skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
21:40:53
12.11.2024
12.11.2024
Petr Urban
-> pavucina: Ale samozřejmě
21:27:40
12.11.2024
12.11.2024
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 12.11.24 21:22:55: a když probíhá nějakou dobu tak už jsou pro jistotu retardéři dva
21:22:55
12.11.2024
12.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> pavucina 12.11.24 20:29:26: s retardérem jsou i některé diskuze.
20:29:26
12.11.2024
12.11.2024
pavucina
Tvl, zhodnotit brzdeni jako špatné z důvodu, že se neco roztočí dřív než to druhý, to je v dnešní době hustý...
Už jsme ve 21. století, jsou brzdy s retarderem, žádné roztáčení válce o známe hmotnosti... Takže já jsem třeba roztáčel válce na 4° na brzde 40s, tvl to misto 140kW mám asi jen 40kW.
Vubec jsem tady do toho nevstupoval docela dlouho, ale myslím, že jsi se tu Václave kurva odkopal...
-> Petr Urban: Doufám, že od kliky až po gumy, jsi myslel od hřídele převodovky až po gumy...
Už jsme ve 21. století, jsou brzdy s retarderem, žádné roztáčení válce o známe hmotnosti... Takže já jsem třeba roztáčel válce na 4° na brzde 40s, tvl to misto 140kW mám asi jen 40kW.
Vubec jsem tady do toho nevstupoval docela dlouho, ale myslím, že jsi se tu Václave kurva odkopal...
-> Petr Urban: Doufám, že od kliky až po gumy, jsi myslel od hřídele převodovky až po gumy...
10:38:16
12.11.2024
12.11.2024
Sita
-> Milan 136 11.11.24 21:58:34: jj, i tak
21:58:34
11.11.2024
11.11.2024
Milan 136
-> Sita 11.11.24 12:28:28: Myslíš jestli mají taky mullet?
19:27:19
11.11.2024
11.11.2024
Petr Urban
-> Skili: Ano přesně tak.
Navíc na válcích se řeší hlavně to, aby nebyl prokluz gumy a to už na trojku s sériovou dlouhou převodovkou Favorit s 13kou motorem a novým drsným povrchem na válcích rozhodně nehrozí.
Brzda na mém videu má normálně retardér, který navíc k váze rotačních hmot, klade el. odpor a PC už z dat přesně počítá. A při najíždění ztrát od maxima otaček zpět, tedy odpory od kliky až po obvod kola vše co se točí nebo odpor i boření pneumatik - vše jde vidět v spodní linii na obrazovce , tyto ztráty se přičtou k Nm co se měřili na obvodu kola a přepočítá se výkon přímo na motoru - protože PC ví otáčky motoru i obvod kola, opět software počítá z Nm a otáček - síly na obvodu kola vs. otáček motoru, momentovou křivku a z ní se už jen dopočítává výkonnostní křivka - to je ta vyjádřená žlutá rovnice v videu.
Je úplně jedno na který kvalt se na normální brzdě s retardérem brzdí, jen musí být co nejmenší prokluz pneumatiky na válci a tohle je holý fakt, jen by se někdo musel chtít o tom něco dozvědět a pochopit a né mít jen neustálé zesměšnňovací a povyšovací rituály
-> Václav Vašák: Bohužel to říkáš špatně a vedl si opět zbytečnou a směšnou řeč. Tady je video celého brzdění, jde vidět jak se to v zátěži retardéru pomalu roztáčí.
Navíc na válcích se řeší hlavně to, aby nebyl prokluz gumy a to už na trojku s sériovou dlouhou převodovkou Favorit s 13kou motorem a novým drsným povrchem na válcích rozhodně nehrozí.
Brzda na mém videu má normálně retardér, který navíc k váze rotačních hmot, klade el. odpor a PC už z dat přesně počítá. A při najíždění ztrát od maxima otaček zpět, tedy odpory od kliky až po obvod kola vše co se točí nebo odpor i boření pneumatik - vše jde vidět v spodní linii na obrazovce , tyto ztráty se přičtou k Nm co se měřili na obvodu kola a přepočítá se výkon přímo na motoru - protože PC ví otáčky motoru i obvod kola, opět software počítá z Nm a otáček - síly na obvodu kola vs. otáček motoru, momentovou křivku a z ní se už jen dopočítává výkonnostní křivka - to je ta vyjádřená žlutá rovnice v videu.
Je úplně jedno na který kvalt se na normální brzdě s retardérem brzdí, jen musí být co nejmenší prokluz pneumatiky na válci a tohle je holý fakt, jen by se někdo musel chtít o tom něco dozvědět a pochopit a né mít jen neustálé zesměšnňovací a povyšovací rituály
-> Václav Vašák: Bohužel to říkáš špatně a vedl si opět zbytečnou a směšnou řeč. Tady je video celého brzdění, jde vidět jak se to v zátěži retardéru pomalu roztáčí.
18:12:45
11.11.2024
11.11.2024
Skili
12:28:28
11.11.2024
11.11.2024
Sita
me by, ciste ze statistickych duvodu, zajimaly fotografie Vasakovo zakazniku :D Jestli by tam sla vysledovat nejaka souvislost :D
11:10:40
11.11.2024
11.11.2024
Reg11listopadu
-> Václav Vašák 11.11.24 10:00:04: možná místo debilních keců o cenzuře napsat adminovi, že něco nefunguje a on to za hodinu opraví
vhml
vhml
10:20:53
11.11.2024
11.11.2024
vhml
-> Matthes, záškodník z TechWebu 11.11.24 07:08:51: mě by to taky docela zajímalo, jelikož jich nemám odbržděno 200, ale dokonce ani jedno
10:00:04
11.11.2024
11.11.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 11.11.24 00:43:56: A to jako proč?...za 15 let a 200 aut to už musíš vědět,...ale chápu,že musíš v této dá se říct "komunitě" vypadat dobře a mít za zadkem dost svých přitakávačů :-)
Řeknu k tomu asi tohle,...Mattes se 105Hp roztočil válec na 160km/h za nějakých 11s....ty tady dáš video co začíná už roztočeným motorem (teoretický stejný rozsah 2-7000ot) a do omezovače to motoru trvá taky 11s,ale s maximální rychlostí 130km/h :-) No a já celkem pochybuju,že ty 4 malý válce jsou nějak rozdílně těžší,než jeden velký,protože konstrukce válcových brzd nejsou zase tak odlišné a eventuální rozdíl hmotností a průměru se mě opravdu počítat nechce.
