Naskočí na drc bez sytiče

prohledat
110 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 24.10.2012 do 06.12.2012, založil/a BooCheer
řadit dle data
08:25:57
22.11.2012
minno
-> ferrari: hej je to tak, ja mám facetku napojenú na časový spínač, po dočerpaní sa mi sama vypne, a mám tiež overené že po dočerpaní je dobré ešte moment počkať a až potom štartovať = kým dotečie benzín do komôrky.



Každopádne mne sa teraz po vytočení trubičky štartovanie zlepšilo, zatiaľ som s tým spokojný, uvidím čo povedia silné mrazy.



Už by som potreboval len tip na úpravu, aby mi motor na sytič nezhasínal po dobrzdení (hlavne dole kopcom), ešte tento defekt odstrániť a budem úplne spokojný :) PS: posilňovačom ani netesnosťou v sání to nie je a robí to odjakživa a už za rôznych konfigurácií.
upraveno 1x, naposled 22.11.2012 08:28:45
05:58:50
22.11.2012
ferrari
PS - tú trubičku jednine odskúšať, ale ak zostane medzi tryskou a trubičkou 1mm, azda to nebude robiť žiaden problém...



PS II - všetky úpravy na EDSR a SEDR robili za účelom zlepšenia štartovania studeného motora...podľa mňa sa podaril presný opak.
05:56:52
22.11.2012
ferrari
minno 21.11.12 23:43:26 napsal: trvalo zhruba 2–3 sekundy, kým sa sytičovákomôrka zaliala. V praxi to bude teda celkom zanedbateľný čas

No ale tie 2-3 sek stačia zjavne na to, aby sa po štarte odčerpala zásoba sýtiča a z plavákovky nestihne dotiecť. Prečo inak by to chcípalo, ak je plavákovk aplná po ručnom dočerpaní, resp, po dočerpaní facetkou?
23:43:26
21.11.2012
minno
-> ferrari 21.11.12 20:35:44: Princíp sytiča u EDSR som akurát včera študoval v Andrtovi. Je to presne to isté ako u SEDRa, akurát je tam v ceste benzínu od trubičky vo víku po "šoupátko" osadený ešte aj ventilček, ktorý funguje na podtlakovom princípe a čiže akonáhle sa začnú zvyšovať otáčky motora a tým pádom vzrástie aj podtlak v saní, ventilček sám privrie prívod benzínu a tak ochudobní zmes = vo výsledku na plne otvorenom sytiči nestúpajú otáčky s postupným ohrievaním sa motora tak brutálne ako u SEDRa, kde je sytič "plne priechodzí" - nemá žiadne obmedzovátka. Vraj bol ale aj u EDSR tento ventilček v priebehu výroby zrušený, čiže ho mali zrejme len prvé úžovky. Ktohovie prečo to zrušili.



DDSR vôbec nemám šajnu ako je konštruovaný.



Dnes som na jednom rozobratom SEDRi doma otestoval, ako dlho trvá naplnenie tej sytičovej komôrky. Keď je hlavná plaváková komora úplne prázdna, po naliatí benzínu do nej, trvalo zhruba 2-3 sekundy, kým sa sytičová komôrka zaliala. V praxi to bude teda celkom zanedbateľný čas, ak predpokladáme, že ak sa s autom pravidelne jazdí, plavákovka nikdy nebude úplne prázdna a čiže aj čas naplnenia komôrky je kratší.



Pomeral som aj vzdialenosť trysky sytiča v komôrke od sytičovej trubičky v neupravenom stave.

Tryska leží v hĺbke 37 mm a trubička trčí z veka 34,5 mm. Ak prirátame aj tesnenie veka, tak medzi tryskou a trubičkou je v sériovom stave zhruba 3 mm priestor. Po mojej úprave kedy som trubičku vykrútil 1 mm viac von, tam mám stále medzeru 2 mm. Otázka znie, čo by sa stalo, keby som trubičku vykrútil ešte viac :)
20:35:44
21.11.2012
ferrari
...skúste niekto na nejakom pošahanom karbcei prevŕtať ten kanálik na prechod benzínu plaváková komora - komôrka sýtiča...



