motor cuka

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 27.06.2012 do 14.06.2017, založil/a Janes94
řadit dle data
19:28:29
14.06.2017
Antony - zrušená registrace
Lambda vyměněna, jiny svíce, seřízený ventily. Motor na 3-tí pokus běží, jede klidně na cca 970ot/min. Doba vstřiku 2,6ms. Potom začnou klesat otáčky na cca 780ot/min, motor se začne klepat, vstřik se prodlouží na 3,2 - 3,6ms, z výfuku je citit nespalenej benzin, motor jde docela neochotně do otáček. Při pomalém přidávání plynu se vytočí, ale nemá krouťák, při prošlápnutí se dusí a střílí do sání.

Začínám být docela v koncích.
upraveno 1x, naposled 14.06.2017 19:47:52
21:25:19
13.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2: podařilo se mi rozdělat svody, takže jsem to ve svěráku zkoušel hasákem taky a nic 8 Pokračování zítra.
21:18:15
13.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 13.06.17 16:22:42: Já musel na lambdu použít metrovej hasák s ostrým zubem. Šestihran byl tak KO, že to nešlo ničím povolit. Jinak ten malej krouťák a neochotu do otáček jsem měl s vadnou lambdou taky.
16:22:42
13.06.2017
Antony - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 31.12.16 10:41:10: A další pokračování story. Stejný auto, stejný problem. Plus po nastartovani se motor někdy jakoby dusí, někdy jde do cíleně do otáček, ale jakmile začnu pouštět spojku tak konec. Absolutně není krouťák. Někdy to trvá dýl, někdy pár vteřin a rozjede se, až prohrábnou kola. Na VAGu to hlásí 00537 - regulace lambda 19-10 spodní hodnota dorazu - sporadicky. Svice jsou čistý, krásný.

Takže asi vadna lambda, co?

Nejhorší je, že nedokážu povolit lambdu, ani klíčem k tomu určeným.
16:46:16
31.12.2016
castrol
-> Antony: tak ak budes znovu skusat nahrievat tak opatrne aby sa nezapiekol zavit do lambdy lebo to ani besa svina nerozoberie
16:07:08
31.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: ne že by to jelo přímo na 3, ale jakoby to nepálilo v ten správný okamžik. Teď jsem ještě znovu vyměnil čidlo polohy kliky a beze změny. Když se přidává plyn svižně, tak ok, jakmile ale ho prošlápnu, jakoby nestíhá

-> Milan 136: kouknu na to zítra, ale myslím, že všechny konektory (mimo klapky, tam jsem se radeji nekoukal) byly čistý.
15:46:42
31.12.2016
Milan 136
Jak vypada svorkovnice na snimaci tlaku v sani po rozpojeni? Casto tam byva zeleno
15:40:21
31.12.2016
Petr Urban
-> Antony: Pokud to vynechává, že zřetelně slyšíš že jede na tři a nebo zcela nesouvisle opravdu že nepálí správně... už jsem také zažil, že v konektoru k zapalovací liště to bylo velmi zahnilé a byl nedostatečný průtok proudu a tedy nebylo 100%, že jde dostatek šťávy pro nabíjení cívek a ty vynechávali... zjisti ljsem to až na dražším multimetru, kdy jsem měl jehličky v konektoru a zjistil jsem, že při odběru je na hlavní napájení-buzení pouze cca 10 V.

Ono být to může opravdu hodně věcí, pokud má jednotka mylné informace od jednoho některého z hlavních čidel. (tím není lambda) Takže buď metoda pokus-omyl a zkoušet měnit a nebo u někoho napichnout třeba na VAG a dívat se na hodnoty...samozřejmě musíš aspoň nástřelem vědět jaé hodnoty mají z jakého snímače lést nebo jak je reprodukje jednotka v daném programu.
13:40:03
31.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> castrol: mě vůbec, ani když nahřeju zavit skoro do červena a vezmu na klíč trubku.