A ty mě tady chceš tvrdit,že má motor o 10hp a 10nm víc,...ono tomu pár lidí bez mozku uvěří,těma se ty obklopíš a to ti stačí ;-)
Čas je můj argument a je tedy dost možné,že v B.p.H. plyne jinak a neplatí ani Newtonovy zákony,...v tom případě doporučuji abys požádal o cenu Alfreda Nobela.
Taky by mě zajímalo,proč už nejdou zakládat nové registrace,stejně tak nefungují ty staré/déle nepoužívané,...ono i další lidé by se chtěli veřejně podělit o zkušenost s tvojí a mojí prací,ale jak to tady vidím,stává se z celých těchto stránek uzavřená společnost a cenzura pronikla i sem,...no holt je to dneska moderní a realita nikoho nezajímá :-)
Až ukážeš něco,co bude mít "pevné základy",tak potom dělej machra,jaký super díly vyrábíš,...když i zkurvenou řemenici hodíš na soustružníka,...ti koupím k Vánocům v Lidlu šupleru,aby sis to aspoň měl čím kontrolovat ;-)
Řeknu k tomu asi tohle,...Mattes se 105Hp roztočil válec na 160km/h za nějakých 11s....ty tady dáš video co začíná už roztočeným motorem (teoretický stejný rozsah 2-7000ot) a do omezovače to motoru trvá taky 11s,ale s maximální rychlostí 130km/h :-) No a já celkem pochybuju,že ty 4 malý válce jsou nějak rozdílně těžší,než jeden velký,protože konstrukce válcových brzd nejsou zase tak odlišné a eventuální rozdíl hmotností a průměru se mě opravdu počítat nechce.
A ty mě tady chceš tvrdit,že má motor o 10hp a 10nm víc,...ono tomu pár lidí bez mozku uvěří,těma se ty obklopíš a to ti stačí ;-)
Čas je můj argument a je tedy dost možné,že v B.p.H. plyne jinak a neplatí ani Newtonovy zákony,...v tom případě doporučuji abys požádal o cenu Alfreda Nobela.
Taky by mě zajímalo,proč už nejdou zakládat nové registrace,stejně tak nefungují ty staré/déle nepoužívané,...ono i další lidé by se chtěli veřejně podělit o zkušenost s tvojí a mojí prací,ale jak to tady vidím,stává se z celých těchto stránek uzavřená společnost a cenzura pronikla i sem,...no holt je to dneska moderní a realita nikoho nezajímá :-)
Až ukážeš něco,co bude mít "pevné základy",tak potom dělej machra,jaký super díly vyrábíš,...když i zkurvenou řemenici hodíš na soustružníka,...ti koupím k Vánocům v Lidlu šupleru,aby sis to aspoň měl čím kontrolovat ;-)
07:08:51
11.11.2024
11.11.2024
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Petr Urban 11.11.24 00:43:56: To by me taky zajimalo, co se dozvime, pac jako pro lamu mi to prijde jedno, kdyz jsou znamy prevodovy pomery (pripadne zvlast rovnou meris otacky kol a motoru...). Predpokladam, ze se dozvime max to, ze jsme blbci a ze kdyz to nevime, tak nam to rikat nebude
00:43:56
11.11.2024
11.11.2024
Petr Urban
-> Václav Vašák: Tak profiku popiš seriózními argumenty, jaký je rozdíl v měření na válcové zkušebně když jedeš na 5ku nebo na 3ku, když se po každém měření najíždí ztráty a přesně se snímají otáčky jak motoru, tak kol, popiš rozdíl dávající fyzikální smysl pro všechny... Já jezdím na válce 15let a mám odbrzděno přes 200 aut, pouč mě i ostatní. Tím se tvému egu určitě odlehčí a povznese se nad všechny jako obvykle.
18:32:39
10.11.2024
10.11.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 10.11.24 11:19:14: no jedno to není,profík,tj. hlavně ty by tohle nikdy nemohl vypustit z úst...jen je škoda,že video neni celé a je někdy od prostředka měření :-(
15:06:38
10.11.2024
10.11.2024
Bery
-> Petr Urban:
myslím, že si tu nemusíš nic dokazovat a tohle jen pro ostatní ukázka když 2 dělají totéž....není to totéž
mě stačilo když jsme se v pátek hrabali v deskách, kde máš poslední odbrzděné zakázky kvůli parametrům motorů. to klobouk dolů.
myslím, že si tu nemusíš nic dokazovat a tohle jen pro ostatní ukázka když 2 dělají totéž....není to totéž
mě stačilo když jsme se v pátek hrabali v deskách, kde máš poslední odbrzděné zakázky kvůli parametrům motorů. to klobouk dolů.
11:19:14
10.11.2024
10.11.2024
Petr Urban
Pán na brzdě se rozhodl brzdit na 3jku a asi je to úplně jedno na jakou rychlost, když se při každém měření najíždí ztráty jak jde vidět i v videu.
11:06:00
10.11.2024
10.11.2024
Jirik_Tuňák1983
-> Václav Vašák 10.11.24 10:45:45: Třeba v písemném a mluveném projevu.
