Důkaz toho,že každý kdo má výfukové svody na klasickém sání a jednom karbecu vyhazuje pouze peníze,ale co by člověk pro ten zvuk neudělal a je to hlavně jenom 6-matek a jedno těsnění :-D
Ale zatím jsem asi neviděl motor,který by měl defakto stejný kroutící moment od začátku do konce měření,v tomto případě od 2 do 6000ot s odchylkou 5Nm od maxima s maximem výkonu v 6500ot.
Za mě na motor bez úprav "železa" krom vačky pěkný výsledek co těžce konkuruje většině mnohem "upravenějších" motorů,kteří se na té samé brzdě o něco pokoušely...holt kdo umí,ten umí :-D
PS: graf druhého měření,kde se pokoušel najít maximální předstih a otáčky (našlo se obojí,v případě předstihu to bylo už moc),první graf bude pouze na videu na youtube,protože se neuložil a vymazal.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Grafy motorů
01:30:35
05.01.2024
05.01.2024
JuroSport
-> Čokin: čo napisal je jedna vec ale z grafu, aj ked fakt dost neostrého som “vyluštil” cca 94kW a 140Nm
08:41:58
04.01.2024
04.01.2024
Čokin
-> MVM: To bude 1,6ka Žigul... Vždycky sem něco hodí, čitelný to není.... A co to je, taky nenapíše......
15:58:09
25.12.2023
25.12.2023
MVM
-> Václav Vašák 25.12.23 14:45:48: 174 Nm.. z jakyho motoru? 1,6?
15:43:38
25.12.2023
25.12.2023
Milan 136
15:21:19
25.12.2023
25.12.2023
StepaNoFUN
-> Václav Vašák: zeny rozhodne...
14:45:48
25.12.2023
25.12.2023
Václav Vašák
S tou správnou korekcí 115kw a 174Nm...bože jak blbě to zní,ale lidi by to třeba sežraly :-D
23:41:05
17.12.2023
17.12.2023
czechino
-> Jirik_Tuňák1983: U moderních haldex systémů a 4x4 jde zadek/předek odpojit. Jinak v tom budou započítané ztráty pohonu, ale to bych už přesně kecal. Brzdu plánuje kamarád co se v tom vyzná hodně.
20:46:27
16.12.2023
16.12.2023
Jirik_Tuňák1983
Jak to vůbec funguje na brzdě u aut, které mají 4x4 nebo haldex? Tam to musí stejně lézt dost zkresleně, protože to na kolech a válcích nasbírá další ztráty, nebo?
10:46:11
16.12.2023
16.12.2023
czechino
-> MVM: Jedou, ale pak přijde třeba vracák, nebo utáhlé esíčko. V Brně nevím, v Mostě už se to hodit bude a na smyčce již rozhodně.
Hold časování (vanos), proměnný zdvih (valvetronic) a proměnná délka sání (disa klapka), příklady u BMW. Udělají s průběhem své. Ne že bude med to řešit na motorech po 300tkm. Ale jinak k čemu dnes diesel, přímovstřik v B58 dnes pojede za 8/100 od 1500ot. a mám turbobenál se 400ps. Jediné tak to karbonuje podobně jak diesel
Naše OHV hold pojedou v těch krátkých rozmezích pokud žádáme výkon a nic s tím neuděláme, zase je to zábava a mě to určitě baví, stejně jako jezdit na dvoutaktní motorce nad přívěrou a udržovat si otáčky plynulostí a řazením.
Já plánuji 130 na okresky tak se mi bude rozsáhlý průběh hodit. Případně srko umí i příjemný výkon s průběhem také bez dvouprofilu. Graf teda 2.2 stroker, ale to zacházíme do šíleností, spíš pro příklad.
Hold časování (vanos), proměnný zdvih (valvetronic) a proměnná délka sání (disa klapka), příklady u BMW. Udělají s průběhem své. Ne že bude med to řešit na motorech po 300tkm. Ale jinak k čemu dnes diesel, přímovstřik v B58 dnes pojede za 8/100 od 1500ot. a mám turbobenál se 400ps. Jediné tak to karbonuje podobně jak diesel
Naše OHV hold pojedou v těch krátkých rozmezích pokud žádáme výkon a nic s tím neuděláme, zase je to zábava a mě to určitě baví, stejně jako jezdit na dvoutaktní motorce nad přívěrou a udržovat si otáčky plynulostí a řazením.
