kdo z vas jezdi jakou vacku?

prohledat
218 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 11.01.2012 do 17.06.2016, založil/a exwrcteam
řadit dle data
00:23:24
17.08.2013
Nwkt
-> Urbi: Jeden kus mi v pohodě vzali v Plzni, ale cena mastná a stejnak to tu už zavřeli 8
00:21:33
17.08.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: OK. To už zkušenosti jsou. Pavlíčka jsem teď nedávno viděl osobně a mluvil s ním, takový dědula už...moc to neřeší. Nechám si ji tedy určitě nanitridovat, otázkou je kam ji kvůli tomu budu muset poslat, když budu potřebovat jeden kus 8
00:14:49
17.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 17.08.13 00:01:41: Myslím, že Vojtík zrovna sem na virt dával fotky vačky a zdvihátek po přebrusu od Pavlíčka bez povrchovky. Za pár tisíc vačka vydřená a to samé měli u nás kluci když jezdili sranda cup...
00:01:41
17.08.2013
Petr Urban
-> minno: Je toho dost na povídání, někdy na srazu řeknu, spousty věcí neseděly na kastli a zespod, chcal z toho olej z několika míst na mot. i převodovce. S dobrým olejem a častějšími intervaly výměn nebudeš muset řešit nic.

-> Alenka: Dost divné, kliky ti praskaj se 100 HP, vačky od čepka vydírají, nitridovaná teda byla ? na jaké hlavě si ji jezdil-pružiny a jaký olej si používal ?

-> Tuner#2: Mám zatím trochu jiný názor... bude to fungovat i bez toho, zvlášť ve většině zdejších motorů, jen je to prostě lepší pro maximální kilometrový nájezd nebo závodní použití zvlášť s tvrdšími pružinami. Nějaký argument ze zkušenosti nebo podložené teorie proč je to nutné?
upraveno 1x, naposled 17.08.2013 00:17:14
23:01:44
16.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 16.08.13 12:48:47: I pořádná 265tka se sebe po kružnici o tolik, že nitridace je nutná...



-> Alenka 16.08.13 17:56:03: Asi tak, já mám na motoru ke 30tkm a doufám že vydrží další min. stejnou porci. nějak nechápu argument, že nikdo nenajede víc jak 3tkm...



Co se týče vydření, zdvihátka byly OK? Hledal bych příčinu v nesprávné vůli ventilů a kvalitě oleje.
18:56:28
16.08.2013
Alenka
-> minno: ono se to na chodu motoru nijak neprojevovalo, ale kdyz se to rozebiral po totalni havarii, tak 6 palcu z 8 bylo vice ci mene poskozenych.

Nevim, jestli za to mohla povrchova uprava, ale material byl na vrcholu palce jakoby vylamany. Stejne opotrebeni jsem ale videl i na seriove vacce, takz buhvi, cim to je.
18:30:13
16.08.2013
minno
-> Alenka: tak to je dosť smutné na ten nájazd km a už vydrené. Ja mám teraz 265 chovanec, tak snáď nebudem musieť o rok riešiť vydretú vačku.
17:56:03
16.08.2013
Alenka
Ja kdyz z motoru po 70,000km vyndal 265 od cepka, tak na vrcholu palce byla vydrena a myslim si, ze 278, ktera ma ted blizko ke 30,000km. na tom bude podobne uz ted.