10:45:45
10.11.2024
10.11.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 09.11.24 22:41:25: vidím dobře plný profil gum,maximálku 130km/h a otáčky skoro 7000?...fáčko jezdí spíš 185-195km/h...tak to asi zase dělám něco špatně :-(
22:41:25
09.11.2024
09.11.2024
Petr Urban
V čtvrtek sem vzal na brzdu motor, který je prakticky podobný jak tady prezentoval Mates s "280kou co prý nejede" a těm co mají soudné myšlení, dojde... :
1289ccm, zcela sériový spodek Favorit, vačka 280st., KP11, hlava 50kw 7mm ventily "tuning" úprava + sání + motokarb. R1, totožné programovatelné zapalování jako má Mates,
K tomu je sériový litinový svod, sériový dvousvod Favorit a pod autem sériový výf. systém z dieselové Feldy : 136 Nm a 83,1kw / 113HP
Vačka jede už v 2000ot. na 110Nm i s krátkým sáním a nepadá pod 120Nm až do omezovače v 6900ot.
K videu níže : Ty zoubky jsou nesouměrné pneumatiky a borec nezapl na brzdě vyhlazení křivek. Bohužel sem nenatočil poslední nejlepší měření po úpravě předstihové mapy, ale je to jen 1.5kw rozdíl. Pokud začnou hloupé řeči o nějaké domluvené věci a že v motoru je něco jinak, tak bohužel opravdu není a mohu dát kontakt na majitele s kterým si vykám, žádný kámoš. Na brzdu vůbec nechtěl jít.
-> Mates: Tohle je realita, co že Vámi pomlouvaná vačka umí, když se někdo ozve, poradí se co s zbytkem nebo aspoň nenaseká nějaké zbytečné chyby, ale nikdo učený z nebe nespad. Avšak rychlé hození chyby na někoho, je nejsnadnější... Velice mě mrzí, jaké ovlivněné stanovisko si zaujal.
1289ccm, zcela sériový spodek Favorit, vačka 280st., KP11, hlava 50kw 7mm ventily "tuning" úprava + sání + motokarb. R1, totožné programovatelné zapalování jako má Mates,
K tomu je sériový litinový svod, sériový dvousvod Favorit a pod autem sériový výf. systém z dieselové Feldy : 136 Nm a 83,1kw / 113HP
Vačka jede už v 2000ot. na 110Nm i s krátkým sáním a nepadá pod 120Nm až do omezovače v 6900ot.
K videu níže : Ty zoubky jsou nesouměrné pneumatiky a borec nezapl na brzdě vyhlazení křivek. Bohužel sem nenatočil poslední nejlepší měření po úpravě předstihové mapy, ale je to jen 1.5kw rozdíl. Pokud začnou hloupé řeči o nějaké domluvené věci a že v motoru je něco jinak, tak bohužel opravdu není a mohu dát kontakt na majitele s kterým si vykám, žádný kámoš. Na brzdu vůbec nechtěl jít.
-> Mates: Tohle je realita, co že Vámi pomlouvaná vačka umí, když se někdo ozve, poradí se co s zbytkem nebo aspoň nenaseká nějaké zbytečné chyby, ale nikdo učený z nebe nespad. Avšak rychlé hození chyby na někoho, je nejsnadnější... Velice mě mrzí, jaké ovlivněné stanovisko si zaujal.
18:29:16
25.10.2024
25.10.2024
vhml
-> 11mAjA11 25.10.24 18:21:23: všechno správně
13:49:27
25.10.2024
25.10.2024
vhml
-> 11mAjA11 25.10.24 13:39:07: protože jsem koukal, že to může v plný palbě mít i šestikvaltovou sekvenci. A k tomu samozřejmě nezbytnou dřevěnou hlavici řadičky :-)
13:39:07
25.10.2024
25.10.2024
11mAjA11
To co nám dali v homologaci tak jsou litinove sběrné a pak od příruby je to fuk. Graf je jen motor na brzdě. Převodovka nějaká bude dle toho co povoluji dokumenty
13:31:28
25.10.2024
25.10.2024
vhml
-> 11mAjA11 25.10.24 13:29:08: a to má litinu? v homologaci ted koukám jsou nějaký namotaný trubky. Ale hned se ten motor ladí jinak, když to není maličkej chudáček na LEKRu :-)
A převodovka?
A převodovka?
13:29:08
25.10.2024
25.10.2024
11mAjA11
Ano S16 std sání a výfukové svody původní litina
12:34:27
25.10.2024
25.10.2024
vhml
-> 11mAjA11 25.10.24 12:22:21: Super! a to je teda S16 s jednou klapkou? Nebo co všechno můžete ject?
12:22:21
25.10.2024
25.10.2024
11mAjA11
Není to škodovka.
Nicméně snad už se to brzo dostane na silnice MČRHA.
Nicméně snad už se to brzo dostane na silnice MČRHA.
23:05:34
22.10.2024
22.10.2024
Václav Vašák
-> MVM 22.10.24 21:31:57: tak v tom se asi neshodneme,lidi neradi vymýšlí nové věci a raději přežívají na tom vymyšleném,...v těchto motorech je tolik možností na vylepšení a nikdo je nedělá,proč asi :-) Závody se mě hnusí,protože to je jeden velký podvod,proto se také nijak neangažuji do "závoďáků" a hledím si toho svého "tuningu",který bohužel ony "závoďáky" překonává...
No a já se zavčasu zařídil a pokračuji v tom,že z nových dílů můžu stavět do smrti,...beru to jako standard,v tom se možná odlišuji od ostatních "nadlidí" ;-) Takže přeji mnoho zdarů při skládání šrotu,který vlastně není závodní a reálná hodnota výkonu nikdy nebude potřeba zjistit...
Ladí se hudební nástroj,nikoliv motor,...byť díky tomu třeba slyším i to,co jiní nikoli ;-)
A fyzika se nedá ojebat,platí jak pro neutronovou hvězdu,tak pro účinnost škoda motoru...zatím mě nikdo kromě žvástů,nedokázal přesvědčit o opaku...inteligence většiny lidí není bohužel nijak závratná,byť dokáží v tomto světě koexistovat se zbytkem lidské populace.