Já plánuji 130 na okresky tak se mi bude rozsáhlý průběh hodit. Případně srko umí i příjemný výkon s průběhem také bez dvouprofilu. Graf teda 2.2 stroker, ale to zacházíme do šíleností, spíš pro příklad.
19:19:16
11.12.2023
11.12.2023
MVM
-> czechino: Ano .Tohle chápu a je "pěkný" a uživatelsky příjemný s takovým motorem jezdit. (Proto si lidi velice oblíbili turbomotory, nebo atmosféru s pružným průběhem). Doposud tomu není co vytknout. A zároveň pochopitelně takto, na velký rozsah seřízený motor i ledacos o něčem vypovídá.
Ale třeba některý závodní auta ,podle discipiliny, jedou v režimu kdy (kromě rozjezdu/startu) jedou trvale v rozsahu cca 1500 - 2000 otáček.
Tudíž je zbytečný "ladit" pásmo pod. Respektive zbytečný to je v uvozovkách. Ale takový auto/motor je nekomfortní na jizdu. A vyžaduje větší úsilí/umění a cit...
Ale třeba některý závodní auta ,podle discipiliny, jedou v režimu kdy (kromě rozjezdu/startu) jedou trvale v rozsahu cca 1500 - 2000 otáček.
Tudíž je zbytečný "ladit" pásmo pod. Respektive zbytečný to je v uvozovkách. Ale takový auto/motor je nekomfortní na jizdu. A vyžaduje větší úsilí/umění a cit...
23:06:49
09.12.2023
09.12.2023
czechino
-> MVM: Mě teď dost zajímá motor s průběhem od 1500, 2500ot. do 8500+ Plynulost je pak výhodou.
A to umí víceméně jen motor s dvouprofilovou vačkou.
A to umí víceméně jen motor s dvouprofilovou vačkou.
17:59:20
27.11.2023
27.11.2023
MVM
-> czechino 27.11.23 17:22:37: Graf je "jen" obrázek na čtvrečkovaným pozadí. Pokud v něm někdo neumí číst, je to úplně zbytečný.
Pro mnohý stačí stručně 130Nm v 5470 ot/min a 128 PS při 7242 ot/min... tečka.
A mě třeba vubec nezajímá, že ve 3tis to třeba má díru jak prase, protože to bez grafu nevidim.
Ale dokážu si odvodit, že s s dobrou převodovku to je pěkná 1.3 a pokud ji budu furt držet pod krkem pojede hezky....
Ja jsem třeba graf na závodech používal k tomu, abych mohl poskládat převody, abych mohl nastavit shift kontrolku nebo omezovač..
Pro mnohý stačí stručně 130Nm v 5470 ot/min a 128 PS při 7242 ot/min... tečka.
A mě třeba vubec nezajímá, že ve 3tis to třeba má díru jak prase, protože to bez grafu nevidim.
Ale dokážu si odvodit, že s s dobrou převodovku to je pěkná 1.3 a pokud ji budu furt držet pod krkem pojede hezky....
Ja jsem třeba graf na závodech používal k tomu, abych mohl poskládat převody, abych mohl nastavit shift kontrolku nebo omezovač..
17:22:37
27.11.2023
27.11.2023
czechino
Zase po sezóně tady.
Upřímně éra karbců a rozdělovačů je jaksi za zenitem, chápu to v historikách atd.. odlívání bych opravdu nezvládal. Plný souhlas s pavucinkou.
Tudíž s příchodem paliva E10 přemýšlím rovnou nad úpravou než lít 100 oktan zbytečně.
Furt jsem chtěl turbo, u feluš práce tak do týdne (budget) a v kopcích budu král, uvidím. Ovšem jak to tady stále čtu, vypadá to že se cení převážně atmo. Což je mnohem složitější, hold každá hranka dělá neplechu jak píše pan Vašák.