Jako, 3000km za rok, co to je za najezd? To za rok Favoritem nacouvam 3
16:00:57
16.08.2013
minno
-> Urbi: a aké nedostatky napríklad ste našli na emku v múzeu?
15:22:59
16.08.2013
stepan
-> Petr Urban 16.08.13 15:18:48: Třeba je každej ten rozdělovač naladěnej jinak přesně na míru pro každej motor. 40
15:18:48
16.08.2013
Petr Urban
-> m8rinek: S tím operátorem bych tomu i věřil když vidím že i nové rozdělovače jsou na regulačních schopnosteh každý jiný, prostě jak se to tam babě podařilo ty pružinky zrovna dat, tak tam jsou, cca na 15-ti nových rozdělovačích co jsem to měřil, tak každý naladěný z výroby jinak a co se týče házivosti osy....o tom se radši ani bavit nebude, nebo to všichni z aut vyházíte 3 Pak to má být přesný... I ty páteční výroby asi stály za to, když vidím kolik základních věcí se dalo na tom autě omrdat, pokaždé když do nějakého originálu lezu. Ono to jde dobře vidět i na tom emku v škoda muzeu, jsme s kámošem našli asi 15 nedostatků za 15 minut a docela takových viditelných.
14:40:48
16.08.2013
minno
-> kyfkař: to vážne?4
14:35:32
16.08.2013
kyfkař
-> minno: že bý koníček ?
14:33:21
16.08.2013
minno
3 Skôr otázka, na čo vám tie autá sú, keď nejazdia47
14:29:03
16.08.2013
Nwkt
-> minno: Tak až budeš stavět tu oturbenou 1,4 tak si nech nanitridovat vačku
14:29:02
16.08.2013
Petrson
-> minno: jseš hold výjimka 1 1
14:28:46
16.08.2013
vhml
14:26:26
16.08.2013
minno
-> vhml 16.08.13 13:04:26: 3000 km mám so škodovkou za mesiac :D
13:20:51
16.08.2013
m8rinek
-> vhml: Asi tak, nevidim důvod proč tu vačku nezušlechtit, kor ostrou, kde je na palcích odebráno dost a je tam potenciálně možný zvýšení tření silnejma pružinama. Krejbich jich vezme balík, hodí ji do Bodycote a má to za pár korun (zatímco nitridovat jednu je dost finančně náročné).



Nemám představu jakou technologií a jak moc do hloubky byly palce upraveny, na druhou stranu ale vim, že to dost záviselo na tom jak se operátor vyspal a tam kde běžně bývají 2mm můžr být polovina a míň...
13:04:26
16.08.2013
vhml
-> Petr Urban 16.08.13 12:48:47: jezdil jsme nenitridovnou 260tku po třech letech a nějakejch 3000km jí nebylo vůbec nic.



Věřím ale že když bys s ní najel 100000km tak to poznat bude. Ale kdo to dneska se škodovkou najede?



Ovšem jak píšeš: trh si to žádá a žádný velký peníze to nestojí, tak proč ne.
upraveno 1x, naposled 16.08.2013 13:05:15
12:48:47
16.08.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: S tou nitridací je to prej spíše teď "módní" Dříve to na přebrušovaných vačkách dělal málokdo a vačky vydržely v pohodě. Dle zdejšího (u nás) motoráře to není potřeba téměř vůbec, od výroby je to kalené do nějaké hloubky a při broušení se odebre tak málo materiálu, že je to pořád dostatečně tvrdé. U např.260-265 bych tomu věřil. Já teď od něho budu mít přebrušovanou argentinu, kterou si zřejmě nechám nitridovat sám, jinak to prý taky není potřeba, že ji teď viděl po 3letech závodního režimu a nebylo jí vůbec nic a ještě neviděl žádné výrazné opotřební vaček bez nitridování. Krejbich mi taky řekl že by to zřejmě ani nebylo potřeba, ale že to teď dělají všichni, tak on taky...že co trh chce, at to má i když tomu lidi nerozumí, nebo tak nějak mi to vysvětloval. Tak taky nevím co si o tom myslet či nemyslet...rači už jsem ke všemu dost skeptický, navykládat umí každý dost že jo. Vlastní zkušenost nemám, jen s nitridovanýma a těm opravdu není nic po x - tisíc km.
upraveno 1x, naposled 16.08.2013 12:49:29
21:38:10
15.08.2013
Vrba
-> elbacil: Sakra,..ta motofréza vypadá našlapaně. Nechceš ji založit kartu? 9
19:55:06
15.08.2013
Skoda110l
19:52:11
15.08.2013
elbacil
Ja si páni brusim vačky sám.Trebárs táto má 300/300 , 117PS ,135NM
zvětšit kdo z vas jezdi jakou vacku? - obrázek od elbacil vložen 15.08.2013 19:52:11
23:06:51
12.08.2013
m8rinek
-> Tuner#2: No já od něj měl vačku nanitridovanou už v roce 2007... Prehistorickou podobu Štěpánova motoru neznám...
22:53:47
12.08.2013
Eidy
-> Tuner#2: I podle mě dostupných informací Krejbich nitriduje a přelešťuje.
22:44:18
12.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 12.08.13 22:03:47: Ale prd důkaz... Argentinu tam má až teď poslední roky. Tohle bylo v době, kdy mu stavěl jeden z prvních motorů Schwejk a už tehdy jsme přišli na to, že překupuje vačky od Krejbicha. To bylo v době, kdy se jezdilo na Štílec pokud tu dobu pamatuješ. Pak tam měl chvíli vačku od Dlouhého, pak zas zpět Krejbich 280 a vačka od Dlouhého se mu zdála agresivnější projevem. Nakonec postavil i jinou hlavu po pár závadách a neshodách se šteftařem a až teď tam má Argentinu 4



