tlak,teplota oleje

prohledat
299 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 08.01.2013 do 07.01.2016, založil/a patrik18
řadit dle data
21:29:00
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.02.15 21:24:29: Já to nechci ucpat, navíc čidlo má daleko menší průměr na konci, jdem mě jen o to jak moc hloboko to dát. Takže to mnou naznačené malování je skutečně kanál? To jde olej z té naznačené zatáčky do tak velkého prostoru a část ho jde vlevo do velké díry a část projde "rovně" do té malinké dirky naproti? Je mě divné, že to je cca. v půlce závitu.
21:27:16
01.02.2015
sikula
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.02.15 21:22:56: Ta díra co tam je, tak je podle mě hlavní mazací kanál k filtru
21:24:29
01.02.2015
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 01.02.15 21:22:24: to ucpi no, to je výbornej nápad :-) Je to hlavní kanál přímo od čerpadla. Tudíž zapouštět jen po hranu.



Nekde jsou fotky v teatu o chladiči oleje.



E: tady fotka prsou zevnitř. Zátka kvůli chladiči oleje. -> vhml 03.10.14 20:06:01:
upraveno 2x, naposled 01.02.2015 21:26:24
21:22:56
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
21:22:24
01.02.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Mám dotaz ohledně čidla. Teplotu bych nejraději dal sem na prsa, ale jde mě o to jak moc hluboko můžu čidlo zapustit. Může až do hloubky kde je velká díra a nebo je tam nějaký funkční kanálek už dřív cca. v polovině závitu? Z toho nálitku tam je nějaká díra a je i naproti, ale netuším zda funkční a rozebraný motor tu u sebe nikde nemám aby okouknul prsa. Díky za info.
zvětšit tlak,teplota oleje  - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 01.02.2015 21:22:24
21:36:59
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 13.11.14 21:32:04: NJ bohužel ceny taky znám... 8
21:32:04
13.11.2014
MVM
-> Tuner#2: To nebylo myšleno hanlivě 4 To co máš je uplně v pohodě

Za ten Stack je čtvrtka škodovky.. vím znám.7
21:17:27
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 13.11.14 21:14:25: No s tím bych to úplně nesrovnával, ale jinak je to dost přesná a chytrá hračka. Ne nadarmo je i v Attacu GT-R.
21:14:25
13.11.2014
MVM
21:02:33
13.11.2014
Nwkt
-> Tuner#2: Mě to prostě do Žlutky nesedne ...
20:57:17
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Mě to teda přijde decentní a nijak mě to neuráží, napak...
zvětšit tlak,teplota oleje  - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 13.11.2014 20:57:17
20:56:29
13.11.2014
francomk
-> vhml: 107
20:55:15
13.11.2014
vhml
-> Nwkt 13.11.14 20:50:45: to mi připomíná kterak má ( měl ) Daves řízení celýho baráku Nokií 3510 visící ze stropu na kabelech v kotelně 3 3 3
20:50:45
13.11.2014
Nwkt
-> vhml 13.11.14 20:49:19: Jsem mu psal něco podobnýho 3
20:49:19
13.11.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.11.14 20:38:41: aha, já myslel ze je to jen displej ze starý nokie a převodník za desetikorunu...( což teda obojí platí, jen to má ještě pár funkcí navíc teda ) :-)
upraveno 1x, naposled 13.11.2014 20:49:57
20:38:41
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 13.11.14 19:58:56: To nepochybně, nicméně to má dlouhodobě ozkoušené s těmadle čidlama a funguje to velmi přesně, navíc s možností si zobrazit z toho data, špičkové hodnoty a nastavit limit, kdy kontrolka změní barvu a může i akusticky uporoznit na přehřátí.
19:58:56
13.11.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.11.14 19:39:52: v tom digitálním budíku ( kterej bych teda ani náhodou nechtěl, protože vizualizace ručičky... ) beztak bude jen nějakej převodník, takže se to nechá napasovat na jakýkoliv čidlo...
19:57:26
13.11.2014
MVM
-> Tuner#2: To není uplně pravda - ono je možný některý "budíky" kombinovat se snímači na základě průběhů odporových hodnot vzhledem k teplotě 4 VDO mívá občas tyhle hodnoty dostupný.
19:39:52
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 13.11.14 17:51:52: Snímače mám daný výběrem budíku, na tom nic nezměním. Zatím jen teoretizuju, o víkendu to produmám v garáži. Je jasné, že redukce i čidlo by nemělo moc zasahovat do proudění/kanálu.