Ale zase mám to na daily kolem komína tak bych rád jezdil s oem vzhledem motoráku, navíc tady stále visí výzva v Mostě pod 2:10 blbé že Van má pohotovostku 1100kg, ale zase je rozvážen téměř 50:50, neutrální chování je také výhoda.
Omlouvám se za ideu bez grafu.
Upřímně éra karbců a rozdělovačů je jaksi za zenitem, chápu to v historikách atd.. odlívání bych opravdu nezvládal. Plný souhlas s pavucinkou.
Tudíž s příchodem paliva E10 přemýšlím rovnou nad úpravou než lít 100 oktan zbytečně.
Furt jsem chtěl turbo, u feluš práce tak do týdne (budget) a v kopcích budu král, uvidím. Ovšem jak to tady stále čtu, vypadá to že se cení převážně atmo. Což je mnohem složitější, hold každá hranka dělá neplechu jak píše pan Vašák.
Ale zase mám to na daily kolem komína tak bych rád jezdil s oem vzhledem motoráku, navíc tady stále visí výzva v Mostě pod 2:10 blbé že Van má pohotovostku 1100kg, ale zase je rozvážen téměř 50:50, neutrální chování je také výhoda.
Omlouvám se za ideu bez grafu.
00:58:27
27.11.2023
27.11.2023
ajok
-> MVM 26.11.23 11:14:59: hezky napsano
19:42:24
26.11.2023
26.11.2023
djmaso
-> MVM:
Ahoj Kamaráde,
Plně souhlasím,
Jen mi zde dostávají lidé, co zde svojí inteligenci ukazují to, že udávají nesmysly... Byl jsem jednou na cz srazu a tam dokonce dokázal tento dotyčný říct na špatně dotažené šrouby setrváku, že asi moc velký výkon...
Stavím motory, starám se o auta za desítky milionů , viděl jsem dost , ale tato atmosféra je jen zde ...( V takové míře).
Každá věc má svoje... atmosféra či turbo nafta benzín , rotor atd atd .
Každej může mít svůj názor , ale když zde člověk ukáže věc, a ostatní mu dají podložené důkazy a fakta, že to tak není... Tak on-i se budou ještě dále navážet? místo toho, aby stáhl ocas...
Ahoj Kamaráde,
Plně souhlasím,
Jen mi zde dostávají lidé, co zde svojí inteligenci ukazují to, že udávají nesmysly... Byl jsem jednou na cz srazu a tam dokonce dokázal tento dotyčný říct na špatně dotažené šrouby setrváku, že asi moc velký výkon...
Stavím motory, starám se o auta za desítky milionů , viděl jsem dost , ale tato atmosféra je jen zde ...( V takové míře).
Každá věc má svoje... atmosféra či turbo nafta benzín , rotor atd atd .
Každej může mít svůj názor , ale když zde člověk ukáže věc, a ostatní mu dají podložené důkazy a fakta, že to tak není... Tak on-i se budou ještě dále navážet? místo toho, aby stáhl ocas...
11:14:59
26.11.2023
26.11.2023
MVM
-> djmaso: Ja jsem se za tu spoustu let na závodech v republice i v zahraničí setkal s kde čím. Ale ta nevraživost byla všude.
Samozřejmě venku se to točí v jinych penězích, nicméně starý Škodovky se dostaly úplně někam jinam. (A teď řečnická otázka kam a zda je to dobře).Logicky jsou dneska některý materiály i technologie dostupnější, ta stará konstrukce prošla vývojem, je vidět že je v podstatě řešitelný turbomotor,vstřikování a podobně. Na druhou stranu jsou některý díly nesehnatelný. To k tomu patří a je to motoricky historik.Nicméně jakmile se vývoj dostane na vrchol, a ten vrchol je postavenej na financich, dosáhne to obvykle kritické špičky následuje úpadek.
Ja jsem pár motorů ať už sám nebo s Petrem Urbanem ,kterej mě v tom hrozně moc pomohl, postavil. Tak mám reálnou představu co je atmosféra schopná utočit.
A měření vykonu.. To jsem se setkal a byl jsem snad u všech dostupných typu zkušeben. Ať uz mobilních nebo valcovych,nebo u dynamometrů.
