Už to mám z jiného tématu z roku 2004, snad to platí :
44kW
vyf.: ot. 45° pred HU, zav. 12°po DU
saci: ot. 15° pred HU, zav. 42° po DU
50kW
vyf.: ot. 44° pred HU, zav. 13°po DU
saci: ot. 17° pred HU, zav. 40° po DU
I když jsou špatně napsané u výfuků identifikace, 45° resp. 44° to otvírá před DU a né před HU.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
kdo z vas jezdi jakou vacku?
10:47:12
17.06.2016
17.06.2016
Petr Urban
09:40:30
17.06.2016
17.06.2016
Petr Urban
Prosím nebudete někdo vědět jaké jsou úhly otevření fabia vačky ? Oměřil jsem si ji a rád bych tedy usoudil z oměření, při jakých offsetech (vůlích) tyto úhly škodovce sedí. Děkuji Vám.
15:14:40
28.02.2016
28.02.2016
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Tos ještě necejtil ten můj Saigon po studeným startu, to se zvedá kufr i mně. Nejhorší je couvat, to to vleze do kabiny a je to kekel.
Tos ještě necejtil ten můj Saigon po studeným startu, to se zvedá kufr i mně. Nejhorší je couvat, to to vleze do kabiny a je to kekel.
13:38:30
28.02.2016
28.02.2016
sep
Když mě felicie ještě zajímaly měl jsem jednotku od CIMBU a potom od ME,v motoru nebylo nic krom KNka a zadní díl byl soieta,v kombinaci se 175/60 R13 to bylo dost živé auto (Vici by mohl potvrdit) s výbornou spotřebou,rozdíl mezi jednotkami byl velmi malý ale u ME mi přišly lepší přechody,k vaččce a úpravě hlavy už nedošlo tak nedokážu posoudit rozdíl při větších úpravách.
13:35:00
28.02.2016
28.02.2016
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 27.02.16 20:34:05: Ještě štěstí, že podobnejch uhláků nejezdí městem víc. Zimní naftová rána ve městě jsou k poblití. Teď zrovna min. týden jsem vylezl ven před práci a tam byla nastartovaná 1x OII Tdi, 1x Passat Tdi, 1x Peugeot 1.9D a vedle nějakej řidič s Ivecem co plachtoval.
Na ploše pár m2 to byl solidní Saigon.
Na ploše pár m2 to byl solidní Saigon.
11:53:02
28.02.2016
28.02.2016
Petr Urban
-> Jarda: Mám vačku česanovskou - překopírovanou ! modifikovanou s maličko poníženým zdvihem a tím i délkou otevření, tzn. má nyní cca zhruba 275/265 (záleží na vůlích) a zvládne ji bez problémů přeprogramovaná jednotka, má klidný volnoběh a pěný průběh, zdvih 6,9. Je ověřená a funkční s přeprogramovou jednotkou od cimbu, který už to k této vače v minulosti dělal a šlape to. S mírně upravenou hlavou, sáním (filtboxem) a jiný výfukový systém potenciál 100HP z 1.3 a touto vačkou + cimbu program - to mám echo od zákazníka.
-> Tuner#2: Kdo umí přeprogramovat kvalitně Fel. jednotku ?
-> Tuner#2: Kdo umí přeprogramovat kvalitně Fel. jednotku ?
20:58:36
27.02.2016
27.02.2016
StepaNoFUN
-> Jarda - zrušená registrace 27.02.16 20:21:30: V době kdy se řešily 1,6 ve feldách/octávkách tak se proslýchalo, že to je spolupráce Čepek - Chovanec. Čepek dělal jednotky, Chovanec vačky... Ale do jaký míry to byla pravda nevím...
20:54:54
27.02.2016
27.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: jj, niva taky totalne zabije motor, znamej udelal z 1.7 dvoulitr, pak dal jeste turbo a teprv to jelo jako auto, druhej znamej postavil takovej motor do klasickyho zigula a je to raketa ja kdyz s nivou jel z MNE do Splitu jen na predek, tak byla taky mnohem zivejsi....
Uvazuju o nejakym chipu na nivu, nekde jsem cetl 10kW a 20Nm, to by slo, ale nevim, jestli to je realne a prijde mi, ze ani nevedi, jestli upravuji SPi nebo MPi podle jejich odpovedi
Jinak je brutus, ze lada ma stejne hlavy od 1200 do 1700 ccm jak to maji ty vojenske dvoulitry nevim...