-> all: když motor cuka, resp ikdyž necuká, tak začne při plným přidání plynu jakoby vynechávat a střílet, buď do sání, nebo výfuku.
12:45:23
31.12.2016
castrol
-> Antony: tak asi som mal to stastie ale mne islo
12:28:30
31.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> Minott: čidlo teploměru měněný, to druhý ne

-> castrol: nejde, krátkej klíč, Zkusím to rozdělat teď.
12:14:22
31.12.2016
castrol
-> Antony - zrušená registrace 31.12.16 11:34:09: nejde povolit ani po dlhsej jazde ?
11:53:11
31.12.2016
Minott
-> Antony: ja by som vyskušal vymenit čidlo teploty motora,ked nepomože skonrolovat čidlo čo je v sacom potruby-G42/G71.
11:34:09
31.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> MVM: tu jsem zaboha nemohl povolit, takže ikdyž jiny doma mám, tak nezkoušel.
11:33:22
31.12.2016
Antony - zrušená registrace
-> Urbi: díky, Zkusím to vyměnit. Ikdyž bych řekl, že to bude v jiskře, když se změní i "vůně" výf. plynů. Napichnout bych to snad i dokazal, leč co tam mám hledat netuším.
11:30:09
31.12.2016
MVM
-> Antony: Zkoušel jsi jinou lambdu?
11:14:41
31.12.2016
Petr Urban
-> Antony: Tak ti ještě chybí zkusit lištu od vstřiků vč.regulátoru tlaku, který je na konci a tu hadičku zkontroluj nebo vyměň, co jde do sání od regulátoru. A nejlepší by bylo napichnout jednotku a sledovat v reálu hodnoty u někoho kdo ví kolik jaké hodnoty mají/mohou být za provozu. Já tak přišel na špatnou lambdu, která přitom byla potřetí vyměná, ale problémy s tahem nebyly, pouze s spotřebou, která se opravou zlepšila.
10:41:10
31.12.2016
Antony - zrušená registrace
Máme tu pokračování -> Antony - zrušená registrace 22.06.16 06:30:33:

Nenadále motor přestane táhnout, změní se zvuk na dunivější, klesají otáčky. Řekl bych, že je z výfuku citit nespálené palivo. Občas pomůže vypnout zapalování. Když se chytne a začnou otáčky stoupat, po přeřazení na vyšší stupeň, se problem znovu objeví. Někdy na minutu, někdy na pár vteřin. Jindy zase nemá sílu cca vteřinu po každým přeřazení nahoru.

Teď v zimě chytá až na druhý otočení klíčku s tím, že 2-3 vteřiny jde nepravidelně. Občas na volnoběh si sám přidá na cca 2000ot. Někdy otáčky po prošlápnutí padnou rychle, někdy padají pomalu.

Vyměněný svice, několikátá lišta, čidlo polohy kliky.. .
22:05:04
22.06.2016
Bukaj
-> Antony:

Já kdysi řešil na MPi závadu, která se projevovala také značně sporadicky a nakonec jsem si uvědomil, že to má souvislost s přerušováním jízdy - když jsem jel na jeden zátah, závada se neprojevila při sebedelší cestě, ale jakmile jsem zastavil a pak startoval teplý motor, tak při následné jízdě se závada začala projevovat.
21:51:01
22.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> Bukaj: nevím, celý mě to přijde divný. Ráno cestou doprace to udělá 1-2x za týden. Odpoledne sjezdím půl okresu a necukne ani jednou.
21:38:43
22.06.2016
Bukaj
-> Antony: Tipoval bych klapku, tak na 50%7
07:08:32
22.06.2016
Antony - zrušená registrace
-> Dušan: když ale zastavím, vypnu motor, čerpadlo načerpá, ale motor bezezměny. A je tam i nový palivový filtr, meyle.
06:46:16
22.06.2016
Dušan
-> Antony: na tlak paliva
06:30:33
22.06.2016
Antony - zrušená registrace
Oživím to tu s dotazem.

Felda 1.3 MPI. Jede pěkně, ale. .

Občas při bezproblémové jízdě na ustálenou rychlost začne ztrácet dech. Cuká, natáhne, nemá sílu. Rozjezd jedině přes spojku a vysoký otáčky.

Vyměněný jsou svíčky, rozvody, jiná zapalovací lišta.