Obdivuji lidi,co něco dokáží a pokud mě někdo překoná,má můj obdiv a kdo mě zná,tak ví,že to dokážu náležitě ocenit...bohužel dnes lidí co něco opravdu umí je hrozně málo :-(
No a já se zavčasu zařídil a pokračuji v tom,že z nových dílů můžu stavět do smrti,...beru to jako standard,v tom se možná odlišuji od ostatních "nadlidí" ;-) Takže přeji mnoho zdarů při skládání šrotu,který vlastně není závodní a reálná hodnota výkonu nikdy nebude potřeba zjistit...
Ladí se hudební nástroj,nikoliv motor,...byť díky tomu třeba slyším i to,co jiní nikoli ;-)
A fyzika se nedá ojebat,platí jak pro neutronovou hvězdu,tak pro účinnost škoda motoru...zatím mě nikdo kromě žvástů,nedokázal přesvědčit o opaku...inteligence většiny lidí není bohužel nijak závratná,byť dokáží v tomto světě koexistovat se zbytkem lidské populace.
Obdivuji lidi,co něco dokáží a pokud mě někdo překoná,má můj obdiv a kdo mě zná,tak ví,že to dokážu náležitě ocenit...bohužel dnes lidí co něco opravdu umí je hrozně málo :-(
21:31:57
22.10.2024
22.10.2024
MVM
-> Václav Vašák 21.10.24 21:00:15: Sice už jsem na to starej. 20 let na závodech na mě nechalo následky. (Teď jsem na hotelu ve Španělsku a pročítám si tady ty splašky). No mám v plánu ještě jeden motor pro sebe. A budu ho realizovat u Petra. Jednak jsem několik motorů od Petra složil jako "stavebnici" a potom se to brzdilo na Superflow přímé. Stejně si poskládalám i tento. Jelikož Petr ma plnou prdel jiné práce. A diky nadstandardním vztahům máme možnost ty motory komfortně zajíždět a brzdit, jak se Tobě líbí slovo "ladit".
Ja tvrdim jedno na těchto sračko motorech je už všecko vymyšlený. Staví se to ze šrotu co zbylo na vrakáčích. Z nových dílů si to nechávaji za čtvrt mega stavět nadlidi.
Je obrovská škoda že nejsme o 25let zpátky a jezdila by se Formule Škoda. Bych rád viděl jak by ty motory od vas jezdili. Nejen výkonově Brno se stoupáním, Most bez šikany na topspeed. A na životnost. Možná je to dobře,možná špatně.
Takže se teď misto toho vedou pěkný hádky. Jen tak dál. Brzo to nebude z čeho stavět. Celej motorsport pujde doprdele.
Závodit se bude online na simracingu,a bude klid
Ja tvrdim jedno na těchto sračko motorech je už všecko vymyšlený. Staví se to ze šrotu co zbylo na vrakáčích. Z nových dílů si to nechávaji za čtvrt mega stavět nadlidi.
Je obrovská škoda že nejsme o 25let zpátky a jezdila by se Formule Škoda. Bych rád viděl jak by ty motory od vas jezdili. Nejen výkonově Brno se stoupáním, Most bez šikany na topspeed. A na životnost. Možná je to dobře,možná špatně.
Takže se teď misto toho vedou pěkný hádky. Jen tak dál. Brzo to nebude z čeho stavět. Celej motorsport pujde doprdele.
Závodit se bude online na simracingu,a bude klid
21:00:15
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
-> Mates 21.10.24 12:05:18: Hele necháš si karbeci,necháš si výfuk,necháš si spodek (pokud projde kontrolou),použije se ta špatná Fábie hlava,která má kanály jako 40kW Mpi (evidentně to dotyčný neviděl a zítra klidně nafotím jak vypadá) a trochu se na ní podívám a dá se pořádná vačka a myslím,že ten rozdíl pocítíš hned po prvním přidání plynu :-D Tohle je ten samý motor co máš ty,kromě vačky a je jinak postavená hlava (sériové kanály,upravená sedla ventilů).
17:29:48
21.10.2024
21.10.2024
StepaNoFUN
Jsu si vzit bramburky, 3ti pivo uz mam v sobe (firemni oslava) a budu cekat na dalsi reakce. Ja se dalsich komentaru zdrzuju.
16:20:02
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 21.10.24 15:57:56: a pak kdo koho pomlouvá,...co já vím,tak jsi se na Běšinách akorát poblinkal a pokakal a večer mě při odchodu z hospody slušně pozdravil :-) Zajímavé je,že si mě nenazval,jako v komentářích zde ;-)
Mattes má pořád zapojenou lambdu v autě a nemyslím si,že by nedokázal její hodnotu zkontrolovat před a po výměně vačky...na to se ho nakonec zeptej sám,já u toho nebyl,ale vím,že to kontroloval na brzdě,protože tam byl čas na to koukat.
Ať lidi přemýšlí samy za sebe,já když mě někdo požádá,nemám problém mu pomoci a jestli k tobě chodí plakat ti,co ode mě něco mají a nefunguje to,tak v první řadě mají přijít za mnou a ne za tebou ;-) Ze zákona je záruka 6 měsíců na opravu dílu a pokud by to do té doby bylo vráceno bez jakéhokoliv dalšího zásahu,tak mají právo na bezplatnou opravu...v neposlední řadě to jsou věci a díly určené pro montáž v servisu s dokladem za dodržení všech předepsaných podmínek,nikoliv někde na zahradě na chatě třeba...
Já provozuji oficiální živnost a firmu se všema právníma závazkama,...nevím,jak to máš ty,ale fakturu jsem od tebe teda na rozdělovač nedostal a nevím,jestli jí dostal Mattes na vačku a zapalování,to se ho schválně zeptám :-)
Mattes má pořád zapojenou lambdu v autě a nemyslím si,že by nedokázal její hodnotu zkontrolovat před a po výměně vačky...na to se ho nakonec zeptej sám,já u toho nebyl,ale vím,že to kontroloval na brzdě,protože tam byl čas na to koukat.
