-> Matthes, záškodník z TechWebu: Před pár lety měli u nás ve výprodeji dvě klikovky na Š120. Za levno jsem je koupil prodal zájemcům kteří je chtěli. Jedním byl Sep z Přerova a druhým byl někdo z prahy, tuším to byl Tuxík ale nejsem si jistej.
Ty kliky byli fungl nový, nikdy nepoužitý a pak se mi ozval jeden kupující, že ta klikovka byla už po výbrusu. Asi se jim to ve fabrice nepovedlo na poprvé.
Zkus to změřit, jestli náhodou to není ta klika odemně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor klepoce
prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 11.02.2012 do 28.04.2013, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: musíš ji postavit před hotovou věc :D
-> Minik03: To se asi mame nebude libit ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zkus horní čep v pístu i s ojnicí nahřát na nějakých 80°C a pak mrkni na vůle.
-> milano: Dokonce sme celou klaviaturu vymenili a nepomohlo to.
zdvihátka ventilov chodia všetky voľne? raz som mal jedno cviknuté a klapalo to ako starý nafťák.
Nwkt 11.02.12 21:37:21 napsal:
→ Matthes, záškodník z TechWebu: To dával i novou
kliku? Někdo tu šířil zvěsti, že kliky na nd byly horší kvalityTo není zvěst, ale pravda potvrzeno jak z motorárny tak od chlapců od zubatých koleček.....![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
→ Matthes, záškodník z TechWebu: To dával i novou
kliku? Někdo tu šířil zvěsti, že kliky na nd byly horší kvalityTo není zvěst, ale pravda potvrzeno jak z motorárny tak od chlapců od zubatých koleček.....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Blok byl novej a nejevi znamky prasklin ani deformaci. Samozrejme je otazka jak by to slo poznat pouhym pohledem...
Tesneni sme prohlizeli a nebylo omlacene![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Vypadalo to jak vule na pistnim cepu, ale proste vule tam neni...
Tesneni sme prohlizeli a nebylo omlacene
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Vypadalo to jak vule na pistnim cepu, ale proste vule tam neni...
Otázka aj je, čo to bolo z aklepot...som sa stretol aj s tým, že klepal piest o nekvalitné tesnenie pod hlavu, ktoré muselo málinko pretŕčať do spaľ. priestoru...ale také klepanie by malo časom zmiznúť...bolo to také klepanie, akoby bol jeden ventil s prílišnou vôľou...
-> Sepp: blok se mi zdá že byl taky funglovka ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Asi je to blbost, ale kontrolovali jste blok, jestli nemá někde trhlinky, nebo deformace? Nenapadá mě moc jak by ho šlo proměřit, a hlavně co považovat za vyhovující výsledek![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to je obzvlast zaujimave ked je vsteko nove ...., asi by som skusil vymenit salky, mozno daj aj nove piesten capy, a uvidis,
ja som cakal v tom motore ze kvoli tomu klepania najdem dajaku chybu/opotrebie bolo to cudne ze tam nic nebolo takisto...
ja som cakal v tom motore ze kvoli tomu klepania najdem dajaku chybu/opotrebie bolo to cudne ze tam nic nebolo takisto...