Aha, tak to musí být něco z posledních let, měl jsem v ruce pár vaček od něj a "mléčná" nikdy nebyla. Tak to beru zpět 4
upraveno 3x, naposled 12.08.2013 22:45:39
22:03:47
12.08.2013
m8rinek
-> Tuner#2: Neměl náhodou Štěpán Argentinu? A Krejbichovy vačky jsou nitridované.



E: důkaz místo slipů skoda-virt.cz/cz/.../561- stepan-s110rcoupe

EE: další důkaz skoda110r.eu/110r/rijen12 30001.jpg vedle palců je šedá stopa po nitridaci. Palce a ložiska jsou přeleštěna (Čepek leští jen ložiska, Chovanec nic)
upraveno 2x, naposled 12.08.2013 22:08:46
22:00:11
12.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Shader 12.08.13 21:26:18: Krejbich dělá dobrou práci, teď je jen otázka co od toho čekáš...



-> Shader 12.08.13 21:26:18: Jak pro koho... Já vačku od něj zvažoval, ale 280tku měl od něj třeba Štěpán v eRku a jelo to nahoře, ale spodek takovej už nemastnej, neslanej a tu 260tku co dělá má malý zdvihy a tam jednoznačně vede Čepek s jeho 265, případně ostřejší alternativou 278°. Navíc vačky od Krejbicha nejsou tepelně upravené a já chtěl aby to najelo co nejvíc km aniž bych an to šáhnul. Perfektní má ty kopie Argentiny, hlavně tu polotovarovku ale to je náčiní na závody. 4
21:29:14
12.08.2013
m8rinek
-> Shader: Krejbich je nově objevená modla virtu ;).



Nicméně vačku od p. Krejbicha jsem měl už před 5ti lety a dnes už mám do něj několikátou, vždy supr práce za výbornou cenu...
21:26:18
12.08.2013
Shader
-> vhml: Takže práce p. Zenkla se netřeba bát jo?



-> Tuner#2: Tak jak to tedy je? Zenkl nedělá vačky? Pokud by to teda byl zmíněný přebrus od Krejbicha, je třeba se něčeho obávat, je to kvalitní práce? Dík.
21:04:43
12.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 12.08.13 20:34:03: A Zenkl dělá vačky? 9



-> Shader 12.08.13 20:08:21: Mám takový pocit, že to bude přebrus od Krejbicha.
20:34:03
12.08.2013
vhml
-> Shader 12.08.13 20:08:21: Já mám celý motor od Zenkla. A výborná věc za super peníze,
20:08:21
12.08.2013
Shader
Trošku jsem pídil po původu své vačky. Vačku koupil před cca třemi lety kámoš ve speedpru, měla by to být 280/280. Nikdy jsem to moc neřešil, ale poslední dobou mě zajímalo z které dílny vlastně vačka pocházi. Od speedpro jsem se dozvěděl, že jim vačky dodával nějaký pan Zenkl. Bohužel mi toto jméno nic neříká... má někdo nějaké zkušenosti jak s vačkama ze speedpro, tak s panem Zenklem? Dík.
15:12:14
11.03.2013
minno
-> TTomas: jasné, už rozumiem.
15:09:47
11.03.2013
TTomas
-> minno: Podbrouseni vacky resp palcu - teda zakladni kruznice jak pise Marinek.
15:04:06
11.03.2013
minno
-> m8rinek: a to znamená v praxi čo?
14:58:40
11.03.2013
m8rinek
-> minno: zmenšením základní kružnice
14:53:51
11.03.2013
minno
Akým spôsobom sa zo sériovej vačky prebrúsením dá získať väčší zdvih? To nejako nepoberám3
14:09:17
10.03.2013
Petr Urban
-> Evž@: Funkčně na tom při stejném úhlu otevření budou jednoznačně hůř. s tím menším zdvihem. Kdo je takle dělá ? Krejbichův přebrus 304 má zdvihy myslím 7, 7,1. A za to normální dobré nacenění co za to chce, kolem 3000,- absolutně není co řešit...top přebrusová vačka. Pokud by byl zájem, doladím ti na to zbytek - karb. dle lambdy a rozdělovač.
21:35:38
09.03.2013
Evž@
Nejezdí tady někdo s vačkou typu 300/300 se zdvihy 6,2 atp ?Zajímalo mě jak sou na tom funkčně oproti vačkám se zdvihem nad 7 mm.
21:18:56
23.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> koko 23.02.13 13:37:01: To byl doufám ftip 3