Ať lidi přemýšlí samy za sebe,já když mě někdo požádá,nemám problém mu pomoci a jestli k tobě chodí plakat ti,co ode mě něco mají a nefunguje to,tak v první řadě mají přijít za mnou a ne za tebou ;-) Ze zákona je záruka 6 měsíců na opravu dílu a pokud by to do té doby bylo vráceno bez jakéhokoliv dalšího zásahu,tak mají právo na bezplatnou opravu...v neposlední řadě to jsou věci a díly určené pro montáž v servisu s dokladem za dodržení všech předepsaných podmínek,nikoliv někde na zahradě na chatě třeba...
Já provozuji oficiální živnost a firmu se všema právníma závazkama,...nevím,jak to máš ty,ale fakturu jsem od tebe teda na rozdělovač nedostal a nevím,jestli jí dostal Mattes na vačku a zapalování,to se ho schválně zeptám :-)
15:57:56
21.10.2024
21.10.2024
Petr Urban
-> Václav Vašák: Potkal sem se s tebou jednou snad před 14ti lety na Pohofestu a opět si zde jen vymyslíš a lžeš ...
A byl si také sám v Besinach, kde první tři místa obsadili kluci s mými díly či motory. Šůs tam s mou Fel. 1.6 také zajíždí řekl bych pěkně... Bezkompresak - tvá práce, se 20min. ráno černě dýmilo s výfuku. Tys chodil kolem aut a při každé otevřené kapotě si se všem vysmíval: to je na hovno, to je na hovno a já sem mistr světa....
Tak si mistruj, pokud to někteří chtějí snášet, ale zanech těch lichých pomluv bez čehokoliv objektivního.
Porovnávat se dá, pouze při výměně jediného dílu motoru, kdy je navíc potřeba správně doseřídit směs a zapal. Pokud se vymění další díly, jako sání, karburace atd., objektivnost je nula. Pokud jsou v motoru další nesrovnalosti, nemůže dojít k výsledkům.
A byl si také sám v Besinach, kde první tři místa obsadili kluci s mými díly či motory. Šůs tam s mou Fel. 1.6 také zajíždí řekl bych pěkně... Bezkompresak - tvá práce, se 20min. ráno černě dýmilo s výfuku. Tys chodil kolem aut a při každé otevřené kapotě si se všem vysmíval: to je na hovno, to je na hovno a já sem mistr světa....
Tak si mistruj, pokud to někteří chtějí snášet, ale zanech těch lichých pomluv bez čehokoliv objektivního.
Porovnávat se dá, pouze při výměně jediného dílu motoru, kdy je navíc potřeba správně doseřídit směs a zapal. Pokud se vymění další díly, jako sání, karburace atd., objektivnost je nula. Pokud jsou v motoru další nesrovnalosti, nemůže dojít k výsledkům.
15:54:53
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
Kdo chce,pochopí to,že došlo ke srovnání 260° od Čepka a 280° od Urbana s parametry ve prospěch Čepka,...pro slepce,co neumí koukat :-)
15:43:29
21.10.2024
21.10.2024
Petr Urban
Motor není jen o vačce ...
Pokud jsou nesrovnalosti v motoru, který je fungující celek a je tam spousta věcí ovlivňující plnící účinnost, výkonnost či správné naladění a není to aspoň trochu v souladu, je jednoduché to na někoho hodit, misto podívat se a snažit se najít, kde je problém. K porovnání pouze vačka 280 vs. od někoho jiného 280 bez sáhnutí na cokoliv dalšího, nikdy nedošlo.
Kdo chce, pochopí to ...
Pokud jsou nesrovnalosti v motoru, který je fungující celek a je tam spousta věcí ovlivňující plnící účinnost, výkonnost či správné naladění a není to aspoň trochu v souladu, je jednoduché to na někoho hodit, misto podívat se a snažit se najít, kde je problém. K porovnání pouze vačka 280 vs. od někoho jiného 280 bez sáhnutí na cokoliv dalšího, nikdy nedošlo.
Kdo chce, pochopí to ...
15:42:03
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
-> Petr Urban 21.10.24 13:18:42: "Molso měl ode mě na Sedru 80kw a to hodně hodně roků zpátky (info v kartě) kdy se Václav v neustálých mailech mě, snažil vše vyzvídat a základně pochopit a teď dělá tohle..."