Uvazuju o nejakym chipu na nivu, nekde jsem cetl 10kW a 20Nm, to by slo, ale nevim, jestli to je realne a prijde mi, ze ani nevedi, jestli upravuji SPi nebo MPi podle jejich odpovedi
Jinak je brutus, ze lada ma stejne hlavy od 1200 do 1700 ccm jak to maji ty vojenske dvoulitry nevim...
20:43:48
27.02.2016
27.02.2016
StepaNoFUN
-> palinator: Neřešíme extrémy, ale úpravy do provozu při zachování původních emisních limitů a prakticky bez změny životnosti motoru. ;-)
Edit: Saze za autem po kýblích opravdu nesbírám. Nezahulí to. ;-)
-> Jarda: Tak vezmi v úvahu fakt, že roztáčíš navíc hromadu převodů, kardan, diferák, poloosy a jedeš s autem o víc jak 100kg těžším. ;-)
Edit: Saze za autem po kýblích opravdu nesbírám. Nezahulí to. ;-)
-> Jarda: Tak vezmi v úvahu fakt, že roztáčíš navíc hromadu převodů, kardan, diferák, poloosy a jedeš s autem o víc jak 100kg těžším. ;-)
20:34:05
27.02.2016
27.02.2016
palinator
20:21:30
27.02.2016
27.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: a ja myslel, ze nase firemni 4x4 ma neco s turbem/motorem :)
tak jestli vačky čepek - chovanec jsou stejne, tak by to fungovat mohlo...
tak jestli vačky čepek - chovanec jsou stejne, tak by to fungovat mohlo...
20:10:10
27.02.2016
27.02.2016
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Měl jsem v 1,6 jednotku i vačku od Cimbu, fungovalo to slušně oproti sérii. S úpravama od jinejch výrobců zkušennosti nemám.
Teď v OCT jednotku od Cimbu a kdo se v tom slabým TDi nesvezl, neuvěří... navíc je to 4x4, takže to oproti dvoukolce prostě nikdy "nepojede"...
Nemám samozřejmě opět moc srovnání v úpravách od jinejch úpravců, ale když jsem s tím přijel k Jandovi, tak na místě jsme zjistili, že jednotka je již upravená od ABT (nevěděl ani původní majitel, ale upravený to na 100% bylo - můstek, neorigo čip, samolepka na jednotce). Nechal jsem to předělat od Jandy a je to kuwa rozdíl... Jede to asi tak 3x líp...
Teď v OCT jednotku od Cimbu a kdo se v tom slabým TDi nesvezl, neuvěří... navíc je to 4x4, takže to oproti dvoukolce prostě nikdy "nepojede"...
Nemám samozřejmě opět moc srovnání v úpravách od jinejch úpravců, ale když jsem s tím přijel k Jandovi, tak na místě jsme zjistili, že jednotka je již upravená od ABT (nevěděl ani původní majitel, ale upravený to na 100% bylo - můstek, neorigo čip, samolepka na jednotce). Nechal jsem to předělat od Jandy a je to kuwa rozdíl... Jede to asi tak 3x líp...
20:02:58
27.02.2016
27.02.2016
palinator
-> Tuner#2:
Nechci Cimbu hájit (na Dieselpoweru si s nima vytíraj prdel), ale bylo tam srovnání sériová ŘJ a Cimbu ŘJ? Protože mohla bejt chyba jinde.
Nechci Cimbu hájit (na Dieselpoweru si s nima vytíraj prdel), ale bylo tam srovnání sériová ŘJ a Cimbu ŘJ? Protože mohla bejt chyba jinde.
19:58:55
27.02.2016
27.02.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Jednotka od Cimbu na 1,3MPi by mě nesměla do auta. Konec konců na Běšinech byla Felda s touhle jednotkou a nabrzdila méně než série. Janda ani nikdy nedělal vačky, co vím, tak je jeden čas bral od Čepka, ale ta jednotka si s tím stejně nikdy nerozumněla... Cimbu bych se vyhnul obloukem a co se výběru vačky týče, tak za mě originál od MotorExcelu než nějaký plagiát z Moravy...
18:02:19
27.02.2016
27.02.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Ideálně vezmi telefon a zavolej přímo Jandovi. Bejvá tam jestli si to dobře pamatuju úterý a čtvrtek... Dá se s ním rozumně mluvit a určitě Tě nepošle do pr... Alespoň mě se to nikdy nestalo i když jsem "otravoval" po telefonu...
