Naskočí na drc bez sytiče

prohledat
110 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 24.10.2012 do 06.12.2012, založil/a BooCheer
řadit dle data
11:24:48
06.12.2012
David29
Mě tohle téma připomíná tohle 1

http://www.youtube.com/wa tch?v=rOQeyuQPa9Y



Česky ani anglicky jsem nenašel, ale vy víte
10:38:23
06.12.2012
minno
-> Janes94: zatia neskúšal, možno skúsim časom.
16:54:47
05.12.2012
Janes94
-> minno: Nazdar,neskúšal si ešte viac krát vyšrubovať trubku sytiča ?
16:24:15
05.12.2012
dragon_cb_cz
-> minno: Načerpat, "našlapat" (klidně ručně na karburátoru) a zase dočerpat - víc už ti asi neporadím 1
14:26:22
05.12.2012
minno
Včera ďalší test vykonanej úpravy na karbe.

Teplota vonku už trochu klesla.

Štartované pri -4. Pred štartom nešlapané do plynu, len dočerpané palivo, vytiahnutý sytič a štart. Na prvý pokus tentokrát už len blaf a skapalo. Na druhý krát naskočilo a ostalo držať, otáčky po štarte viac nepoklesli, no po naskočení otáčky veľmi nízke, chvíľu trvalo kým sa motor trochu "rozbehol".



Takže pri teplotách pod nulou už budem musieť šlapať do plynu pred štartom. Jednoznažne je to lepšie ako to bolo, no pri nižších teplotách pod 0 mám stále pocit, že sa motor po naskočení trápi, akoby to bolo chudobné.Trvá čas kým sa otáčky ustália. Už ma nanepadá nič, čo by som pre to ešte mohol spraviť :/
13:38:50
05.12.2012
ferrari
Aj mne sa dá sýtič na SEDRi regulovať...myslím teda otáčky...
15:08:38
03.12.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: To odnímatelné těleso sytiče je prakticky totožné, ale provedení kanálů v těle karburátoru je dost jiné, např. BSko nemá tu děsivou trubičku co se mi uvolnila, způsobila nefunčknosti sytiče a značnou pochcanost karburátoru benzínem... nebýt té nešťastné akcelerační pumpičky a mizerné životnosti, je to zlatej karb.
15:00:42
03.12.2012
Jozka
-> minno: Však echt ruční výroba..3.

Jsem si ještě vzpomněl na další karbovou záhadu, starou asi 14 dní - kdysi jsem tu psal o ztěžka jdoucím ovládání sytiče (BS), po náhradě CO bowdenem a nerez strunou chvíli OK, pak záhy zas zasouvání v podstatě úderem dlaně... Chtěl jsem řešit, až se zasekne úplně a co se nestalo - dva týdny nazpět po kontrole fce nátokovýho ventilu plovákový komory (= víko dolů, plovák ven, ventil ven a zas vše nazpět) se táhlo sytiče uzdravilo samo... nyní lze ovládat malíkem pravé ruky.. Nechápu, ale nebádám..3
14:41:36
03.12.2012
minno
-> Jozka: Tak vieme že škodovky sú čo kus, to originál :) Mne so SEDRom šlo ovládať plynule sytič aj na starom motore so starým karbom (120, jazdil som ho od 70-100 tis. km na konte), plynule to ovládať šlo, ale nie až tak pekne. Na novom motore (120) s novým karbom to ide takisto ovládať plynule a ešte krajšie ako na tom starom motore, a to má už najazdené zas ďalších 70 tis. km.
14:37:53
03.12.2012
Jozka
-> dragon_cb_cz: Ono mechanicky se nakonec ani moc neliší od kusů pro BS..