Na co se zaměřit?
22:15:34
23.12.2012
stika87 - Maschinenführer
nejdriv ji profoukni a pak se ptej :)))
22:04:18
23.12.2012
Petr Urban
-> Vojťas: nástřik injektoru musí být už při malém sešlápnátí plynu souvislým proudem do středi difuzoru, Seřízení volnoběhu...dolní(menší) šrub dotahovat, jakmile začnou klesat otáčky, 180st. zpátky a nechat. Přisávání falešného vzduchu pod karb.,podltakovou hadicí, pod svody atd. Seřízení klapek, nesmí být úplně zavřené atd. Vše musí perfekt, jinak může dělat binec hodně věcí, zakuckávání je široký pojem. Ale všechno spíše napovídá na ucpanouo hlavní trysku prvního stupně, jde s tím autem nomálně jet za jízdy na kousek plynu ?
upraveno 1x, naposled 24.12.2012 21:16:24
17:56:34
23.12.2012
darklord
-> Vojťas: volnobezna tryska druheho stupna?
16:01:41
23.12.2012
Vojťas
Hele chlapi dotaz, sedr, volnobeh drzi krasne, sytic taky parada, ale pri seslapnuti plynu se jakoby zakuckava, do otacek se pak treba sebere, ani mi neprijde ze by se dusil, pri plnym se spojkou to do otacek jde, ale prijde mi jak by fungovala spatne prvni komora, kdyz sahnu na plyn tak z injektoru jde hned benzin, na svicky sem nekoukal jestli to neni bohaty, ale s tim stejne nic neudelam preci.

Kdyz necham sytic tak od vyssich otacek se to chova relativne normalne,ze se dá plyn pridavat a ubirat do vyse nastaveny syticem, ale musi to bejt vytoceny. Tak nevim kde je chyba :/ zkousel sem sroub pridanyho vzduchu vyndat, vyndavat stelovani na volnobeh mi prijde zbytecny, dyt to je ok...
upraveno 1x, naposled 23.12.2012 16:04:19
04:26:49
22.12.2012
darklord
-> Urbi: rozdelovac u 1.6 este obsahuje cidlo otacok... takze jednotka sice reguluje predstih spravne podla mapy ale v blbu dobu pokial neni rozdelovac v spravnej polohe.
upraveno 1x, naposled 22.12.2012 04:27:21
02:51:13
22.12.2012
Petr Urban
-> Karel.: Pokud ti to jede dobře v zátěži bez detonací (cvrlikavý zvuk, jakoby ventily, možná i jen zbytečně tvrdý zvuk), je to správně. Zvyšuj předstih do doby než uslyšíš za jízdy detonace pod plyným plynem v menších otáčkách a poté jej maličko, ale opravdu maličko sniž tak aby pod plným plynem v žádných otáčkách nenastávaly, pak je předstih správně. Určitě má na spotřebu vliv. Když je moc velký, nastávají detonace a energie detonačního spalování může jít do protipohybu pístu, směs navíc zhoří mnohonásobně rychleji než má, dlouhodobě poškozuje motor. Pokud je předstih malý, nevyužiješ všechnu možnou energii směsi pro tlak na píst ve správnou dobu. Obě varianty zvyšují spotřebu, snižují účinost motoru.

A propo neměla by předstih regulovat řídící jednotka sama ? Rozdělovač je tam jen pro rozdělení signálu který válec zrovna bude pálit, nebo u 1.6 je to jinak ?
10:07:44
20.12.2012
Karel.
Takže další problém, asi mě mrdne8 Chvilku to bylo v pohodě, ale pak jsem přišel na to, že to žere jako prase!



Když chci pohnout rozdělovačem (mám základní nastavení), směrem k palubce, tak mi prostě lítají otáčky, ale když vypnu světla je to OK a začnou mlátit hydroštely. Když posunu rozdělovač směrem dolu k sahaře, tak auto je kultivovaný, ale dle mě moc bohatý, proto žere, nebo se pletu? Napadá mě jedině zkusit jinou klapku, před tím byla chyba v rozdělovači, takže ten je tam teď jnej, tam bych problém asi neviděl8
08:36:06
22.11.2012
Karel.
-> WingArrow: já se cudujem furt3 ¨

O cukání už vůbec nejde. stačí číst4 Jde o to, že lítaj otáčky a nevím proč8viz vše popaný níže 1
12:03:46
21.11.2012
Karel.
hmm poslední dobou je tady rad10
10:43:59
20.11.2012
Karel.
-> minno: špatnej rozdělovač8



