.
21:24:45
23.05.2013
marjik
-> Eidy: na podvozku už pracuju a brzdy bych taky dořešil ale moc skoro vůbec nerozumín elektrice:-(((
21:23:05
23.05.2013
Eidy
-> marjik: Kolik ihahá to má? Abys to nenacpal do sériový škodovky se sériovým podvozkem a brzdama.
21:21:25
23.05.2013
marjik
-> Eidy: no pokud se rozhodnu a zvládnu to tak asi jo proč se ptáš?
21:16:57
23.05.2013
Eidy
-> marjik: Je to hlína nebo litina? Musíš udělat přírubu k převodovce, dát škodováckej setrvák a odladit jeho polohu na klikovce s ohledem na zapuštění do převodovky kvůli startéru a spojce. Udělat držáky motoru, upravit chlazení a elektriku. Nějakou chvíli to zabere, ale dá se to. To budeš cpát do bílý?
21:16:45
23.05.2013
Vrba
moc těžký a výkon tomu moc neodpovídá
21:15:58
23.05.2013
minno
Rovnako ako u každého iného motora, vyrobiť medzikus medzi prevodovku a motor, doriešiť spojku, vyrobiť držiaky a motor a doriešiť zapaľovanie.
21:07:45
23.05.2013
marjik
mám možnost koupit tento motor za docela hezký peníz. Ale potřeboval bych poradit, jestli je to vhodné do škodovky a co by to tak stálo a co by bylo za potřebí nechat vyrobit nebo předělat.

Za jaké koliv rady všem moc díky.

Motor má najeto 143 200 po prvním majiteli a jede velice hezky(sám jsem ho projížděl)
Extreme Tyres