-> minno: Tak na můj EDSR tahle sáhnout, hned startuju znova. Dělal to zánovní, dělal to v 50ti tisích před repasí, stejně jako po GO ještě v Jikovu a dělá to dodnes. Ale beru to jako přírodní jev, EDSR na 110LS se kdysi choval stejně, žádnej třetí jsem nikdy neměl a DDSR v erku si už nepamatuju.
14:27:15
03.12.2012
minno
-> dragon_cb_cz 03.12.12 13:43:37: SEDR sa mi vždy dal ovládať plynule. Postupne ho sťahujem ako sa zohrieva motor. Respektíve aj hneď po naštartovaní stiahnem otáčky na cca 1000 a hotovo.
14:24:29
03.12.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: Moje zkušenost říká že ano (120ka, 136ka), ono sytič u EDSR a SEDR je řešený prakticky totožně (SEDR už nemá ten automatický ventilek, ale to asi nebude zásadní rozdíl).
14:19:23
03.12.2012
Jozka
-> dragon_cb_cz: V postatě jo.. jsou to digitály, BS-ka je holt ještě analog. A SEDR taky? Že se tomu divil kámoš, kterej provozoval různý 125-ky a má rapida 136, čili SEDRy a přitom tuhle libůstku neznal..
13:43:37
03.12.2012
dragon_cb_cz
-> Jozka: Tohle chování pozoruju taky, ale spíš je to tak, že u EDSR/SEDR moc nefunguje nějaká mezipoloha - sytič lze stáhnout trochu, ale jak ho přivřeš trochu víc, tak to zdechne úplně - přitom s plně zavřeným sytičem už by to třeba volnoběh udrželo. Takže většinou operuju jen plný/žádný...
09:46:36
03.12.2012
minno
Tak ja pridávam po pár dňoch skúsenosť, ako mi to chodí s tou vykrútenou trubičkou sytiča u SEDRa o 1 mm viac von. Funguje to s touto úpravou naďalej stále super, teploty zatiaľ síce neklesli pod 0 stupňov, no chytá to stále bez našľapávania plynu pred štartom na prvý ťuk a krásne drží.

Potom napíšem skúsenosť keď bude viac mrznúť.
09:35:55
03.12.2012
Jozka
Od prvního nahlýdnutí do tohohle tématu vzpomínám, který auto mi chytalo bez sytiče až k venkovní teplotě 0°C.. A vzpomněl jsem si - Flekouš v původním osazení, tedy MB s BS DIF-23. Že to jde jsem zjistil úplnou náhodou, bohužel jsem nezjistil proč - motor se přidřel na klice a karb už teď nevím, který na něm byl..



Co mi v souvislosti s karbama vrtá už dlouho hlavou je, že s BS-kama lze sytič krásně plynule stahovat s rostoucí teplotou motoru a u 120 1977 (EDSR) nelze, motor pak ihned na volnoběh zdechá, dokud není na teploměru alespoň tak 65°C. Myslel jsem, že to je rarita, ale kamarád nedávno namontoval EDSR na kilo a divil se úplně stejnýmu chování..
17:43:03
27.11.2012
ferrari
Hej, ja mám to isté, motor 120 vždy skákal, ako rozzúrený býk, ale Favo motor (podotýkam aj bez zapojeného výhrevu sania) ide kultivovane, pri kľudnom stláčaní plynu ide pekne...samozrejme, nemôžem za studena prudko pridávať plyn...
13:42:40
27.11.2012
Shatter
Toto je veľmi zaujímavé čítanie. Pridám svoje skúsenosti.

S pôvodným motorom, a karburátorom po repase (vyčistenie, zarovnanie, nové tesnenia) sa mi pár krát stalo, že na sytič motor pri brzdení zdochol. Aj na rovinke, resp, jemnučko do kopca. Ale nie vždy, no často mal tendenciu skapať, akoby sa dusil, no po zastavení som stihol pridaním plynu ho udržať. Nespomínam si, či to robilo aj potom čo som vymenil hadicu podtlaku za novú, ale pripisoval som to práve podtlaku, ktorý sa vytvoril pri brzdení.

Studené štarty boli tiež všelijaké. Ak som benzín naťahal, naskočil vždy na prvý krát, ak nie, tak občas až na druhý krát.

Obrat nastal s novým motorom. Karburátor ostal bez zmeny, dokonca by som povedal, že bude v horšom stave, pretože teraz už jazdí asi 3 roky po repase bez zásahu a je celý od benzínu.