ale aby toho nebylo málo, tak další problém. Na autě je nová lambda, málo jetej rozdělovač, na kterým byl nastaven základní předstih. Auto jelo už bezprobléml, akorát to šéf nastavil na emise an duchno ježdění, bavili jsme se,že to kdyžtak lehce posunu ten rozdělovač. Tak po týdnu jsem ho lehce posunul,opravdu o 0.00000prd,auto začlo jet krásně, prostě spokojenost, jnež jsem přijel a začal lítat volnoběh8 Tak jsem ze srandy vyměnil klapku a dobrý, jenže jen jeden den,pak zase lítaly otáčky a co KU*VA s tím!!!!!Už mě to auto jebe a už si tím nevím rady, nová klapka, nastavená a stejně nic8 Jediný co je divný, že když vypnu světla, tak se volnoběh uklidní, takže něco s elektrikou?ale co, to jsem myslel,že právě dělá klapka, že ta je v řiti, že si v zátěži spotřebičů nedokáže zvednout volnoběh, ale asi nic, jo a ještě je nový čidlo teploty8
15:00:24
08.11.2012
minno
-> Karel. 28.10.12 18:14:09: tak čo to bolo za závadu?
18:32:44
28.10.2012
Karel.
-> Dušan: 3 neříkej a odkud3 nejdem na bůček?koukám na primu a ty vole nějak se mi sbihají sliny9
18:27:04
28.10.2012
Dušan
a ja to vim :D
18:14:09
28.10.2012
Karel.
dnes konečně odstraněna závada5 kdo uhádne?no podle rad co tady bylo asi nikdo8
21:13:08
27.10.2012
Karel.
-> Dušan: ale co???já už su z toho fakt na prášky a tomapa už vypisuje výhru pro toho kdo na to příjde8
21:09:52
27.10.2012
Dušan
-> Karel.: treb to dela vylozene mechanicka cast motoru
20:38:45
27.10.2012
Karel.
tak lambda nic, vyměnilo se čidlo teploty,pocitově zanedbatelně lepší, ale pořád na nic!Zítra zkusím klapku pak už to budu muset asi hodit do servisu nebo fakt nevím8
21:06:25
24.10.2012
Karel.
tady je rad, že nestačím číst8 tak poslední věc je lambda, pak to hážu ze skály8
11:16:51
24.10.2012
Karel.
tak opět nic,plyn je v pořádku, takže dneska proběhne výměna svíček,kabely jsou už novy, hallův snímač,víčko a palec, dál pak už opravdy nevím. Ještě jedna věc, jde mi lehce přes rozdělovač olej,když dám ruku jakoby na spodní stranu rozdělovače je tam občas lehce olej,dá se to nějak přetěsnit?co jsem koukal do etky tak ne, takže asi novej?On je,baba ho předemnou měnila ale asi čína no8
10:54:20
22.10.2012
Karel.
takže motor pořád cuká a už mi lezou vlasy dolů, skoro vše proměřeno a zdá se být vše ok,tak já nevím8 Když se odpojí čidlo teploty vody tak vše valí jak má,ale po přeměření nikde není zkrat,čidlo funguje,odpory jak mají být atd. Zítra valím na diagnostiku plynu,jestli do toho nefušuje na radu Dušana1
11:39:21
11.10.2012
Dušan
-> Karel.: pul zubu tezko, ale co tak pridirajici se novy hydrostel, nebo se pres nej ztraci tlak. Proste neotvira dobre nejaky saci ventil.
09:12:19
11.10.2012
Karel.
-> Athlonek: no je to tak, že ráno ujedu cca 1-2km,jak se to lehce zajhřeje tak to prostě ve 2500 otáček jakoby přestane pálit a pak se to zas rozjede,je to jedno na jakej rychlostní stupeň a fakt nevím co s tím8



ještě mě napadlo co pootočený rozvody o půl zubu třeba? mohlo by to dělat?
21:03:34
10.10.2012
Athlonek
-> Karel.: Pokud se škubání zhoršuje s rostoucí teplotou motoru, tak to vypadá na netěsné ventily. Dej píst do komprese, zařaď rychlost, zbrzdi auto, místo svíčky namontuj ventilek a nafoukni válec kompresorem a poslouchej zda tlak utíka do sáníí, do výfuku a nebo z odvětrání klikové skříně.
20:55:05
10.10.2012
Athlonek
-> Dušan: Ve škole jsme měli nějaké video o 1,6 Feldě, čidlo polohy kliky má v rozdělovači.
20:03:21
07.10.2012
Karel.
-> castrol: na bloku je, ale tam tomu nic není, respektive diagnostiga nic neukázala, tak jedině zkusit vyměnit jinak fakt nevím8
20:02:36
07.10.2012
castrol
-> Karel.: a co na bloku tam tusim je
Extreme Tyres