Inak vravím, je to konštrukcia SEDRa, DDSR to nerobil (pravda je, že s BSkom som najazdil málo)...ja len nechápem, ako to škodováci testovali, keď každá zmena karbu bola zmena k horšiemu (myslím hlavne štart studeného motora). Som mal starý EDSR a ten tiež nemal také problémy,a le pripúisujem to tomu, že sýtič bol osadený tak, že otáčky na sýtič boli odhadom 1500 a teda to nevybehlo do vysokých otáčok, ako so SEDR a teda neodčepalo palivo...
14:48:26
21.11.2012
Kilián
no šroub bohatosti i přídavnýho vzduch jsem v létě přetěsnil.a předtím to nedělalo.takže příruba bude ok.proto to na příští sezonu dám seřídit odborníkovi a uvidim co mi poví.karbec má nalítáno 100 000km tak myslím že by mohl ještě něco zvládnout.ten volnoběh se podělal v důsledku toho že se mi vytočil šroub na přídavnej vzduch přetěsnil jsem to ale už se mi to nedaří vyladit.vyladim to na teplym motoru a pak za 14 dní jedu furt dobrý a po 100 km zastavim na křižovatce a zdechne to a na další křižovatce zase dobrý.autí mi hold brnká na nervy 1
14:42:19
21.11.2012
minno
-> Kilián: Tak to ak ti takto blbne tak to nebude seřízením karburátora ale asi jeho celkovým stavom, netesné gumičky, krivá príruba a pod.



Edit: Dnes preverím na skúšobnom rozobratom karbeči ako dlho trvá zaplavenie sytičovej komôrky po naliati benzínu do hlavnej komory.
upraveno 1x, naposled 21.11.2012 14:44:42
14:31:08
21.11.2012
Kilián
-> minno: tak tohle mám téměř ověřený,že na Sedru je lepší napumpovat a startovat až po chvíli.

mám taky problém se studenými starty.mám v plánu nový ventilky na AC, seřízení karbu atd..ale koukám podle diskuze že to asi k ničemu nebude,i když to seřízení je nutný mám hroznej volnoběh.seřídím ho jde dobře a za 14 dní už je zase rozhašenej a zhasíná a pak aniž bych na to šáhl tak je po týdnu zase o něco lepší
14:22:23
21.11.2012
minno
-> dragon_cb_cz: Tak nejako.



Potom by ma ale ešte zaujímalo, či tá trubička sytiča u SEDRa nemôže byť rovno ponorená v sytičovej komôrke tak hlboko, ako je to len možné. Vyriešilo by to viac problémov. Bohatosť zmesi sytiča je predsa určená tryskou sytiča v tej komôrke, alebo žeby aj výškou hladiny v komôrke a preto trubička nemôže byť úplne celá ponorená?



S tým súvisí aj ďalšia vec a to taká, že ako dlho trvá naplnenie sytičovej komôrky po naplnení hlavnej komory? Osobne mám pocit, že okamžite to zrejme nebude. A to by znamenalo, že po dočerpaní paliva do karburátora pred štartom by bolo dobré ešte chvíľu počkať a až potom štartovať. Alebo zas len dať tú sytičovú trubičku nižšie. To sú zas teórie3
13:58:05
21.11.2012
dragon_cb_cz
-> minno: Taky si myslím, že to bude tím odvětráváním, pokud by to bylo jen padáním paliva v přívodu od pumpy, tak v plovákovce ho zůstane dost na to, aby se ten přívod stihl dočerpat, než hladina významně klesne...
08:47:24
21.11.2012
minno
-> WingArrow 20.11.12 23:13:47: Toto je ale niekoľko ďalších problémov o ktorých píšeš. Palivo padať ani tak nepadá, ale SEDRe rýchlo vysýchajú, benzín sa rýchlo odparuje, odvetrávanie u SEDRa je do atmosféry a tak pri vypnutom motore hladina za 1 deň státia klesne možno aj o polovicu (odhadom).
01:58:21
21.11.2012
dragon_cb_cz
-> ferrari: Jediný rozdíl který mne napadá (ohledně padání paliva) je, že u SEDRu je přívod paliva "vrchem" a u BSka "spodem" a pak také, že SEDR má odvětrávání plovákové komory a BSko ne (pokud mě paměť neklame) - to asi nejspíš.