-> vhml 13.11.14 18:32:51: Díky za link, chladič v plánu není 10W50 zatím vydrželo vše co jsem kdy jel, pravda po okruhu je tlak oleje na volnoběh vždy menší, ale v otáčkách to problém nebyl nikdy.
19:18:12
13.11.2014
MVM
Jen bych rád zdejší uklidnil že není nějak zběsile nutný motorový olej přechlazovat. Teplota oleje by měla být nejmíň 80° a pokud budete mít SAE xW/50nebo60 nedejbože 70, s tím že olej navíc esterový, můžete téměř na chladič oleje "zapomenout" páč není vůbec problém mít tyto oleje i dlší dobu přes 120°C NEJVĚTŠÍ potíž je mít ale s takovouto teplotou dostatečný tlak! Z praxe vím o 0W/40 při 100° 4

Vzduchem chlazený motory,to je jiný téma...
18:32:51
13.11.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.11.14 17:41:49: pokud nemáš chladič ani výměník - což k blbnutí na okruhu není dobrej nápad ( olej na 140LS s výměníkem vyleze po dvou minutách slalomu ze 70 na 110 ) , tak je jedno kde v kanálech to měříš. Pokud to chladíš, tak velká diskuze byla tady skoda-virt.cz/cz/.../1404 87-chladic-oleja-na-m-ko?g otopost=3...
upraveno 1x, naposled 13.11.2014 18:33:52
17:51:52
13.11.2014
MVM
-> Tuner#2: Ano,VDO dělalo takový speciální zmenšený snímače. Je to trochu hodinářská práce se soustruhem,důležitý je aby nic ze šroubovaných průměrů nezasahovalo do mazacího kanálu. Pokud se nerozhodnu přehrabat krabičku s těmito udělátky a nedám sem radši někdy fotku.. Bohužel jak se motory různě povalovaly - čidla i rdukce kolikrát zalomený.... 8
17:41:49
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 13.11.14 17:31:52: Takže ten olej měřit ideálně tam kde mám teď baroskop, čili ve šoubu u prsou?
17:31:52
13.11.2014
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.11.14 21:39:52:

Výstupní teplota vody je na hlavě - tam kde jde horká voda ven (tzn u termostatu,pokud tam je).

Vstupní teplota oleje (je měřená) v místě,kde vstupuje tlakový olej do okruhu (hlavní mazací kanál)
17:20:30
13.11.2014
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.11.14 17:15:07: Ve šroubkárně šroub M16x1,5x20 ( možná bych ho někde našel, měl jsem navíc ) a upravit. Hotovou redukci neseženeš. Bavíme-li se teda o čidle teploty oleje namísto zátky v bloku.



V nějakým jiným tématu o měření jsem dával fotky jak měřím teplotu i tlak...
upraveno 1x, naposled 13.11.2014 17:21:30
17:15:07
13.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 13.11.14 11:08:24: Nepletes. Ted jen aby tam byl spravny zavit.



A olej je asi jasny. Jakou redukci a kde koupit co bude pasovat bez uprav na skodovku?
11:11:21
13.11.2014
pavucina
-> Eidy: Jop, tak to potom chapu.

Tak to je dobre misto, i kdyz prece jen hlava muze trosku vic ovlivnovat cidlo nez termostat, ale kdyz se veme presnost cidla tak chybu 1-2°C nema cenu resit.
upraveno 1x, naposled 13.11.2014 11:11:42
11:08:24
13.11.2014
Eidy
-> pavucina: Pokud se nepletu, T2 má navrtanou díru do hlavy jako u starý litiny.
10:52:40
13.11.2014
pavucina
Ono ti asi nic jinyho nez koupit redukci pod filtr nezbyde. Cidlo teploty potrebuje mit okolo sebe tekouci olej, uz u mensi vrstva stojiciho oleje pred cidlem znamena nejakou tu setrvacnost a nepresnost mereni.... (pripad kostky).



Vodu urcite mer na termostatu na strane hlavy.

Jak to myslis, ze mas cidlo teploty vody v hlave ? Nebo jinak nenapada me kam bych to u osmikanalu do hlavy nasrouboval...
10:27:36
13.11.2014
Zazaa
-> Tuner#2: voda na hlave pred termostatem

a olej nekde v miste nez jde do mazacich kanalu motoru, videl sem to treba u olejoveho filtru
21:39:52
12.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 12.11.14 21:17:32: Teď úplně nechápu co myslíš tím výstupní teplota na hlavě a vstupní v kanálu? Která to jsou místa?
21:17:32
12.11.2014
MVM
Voda se měří na hlavě,výstupní hodnota. Teplota oleje jde měřit i v kanálu,měl jsem z továrního favorita někde mezikus, měří se hodnota vstupní.