-> peti: Tyjo ale vsechno tady je novy, skladal ho zkuseny mechanik, tak by si snad neceho vsiml. Vymenit saly je jedna z moznych variant, tim by se nemelo nic pokazit...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mal som podobny problem na jednej LS ke, som ten motor kupil stym ze som vedel ze za tepla vyrazne klepotal,ale nebol problem s tlakom oleja a pekne tahal, ja som ho rozobral a takisto motor nejavil ziadne znamky nejakeho extra opotrebenia ( mohol mat asi 60tkm nabehanych odhadom), kontroloval som takitso vsteko, ziadna znatelna vola na piestnych capoch a kluke, hlavne aj ojnicne loziska pekne, ani na vacke a zdvihatkach nic nebolo poskodene, na motore som spravil tak mensiu GO, kedze diely boli naozaj zachovale tak kluka, piesty a valce zostali povodne, dal som nove salky, nove piestne capy ( puzdra v oku som nemenil a ani neboli uhlovane ojnice), nove kruzky, zrovnala sa hlava, upravila na gufera to je asi vsetko, motor uz ma vaic ako 15 tis km odvtedy a problem s klepanim zmizol, aj po väcsiej zatazia dostatocm zahriati oleja nieje problem, tak usudzujem ze problem bol v niektorej stych casti kotre som menil ajked sa nezdali byt nijak opotrebene![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> minno: Pokud vsechno slo v pohode, tak by mel byt doma ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sem uz nechodi, protoze ho unavovalo rejpani T2.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Sem uz nechodi, protoze ho unavovalo rejpani T2.
a kde je vetev ze to sem neriesi sam?
-> Nwkt: Hele asi jo. Ale co by ji bylo? Prej je origo komunisticka... Jsou na ni divna ramena. Na vetsine klik co jsem videl to bylo asi frezovany. Tady na ty klice to vypada jak brouseny flexou
Ale tezko rict o co skutecne jde. Jak by se to projevilo klepanim?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To dával i novou kliku? Někdo tu šířil zvěsti, že kliky na nd byly horší kvality
-> franta111: O ojnicich jsme uvazovali. Zkusime je sundat z pistu a poskladat na sebe, zda budou vsechny v lajne.
Klika nic viditelneho nema. Nevyndali jsme ji... Je to skutecne zvlastni![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Pavel P..: Za tepla to bylo horsi. Takovej zvuk by se mel na necem projevit i za studena dle me.
Klika nic viditelneho nema. Nevyndali jsme ji... Je to skutecne zvlastni
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Pavel P..: Za tepla to bylo horsi. Takovej zvuk by se mel na necem projevit i za studena dle me.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja bych typoval zkontrovat vyuhlovaní ojnic ta mezera by měla být přibližně stejná .. a nemuže mít klika někde trhlinu ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky to ale klepalo až když se to ohřálo.. takhle vůle nenajdete![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Pavel P..: Jojo. Cekali sme, ze najdem neco jasnyho, neco vomlacenyho, nejakou vuli a ono hovno ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
větéfkovo klepadlo?
Je to motor skoro novej, najeto 15 tisic na kvalitni oil.
S kamaradoj sme rozhodili jeho LS, pac mu to furt klepalo. Myslel sem, ze to bude pistni cep. Vytahali sme pisty a vsechno v pohode, na zadnym sme necitili vuli
Zkontrolovali sme taky ventily, tycky, zdvihatka, vacku. Vsechno bez zjevnyho problemu.
Divny byly jen dve veci. Kdyz sme meli uz jen kliku se setrvakem v bloku a stridave sme s ni pootaceli, tak pri zastaveni a rozjezdu v tom nejak zvlastne zaduni. Otazke je, zda to je normalni stav nebo ne. Pri otaceni klika nedrhne ani nevydava zadny zvuky![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Dalsi zvlastnost je ta ojnice na obrazku. Neni v ose pistu, ale je u jeho steny. Dole ma jeste malou mezeru, pistu se nedotyka.
Fakt je to psycho, nikde nic videt a klepe :(
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Divny byly jen dve veci. Kdyz sme meli uz jen kliku se setrvakem v bloku a stridave sme s ni pootaceli, tak pri zastaveni a rozjezdu v tom nejak zvlastne zaduni. Otazke je, zda to je normalni stav nebo ne. Pri otaceni klika nedrhne ani nevydava zadny zvuky
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Dalsi zvlastnost je ta ojnice na obrazku. Neni v ose pistu, ale je u jeho steny. Dole ma jeste malou mezeru, pistu se nedotyka.
Fakt je to psycho, nikde nic videt a klepe :(