Moc se mi to ale nezdá. Nemám to teda ozkoušené nějak výrazněji, ale co se pamatuji, tak já po týdnu odstavení kila do garáže dočerpat musím...
21:33:23
20.11.2012
minno
-> ochoda: Skús to, potom daj vedieť či sa niečo zmenilo. Ja väčšinou aj celú zimu štartujem na 1. krát, no aby sa motor udržal, tak sú potrebné procedúry s plynom pred štartom aj po štarte, no ak to ide aj bez toho, prečo si nepomôcť?
21:29:39
20.11.2012
minno
-> ferrari: Áno ide o milimetre. Teda v mojom prípade o 1 mm čo sa týka tej trubičky. Otázka znie, ako veľmi by vyššia hladina v plavákovej komore ovplyvnila výšku hladiny v sytičovej komôrke. Ale každopádne tento nedostatok pri štartovaní som mal so SEDRom vždy pri rôznych nastaveniach. A teraz ale viem že hladinu v plavákovke mám nastavenú 100% a aj tak to robilo. Cez leto je to zanedbateľné, vtedy postačí aj chudobnejšia zmes, akonáhle sa však ale ochladí, nedostatok cítiť viac.
21:18:18
20.11.2012
ochoda
-> minno: to asi vyzkousim pac taky nastartuju, drzi dve sekundy a zdechne to :( nastartuju podruhe a drzi :) obcas pri velke zime tak na po 3. :/
21:14:15
20.11.2012
ferrari
No z toho by vyplývalo, že v tomto prípade ide o milimetre, teda pravdepodobne pomôže aj dôkladná kontrola a nastavenie hladiny...ešte by mohol niekto vyskúšať prevŕtať ten kanálik vedúci do komôrky sýtiča...



Lebo naozaj, pamätám si na 110LS s origo DDSR, tam som nikdy benzín ručne neťahal a vždy to chytilo...a 100vka s BSkom tiež...
21:07:46
20.11.2012
minno
-> WingArrow: Čo to? Nejako nerozumiem myšlienkovému pochodu. O tejto úprave že sa robieva som vedel už dávno, len som to nikdy nerealizoval, nemyslel som na to a podobne. Teraz však, keď sa tu tento "tip" znova vytiahol na povrch, tak som si povedal, že to skúsim. Rád zlepšujem veci k lepšiemu a máš pravdu, teším sa z toho, keď lepší výsledok aj dosiahnem a funguje to k spokojnosti. Trošku tu cítim z tvojej strany posmech z toho, že niekto sa snaží vyskúšať niečo, čo ty už máš zjavne dlhé roky preverené a je ti smiešne, že sa našiel ešte niekto, kto to neskúšal.....8

Video by bolo k ničomu, nik nič podstatné tam neuvidí.



-> ferrari: Veru tak, preveria to v ďalšom období ešte blížiace sa mrazy. Som na tom úprimne zvedavý.



Dnes prebehol druhý pokus - test štartovania. Musím potvrdiť moje skúsenosti zo včera z prvého pokusu. Zmena je výrazná a nie je to len subjektívny pocit. Chytilo na brnk, otáčky hneď stabilné. Budem testovať ďalej, hlavne v tých veľkých mrazoch, ale myslím že to bude OK.
19:47:55
20.11.2012
ferrari
Hehe, ja som veru Satan Klaus :-) Tiež som sa onoho času zamýšľala nad tým, ako zamedziť tomu skapínaniu...totižto apriori to nebude ani benz. pumpou, pretože Š100, či 110LS štartovali bez problémov aj po týždni stánia...je to konštrukciou SEDRa



