Olej Htp

prohledat
122 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 14.04.2012 do 25.04.2012, založil/a Elvis
řadit dle data
06:22:24
25.04.2012
ferrari
King 24.04.12 23:14:12 napsal:

→ Jirik_Tuňák: Natolik do toho nevidím, ale že by zrovna

automobilky s jejich akcionářema stály za utahováním eko-šroubů?
A prečo nie? Naozaj tak budú diskriminované staršie autá a to predsa výrobcom vyhovuje, nie? Výrobcovia sa tomu bránia iba naoko...všetko je to o prachoch, aj zelení...

-> Jirik_Tuňák: Njn, aspoň kým sa to bude dať...
00:15:23
25.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> King 24.04.12 23:14:12: To sice ne, ale nic jineho jim nezbyvalo. Proinvestovane prostredky jim uz taky nikdo nevrati, takze nevidim jeden jedinej duvod, proc by se meli vyrobci prestat predhanet v hybridnich technologiich, mire vypoustenych plynu atp. Ropa nebude vecne, takze kurvitek bude naopak pribyvat a zelenaci to zas tak vyrazne v budoucnu neovlivni.
23:14:12
24.04.2012
King
-> Jirik_Tuňák: Natolik do toho nevidím, ale že by zrovna automobilky s jejich akcionářema stály za utahováním eko-šroubů?
23:07:57
24.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> King 24.04.12 22:50:59: Chtel bych videt, jak automobilky udelaji nekolik kroku zpet a zahodi roky zelneho vyvoje. 3 Mel jsem te za chlapce realistu.1
22:50:59
24.04.2012
King
-> Jirik_Tuňák: Asi se to bude chtít víc angažovat proti zmrdům, který si podobný kurevstva vymejšlej a prosazujou. Třeba strana zelených pošuků už je kaput, ale pořád platí "Lidé bděte!" :)
21:04:50
24.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
ferrari 24.04.12 06:19:47 napsal:

→ U-Geen: Taktak, treba teraz kúpiť čo najzachovalejší

kus nejak tesne po r.2000 a dlhoooo si ho šetriť.
A kam s tím pak budeš jezdit, když to budeš mít sice kurvítek prosté, ale EURO 2 až 3 a s tím tě pak nepustí ani přejet dvorek od stodoly k hnojišti. 3
20:31:30
24.04.2012
Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: myslím z tý bez EGRu...

Nebo BZG

Kdyby to byl náš průser, tak to nějak vyvrtáme, ale takhle....
upraveno 1x, naposled 24.04.2012 21:09:25
20:30:00
24.04.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: první BME mají taky EGR1 vyvrtat to jde v pohodě i ručně, ale ne na autě no3
20:26:10
24.04.2012
Milan 136
-> palinator: no právě. Tady to zaslepili nevědomky3

Tak teď buď vyměnit hlavz, nebo provrtat, nebo soft, nebo tam dát jednotku z BME motoru a je to
20:15:57
24.04.2012
ferrari
Ale sa nám to tu zvrhlo...vravím, kontroverzný motor a teda celé vlákno :-)
19:59:58
24.04.2012
palinator
-> Milan 136:

Zaslepenej EGR je super věc, ale musí to bejt ošéfovaný v jednotce.
19:57:56
24.04.2012
Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: taky pěkný. kolega jednou dělal HTP, kde byla ta lišta prasklá a čep vylomenej. Asi byl ten řetěz tak dlouhej, že se tam naskládal vedle sebe nebo nevím3



Kdyby to byl náš problém, tak to nějak vyřešíme. Koukali jsme na jinou hlavu a vrtat by se muselo snad 5 cm hluboko. Tk buď vyndat a strojně, nebo nějakej přípravek na vrtačku, aby to někam neuhlo.