m8rinek 23.02.13 13:47:04 napsal:

→ Urbi: Nevidím důvod dělat něco jinak, protože p. Krejbich narozdíl od nás

všech má desítky let zkušeností, desítky možná stovky motorů odbržděnejch a je to PAN motorář! Dalšího takovýho tady nikoho nevidim.
To tady myslíš virt a nebo ČR?
13:47:04
23.02.2013
m8rinek
-> Urbi: Asi Krejbich neřešil jen výkon, ale klasickej trojůhelník výkon-životnost-možná spotřeba. Tuhle vačku totiž prodává jako tuningovou a jako vyloženě závodní prodává její klacíkové provedení.



Takže je dost možné, že s touhle vačkou dosáhl optimálních výsledků s nastavením co jsem psal a neuvažoval jen výkon, ale i životnost, možná i blbuvzdornost. (aneb kolik lidí tu má popraskané písty).



Nevidím důvod dělat něco jinak, protože p. Krejbich narozdíl od nás všech má desítky let zkušeností, desítky možná stovky motorů odbržděnejch a je to PAN motorář! Dalšího takovýho tady nikoho nevidim.
13:37:01
23.02.2013
koko
-> Urbi: Neházej perly sviním
18:11:06
19.02.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: jméno byl jiný překlep, šlo o to že sem nikde nepsal že kalmar nebo kolář prodává chovancové vačky, tak promiňte pane neomylný. Jak je potřeba někoho koho nemáš rád na něco nachytat, hned si u toho.
upraveno 2x, naposled 19.02.2013 18:20:41
15:51:41
19.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: -> Urbi: Ještě před hodinou tam bylo to co jsem já citoval v 15:00 a pokud Někdo přepsání Kalmar na Kolář považuje za slovosled, tak já nemám víc co dodat 3
upraveno 1x, naposled 19.02.2013 15:51:50
15:46:27
19.02.2013
Evž@
-> havlik: o něco možná.Pořád to má zdvih 7 mm o proti 296 se 7,5
15:42:03
19.02.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: opraven slovosled.

-> m8rinek: opraveno jmeno, čtu rychle,nedávám pozor, omluva.

Tak pokud to doporučuje, tak ok...každý z úpravců má ale prostě svůj názor na věc. Znám lidi co jezdí s 278/270 KP 11,2 a šlape jim to perfektně a jede to i v úplně nízkých otáčkách dobře, protože to stačí vykonat dostatek tlaku i přes velké překrytí vyf. a sacího. Jaký máš sám názor na to že normálně se dá dávat k 280st. KP 11 a Krejbich to doporučuje i k 304 ? Otázka jiného lepšího časování, jeho jiné filozofie na věc ? Protože s větším KP také více problémů s odladěním, tzn. pro něho menší otravování zákazníků s problémy nebo i menší opotřebení motoru, menší rizika s detonacemi, méně tvrdý chod atd. nebo čím si vysvětlovat že většina ostatních výrobců by navrhla větší KP k takovému úhlu otevření ?
15:38:30
19.02.2013
vhml
-> Tuner#2: však se tam podívej znova, kalmar už je zeditovanej na kolare
Extreme Tyres