Inak ale, preveria to blížiace sa mrazy
19:23:58
19.11.2012
minno
Tak som práve zrealizoval na mojom SEDRi na vyskúšanie nižšie popísanú fintu. Vykrútil som sytičovú trubku na veku o 1,0 mm viac von. Dal som tam lepidlo na závity, tak snáď sa to nebude povoľovať, resp. dúfam že lepidlo je odolné benzínu :-)



Prvý pokus o štart dopadol veľmi dobre. Rovnaký postup štartovania ako inokedy, otočím kľúčik, nechám facetkou dočerpať palivo, sytič naplno a tentoraz ani ťuk do plynu pred štartom... Motor naskočil na drc, otáčky hneď cca 2000 a čo ma prekvapilo a čo vidím ako zmenu, tak otáčky nezačali okamžite klesať ako som zvyknutý, ale sa pekne držali. Motor som vypol, otestujem zas zajtra a ďalšie dni, som na to fakt zvedavý, potom poreferujem....
05:40:06
06.11.2012
ferrari
-> minno: tú trubičku vyskúšaj, čo ti poviem...čo sa týka tej väčšej trysky, to je také sporné, pretože práve vďaka väčšej tryske to môže ešte skôr odčerpať zásobu zo sýtičovej komory. Na druhú stranu, bude to trcohu uchlastané a tak to hneď nevyletí do závratných otáčok a teda by to mohlo pomôcť...treba vyskúšať...Naozaj môžno skôr prevŕtať tú dierku, ktorou prúdi benzín z plavákovej do sýtičovej komory...ale radšej najprv na nejakom horsom karbe ;-)



PS - paradoxne s EDSR som tento problém nemal...a už som mal aj 105ku s 80 000 km a tá tento problém nemala (možno proste menší objem a tak neodčerpá toľko paliva?)
upraveno 1x, naposled 06.11.2012 05:41:06
22:47:23
05.11.2012
minno
-> peti: -> ferrari: problém s dočerpaním paliva pred štartom nie je, na dočerpanie mám facetku, dočerpe sa a až potom štartujem. Hladinu mám nastavenú presne na chlp. Chod motora, prechody, štartovanie za tepla, za studena, všetko funguje na jednotku. Len to studené počasie a nízke teploty. Funguje to, ale ja by som chcel aby to fungovalo lepšie. Celý problém je len v tom, že sytič na SEDRi je vymyslený na hlavu. Ani sa tak nepýtam na to, ako vyriešiť "môj problém", ale skôr ako vylepšiť starú známu vlastnosť tohto karburátora.

-> peti: čo sa týka tej väčšej sytičovej trysky, tak keď je teplo a sytič stiahneš na nižšie otáčky tak je to OK, alebo sa to aj tak moc uchlastáva?