17:57:02
27.02.2016
27.02.2016
Jarda - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: no prave mam jen jednotku pro vacku...
17:34:03
27.02.2016
27.02.2016
StepaNoFUN
-> Jarda: Úprava jednotky od Cimbu bez vačky/ pro vačku je jiná... Takže i kdybys sehnal "správnou" vačku, stejně nebudeš mít tu správnou jednotku. Nebo jsi sehnal jednotku pro vačku a vačka je KO?
16:38:31
27.02.2016
27.02.2016
Jarda - zrušená registrace
Mate nekdo zkusenost s touto vackou?
engitec.cz/shop/index.php ?action=bro...
je jina nez dava cimbu nebo stejna? nema nekdo zkusenost, jak by to fungovalo s cimbu upravou RJ?
a na LPG? :) ale to uz bych chtel moc...
v MTXu 1.4 mam od Chovance vacku 265 jede to vic jen nad 3500, do tech mi prijde, ze to jede hur a jen to zere, zato na velmi podobnym motoru ve zlutym rapidu mam od Viciho vacku fel. 50kW nabrousenou na favoritacke a s tou jsem spokojenej, dokud jsem mel k.p. 10,7:1, kdyz jsem to dal na 10,3:1 tak to trochu zlenivelo
engitec.cz/shop/index.php ?action=bro...
je jina nez dava cimbu nebo stejna? nema nekdo zkusenost, jak by to fungovalo s cimbu upravou RJ?
a na LPG? :) ale to uz bych chtel moc...
v MTXu 1.4 mam od Chovance vacku 265 jede to vic jen nad 3500, do tech mi prijde, ze to jede hur a jen to zere, zato na velmi podobnym motoru ve zlutym rapidu mam od Viciho vacku fel. 50kW nabrousenou na favoritacke a s tou jsem spokojenej, dokud jsem mel k.p. 10,7:1, kdyz jsem to dal na 10,3:1 tak to trochu zlenivelo
01:03:50
30.08.2013
30.08.2013
Petr Urban
-> Evž@: To se takle s placu nedá říct kolik to přidá. Určitě půjde výkon nahoru, ale nepůjde to jen záměnou vačky a víc nic. Určitě je potřeba k tomu doladit zbytek. Správný KP dle doporučení výrobce vačky, přeladění karb. + zapal. Fungovat to zřejmě bude i bez těchto věcí, ale zřejmě nedosáhneš toho co by si chtěl aby to přineslo.
22:57:46
29.08.2013
29.08.2013
Evž@
-> vhml: jasny....ted koukam že by to chtelo aspon 32 mm difuzor jako pro 1,4
22:43:59
29.08.2013
29.08.2013
vhml
-> Evž@ 29.08.13 22:41:28: samozrejme. S ,,vetsi" vackou budes tocit vice otáček, tudíž potrebujes vetsi difuzor, tudit muzes cely natryskovaní kompletne vzit a zahodit...
22:41:28
29.08.2013
29.08.2013
Evž@
-> vhml: no ja mam prave kompres zbytečně vyšší akorát pro 300 vačku...
Tryskování ladit se znovu s tryskamy by bylo taky za potřebí?
Tryskování ladit se znovu s tryskamy by bylo taky za potřebí?
22:37:01
29.08.2013
29.08.2013
darabos
-> peter l: potom kvoli KP zapalovanie atd...
22:29:15
29.08.2013
29.08.2013
peter l
-> vhml: Tak asi mas pravdu,stou kompresiou by sa muselo riesit inak velky prinos sa velmi neocakava
22:14:32
29.08.2013
29.08.2013
vhml
-> Evž@ 29.08.13 22:09:44: tak když ti řeknu že to bude o 7,13 koně tak co? :-) Když stejně nevíš kolik tam máš teď...
Pokud nezměníš KP, natryskování atd, tak to může být i cesta k horšímu.
Pokud nezměníš KP, natryskování atd, tak to může být i cesta k horšímu.
22:10:39
29.08.2013
29.08.2013
peter l
-> vhml: no jedno to neni a ani mne by to nebolo jedno...aj ja by som bol zvedavy ale podla mna tych 10koni tazko...ale zaujimalo by ma to,tak ak niekto ma skusenosti snnim tak napiste.A podla teba -> vhml: preco je to jedno???
