Motor klepoce

prohledat
75 příspěvků (zobrazeno 51 až 75) od 11.02.2012 do 28.04.2013, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
řadit dle data
17:39:50
12.02.2012
Gryzly
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Před pár lety měli u nás ve výprodeji dvě klikovky na Š120. Za levno jsem je koupil prodal zájemcům kteří je chtěli. Jedním byl Sep z Přerova a druhým byl někdo z prahy, tuším to byl Tuxík ale nejsem si jistej.

Ty kliky byli fungl nový, nikdy nepoužitý a pak se mi ozval jeden kupující, že ta klikovka byla už po výbrusu. Asi se jim to ve fabrice nepovedlo na poprvé.

Zkus to změřit, jestli náhodou to není ta klika odemně.
17:34:21
12.02.2012
Minik03
-> Matthes, záškodník z TechWebu: musíš ji postavit před hotovou věc :D
17:30:05
12.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Minik03: To se asi mame nebude libit 3
17:26:40
12.02.2012
Minik03
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zkus horní čep v pístu i s ojnicí nahřát na nějakých 80°C a pak mrkni na vůle.
17:16:55
12.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> milano: Dokonce sme celou klaviaturu vymenili a nepomohlo to.
16:27:41
12.02.2012
milano
zdvihátka ventilov chodia všetky voľne? raz som mal jedno cviknuté a klapalo to ako starý nafťák.
11:50:03
12.02.2012
aceboss
Nwkt 11.02.12 21:37:21 napsal:

→ Matthes, záškodník z TechWebu: To dával i novou

kliku? Někdo tu šířil zvěsti, že kliky na nd byly horší kvality
To není zvěst, ale pravda potvrzeno jak z motorárny tak od chlapců od zubatých koleček.....4
10:37:12
12.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Blok byl novej a nejevi znamky prasklin ani deformaci. Samozrejme je otazka jak by to slo poznat pouhym pohledem...



Tesneni sme prohlizeli a nebylo omlacene 8



Vypadalo to jak vule na pistnim cepu, ale proste vule tam neni...
upraveno 1x, naposled 12.02.2012 10:37:39
07:41:59
12.02.2012
ferrari
Otázka aj je, čo to bolo z aklepot...som sa stretol aj s tým, že klepal piest o nekvalitné tesnenie pod hlavu, ktoré muselo málinko pretŕčať do spaľ. priestoru...ale také klepanie by malo časom zmiznúť...bolo to také klepanie, akoby bol jeden ventil s prílišnou vôľou...
23:59:35
11.02.2012
Jarda/felda
-> Sepp: blok se mi zdá že byl taky funglovka 8
23:35:01
11.02.2012
Sepp
Asi je to blbost, ale kontrolovali jste blok, jestli nemá někde trhlinky, nebo deformace? Nenapadá mě moc jak by ho šlo proměřit, a hlavně co považovat za vyhovující výsledek8
22:22:44
11.02.2012
peti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to je obzvlast zaujimave ked je vsteko nove ...., asi by som skusil vymenit salky, mozno daj aj nove piesten capy, a uvidis,

ja som cakal v tom motore ze kvoli tomu klepania najdem dajaku chybu/opotrebie bolo to cudne ze tam nic nebolo takisto...
22:12:23
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> peti: Tyjo ale vsechno tady je novy, skladal ho zkuseny mechanik, tak by si snad neceho vsiml. Vymenit saly je jedna z moznych variant, tim by se nemelo nic pokazit...
22:08:19
11.02.2012
peti
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mal som podobny problem na jednej LS ke, som ten motor kupil stym ze som vedel ze za tepla vyrazne klepotal,ale nebol problem s tlakom oleja a pekne tahal, ja som ho rozobral a takisto motor nejavil ziadne znamky nejakeho extra opotrebenia ( mohol mat asi 60tkm nabehanych odhadom), kontroloval som takitso vsteko, ziadna znatelna vola na piestnych capoch a kluke, hlavne aj ojnicne loziska pekne, ani na vacke a zdvihatkach nic nebolo poskodene, na motore som spravil tak mensiu GO, kedze diely boli naozaj zachovale tak kluka, piesty a valce zostali povodne, dal som nove salky, nove piestne capy ( puzdra v oku som nemenil a ani neboli uhlovane ojnice), nove kruzky, zrovnala sa hlava, upravila na gufera to je asi vsetko, motor uz ma vaic ako 15 tis km odvtedy a problem s klepanim zmizol, aj po väcsiej zatazia dostatocm zahriati oleja nieje problem, tak usudzujem ze problem bol v niektorej stych casti kotre som menil ajked sa nezdali byt nijak opotrebene8
21:55:07
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> minno: Pokud vsechno slo v pohode, tak by mel byt doma 3

Sem uz nechodi, protoze ho unavovalo rejpani T2.
21:48:05
11.02.2012
minno
a kde je vetev ze to sem neriesi sam?
21:39:09
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Hele asi jo. Ale co by ji bylo? Prej je origo komunisticka... Jsou na ni divna ramena. Na vetsine klik co jsem videl to bylo asi frezovany. Tady na ty klice to vypada jak brouseny flexou 3 Ale tezko rict o co skutecne jde. Jak by se to projevilo klepanim?
21:37:21
11.02.2012
Nwkt
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To dával i novou kliku? Někdo tu šířil zvěsti, že kliky na nd byly horší kvality
21:32:54
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> franta111: O ojnicich jsme uvazovali. Zkusime je sundat z pistu a poskladat na sebe, zda budou vsechny v lajne.



Klika nic viditelneho nema. Nevyndali jsme ji... Je to skutecne zvlastni 8



-> Pavel P..: Za tepla to bylo horsi. Takovej zvuk by se mel na necem projevit i za studena dle me.
20:43:44
11.02.2012
franta111
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja bych typoval zkontrovat vyuhlovaní ojnic ta mezera by měla být přibližně stejná .. a nemuže mít klika někde trhlinu ?
17:18:35
11.02.2012
Pavel P..
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky to ale klepalo až když se to ohřálo.. takhle vůle nenajdete4
17:17:11
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Pavel P..: Jojo. Cekali sme, ze najdem neco jasnyho, neco vomlacenyho, nejakou vuli a ono hovno 8
17:05:08
11.02.2012
Pavel P..
větéfkovo klepadlo?
16:47:27
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Je to motor skoro novej, najeto 15 tisic na kvalitni oil.
16:46:32
11.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
S kamaradoj sme rozhodili jeho LS, pac mu to furt klepalo. Myslel sem, ze to bude pistni cep. Vytahali sme pisty a vsechno v pohode, na zadnym sme necitili vuli 8 Zkontrolovali sme taky ventily, tycky, zdvihatka, vacku. Vsechno bez zjevnyho problemu.



Divny byly jen dve veci. Kdyz sme meli uz jen kliku se setrvakem v bloku a stridave sme s ni pootaceli, tak pri zastaveni a rozjezdu v tom nejak zvlastne zaduni. Otazke je, zda to je normalni stav nebo ne. Pri otaceni klika nedrhne ani nevydava zadny zvuky 8



Dalsi zvlastnost je ta ojnice na obrazku. Neni v ose pistu, ale je u jeho steny. Dole ma jeste malou mezeru, pistu se nedotyka.



Fakt je to psycho, nikde nic videt a klepe :(
zvětšit Motor klepoce - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 11.02.2012 16:46:32
Extreme Tyres