skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
felicia 1.6 - spotřeba oleje
21:09:50
02.05.2013
02.05.2013
Mach
-> Kuladmin: kdybych neměl olej zadara tak to budu hned měnit to je jasný, naštěstí mám 10w40 celkem dost v práci, tak to dolejvám... v čem udělali soudruzi u toho motoru chybu? rozhoduju se co stím motorem tedy spáchat
21:05:07
02.05.2013
02.05.2013
Kuladmin
Tak to bych ani neresil a nedolival ale rovnou menil to budes kousek pod minimem pri vymene. Todle je krasna spotreba co by zato pres 50proc majitelu tehle motoru dala
I segra s jejich mondemem by si piskaly ta ma spotrebu 4l na 15tis km.
I segra s jejich mondemem by si piskaly ta ma spotrebu 4l na 15tis km.
21:02:14
02.05.2013
02.05.2013
Mach
-> Milan 136: tak zase tolik práce by to už nebylo, sundat vanu a vytahat to ven
20:59:02
02.05.2013
02.05.2013
Milan 136
-> Mach: když budeš dělat gufera-hlava dole, tak už bych to i překroužkoval
20:58:46
02.05.2013
02.05.2013
Tommyk
-> Mach: to je nic.. ale budou to nespíš gufera.. bud rad že ti to nechčije všude okolo jak mě to je největší žrout oleje.. přetěsnit nepomáhá, nejspíš je křivá hlava (nahoře u ventil deklu) a sundavat ji kvuli tomu abych ji nechal srovnat... na to fakt seru.
20:57:43
02.05.2013
02.05.2013
Mach
-> Nwkt: to jo ale kdeyž stojá třeba půl dne a nastartuju tak to zakouří jak vylágrovaná 105 to mě sere třeba ve městě a tak... a k tomu to kontrolovat pořád jestli tam neni málo...
20:55:30
02.05.2013
02.05.2013
Nwkt
-> Mach: To je dost málo ještě
20:54:39
02.05.2013
02.05.2013
Mach
-> Vrba: tak litr a čtvrt cca od výměny do výměny
20:52:32
02.05.2013
02.05.2013
Vrba
-> Mach: kolik to žere toho oleje?
20:45:32
02.05.2013
02.05.2013
Kuladmin
nejpravdepodobneji ty gufera ale ta vymena.... zlaty skodovacky motor. Ale mohou byt i stiraci krouzky v nic moc stavu.
20:43:39
02.05.2013
02.05.2013
Mach
měl bych dotaz, ohledně "žraní" oleje u 1.6, kde by mohla být příčina spotřeby oleje.. dneska jsem měřil tlaky, všechny válce 12 atmosfer, nový motor má mít 17, a kritiická hranice opotřebení je 7 atm, takže kroužky bych vyloučil. napadají mě gufera ventilů, nebo těsnění pod hlavou - prasklý těsnění kolem mazacího kanálu do hlavy.. předem díky za rady a tipy ještě dodám, najeto cca 155 000 km