Tam není nikde žádný maso, ještě by to uhlo někam do vody3

Tak to dneska složil a poslali jsme je zpět tam, kde to zkurvili1
13:57:55
24.04.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: dnes 12-ti ventil AZQ - prej lehce klepkal tak se vyměnil motor 3 skládat to muselo nějaké hovado, polovina závitů strženejch, vytrženej čep z bloku na který se nasouvá vodící ílšta, na klice hlavní ložiska K.O., a nahoře vydřené obě vačky + uložení 3 jinak v tom byl alespon novej rozvod, a prej motor funkční, jen klepal3
08:38:59
24.04.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: to tady dělám taky, a lidém je to jedno, nějaká kontrolka 3 hlavně že to jede .. šlo by to i provrtat ale komu by se chtělo že1
07:15:23
24.04.2012
Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: včera dělal kolega HTP, kterou opravovali v konkurenčním autorizovaném servise. Že svítí kontrolka. Psalo to zpětný vedení, malej průtok. Tak sundal ventil, ten úplně čistej, novej. tak sundal ten domeček pod ním a hle, žádná díra3 3 3

Se trochu sekli s dílem a dali tam hlavu určenou na motor bez EGRu3 3
06:19:47
24.04.2012
ferrari
-> U-Geen: Taktak, treba teraz kúpiť čo najzachovalejší kus nejak tesne po r.2000 a dlhoooo si ho šetriť.
23:36:02
23.04.2012
U-Geen
-> Zazaa 23.04.12 15:25:46: myslim ze nebude.
23:07:07
23.04.2012
King
-> Labros: Na tak levným autě?! Nemám přehled, ale HTP zas nebyly o tolik levnější, než fábie se skutečným motorem....
17:24:32
23.04.2012
suri
-> Labros: kulance boli aj mimo záruky



bežný problém bola neúdržba a možno horšie oleje - lejú tam ludia naozaj kadečo , potom je to zakarbonované a nechodí napínák + pri starších krátke vodiace lišty rozvodovej reťaze .

Pri hlave bol problém hlavne to že pri decelerácii motor nasal vnútro katalyzátora čo sa rozpadal a tým sa vydreli vodítka ventilov - podpálené ventily .
17:23:09
23.04.2012
haso
-> Labros: ja viem
17:20:47
23.04.2012
Labros
-> haso: u toho HTP záleží na režimu jízdy, hlavně na dálnici se mu přehřívá olej, pač kat sálá přímo na hlavní kanál, pak se zadírají ventily, selhává napínání řetězu... Ale myslím, že o těch problémech dobře věděli, jenom se jim nevyplatilo na tak levným autě je řešit, prostě kdo to stihne v záruce, tomu to vyměníme, ostatní mají smůlu.
15:25:46
23.04.2012
Zazaa
-> King: to ja taky jen se prave desim aby za par let bylo z ceho vybirat kdyz bude vsecko nakurvitkovany ...
12:04:51
23.04.2012
King
Zazaa 22.04.12 19:41:07 napsal:

vsak o tom to je … kdo by chtel auto starsi nez 4 roky nebo s vic jak

150tis ?

nikdo !

............…




Sím, já si takový starý "šroty" kupuju programově - právě kvůli absenci těch kurvítek :)
21:13:29
22.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Zazaa: přesně tak
19:41:10
22.04.2012
Milan 136
-> Hurdis 22.04.12 18:37:34: 3
19:41:07
22.04.2012
Zazaa
vsak o tom to je ... kdo by chtel auto starsi nez 4 roky nebo s vic jak 150tis ?

nikdo !

tak tam dame kurvitko a spustime reklamni kampan na super HTP, DCI, TSI atd a pak at to hazej do srotu stejne jako zacli spotrebni elektroniku pred par lety ...
19:23:59
22.04.2012
MATTESS
-> haso: má to vydržet 200t km.....
18:45:33
22.04.2012
haso
-> Hurdis: bohvie aka je denna produkcia...