-> ferrari: o tom povyskrutkovaní tej trubky som počul už veľa krát ale nikdy neskúšal. Fakt to pomáha?
20:56:10
05.11.2012
ferrari
-> minno: a to máš fakt facetku a ide to tak blbo? No možno máš len nízku hladinu v karbeci...a možno by pomohlo opatrne vyskrutkovať tú trubičku sýtiča, ale samozrejme závit poistiť nejakou teflonovou páskou, aby sa trubička nevyskrutkovala...
19:33:55
05.11.2012
peti
-> MOLSO: to je pravda, ale blbo som sa vyjadril ze akonahle sa motor jemno uz zohrieva tak mu ten sytič vadi, je to bohate
19:26:19
05.11.2012
MOLSO
-> peti: lebo ked je trochu teplejšie sytič nepouzivas 2 3
19:02:30
05.11.2012
peti
-> minno: ak je zima a pred startom docerpam AC pumpou tak nezdochne, ajked ty mas facetku tak stymto by problem byt nemal, ja mam ale 130 karbec zo 145 syticovou tryskou a to to robi riadny rozdiel oproti origo 130 tryske, zas ked je trochu teplejsie tak je to bohate 8 ale to nevadi
16:29:29
05.11.2012
MOLSO
-> minno: prevrtat vtokovu dierku do komorky ? 1
15:02:40
05.11.2012
minno
Ja mám opačnú otázku, ako trvalo vylepšiť SEDR karburátor (princíp sytiča), aby studený motor naskočil so sytičom na drc? V letných teplotách všetko vždy OK, ale chladné počasie pod 10 st., a mrazy....to štartovanie sa mi vtedy nepáči. Akože dokážem to nakopnúť aj vtedy na prvú šupu, ale ale ale.....Štandardný problém, ide o tú malú sytičovú komôrku, motor má po prvom naskočení chuť hneď zhasnúť, lebo sa minie benzín v tej komôrke.... Nejde s tým niečo spraviť aby sa to vyriešilo "na furt"?
20:03:35
04.11.2012
ferrari
Njn, ja keď som sa k tomu dostal, tak to bol rok 1998 a fóra jaksi neboli a literatúra príliš na to neupozorňuje ;-)
22:00:21
03.11.2012
dragon_cb_cz
Tak záhada karburátoru vyřešena (taky o tom Foglar mohl napsat abych to nemusel hledat sám 1 ) a skutečně to bylo dotahování jak říkal -> Pavel P..: , ovšem ne šroubů ani víka, ale trubky sytiče (té co je zašroubovaná do víka a vede k trysce sytiče) - byla ve víku povolená a sprchovala benzín všude (difuzory a těsnění byly úplně mokrý) jen ne do sytiče... Dotaženo a už to šlape jak má.



-> ferrari: Pravda, lepší pořád připomínat. Já si tohle varování naštěstí přečetl mnohokrát před tím, než jsem se reálně k nějakému karburátoru dostal 4 Takže se snažím s citem a zatím (ťuk ťuk) jsem snad žádné víko ani přírubu nezkurvil...
08:35:12
27.10.2012
ferrari
Blbej, neblbej, radšej pripomeniem ;-) Ja som tak blbý pred rokmi bol :-( Aj keď, dopadlo to horšie, odniesli si to príruby karbov
23:29:00
26.10.2012
dragon_cb_cz
-> ferrari: Vík je na skladě dost 1 Vážně, neboj, úplně blbej nejsem... já mám o tom karburátoru stejně svoje pochybnosti, ale doufal jsem, že než dojde na nějakej zásadnější repas celýho auta, že tam vydrží. V nejhorším se dá novej, no....
21:22:09
26.10.2012
ferrari
Pavel P.. 25.10.12 23:39:52 napsal:

→ dragon_cb_cz: dotáhni víko karbcr a všechny šrouby….


Hlavne preboha s citom...
10:15:24
26.10.2012
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: Hmm, to se mi moc nezdá, jezdilo to několik měsíců ok, že by se to najednou povolilo? Ale možný to je... Jinak volnoběh mám seřízenej tak nějak podle ucha a jak moc je to bohatý netuším, ale úplně strašný to asi nebude - studenýmu se to chytat bez sytiče úplně nechce ;)
23:39:52
25.10.2012
Pavel P..
-> dragon_cb_cz: dotáhni víko karbcr a všechny šrouby... Kratochvíl je neutahuje, nevim proč... a taky šrouby volnoběhu jsou nastavený na bohato, většinou.
22:53:33
25.10.2012
dragon_cb_cz
Zajímavý věci... já mam na 136ce karburátor chvíli po seřízení u Kratochvíla, nějakou dobu jel v pohodě, pak jsem v neděli uložil auto do garáže, přijel za dva týdny, načerpám benzín, třikrát šlápnu jako vždy, dám sytič, nastartuju, chytí v pohodě, otáčky pomalu stoupají pár vteřin a pak začne brutálně kuckat - v lepším případě jede na 3 válce, možná ani to ne. Když sytič částečně uberu, tak se to zlepší, trochu jí ohřeju a sytič vypínám a pohoda. Ale se sytičem, studená i teplá, prostě kucká jak když si opilec zvrací žaludek.