To je kapitola sama o sobě..
Ja bych hlavně přál ať ty auta a motorky se spalivacim motorem ještě par let dělají radost, ať je benzin dostupnej i obyčejným lidem. A aby to mel člověk možnost ve zdraví užít..
Samozřejmě venku se to točí v jinych penězích, nicméně starý Škodovky se dostaly úplně někam jinam. (A teď řečnická otázka kam a zda je to dobře).Logicky jsou dneska některý materiály i technologie dostupnější, ta stará konstrukce prošla vývojem, je vidět že je v podstatě řešitelný turbomotor,vstřikování a podobně. Na druhou stranu jsou některý díly nesehnatelný. To k tomu patří a je to motoricky historik.Nicméně jakmile se vývoj dostane na vrchol, a ten vrchol je postavenej na financich, dosáhne to obvykle kritické špičky následuje úpadek.
Ja jsem pár motorů ať už sám nebo s Petrem Urbanem ,kterej mě v tom hrozně moc pomohl, postavil. Tak mám reálnou představu co je atmosféra schopná utočit.
A měření vykonu.. To jsem se setkal a byl jsem snad u všech dostupných typu zkušeben. Ať uz mobilních nebo valcovych,nebo u dynamometrů.
To je kapitola sama o sobě..
Ja bych hlavně přál ať ty auta a motorky se spalivacim motorem ještě par let dělají radost, ať je benzin dostupnej i obyčejným lidem. A aby to mel člověk možnost ve zdraví užít..
23:12:00
25.11.2023
25.11.2023
Petrson
-> Skili 25.11.23 20:47:42: napsal jsi to přesně
20:51:06
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> Skili: aaa TO je Václav
20:47:42
25.11.2023
25.11.2023
Skili
-> djmaso 24.11.23 10:50:43: Jestli se nepletu tak původně měl nick Vena136, ale pak zrušil registraci, takže proto ta registrace 2019.
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: Na pár fórech kde byla "tvrdá ruka" jsem se v dávné minulosti vyskytoval a můžu ti s naprostou jistotou říct že to je nejrychlejší cesta jak zabít forum.
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: Na pár fórech kde byla "tvrdá ruka" jsem se v dávné minulosti vyskytoval a můžu ti s naprostou jistotou říct že to je nejrychlejší cesta jak zabít forum.
19:47:10
25.11.2023
25.11.2023
Robert 106
Zánik Virtu to snad Nééééé.
Je to myslím jediný web s fórem co přežil FB.
Sice to tady je od těch dob trošku pomalejší, ale hlavně je tu slušná základna slušných členů co jsem pravidelně nahlíží alespoň 1x denně a je zde opravdu hodně užitečných informací, i když třeba mě se někdy obtížně vyhledávají.
A možná bych i řekl, že tyhle prudiči jsou známkou toho že Virt dobře funguje a zajímá "širokou" veřejnost a není to jen web kam chodí stárnoucí členové jen ze zvyku.
Je to myslím jediný web s fórem co přežil FB.
Sice to tady je od těch dob trošku pomalejší, ale hlavně je tu slušná základna slušných členů co jsem pravidelně nahlíží alespoň 1x denně a je zde opravdu hodně užitečných informací, i když třeba mě se někdy obtížně vyhledávají.
A možná bych i řekl, že tyhle prudiči jsou známkou toho že Virt dobře funguje a zajímá "širokou" veřejnost a není to jen web kam chodí stárnoucí členové jen ze zvyku.
18:18:04
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: tak bys uznal, to co tu je , tak je to totálně k ničemu a zbyteční viz koeficinet ,
a nebo to nemyslím špatně a rád vysvětlím nevíš co to je
a nebo to nemyslím špatně a rád vysvětlím nevíš co to je
18:16:26
25.11.2023
25.11.2023
Petrson
-> djmaso: si myslim, že když se vrátím ke jmenovanému tak asi jo tak beru s nadhledem. Kde jsi přišel ze mam rád hádky?