Co to tady žvaníš za nesmysly?!Ty si mě na každým srazu oblejzal auto a chtěl si vědět uplně všechno,jak mám upravenou hlavu,jaké jedu ventily,jaký mám karbec a vačku,...a já ti to všechno řekl,jako každýmu,kdo se ptal...v době,kdy jsem já měl hlavu s velkýma sacíma ventilama a ty ses divil,jak jsem dokázal na 1,3 udělat s 280-kou 102Hp a 138Nm,tak si klepal rozdělovače důlčíkem a prodával to jako TOP a já vůl za to dal takový prachy.Každý může srolovat na 1-stránku zde v tématu a najít můj graf právě s výše udanýma hodnotama,...ty první tam vyskakuješ,že to není možný,...opravdu rád bych tě zase po těch letech někde potkal :-)
A neboj se,těch urážek na mojí osobu jsi tady napsal víc než dost ;-) A ty se chceš soudit za pravdu? :-D
Co to tady žvaníš za nesmysly?!Ty si mě na každým srazu oblejzal auto a chtěl si vědět uplně všechno,jak mám upravenou hlavu,jaké jedu ventily,jaký mám karbec a vačku,...a já ti to všechno řekl,jako každýmu,kdo se ptal...v době,kdy jsem já měl hlavu s velkýma sacíma ventilama a ty ses divil,jak jsem dokázal na 1,3 udělat s 280-kou 102Hp a 138Nm,tak si klepal rozdělovače důlčíkem a prodával to jako TOP a já vůl za to dal takový prachy.Každý může srolovat na 1-stránku zde v tématu a najít můj graf právě s výše udanýma hodnotama,...ty první tam vyskakuješ,že to není možný,...opravdu rád bych tě zase po těch letech někde potkal :-)
A neboj se,těch urážek na mojí osobu jsi tady napsal víc než dost ;-) A ty se chceš soudit za pravdu? :-D
15:32:32
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
Pro méně chápající...graf s Čepkovo vačkou (ukradl jsem obrázek,protože odkaz tady nikdo nepochopil,tak snad mě Mattes odpustí) :-)
15:18:42
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
-> Mates 21.10.24 12:05:18: on ale stejně pořád nechápe,žes přehodil vačku,měls odbržděnou předtím Čepkovo v M+H,potom se odbrzdila i Urbanovo v M+H a jelikož tam byl razantní propad hodnot,především kroutícího momentu,tak ses rozhodl podpořit to motokarburátory,aby to aspoň jelo s tím,že to třeba to sériové sací potrubí škrtí,...ale teď se ukázalo,že tomu tak nebylo :-)
Až když jsi chtěl motokarbeci,tak jsi kontaktoval mě,předtím ses zařizoval sám a já se v motoru nikterak neangažoval,ještě si tuším rušil rozdělovač a dával si lištu,...ale to je všechno spíš nakoukaný z Běšin,ale myslím,že když byla Čepkovo 260-ka,mel si BMM rozdělovač + ignitech,potom sis pořídil Urbana 280-ku i se zapalováním na lištu,...potom si kontaktoval mě kůli motokarbecům a potom se řešila rozesraná řemenice :-) Snad si to pamatuju dobře :-D Vidíš to,vlastně kůli mým motokarbecům upadla Urbanovo řemenice,kterou vlastně ani nedělal,třeba ani neumí soustružit,ale motor postaví :-)
Jo a vidíš to,může za to soustružník,...člověk by řekl,že když už něco prodávám,tak třeba aspoň mám ten soustruh a udělám ten zápich sám,aby se za to dalo ručit,ale ono ne :-D Teď bys dostal novou zadarmo,kdybys zavolal,dostal bys vyfakováno jako všichni,co chtěli něco reklamovat ;-) Osobně kdybych neměl soustruh,tak jsem se stavěním motorů v hajzlu,ale na Moravě se dokáže i tohle,bez základního potřebného vybavení stavět nejlepší motory,to bych chtěl taky umět :-)
Až když jsi chtěl motokarbeci,tak jsi kontaktoval mě,předtím ses zařizoval sám a já se v motoru nikterak neangažoval,ještě si tuším rušil rozdělovač a dával si lištu,...ale to je všechno spíš nakoukaný z Běšin,ale myslím,že když byla Čepkovo 260-ka,mel si BMM rozdělovač + ignitech,potom sis pořídil Urbana 280-ku i se zapalováním na lištu,...potom si kontaktoval mě kůli motokarbecům a potom se řešila rozesraná řemenice :-) Snad si to pamatuju dobře :-D Vidíš to,vlastně kůli mým motokarbecům upadla Urbanovo řemenice,kterou vlastně ani nedělal,třeba ani neumí soustružit,ale motor postaví :-)
Jo a vidíš to,může za to soustružník,...člověk by řekl,že když už něco prodávám,tak třeba aspoň mám ten soustruh a udělám ten zápich sám,aby se za to dalo ručit,ale ono ne :-D Teď bys dostal novou zadarmo,kdybys zavolal,dostal bys vyfakováno jako všichni,co chtěli něco reklamovat ;-) Osobně kdybych neměl soustruh,tak jsem se stavěním motorů v hajzlu,ale na Moravě se dokáže i tohle,bez základního potřebného vybavení stavět nejlepší motory,to bych chtěl taky umět :-)
13:18:42
21.10.2024
21.10.2024
Petr Urban
-> Mates: Sériová odlehčená řemenice s malým zápichem vzadu - nechávám dělat soustružníkem a jezdí jich stovka, tohle vidím prvně a velice mě to mrzí, nebylo to nic co bych vědomě opomíjel a měl si se ozvat, poslal bych ti certalovou s tvrdoeloxem zadarmo.
Takže objektivnost posouzení jen vačkové hřídele neproběhla a neproběhne !
Bylo vyměněno více zásadních věcí. Pokud bylo použito sání a motokarb. které jsou z 600-800ccm, nikdy to mě ani ostatním nechtělo jet vykonně, klapky 34 - 36mm je málo a přinutit k správné funkcí motokarb., aby se ti opravdu šoupě dostatečně zdvihlo, nemusí také znát všichni a o to horší je tato funkce na karb. z malé motorky.
Byl přestřelen kompresní poměr od udaného 11 na 11.8 a použita Fabia hlava, která má zcela totožné kanály jako sériovė hlavy 135MPI - tedy 40kw s tangenciálním zahnutým kanálem mířícím rovně na sedlo z jedné strany, kde už se jeho tvar, nedá žádným broušením předělat na 50kw a při nesprávné úpravě, se dá tento kanál ještě zhoršit pro plnící účinnost motoru. Může si každý sám dát tyto čisté hlavy vedle sebe a uvidí to. Pokud bude chtít, uvidí že jsou totožné a jak velký rozdíl je v 50kw hlavě.
Molso měl ode mě na Sedru 80kw a to hodně hodně roků zpátky (info v kartě) kdy se Václav v neustálých mailech mě, snažil vše vyzvídat a základně pochopit a teď dělá tohle...
Toto Václavovo tažení a šílené pomluvy bez objektivního čehokoliv a to jak to začal dělat všude na FB i YT, je už přes čáru a veškeré informace jsou předávány právníkovi. Má možnost toho ihned nechat nebo si dělat naprosto zbytečné problémy. Jeden by řekl, proč mu pořád ležím v žaludku a prostě si jen nedělá svou práci...
Divím se jedné věci: jeho neprofesionální, neurvalé pomlouvání a chvástání se, chování připomínající kluka v pubertě co chce do party kde ho neberou, je pro tebe žádoucí ? Prohřešky které lidem způsobil, sem nedávám, stačí že to pochopili oni a věř že je jich dost. Když se Vám stanou s díly od Vaška nějaké věci, tak toho plný fóra a FB nejsou... Nikdo není tak zášti plný.