Štarty sú podobné ako predtým. V lete ak nenaťahám benzín, tak vo väčšine prípadov na prvý krát skape a beží až na druhý krát. Teraz keď je chladnejšie, tak sa to nestáva. Ovšem ak sytič vytiahnem trocha menej, tak áno. AK ho dám skoro naplno, tak vždy krásne naskočí a beží. Keď vyjdem z garáže, sytič stiahnem asi na polovicu.

Problémy s brzdením a sytičom nepoznám. V nedeľu som skúsil aj brzdenie dole kopcom a otáčky sa ani len nezmenili. Klasicky na rovinke na križovatke ktorú mám pár metrov po tom, čo vyjdem z dvora, má motor tendenciu ísť práveže do otáčok, neviem či brzdením, alebo tým že sa už trochu ohrial olej a voda. No odkedy, ako som spomínal, stiahnem sytič na cca polovicu, tak na tej križovatke drží konštantné otáčky.

Zároveň sa nový motor zohrieva oveľa rýchlejšie, resp. skôr stráca potrebu sytiča a dokáže bežať bez neho aj keď je ešte pomerne chladný. Na poslednej EK som musel na karbeci ubrať trochu bohatosť, pretože som mal vysoké hodnoty, takže tým, že by bol prechľastaný to asi nebude.

Nepoznám už ani to cukanie pri rozbehu, klasika na križovatke kedy to ide skoro zdochnúť, s novým motorom nič z toho. Taký kultivovaný chod som ešte nezažil. A ako som vravel, karburátor je bez zásahu, žiadne iné trysky ani nič vytočené. Motor ide krásne, má super záťah, hlavne od 3000, a točí bezproblémov do 5000 bez toho, že by sa zdalo, že motor vyskočí z auta.

Veľa svetla som asi nevniesol :D
12:54:26
27.11.2012
minno
-> ferrari: no neviem, ja s tým už asi nebudem nič robiť, iba ak by som skúsil ešte s vykrútením tej trubičky trošku polaborovať. Teraz to už funguje dobre.

A to čo píšeš, tak na teplom motore keď dám sytič tak chvíľu mu to trvá kým sa preberie lebo je to zahltené to je pravda, ale potom otáčky normálne stúpnu.....
05:47:31
27.11.2012
ferrari
no, či to nemáš príliš chudobné/ochodobnené nejakým prisávaním, lebo mne sa marí, že keď dám pri teplom motore sýtič, tak to má tendenciu sa skôr dusiť...no však to skús obohatiť väčšou tryskou, ak nejakú máš, ale potom to nikdy nemá také vysoké otáčky, lebo je to uchlastaneé...
20:56:04
26.11.2012
minno
-> ferrari: záleží od teploty motora, po naštartovaní cca 1500 a stúpne na 2000, keď je trochu ohriaty tak tak 2500 a keď je plne ohriaty motor a dám sytič tak aj 3000.
18:12:35
26.11.2012
ferrari
A na ten plný sýtič máš koľko otáčok?
14:54:01
26.11.2012
minno
Že aké teórie sa tu zas popísali1



Zopakujem jednu dôležitú vec, ktorú som už písal.

To zhasínanie studeného motora na sytič pri brzdení nie je výsadou len prudkého brzdenia dolu kopcom, zhasne kľudne aj na rovine, tak ako písal aj dragon_cb_cz.



Neviem ako by som popísal ten okamih, kedy dôjde k z dochnutiu motora. Nezdochne to pri brzdení, zdochne to vždy v tom závernom okamihu dobrzdenia / zastavenia auta, kedy sa telo posádky v sedačke akoby prehúpne trochu dopredu a potom sa nazad vráti dozadu - telo sa nazad oprie. Ten finálny moment zastavenia auta, vtedy to zdochne.



Je to jednoznačne spôsobené len karburátorom, jeho konštrukciou, princípom dodávania paliva, bohatosťou zmesi, Všetky ostatné vplyvy som už dávno 100% vylúčil.