22:09:44
29.08.2013
29.08.2013
Evž@
-> vhml: tak tobě to možná může být jedno :D
21:19:35
29.08.2013
29.08.2013
vhml
-> Evž@ 29.08.13 19:59:41: a není to jedno?
19:59:41
29.08.2013
29.08.2013
Evž@
Nemá někdo aspon hrubý odhad a kolik by šel nahoru výkon mojí 1,3 když zaměním 278/270 za 304/304 od Krejbicha?všechno ostatní zůstane jako doposud.Čekám spíš objektivní odpověd např.max do 10 koní atd
00:17:59
28.08.2013
28.08.2013
Petr Urban
-> Nepér: Pravda a jede jak pila
15:01:27
27.08.2013
27.08.2013
Nepér
Wartburg taky nemá vačku
10:22:44
27.08.2013
27.08.2013
Petr Urban
auto.idnes.cz/koenigsegg-
bude-mit-motor-bez-vacek-a
-pruzin-pro-ovladani-venti
lu-py8-/automoto.aspx?c=A1
20412_...
Sice staré, ale snad to tu nebylo. Tohle by mohlo být opravdu dost dobré, navíc by to mohlo jet absolutně super v jakýchkoli ot.
Sice staré, ale snad to tu nebylo. Tohle by mohlo být opravdu dost dobré, navíc by to mohlo jet absolutně super v jakýchkoli ot.
10:45:35
18.08.2013
18.08.2013
Alenka
-> TTomas: tenkrat jsem byl mlady a hloupy, dnes uz taky radsi davam zakarbonovane seriovky s najetym ctvrtmilionem kilometru :D
-> Urbi: rikam od zacatku veku, ze od nej jen zelezo a nic jineho. Hlavy dela super a nic jineho bych nechtel, protoze presne jak rikas - je to drahe a stoji to za hovno.
Vsak taky cepkuv srackovy rozdelovac a karbec byl duvod, proc jsem se tyhle veci naucil delat sam :)
-> Urbi: rikam od zacatku veku, ze od nej jen zelezo a nic jineho. Hlavy dela super a nic jineho bych nechtel, protoze presne jak rikas - je to drahe a stoji to za hovno.
Vsak taky cepkuv srackovy rozdelovac a karbec byl duvod, proc jsem se tyhle veci naucil delat sam :)
10:39:05
18.08.2013
18.08.2013
TTomas
-> Alenka: Jo tak to byla asi zanovni klika preventivne vyndana ze zavodniho motoru po sezone aby nahodou nepraskla:D
10:31:49
18.08.2013
18.08.2013
Petr Urban
-> Alenka: Tak se mi zdá že provedená kvalita jeho výroby také není od něj vyrovnaný výkonem pro každého na 100% Už jsem slyšel také hodně a hodně i co se týče chvály i hněvu. Naposled zase karb. a předražený rozdělovač za každou věc 5000,- tzn. 10 tyček a obě věci nefungovaly a motor jel jak pumpa na sračky. Údajně áčkový LEKR, po přesedlání na dobře naladěý SEDR, byl motor výkonově naprosto jinde.
10:30:35
18.08.2013
18.08.2013
Alenka
-> Petr Urban 17.08.13 09:02:22: prinesl jsem mu ji ukazat, ale uz si nepamatuju, co rikal.
Beru to tak, ze kdyz z motoru vytriskam o 70% vyssi vykon nez na kolik je konstruovany a jezdim jakoby se nechumelilo, tak nejake to nadmerne opotrebeni k tomu holt patri.
Mimochodem, ten motor s prasklou klikou stavel kompletne od zakladu Cepek, dokonce i klika samotna byla od nej nejaka zanovni :)
Beru to tak, ze kdyz z motoru vytriskam o 70% vyssi vykon nez na kolik je konstruovany a jezdim jakoby se nechumelilo, tak nejake to nadmerne opotrebeni k tomu holt patri.
Mimochodem, ten motor s prasklou klikou stavel kompletne od zakladu Cepek, dokonce i klika samotna byla od nej nejaka zanovni :)
18:15:23
17.08.2013
17.08.2013
m8rinek
-> Urbi: Nitriduje se všude možně, není to tak složitý proces, respektive jsou různé možnosti jak dostat nitridy do povrchu, některé jsou vhodnější jiné méně...