ale VW v BA vyrobi 720 vozidiel/den tak kazde auto by najazdilo 1400km (zaokruhlene) to sa ani nedivim ze sa nic neprejavilo



ci chapem to zle?
18:37:34
22.04.2012
Hurdis
haso 22.04.12 15:19:32 napsal:

ale co ma napadlo, bohvie kolko natestovali stym HTPckom ze nedosli na to jake

ma ten motor chyby…




1 000 000 testovacích km, spotřebována byla denní produkce vozidel.
17:37:16
22.04.2012
suri
-> haso: nebude
15:19:32
22.04.2012
haso
som sa dneska docital zaujimavu vec:



"Ford’s engineers at Dunton Technical Centre in Britain focused on minimizing friction and maximizing efficiency while designing the engine, which has racked up more than 447,000 miles in testing. "



co je po prepocte okolo 718tis. testovacich kilometrov, no som zvedavy jak im ten downsizingovy motor bude fungovat...



ale co ma napadlo, bohvie kolko natestovali stym HTPckom ze nedosli na to jake ma ten motor chyby...
13:34:39
21.04.2012
palinator
-> suri:

Ne, klouzající spojka.3
13:23:22
21.04.2012
suri
-> haso: automat
13:21:08
21.04.2012
haso
zlaty 4Q 4,22... od 50 do 150 jeden kvalt 3
upraveno 1x, naposled 21.04.2012 13:21:17
13:16:03
21.04.2012
palinator
-> ferrari:

U nás v Polabí jsou samý roviny, jinde je to tak jak říkáš, zatáčky, kopce, úzký cesty. Já když jedu třeba do Pardubic se Š120, tak vyjedu od nás z města, zařadim za 5 a vyřadím jí až v Pardubicích v centru na světlech.47 Ne, to zas ne, podřadím za tři nebo za čtyři při výjezdu z vesnice.3
13:14:11
21.04.2012
ferrari
-> afro100: hehe, musíš podradiť o 2 stupne ;-)



Dlhšia prevodovka je na diaľnicu, inak k hovnu. Howgh
13:12:14
21.04.2012
afro100
-> ferrari: hlavne na kratkej prevodovke ked uz treba, podradim a idem .. na dlhej podradim, plyn na podlahe a nic :D



A co mam z maximalky u 170, ked sa ptm vleciem za dakym nakladakom v kopci 45, lebo nie som dost rychly na predbehnutie ..
upraveno 1x, naposled 21.04.2012 13:14:00
13:10:26
21.04.2012
ferrari
Dobre, dobre, tak v tvém kraji je dlhšia prevodovka lepšia, v mém teda nie 1 Tu je naokolo samá dedinka, kopček, premávka relatívne hustá, dosť zákrut, len sa rozbehneš, už brzdíš. Nech si vezmem bežnú trasu 50 km ktorýmkoľvek smerom, tak na Š125 je to viac na 4ke, ako na 5ke. Ale tá premávka platí už v podstate pre celé Slovensko a dedinky a zákruty a kopčeky v podstate tiež. Ale teda do Čr jazdím a mimo diaľnice je to tam v zásade rovnaké, ako tu.
13:04:46
21.04.2012
palinator
-> ferrari:

Konkrétně v mém kraji se "vyšší ustálenou rychlostí" dostanu skoro všude, vyjma dopravních špiček.