Čím to může být? Ucpaný vzdušník sytiče? Stalo se to fakt celkem náhle...
21:59:40
25.10.2012
palinator
Mě škodovka chytala bez sytiče, když jsem neměl vyměněnej vzduchovej filtr. Ale ten v tu dobu po cca 87 tkm nebyl měněnej snad nikdy, protože byl černej jak bota, už se pomalu lesknul, jaká vrstva bordelu na něm byla, lamely byly slepený do sebe. Chodilo to za studena na brnk a drželo volnoběh, ale hulilo to jak sovětskej tank. Po výměně filtru se emise zlepšily, ale už se muselo startovat se sytičem a trochu mu vyhovět. Teď mám SEDR ála Š135 a ještě se to chování zhoršilo, musím čekat nejen dokud se neohřeje motor, ale i neprohřeje karburátor, jinak při pomalém přidání plynu (když nenastříkne akc. pumpička) vynechává a škube. Volnoběh drží nějakejch těch 300 ot., chvíli po nastartování. Ovšem nepřišel jsem na to, proč po bleskovém natočení chvíli drží otáčky, pak začnou klesat a zdechne. Druhý startování už bývá v normálních teplotách dobrý. Ruční pumpičkou je před startem načerpáno.
21:46:48
25.10.2012
Sejki - zrušená registrace
Ja mam opacnej problem, pres leto sem musel se syticem a vypinal jsem ho az kdyz jsem mel cca 60-70 stupnu, pak uz sla normalne, ale ted mam sytic do 80ti protoze, kdyz ho vypnu, uberu a pridam tak zacne kuckat a pak se chyti a nemluve o tom kdyz prijedu na krizovatku tak pridam a nejede a to jsou pak fofry kdyz prijizdej z leva auta, rychle sytic a pryc.... pri tech 90ti to uz nedela... akceleracni pumpicka funguje....
upraveno 1x, naposled 25.10.2012 21:47:01
20:32:22
25.10.2012
ferrari
Hehe, chlapci moji, to akože sytič monotvali na SEDR/EDSR vlastne zbytočne 1 1

Mám nejaké skúsenosti, poskúšal som niekoľko karbov a veru neverím tomu, že normálne osadený a nastavený SEDR/EDSR chytá v chlade bez sýtiča a drží voľnobeh...to proste nie.



Ja vždy štartujem so sýtičom, aj cez leto, akonáhle sa pohnem, tak cez leto ide sýtič dole a cez zuimu po zaradení 3ky...