Takže objektivnost posouzení jen vačkové hřídele neproběhla a neproběhne !
Bylo vyměněno více zásadních věcí. Pokud bylo použito sání a motokarb. které jsou z 600-800ccm, nikdy to mě ani ostatním nechtělo jet vykonně, klapky 34 - 36mm je málo a přinutit k správné funkcí motokarb., aby se ti opravdu šoupě dostatečně zdvihlo, nemusí také znát všichni a o to horší je tato funkce na karb. z malé motorky.
Byl přestřelen kompresní poměr od udaného 11 na 11.8 a použita Fabia hlava, která má zcela totožné kanály jako sériovė hlavy 135MPI - tedy 40kw s tangenciálním zahnutým kanálem mířícím rovně na sedlo z jedné strany, kde už se jeho tvar, nedá žádným broušením předělat na 50kw a při nesprávné úpravě, se dá tento kanál ještě zhoršit pro plnící účinnost motoru. Může si každý sám dát tyto čisté hlavy vedle sebe a uvidí to. Pokud bude chtít, uvidí že jsou totožné a jak velký rozdíl je v 50kw hlavě.
Molso měl ode mě na Sedru 80kw a to hodně hodně roků zpátky (info v kartě) kdy se Václav v neustálých mailech mě, snažil vše vyzvídat a základně pochopit a teď dělá tohle...
Toto Václavovo tažení a šílené pomluvy bez objektivního čehokoliv a to jak to začal dělat všude na FB i YT, je už přes čáru a veškeré informace jsou předávány právníkovi. Má možnost toho ihned nechat nebo si dělat naprosto zbytečné problémy. Jeden by řekl, proč mu pořád ležím v žaludku a prostě si jen nedělá svou práci...
Divím se jedné věci: jeho neprofesionální, neurvalé pomlouvání a chvástání se, chování připomínající kluka v pubertě co chce do party kde ho neberou, je pro tebe žádoucí ? Prohřešky které lidem způsobil, sem nedávám, stačí že to pochopili oni a věř že je jich dost. Když se Vám stanou s díly od Vaška nějaké věci, tak toho plný fóra a FB nejsou... Nikdo není tak zášti plný.
12:05:18
21.10.2024
21.10.2024
Mates
-> Petr Urban: Ano vyměnil jsem karbec za motorkové, když se opravoval motor z důvodu prasklé vložky, musela se líznout hlava.
Motor Venca nedělal, jenom karburátory
Tvoje nabídka je férová, ale nevyužiju ji, mám to přes celou republiku, po ose ani náhodou, kdyby se něco prodělalo. Nemám ani na to čas, mám ho už tak málo .
Karburátor jsem prodal, takže už by se to ani nezkusilo.
Dále po zkušenosti s výrobou, co jsem od tebe dostal, již nemám zájem, ani o další díly, i když ostatní jsou s tvojí prací spokojeni (rad jsem si od tebe vždy vážil )
Dávám sem foto řemenice, co jsem dostal k programovatelné jednotce, možná to byl nějaký omyl při výrobě, to nevím. Nic na tom nemění, že když jsem jel na STK, tak se mi protočila a motor pálil jinak, což mohlo rozmrdat celý motor. Bůh ví jak, dlouho se pomalinku po otáčela a měnil se predstih, nehledě na to, že stát se to na brzdě, tak to nechci ani domýšlet . Musel jsem, řešit odtah a pak delší dobu hledat příčinu a pak až po tel. z Vencou jsme na to přišli,koho by to taky napadlo, že bude ze dvou kusů. Teď ji mám z Certalu od Vaška
Tenhle týden vezu k Vencovi origo motor na GO a možná v budoucnosti si nechám udělat i nový motor, vím jak jezdil Martinovo(Šediváčka) až jsem se i bál, ten 138koni rozhodně měl.
Víc se k tomu nebudu vyjadřovat
Motor Venca nedělal, jenom karburátory
Tvoje nabídka je férová, ale nevyužiju ji, mám to přes celou republiku, po ose ani náhodou, kdyby se něco prodělalo. Nemám ani na to čas, mám ho už tak málo .
Karburátor jsem prodal, takže už by se to ani nezkusilo.
Dále po zkušenosti s výrobou, co jsem od tebe dostal, již nemám zájem, ani o další díly, i když ostatní jsou s tvojí prací spokojeni (rad jsem si od tebe vždy vážil )
Dávám sem foto řemenice, co jsem dostal k programovatelné jednotce, možná to byl nějaký omyl při výrobě, to nevím. Nic na tom nemění, že když jsem jel na STK, tak se mi protočila a motor pálil jinak, což mohlo rozmrdat celý motor. Bůh ví jak, dlouho se pomalinku po otáčela a měnil se predstih, nehledě na to, že stát se to na brzdě, tak to nechci ani domýšlet . Musel jsem, řešit odtah a pak delší dobu hledat příčinu a pak až po tel. z Vencou jsme na to přišli,koho by to taky napadlo, že bude ze dvou kusů. Teď ji mám z Certalu od Vaška
Tenhle týden vezu k Vencovi origo motor na GO a možná v budoucnosti si nechám udělat i nový motor, vím jak jezdil Martinovo(Šediváčka) až jsem se i bál, ten 138koni rozhodně měl.
Víc se k tomu nebudu vyjadřovat
10:48:07
21.10.2024
21.10.2024
Václav Vašák
-> StepaNoFUN 20.10.24 17:22:24: tak já nemluvím o tý letošní,co je na videu :-) Ale to je jedno,můj názor je teda takový,že když mám takové auto,nemám ho na stání v garáži a umím s ním jezdit...