Za jazdy s tým nič nejde robiť. Žiadne finty. Aj keď je sytič za jazdy vypnutý a chcem zastať a sytič vytiahnem naplno až tesne pred dobrzdením aby to neskapalo - v momente, keď zmačknem spojku a začínam brzdiť, tak kým je ešte auto v pohybe, tak motor beží a zvýšia sa adekvátne aj otáčky motora. Ale akonáhle dôjde k tomu finálnemu zastaveniu auta, vtedy motor skape. Skúšal som rôzne veci, aj ísť na neutrál dole kopcom, motor si pradie s mierne vytiahnutým sytičom a len pomaličky opatrne pribrzďovať - hoci aj ručnou brzdou - rovnaký efekt - kým sa auto hýbe motor beží - akonáhle sa auto definitívne zastaví - vtedy zhasne. Či je sytič otvorený na plno, alebo len čiastočne.



Z uvedeného vyplýva, že celý problém zhasínania motora spôsobuje to vyrovnanie síl (gravitačných) pri konečnom dobrzdení auta - rozkolísanie hladiny paliva v karburátore / v sytičovej komôrke, pri dobrzdení. Ochudobnenie / obohatenie, no a motor, kým sa to zas neustáli, to nepredýcha, a zdochne.



Takže takto by som popísal tento problém. Ak to nerobí všetkým, tak to by znamenalo, že záleží asi na tom, kto má ako osadený karburátor, kto má aký motor a pod. Ale ako vravím, mne to robil aj fungl nový karburátor bez zásahu.





Určite by to šlo nejako vychytať, len by sa s tým bolo treba hrať a skúšať a meniť....Lebo asi mi nik nepovie presne, či dať menšiu alebo väčšiu trysku sytiča a pod., aby sa tento problém eliminoval.



To, čo som popísal vyššie, tak tak mi to robilo do minula, kým som nepovytočil tú sytičovú trubičku vo veku karburátora o 1 mm viac von. Po tejto úprave nie len že mi to výrazne lepšie štartuje za studena, ale aj sa obmedzilo to zhasínanie motora so sytičom pri dobrzdení tak, že už to nezhasne vtedy, keď je sytič vytiahnutý naplno. Teraz mi to už zhasne len vtedy, keď mám sytič len čiastočne povytiahnutý. Takže teraz je to už celkom v pohode. Otázka znie, či by bolo treba ešte zmes na sytič ochudobniť / obohatiť, alebo len skúsiť tú trubičku ešte viac vykrútiť, aby to nezhasínalo ani pri čiastočnom sytiči.
upraveno 1x, naposled 26.11.2012 14:54:37
14:11:44
24.11.2012
ferrari
Tak neviem, no, ja to tu mám rovinu, tzakže mi nič také herozí, ale ja to robím tak, že naštartujem, stiahne sýtič na cca 1500 ot, pohnem sa, 1,2,3 a akonáhle dosiahnem na 3ke tak 45km/h tak sýtič vypnem...keď prichádzam do križovatky, kde mi treba zastaviť, tak sýtič trochu pridvihnem a zasa 1,2,3 a vypnem...nikdy mi to na sýtič nechcípalo...



No čo už, berme to nie ako závadu, ale vlastnosť a je to.
upraveno 1x, naposled 24.11.2012 22:24:38
00:14:22
24.11.2012
havevo
-> dragon_cb_cz: tak jak čtu tvoje příspěvky, auto se mi chová úplně stejně :) ale na sytič vždycky tak první kilometr jedu, i když se ho snažím postupně stahovat
00:07:40
24.11.2012
dragon_cb_cz
-> havevo: Mě na tuhle teorii kdysi přivedla teta-neřidička, která říkala, že o slovu sytič si pamatuje jen to, že je to něco co se musí rychle vypnout, jinak se škodovka na první křižovatce uchlastá :) Od té doby jsem ho na své 120ce vypínal hned po vyjetí (tak aby se auto pohybovalo dost rychle aby šlo držet otáčky v "necukacím" pásmu) a od té doby s tím u křižovatek problém nemám.