16:53:40
17.08.2013
17.08.2013
Petr Urban
-> m8rinek: Dívej já hlavně nechci chovancovi dávat vačku co není jeho - asi by šlohl průběh Zase by nebylo možný se mu dovolat a nakonec než by ju tam dal by mu 3x vypadlo z ruky. Tu vačku si nejsem jist zda brousil Krejbich, mám ji zprostředkovaně přes zdejšího motoráře a řekl mi že to nebrousí Krejbich, vzhledem k tomu že jsou údajně dobří známí, tak prostě nevím no. Případně to pošlu Krejbichovi s prosbou o nitridaci.
Údajně se nitriduje někde v Brně, nemá tam někdo kontakt nějakého známého ?
Údajně se nitriduje někde v Brně, nemá tam někdo kontakt nějakého známého ?
12:31:57
17.08.2013
17.08.2013
m8rinek
v bodycote je asi 1200 za vlozeni zakazky a pak na kila, takze jedine s nekym. Nebo vratit Krejbichoj at to nanitriduje. Copak nitridace u Chovance nedopadla?
12:26:55
17.08.2013
17.08.2013
Nwkt
-> vhml: No v Plzni ten provoz zavřeli někdy v lednu
11:32:34
17.08.2013
17.08.2013
vhml
-> Petr Urban 17.08.13 09:03:28: ne, normálně to vyřeš sám. Já tam dával cementovat celou převodovku v Plzni. Přišel jsem, řekl požadavky, on řekl to teď neděláme, pošlu ti to na pobočku do Liberce, tam pojedou něco podobnýho příští tejden. A za dva tejdny bylo hotovo. kolečka do tří převodovek stály asi 900Kč.
10:12:46
17.08.2013
17.08.2013
Olgoj Chorchoj
...V bodykokotu to stálo asi čtyři stovky, cca 2 roky nazpět. Přijedeš, dáš vačku, do týdne hotovo. Šoupnou ji k nějaký menší zakázce za příspěvek na chudé galvanisty... Nový ceník jsem neviděl, ale snad úplatky v galvanotechnice jen sledujou inflaci a jinak nerostou.
09:03:28
17.08.2013
17.08.2013
Petr Urban
-> vhml: Díky za info, budu to muset zkusit přes někoho kdo to tam dává normálně.
09:02:22
17.08.2013
17.08.2013
Petr Urban
-> Alenka: To je fakt dost divné. Kontaktoval si p.Čepka co na to řekl...to bych zřejmě já hned jak bych ji viděl, udělal, abych věděl kde je problém nebo jak mu předcházet. Ten olej je top, hlava série na ventilech, vůle dobré, vidím to na tu vačku....
07:59:54
17.08.2013
17.08.2013
vhml
07:08:31
17.08.2013
17.08.2013
Alenka
-> Tuner#2: zdvihatka byly opotrebena normalne, vule jsem jezdil predepsane 35/45 a olej M1 5W50.
-> Urbi: jeste jsi zapomnel, ze z kazdeho motoru jsem zatim vzdy vyndal ventilove tycky ohnute, i kdyz pri montazi byly perfektne rovne.
Holt s tim jezdim jak se slusi a patri, ne 3000km rocne vyletnim tempem lestenkare
Jinak, hlava ME se seriovymi pruzinami a olej, jak uz jsem psal, 5W50 od Mobil1.
-> Urbi: jeste jsi zapomnel, ze z kazdeho motoru jsem zatim vzdy vyndal ventilove tycky ohnute, i kdyz pri montazi byly perfektne rovne.
Holt s tim jezdim jak se slusi a patri, ne 3000km rocne vyletnim tempem lestenkare
Jinak, hlava ME se seriovymi pruzinami a olej, jak uz jsem psal, 5W50 od Mobil1.
00:37:44
17.08.2013
17.08.2013
Nwkt
-> Urbi: To berou podle hmotnosti, a min. hmotnost byla v kg. Takže sem platil min. hmotnost
00:32:07
17.08.2013
17.08.2013
Petr Urban
-> Nwkt: No sakra.
00:26:51
17.08.2013
17.08.2013
Nwkt
-> Urbi: Kolem 800-900, možná bych někde i dohledal fakturu
00:26:19
17.08.2013
17.08.2013
Petr Urban
-> Nwkt: Pro představu co si mám nachystat ?