Pokud někdo s dlouhými převodovkami neumí jezdit, tak to není věc převodu, ale řidiče.
11:05:00
21.04.2012
ferrari
Hej, to je mi jasné, ale to som chcel len pukázať na to, že prevodovka musí byť naozaj zladená s motorom a nedá sa povedať, že dlhšie prevody = nižšia spotreba, tak to proste nie je. Vravím, dokonca 4Q má podľa mňa nižšiu spotrebu pri jazdení stredných trás, keď je členitý terén a viacero obcí poceste.
09:13:52
21.04.2012
King
-> ferrari: Ovsem problem bude asi v tom, ze 5q/3,9 je primarne urcenej pro motory 130/136 a "tunit" 130tku motorem 120 asi neni to pravy orechovy;-)
08:01:24
21.04.2012
ferrari
Jaaj toto 1 Hej, z mojich skúseností je to tak, že pre bežné jazdenie je lepšie kratšie sprevodovanie. Dlhé sprevodovanie môže byť teoreticky lepšie pri jazde ustálenou, prevažne vyššou rýchlosťou. Akurátže také prípady sú už dnes v bežnej premávke po ČR a SR dosť ojedinelé. Pekný prípad je tatkova 130tka (5Q 3,9) s motorom 120. Spotreba ani náhodou nie je nižšia, ako s 5Q 4,22 a dokonca by som povedal, že 4Q 4,22 mal spotrebu ešte nižšiu.

To isté spomínaná 407čka - je to naťažko sprevodované a tak tomu musíš dosť šlapať na krk.
21:55:29
20.04.2012
palinator
ferrari 20.04.12 17:51:18 napsal: → suri:



sprevodovanie (nie je dobré ani príliš krátke, ale horšie je príliš dlhé).






To si nepamatuješ co píšeš nebo mám vlčí mlhu?
21:53:45
20.04.2012
ferrari
To je jedno, či je to 16V, či nie je, proste ide o spotrebu 1,6ky...inak som bol prekvapený, že 100k vytiahli pre sériový motor a bez 16V.

A prevody? čože-ktože-kdeže ich spomínal? Prevody musia byť vhodne naladené k motoru.
21:38:00
20.04.2012
palinator
-> ferrari:

1,6 16v (77 kW) vychází z litinovýho osmiventilu (55 kW), 1,6 (74-75 kw) je celohliníkovej osmiventil a nemá tudíž s 55 a 77 kW motory společnýho vůbec nic.



Navíc bych netvrdil, že dlouhý převody (pokud porovnáváme jednotlivé sériové modely) spotřebě vaděj. Pokud vím, tak tě nikdo nenutí tam ten vyšší kvalt řadit a když letíš třeba 130 km/h, tak je zbytečný točit třeba 3300 ot, když by to šlo stejně dobře třeba při 2700 po rovině. Rozdíly ve spotřebě jsou pak docela podstatný. Nehledě na to, že benzinový motor má největší účinnost při téměř maximálním zatížení. Toho se snažim držet s ohledem na životnost motoru (takže dávám sodu až po překročení určitých otáček, dejme tomu pro mě forsáž začíná okolo 2500 na VeBe 1,6 16v). Netvrdím, že je to úplně správně, nejsem expert, abych odhadl optimální otáčky pro vysokou zátěž, nehledě na to že každý motor to má jinak.
20:52:54
20.04.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> ferrari: aj Tourka 75kw typ BFQ je 8-ventil .. ale to je jedno4
20:50:11
20.04.2012
suri
-> ferrari: no ja som nadrozmerný a viem o čom hovorím , felicia na zadnom doraze sedačka a hlava o strop ošuchana po meste permanentne , ak sa rozvalím tak mám 2cm od stropu , fábia ešte horšia tam mi vadí všetko naokolo . Zdravotné problémy neriešim .
20:47:13
20.04.2012
ferrari
-> suri: to mi hovor, sme cestovali 4 chlapi a dvaja mali +- 185 cm a dvaja 195 8

-> Tom.t no, ten 100 k nie je, viem, ale toto bola Tourka, teda tusím 75kW, ale tiež som si nie istý, že je to 16V.
20:45:57
20.04.2012
King
-> haso: To víš, jsou i auta, kde při lechtání plynu do kopce dojedeš spořiče a na 5ku ho lehkým pootevření klapky předjedeš :)
20:23:09
20.04.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> ferrari: a 1,6 octavia 100k je 8-ventil a nie 164
Extreme Tyres