-> ferrari: Nevím jak mimmo-vi, ale mě to ihned po puštění brzdy začne nabírat dech. A nevím čím to je, ale i při jízdě na neutrál je to závislé spíš na rychlosti jako takové než na rychlosti brždění - neptej se mě proč, netuším.
21:29:40
23.11.2012
ferrari
-> minno: možno to je jednoducho tým, že dolu prudkým kopcom a ešte pri brzdení sa odplaví komora sýtiča...a ten bol po odbrzdení ešte proste nestihol dotiecť benzín do komôrky...teoreticky.



Inak, ak nie je dobre nastavený voľnobeh (bohatosť, tak šlapnutie na brzdu môže myť vplyv...inak ale, ak je zmena otáčok veľká, tak to asi niekde prisáva vzduch...možno cez tú gumenú manžetu, čo je pod HBV...



Ps - ja by som aj testoval, ale jazdím an škodke minimálne a teda vždy čapujem a teda to neviem porovnať...dnes som po cca 14 dňoch státia načapoval benzím ručne, zatiahol sýtič a šlo to na brnk, ani otáčky nepoklesli...mám tam SEDR105---
upraveno 2x, naposled 23.11.2012 21:31:56
19:46:43
23.11.2012
ozzman1000
a čo tak skúsiť iný karbec? Myslím niečo iné ako Jikov.
17:18:06
23.11.2012
havevo
-> dragon_cb_cz: to je dost možné, že se motor uchlastává a při nižších otáčkách se s tím nevypořádá. Stává se mi to taky a pokud přidám plyn, tak se to zlepší a motor nemá tendenci zhasínat, protože v tu chvíli jde do směsi více vzduchu, je to tak?
17:15:02
23.11.2012
dragon_cb_cz
-> minno: Taky mi to dělá u 120ky - po vyjetí na sytič při příjezdu k první křižovatce (klidně po rovině) motor zhasíná při brždění, bez ohledu na na zařazenou rychlost atd. Ručkou jsem ještě brzdit nezkoušel.



Každopádně moje teorie je, že je motor uchlastaný a v nižších otáčkách to prostě nerozdýchá. Pokud před křižovatkou sytič vypnu úplně, tak je to v pohodě. Tzn vyjedu na sytič od garáže ale jakmile vyjedu do ulic tak vypínám a problém se zhasínáním nepozoruji. Možná zkusit menší trysku sytiče?



Připomínám, že to dělalo jen u 120ky a z té je teď motor vyhozený a bude se generálkovat, takže další testy provádět nemohu... :(
14:22:46
23.11.2012
minno
-> peti: keď ho uvidím, nech si ma nepraje3
14:16:18
23.11.2012
peti
-> minno: duch auta
14:09:29
23.11.2012
minno
-> WingArrow: Uz to riesim 10 rokov a este nik neprisiel s razantnou radou, ktora by to vyriesila.....Brzdami (posilnovacom) to nie je, skusane aj odpojit podtlakovu hadicu zo sacieho potrubia, dieru zaslepit a brzdit bez posilnovaca. Motor zhasne. Do kopca nezhasina. Len dole kopcom alebo po rovine. Nase mesto su same kopce, takze radost :/ Robilo to so starym karbecom, rovnako aj s fungl novym karbecom, so starym motorom aj s novym motorom, stary posilnovac aj hadica, aj novy posilnovac a hadica, vsetko pretesnovane, x krat rozoberane, kontrolovane, najazdene za to obdobie cez 100 tis. km, nic sa nezmenilo, beriem to uz nie ako zavadu, ale ako vlastnost.....Akurat mne tato vlastnost prekaza.
13:26:18
23.11.2012
minno
-> WingArrow: Už nižšie som písal že posilňovačom ani netesnosťou v saní ani netesnosťou v karbeči to nie je. Spotrebu mám cca 6 l na dlhé trasy.