-> Bery 20.10.24 19:39:21: takže to nepoznáš,že to není ono = ideální zákazník ;-)
-> Bery 20.10.24 19:39:21: takže to nepoznáš,že to není ono = ideální zákazník ;-)
22:02:04
20.10.2024
20.10.2024
Milan 136
21:57:54
20.10.2024
20.10.2024
Jirik_Tuňák1983
-> MVM 20.10.24 19:47:33: A kadeřníka.
20:57:52
20.10.2024
20.10.2024
StepaNoFUN
-> StepaNoFUN 20.10.24 17:22:24: ted jsme o tom debatovali... letos 2 zavody, loni asi 7 ostrejch km, rok predtim 2x zavod, jeden nedokoncenej, predtim asi 2roky pauza...
Tak co chces srovnavat? Trenovat jsme byli za poslednich 5 let jednou. V ramci zajeti motoru jsme najezdili asi 20km. Jinak je testem najeti na podval...
Tak co chces srovnavat? Trenovat jsme byli za poslednich 5 let jednou. V ramci zajeti motoru jsme najezdili asi 20km. Jinak je testem najeti na podval...
19:47:33
20.10.2024
20.10.2024
MVM
-> Bery: Jak jsem uz říkal.Změnit prášky nebo jinýho doktora
19:39:21
20.10.2024
20.10.2024
Bery
ja to vzdávám, to nemá cenu.
17:22:24
20.10.2024
20.10.2024
StepaNoFUN
-> Václav Vašák: Jestli mluvíš o tom, že jsme dostali naloženo na Podorlický, tak tam jsme měli opravdu defekt (mimo RZ) a tudíž 50 vteřin penalizace za pozdní příjezd do ČK a ještě jsme druhou půlku jeli se samosvorem, kterej dostal tím defektem dost na prdel.
Navíc srovnáváš myslím nesrovnatelný. Jezdíme se svýzt, sedíme v tom 1-2 závody v roce, takže chyb je tam mnoho.Jak řidičskejch, tak navigátorskejch. Nemůžem se rovnat s lidma, co v tom seděj pořád.
Navíc srovnáváš myslím nesrovnatelný. Jezdíme se svýzt, sedíme v tom 1-2 závody v roce, takže chyb je tam mnoho.Jak řidičskejch, tak navigátorskejch. Nemůžem se rovnat s lidma, co v tom seděj pořád.
17:04:49
20.10.2024
20.10.2024
Václav Vašák
-> Bery 20.10.24 14:49:50: hele já třeba nemůžu říct na Čepka křivýho slova,co znám lidi z vrchů,co jezdí jeho motory,tak to jede pěkně,nekucká to ani když to má webery,neodlejvá se to a známe se i osobně a prostě poradí a ty jeho věci fungujou,nechtěl jsem teda nikdy nic super speciálního,ale je to člověk s nohama na zemi a ne hlavou v oblacích....s Vančíkem zkušenosti nemám,byť taky znám lidi,co jezdí jeho motory a ono to je tak nějak všude stejný...čim víc zaplatíš,tim víc dostaneš,tak otázka,jestli si platil dost :-) A k výkonům mám taky svoje :-)
Se mnou si se nikde nepotkal,já závody nejezdím,mám k tomu svoje výhrady :-) Ale jak píšu,s motorem (co není Mattesovo graf) jo a je to jak jsem napsal,dostals těžce naklepáno a to neni nic super závodního pro mě,nepostavil bych to ani jako tuning motor :-) Ale zase mohl jsi mít nějakou technickou závadu,do toho já nevidím a nehodlám se nikomu smát,každopádně moravskou samolepku na zadní haupně jsi už vozil a to auto nefunguje podle mých představ,ale tak já to neumím a nerozumím tomu,...jenom by mě celkem zajímalo,když karbec dává směs co potřebuji v celém rozsahu otáček,co víc bych s tím měl udělat :-)
A tak jo,spokojený být můžeš,ale je divný,pokud jsi jezdil motory od Čepka a Vančíka jak řikáš,že to nebylo ono,ale třeba to nebylo i finančně ono,ale to netvrdím,že je dobře.Každý by za svoje prachy měl dostat maximum...
Neřikej mě,že takle to má fungovat nebo to nepoznáš?Jak to nedržíš pod krkem,tak to je dole ulitý a motor se nesebere...tohle není 100% práce,motokář tě takto nemůže pustit od sebe a ty takto nemůžeš jet na závody...a to už je tuším nový motor super odladěný,super parametry a nebo jedině by to video bylo vkládané s víc jak 2 měsičním zpožděním...ale jelikož se to jelo v květnu,tak asi těžko :-)
Se mnou si se nikde nepotkal,já závody nejezdím,mám k tomu svoje výhrady :-) Ale jak píšu,s motorem (co není Mattesovo graf) jo a je to jak jsem napsal,dostals těžce naklepáno a to neni nic super závodního pro mě,nepostavil bych to ani jako tuning motor :-) Ale zase mohl jsi mít nějakou technickou závadu,do toho já nevidím a nehodlám se nikomu smát,každopádně moravskou samolepku na zadní haupně jsi už vozil a to auto nefunguje podle mých představ,ale tak já to neumím a nerozumím tomu,...jenom by mě celkem zajímalo,když karbec dává směs co potřebuji v celém rozsahu otáček,co víc bych s tím měl udělat :-)
A tak jo,spokojený být můžeš,ale je divný,pokud jsi jezdil motory od Čepka a Vančíka jak řikáš,že to nebylo ono,ale třeba to nebylo i finančně ono,ale to netvrdím,že je dobře.Každý by za svoje prachy měl dostat maximum...
Neřikej mě,že takle to má fungovat nebo to nepoznáš?Jak to nedržíš pod krkem,tak to je dole ulitý a motor se nesebere...tohle není 100% práce,motokář tě takto nemůže pustit od sebe a ty takto nemůžeš jet na závody...a to už je tuším nový motor super odladěný,super parametry a nebo jedině by to video bylo vkládané s víc jak 2 měsičním zpožděním...ale jelikož se to jelo v květnu,tak asi těžko :-)