4
21:13:19
12.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zazaa 12.11.14 21:11:38: Mám čidlo v hlavě, obávám se ale jiného závitu. Musím o víkendu prozkoumat.
21:11:38
12.11.2014
Zazaa
ja bych teda teplotu vody meril nekde na motoru a ne to co tece ven ...
20:48:27
12.11.2014
MISCHO
-> Tuner#2: Teplotu a tlak meram v medzikuse pod filtrom, teplotu vody meram za termostatom na hadici v medzikuse , kedze RJ potrebovala miesto na svoje cidlo .
20:33:04
12.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
A druhý dotaz je, kde měřit vodu? Na té silné hadici co jde od termostatu?
20:24:12
12.11.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
Oživím jedno staré téma. Pomalu přemýšlím o měření teploty oleje v motoru. Jedno čidlo na tlak mám v origo osazení kde je z fabriky baroskop a baroskop na kontrolku mám v mazacím kanálu u prsou. Je ještě nějaké řešení kam dát čidlo na teplotu než kupovat takový ten mezikus pod filtr?
20:22:12
03.03.2013
Adam59
Dnes jsem zkoušel po jízdě odpojit kabel od čidla teploty vody a dal jsem ho na to čidlo teploty oleje ... takže mám doatz:



-> Eidy: myslíš že po 35km jízdy v +2°C by mohla odpovídat teplota oleje lehce přes 40°C? Na tom mým budíku Jaeger bylo skoro 120°C 3
15:37:04
27.02.2013
vhml
-> Jarda...: úplně bohatě.
14:18:21
27.02.2013
Jarda...
-> Eidy: Díky za info.4
13:57:23
27.02.2013
Eidy
-> Jarda...: jop. Tak to mám já.
13:44:08
27.02.2013
Jarda...
takže netřeba kupovat žádný extra budík, ale stačí použít origo škoda na teplotu vody nebo ne?
11:27:25
27.02.2013
Martin136COUPE
-> Jarda...: Když jsem vzal kdysi čidlo teploty vody + budík a čidlo umístil do vypoušťáku na hliníkové vaně, tak 136ka Rapid se zaplým topením měla něco mezi 80 a 90°C teploty oleje po cca 25km při -5°C tepl. vzduchu volné jízdy.



V létě tam bylo to samé ale už třeba po 10km a když jsem to v pařákách honil třeba 50km bylo tam i 105°C, ale po zvolnění to šlo zase na 90°C.



Tolik škodovácký budík s čidlem ve vaně. A testoval jsem tento komplet s kapilárním teploměrem do 100°C v hrnci jestli to ukazuje nějak rozumně přesně a vycházelo to +- 3-5°C.
upraveno 2x, naposled 27.02.2013 11:30:57
11:16:56
27.02.2013
vhml
-> Jarda...: na ohřávání strašně pomáhá výměník. To je hodně znát.
11:05:33
27.02.2013
Eidy
-> Jarda...: záleží na počasí a stylu jízdy. Při normální jízdě se dostane olej tak na 60, v zime 40. Při ostré jízdě o 20-30 víc. U hliníkové vany.
10:29:51
27.02.2013
Jarda...
Nevím jestli se to už někde jinde neřešilo, ale stejně se zeptám, kolik je tak teplota oleje u ohřátého motoru ve škodovce?
09:58:42
27.02.2013
m8rinek
-> Adam59: Jestli máš budíky Jaeger, tak tohle jsou čidla víc k tomu než pal, já tam napsal Francii, protože jsem doteď žil v tom, že z Francie jsou, jestli máš ověřený Maďarsko, tak to tak asi bude... No nic, když se na aukru neprodaj, tak jdou bydlet...
09:02:01
27.02.2013
Adam59
-> m8rinek: tady tyhle čidla vypadají nějak podivně asi budou pro nepřímé měření ... a jsou Francouzský a mý jsou Maďaři - ale je možné že to dělali v licenci ...



Jako taky bych chtěl aby mi to měřilo správně a za každou radu budu rád, ale nemám závoďák abych na to lpěl 4 důležitý varování je stejně tlak a tomu věřím. Teplota je u mě důležitá jan kvůli zahřátí motoru.
23:39:46
26.02.2013
Hurdis
-> Eidy: -> Eidy: Taky to nemáš na smažení řízků.

Osobně si jdu blbnout s budíkem a čidlem v kompletu. Sice si hodlám vystačit s čidly JOM, budíky jsou redy ze stejné škatule, což nehodlám dávat jako etalon, ale pořád lépe, než kombinovat něco, co dává impulz s něčím, co ho zachytí. Adam bude nejspíš schopen zachytit "deltu", ale absoulutní hodnoty asi budou jinde.
Extreme Tyres