-> peti: to mi nejde do hlavy co by mohlo sposobovat zvysenie otacok pri brzdeni :) Ja nastartujem studene na plny sytic, sytic stiahnem dole na cca 1500, vyrazim na cestu a ked potrebujem zastat, zacnem brzdit, motor bezi, dobrzdujem, stlacim spojku a akonahle zastanem a brzdovy pedal pustim (okamih, kedy sa telo nazad oprie o sedacku), v tom momente to zhasne. Je to podla mna ochudobnenie zmesi tym ze sa rozkolise hladina.
upraveno 1x, naposled 23.11.2012 13:27:11
13:12:08
23.11.2012
peti
-> minno: hmm vidis ja pozorujem dlhodobe prave opak toho co popisujes sytic mam len jemno pootvrený a pri dobrzdovani sa otacky praveze zvysuju , akonahle prestenm brzdit tak pomali klesnu kam maju
13:07:49
23.11.2012
minno
-> peti: 3 A keď už si tu zavítal, ty si neskúšal robiť nejaký tuning, aby to studené na sytič po dobrzdení neskapalo? Mne teraz to vykrútenie sytičovej trubičky o 1 mm viac von trochu pomohlo aj v tomto, už to skapína po dobrzdení len niekedy vtedy keď mám sytič čiastočne privretý, keď je sytič naplno tak to neskapne, aspoň čiastočné zlepšenie, ale bral by som aby to neskapínalo vôbec.
13:01:53
23.11.2012
peti
-> minno: tak a aj ho urobíme! az sa bude môct vstrekovanie schovat a vsteky automobilky na svet budu tuzit po SEDRovi 40
12:58:50
23.11.2012
minno
-> peti: ale my ho takým chceme spraviť 3 Len je málo vŕtačov, čo by prispelo svojou troškou do mlyna.
12:57:06
23.11.2012
peti
-> minno: sak jasne ani netrvdim ze zato moze jedine olej, ibaze nieje zanedbatelný a uz duplom nie ze je SEDR je hviezdny a dokonalý karabec 3 3
12:48:27
23.11.2012
minno
-> peti: Ja mám 10W40, vonku 5-8 stupnov, tento olej musi byt pri tychto teplotach este dostatocne riedky, a pred upravou karbecu mi to bez naslapania do plynu (obohatenie zmesi) uz tiez na prvy krat skapinalo, po uprave karbu neskapina. Takze ano olej tiez nie je zanedbatelny, ale jedine v pripade ze je pouzity olej neadekvatny k teplote vonku. 15W40 je v zime med. Ak tam ma niekto M6AD, co je letny olej, tak je jasne ze pri nizsich teplotach mu to nebude robit dobrotu.



Edit: respektive poviem to inac, olej mensej viskozity ma pri studenych startoch velky vplyv hlavne kvoli nedobre riesenemu karburatoru. Keby bol sytic na karbeci rieseny trochu rozumnejsie, tak to neskapina ani pri hustejsom oleji....
upraveno 1x, naposled 23.11.2012 12:52:27
12:26:16
23.11.2012
peti
-> minno: ver ze vplyv oleja nieje zanedbatelny, vlani ked mi blbol jeden cas olejový filter ze zneho stekal olej, dosiel som rano k auto dal sytic motor nakocil otacky vybehli ale siel na sucho ked nabehlo mazanie v momente zdochol, takze aj ten olej urobi dost vela, jeden známi este pred rokmi ked mal skodovku tak tam na zimu daval 5W-40 olej a tento problem nepoznal
12:07:50
23.11.2012
minno
-> WingArrow 23.11.12 12:01:21: klasika u škodoviek, naštartujem studený motor, pohnem sa od garáže a na prvej križovatke ktorá je dole kopcom, motor zhasne.
12:05:35
23.11.2012
minno
-> WingArrow: zbytočný test, jedine že by si chcel pretáčať každé ráno motor račňou aby ti motor chytil na prvý krát bez skapania. Tlak oleja a to, že je studený olej o niečo hustejší, má síce na štart tiež vplyv, ale v porovnaní s tým, že hlavným dôvodom zlého štartovania je chudobná zmes z dôvodu zlej konštrukcie karburátora a pod., je ten vplyv oleja zanedbateľný....
10:21:10
23.11.2012
minno
A nejaký ten tip na úpravu SEDRa aby studený motor na sytič neskapínal po dobrzďovaní hlavne dolu kopcom, niekto nemáte? Po povykrútení sytičovej trubičky viac von sa to zhasínanie po dobrzdení trochu eliminovalo, no stále to nie je 100% ono.
21:50:37
22.11.2012
dragon_cb_cz
-> ferrari: Problém se zdechnutím je i na dočerpaném karburátoru - a klidně i na BSku. Je to spíš kus od kusu - na 120ce jsem po delším stání startoval na Xkrát, na 136ce problém nemám vůbec - dočerpám (protože většinou auto týden či víc stojí), třikrát sešlápnu plyn a chytí na sytiči hned a drží. Na kile i když načerpám a našlapu tak většinou jednou zdechne - ale ne vždy (BSko karb).