18:06:02
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: tak když máš rad hádky , tak jdi na fb a nebo redtube
18:02:08
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: víš ono urážky atd lidem , co to dělají mají za sebou mraky výzkumu a znalostí vs lidi co si zde myslej, že vědí a přidom se zde podíváš na základ protokolu a jeho nastavení a zde dávají falešné infa a polšné .... sorry to bych mazal .....
18:01:25
25.11.2023
25.11.2023
Petrson
-> djmaso 25.11.23 17:55:37: dobrej vtipálek. Jen nechci aby tady bylo něco co jsem popsal předešlém příspěvku
17:56:20
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> djmaso: pomalu zanikl
17:56:02
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> dragon_cb_cz: ale proto ten web zanik ..
17:55:37
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> Petrson: ty budeš nějakej kamarád toho čardy :D
17:48:20
25.11.2023
25.11.2023
dragon_cb_cz
-> djmaso 25.11.23 17:29:33: Jo, je to tady výživné... ale tak zase když ze sebe chce někdo dělat veřejně kokota, tak proč mu v tom bránit. Každej si to přebere sám - a tady to jde i celkem rychle
17:45:44
25.11.2023
25.11.2023
Petrson
-> djmaso 25.11.23 17:34:33: jako s mazáním příspěvků, teda nevím. Můžeš to číst a nemusíš. Chodit sem můžeš a nemusíš aby jsi nebyl nasrany
Jednou je to fórum a ne soukroméj cenzurovanej web.
Jednou je to fórum a ne soukroméj cenzurovanej web.
17:38:56
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
Nemá zde ten ´´člověk´´ auto nemá zde co kecat
bude mít , alespon se bude vědět na akcích o koho se jedná
bude mít blbé kecy - na akci jednoduché řešení :D
a věřte, že pro ránu daleko nejdu
bude mít , alespon se bude vědět na akcích o koho se jedná
bude mít blbé kecy - na akci jednoduché řešení :D
a věřte, že pro ránu daleko nejdu
17:34:33
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
Dostává mi, že se někdo, zde z nováčků , povodníků, vomrdáváču atd
naváží do lidí co to dělají na motorech každej den .
Jejich komentáře by měl admin automaticky mazat. Jinak to zde do pár měsíců zanikne a zůstane jen podělaný FB
Ukáži se zde po 2 letech a jsem o5 nasraný jako kdysi ......
proč toto někdo neřeší ??
dejte mi admina a uvidíte jak to zde vyčistím a bude zde tvrdá ruka
naváží do lidí co to dělají na motorech každej den .
Jejich komentáře by měl admin automaticky mazat. Jinak to zde do pár měsíců zanikne a zůstane jen podělaný FB
Ukáži se zde po 2 letech a jsem o5 nasraný jako kdysi ......
proč toto někdo neřeší ??
dejte mi admina a uvidíte jak to zde vyčistím a bude zde tvrdá ruka
17:29:33
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> dragon_cb_cz: no stačilo si příst poslední stránku a stačilo mi :D
promiň, ale jak to je moc.....
promiň, ale jak to je moc.....
17:28:36
25.11.2023
25.11.2023
djmaso
-> OTA-MTX: no , jsem po celém světě s motorsportem a toto je zde jen v CZ
10:31:09
25.11.2023
25.11.2023
dragon_cb_cz
-> Milan 136: Ale musí se nechat, že -> djmaso 24.11.23 10:50:43: to v prvních dvou řádkách shrnul docela dobře
09:50:51
25.11.2023
25.11.2023
Milan 136
-> OTA-MTX 25.11.23 09:42:14: Ani bych neřekl. Tohle už je na odbornou pomoc.
09:42:14
25.11.2023
25.11.2023
OTA-MTX
-> djmaso: vždyť to je prdel
10:50:43
24.11.2023
24.11.2023
djmaso
NOOO ty pí.o po dlouhé době se zde zastavím co nového a je to tu stále ...
Tuner zde již nneí a máme zde nového adepta s registrací 2019...
Hele ´´mladej ´´než zde budeš všem kolem sebe dávat rady a narážky , podívej se na to jak je nastavená brzda.
v češtině je to korekční činitel
a zde je : 1,208
takže tvůj výsledek je o 0,208 úuuplně jinde než si myslíš.