No možno by sa to dalo aj bez sýtiča, ale za cenu trylkovania s plynom, hádania sa a nadávania...nie, ja radšej sýtič, znížiť ho, ustáliť to tak na 1300 ot a pekne, takmer na voľnobeh sa pohnúť...
23:56:16
24.10.2012
Groopi
-> ochoda: Mne takto kolisu na krizovatkach tiez... Ale ja to proste neriesim, ked nemusim kazdu krizovatku drzat motor pod plynom alebo startovat...
23:39:25
24.10.2012
ochoda
-> Groopi: me otacky kolisaj taky, zalezi treba i na tom jesi mam zaple parkovačky nebo potkavačky, na potkavačky uz to ma mensi volnobeh pac je veci odber, dys brzdim tak to ma nizsi, a dys stojim na krizovatce a cekam na zelenou tak si taky trosek hopsaj
23:35:57
24.10.2012
Groopi
Mne moje auto na starom karburatore, (SEDR s vieckom EDSR :D) motor nenastartoval ani za tepleho pocasia bez sytica... Len jedneho pekneho dna sa nejak pojekabatil a zacali mi kolisat otacky kolisat v rozmedzi 700-1000... A po pusteni plynu bud skapalo alebo malo tendenciu skapat... Mal som deravu podtlakovu hadicu, tu som vymenil, vymenil bovden plynu a aj s lankom a nahodil SEDR komplet vycisteny, komplet pretesneny a je klud, sice otacky kolisu mierne, ale je to zanedbatelne... Zato motor mi az doteraz chytil bez sytica, pod plynom a tak som fungoval... Na starom neslo nastartoval bez sytica, na novom ide... A ide ochotnejsie do otaciek...
upraveno 1x, naposled 24.10.2012 23:37:17
23:21:07
24.10.2012
ochoda
to sou čáry dys sem prvne steloval karbec tak nebyl problem studene teple starty jen otočit klíčem a šel na drc :D a drzel volnobeh :D bylo to bohatý, ted to mam nastavene jak mi radi Urbi, bez sytiče za studena bych to asi nenahodil (ani sem to nezkousel) volnobeh drzi tak od 60°C jak pise minno :) aaa plynula regulace sytice je vychytavka o tere muzu snit, moc plynule mi to nejde :D nebo packou teda jo ale plynule nak nefunguje nevim je to jedno :D eeh jo a volnobeh tak 500 to je pro muj motor vrazda :D normalne za tepla mam volnobeh asi 800-900ot. vic mi to na tutom karbci vyladit nejde ... a uz pri tehle otackach se celkem klepe cely auto :D ale je pravda ze mam nakou ostrejsi vacku prej nevim nezkoumal sem ji je tam od predchozich majitelu no takze tak :)
23:10:13
24.10.2012
RadovanSkodovkar
-> MOLSO: 3
23:09:24
24.10.2012
MOLSO
-> Star LC20: a stejne to jede nahovno 40
23:04:31
24.10.2012
Star LC20
-> minno: 3 tak to zas ne, na 5k mám tak kolem 7l a něco......na 8k mám kolem 10ti, ale to je spíš tím, že mám sníženou hlavu, ostřejší vačku a pořád tomu šlapu za krk 1
23:03:19
24.10.2012
minno
Star LC20 24.10.12 22:59:42 napsal:

→ minno: EDIT: Aha, no tak pokud bys vyloučil našlapání plynem před startem a pak

lehké přidání plynu při běhu, tak to nenaskočí žádnej motor, to

je fakt.
a sme doma
23:01:59
24.10.2012
minno
-> Star LC20: no ale že máš spotrebu 10 litrov na 100km, tak to už nenapíšeš3
22:59:42
24.10.2012
Star LC20
-> minno: mě můj motor taky drží volnoběh už od cca 30,40° a má tak 300ot. a v pohodě. Samozřejmě, na plyn se musí s citem.

A obě mé škodovky, jak 5k tak 8k chytají bez sytiče i v mrazech, sytič nepoužívám, abych si nesmýval olejový film 1



EDIT: Aha, no tak pokud bys vyloučil našlapání plynem před startem a pak lehké přidání plynu při běhu, tak to nenaskočí žádnej motor, to je fakt.
upraveno 1x, naposled 24.10.2012 23:01:04
22:57:15
24.10.2012
minno
-> afro100: ja viem ze prax je ina, ale nejde mi to do hlavy....hlavne to startovanie studeneho motora u SEDRa bez sytica...A studeneho myslim studeneho, nie po 2 hodinach od vypnutia....A ziadne slapenie do plynu pred startom.... Viem ako SEDR funguje a za normalneho stavu to urcite nie je mozne aby to startovalo studene bez sytica.... Ak sa bavime o obycajnych motoroch 105/120, 5 kanal.... Ta zmes je proste moc chudobna.... Bud robite nejake finticky pred startovanim alebo mate divne motory alebo nestandardne osadene karburatory..... Mal som novo vyskladany motor a novy funglovku karbec a proste bez sytica za studena ee..... Resp. ono to mozno aj chyti, ale je to trapenie pre motor a urcite nedrzi volnobeh hned a treba to chvilku drzat mierne pod plynom a az potom zacne drzat ako tak otacky.....
22:45:23
24.10.2012
afro100
-> minno: ty vyznavas principy a teoriu a kadeco ... ale prax je ina, zvlast na skodovkach ...

samozrejme, ze za studena nejde dat plny, lebo sa to uleje(zacne skakat) ale pomala plynula jazda po meste ide normalne ..
Extreme Tyres