Jinak přinutil jsem se vyhrabat z krabice karburátor abych se na to mohl podívat (EDSR, SEDR po ruce je jen nový a tomu víko sundavat nebudu) - tou komůrkou sytiče myslíš tu díru do které se zasouvá trubička z víka? Do té bych fakt dírku neprovrtával - tryska sytiče asi není na jejím dně náhodou - pokud bys provrtal dírku přímo z plovákovky tak tam sice budeš mít paliva spoustu, ale nebudeš mít nijak omezený jeho přítok a bude to pekelně bohaté - ta tryska tam není jen tak pro srandu králíkům. Když chceš aby to tam teklo rychleji, tak dej větší a nebo jí vyšroubuj úplně, nevím proč chceš něco vrtat.



EDIT: To co říká -> robinho130: bude asi pravdě blíž - mám pocit, že k podobnému závěru se kdysi došlo i na eR-stránkách (skoda110r.cz) a vysvětlovalo by to, proč je problém i na BSkách (protože vlastní těleso sytiče je tam prakticky totožné).
upraveno 1x, naposled 22.11.2012 21:52:06
21:19:56
22.11.2012
robinho130
pridám môj bezvyznamný príspevok , tiež som za studena na sytiči štartoval na 3 krát , vymenil som tesnenie pod vičkom , rozobral sytič na ktorom bola priruba ako vrtula tú som zrovnal so brusnym papierom na rovnej ploche a odvtedy štartujem normalne
21:15:25
22.11.2012
darklord
-> ferrari: ved je to skodovka 3
21:09:29
22.11.2012
minno
-> ferrari: 3 presne
18:57:15
22.11.2012
ferrari
Podľa mňa to nestihne dotiecť...typický štart je? chytí, hneď zdochne...znovu chytí, vyletí do otáčok, klesnú otáčky a niekedy zdochne...potom znovu chytí, otáčky možno zakolíšu a už drží...



Robí to takto aj po dočerpaní, s tou výnimkou, že tá prvá fáza je vynechaná...Noa teda prečo?
13:09:36
22.11.2012
dragon_cb_cz
ferrari 22.11.12 05:56:52 napsal:

No ale tie 2–3 sek stačia zjavne na to, aby sa po štarte odčerpala zásoba

sýtiča a z plavákovky nestihne dotiecť. Prečo inak by to chcípalo, ak je

plavákovk aplná po ručnom dočerpaní, resp, po dočerpaní facetkou?




Trochu blbost ne? Pokud stíhá dotékat z plovákovky hned při běhu motoru, proč by nestíhala dotékat při startování? Čerpadlo přece čerpá už při startování a pokud by sitič bral víc než stíhá přitékat, tak by to dělal při startování i při normálním běhu motoru...



Pokud dočerpáš plovákovku do plna, tak už vůbec nevím co řešíš - přelezeš od pumpy vzadu na sedadlo řidiče a stíháš startovat za méně než ty 2-3 vteřiny? To sotva ne?



EDIT: Pokud tu jde o nějaký časový interval, tak o to jak dlouho trvá dočerpání úbytku paliva v plovákovce točícím motorem - pochybuju, že bude rychlejší, než vyrovnání hladiny v plovákovce a sytičové komůrce - protože jakmile se začne zvedat hladina v plovákovce, stoupá už i v té komůrce a zpoždění tedy bude určitě menší než ty 2-3 vteřiny. Opět, pokud mám plovákovku před startováním dočerpanou, tak tohle nehraje roli vůbec...
upraveno 1x, naposled 22.11.2012 13:21:45
Extreme Tyres