Hau
Tuner zde již nneí a máme zde nového adepta s registrací 2019...
Hele ´´mladej ´´než zde budeš všem kolem sebe dávat rady a narážky , podívej se na to jak je nastavená brzda.
v češtině je to korekční činitel
a zde je : 1,208
takže tvůj výsledek je o 0,208 úuuplně jinde než si myslíš.
Hau
14:28:24
19.11.2023
19.11.2023
růža
Vašku, Vašku, i ty (doplňte si rým). Že ty neumíš namontovat turbo do škodovky? Jinak nechápu, proč je v každé tvojí druhé větě toto slovo užito
Nech už tady všechny bejt, kluci mají pěkný auta, pěkný výsledky a tvoje životní ublíženectví Nikoho! nezajímá. Běž si radši psát na novinky.
Nech už tady všechny bejt, kluci mají pěkný auta, pěkný výsledky a tvoje životní ublíženectví Nikoho! nezajímá. Běž si radši psát na novinky.
09:07:01
19.11.2023
19.11.2023
pavucina
-> Václav Vašák: A ze ty jsi toho taky moc nenapovidal ? A co bych si s tebou mel povidat ? Tak priste si popovidame o pocasi. Covece a mel jsi tam dost kamaradu, pro ktere jsi neco delal, ale nejak se taky nekamosili. Nevdecnici.
No narovinu, z MPI jednotky bych urcite vic nedostal. Ja rozumim, ze v ceske kotline jsou nejdulezitejsi ty cisla. Ale stejne tak SW musi mit dobry HW, jak sam zminujes, s tim souhlasim, (turbo je k hovno, ze ja blbec jsem to v 2011 udelal) tak uzivatele vstrikovani ocenuji napr. Nizsi spotrebu pri presunech, prechodove stavy, nebo treba start.
“Odpadni plyny z Tesly” To mam z toho jak jsem to nechal zaply v garazi a sedel jsem v tom.. Nechces zahodit mobil? Ta baterie v tom ti zrejme skodi vic, nez me ta v tesle.
No narovinu, z MPI jednotky bych urcite vic nedostal. Ja rozumim, ze v ceske kotline jsou nejdulezitejsi ty cisla. Ale stejne tak SW musi mit dobry HW, jak sam zminujes, s tim souhlasim, (turbo je k hovno, ze ja blbec jsem to v 2011 udelal) tak uzivatele vstrikovani ocenuji napr. Nizsi spotrebu pri presunech, prechodove stavy, nebo treba start.
“Odpadni plyny z Tesly” To mam z toho jak jsem to nechal zaply v garazi a sedel jsem v tom.. Nechces zahodit mobil? Ta baterie v tom ti zrejme skodi vic, nez me ta v tesle.
02:21:14
19.11.2023
19.11.2023
Václav Vašák
-> Petr Urban 18.11.23 14:04:14:
-> pavucina 17.11.23 13:46:24: že ti to tak hezky nemluvilo na Mostě A jo,ty bys na té pravé brzdě určitě naladil Mpi na víc...nelezou ti ty odpadní plyny z Tesly trochu na mozek?Ono to totiž není jenom o softu,ale také hardware,pokud to nemá turbo
-> milanrejpid 18.11.23 22:39:18: jo nemám s tím problém a beru tě za slovo,co se týká aut,tak nemám jedno a "120-ku" mám nějakou dobu a je udělaná hezky (zrovna tvoje 36 fotka je TOP,to cos postavil je fakt "nářez",hlavně, že teď tady děláš frajera v době,kdy já mám auto bezmála 10 let už více méně u ledu a do tvého dnešního super vzhledu bych na něm nemusel měnit vůbec nic,snad jen umýt prach,nalakovat nárazníky a dát R15,..ty poslední dvě věci bych tomu autu nikdy neudělal),ale nemám kartu na Virtu,tak jako bych nebyl a teda ještě to turbo a rám,málem bych zapoměl,to je dneska ten největší hit pro vytříbený vkus...
-> pavucina 17.11.23 13:46:24: že ti to tak hezky nemluvilo na Mostě A jo,ty bys na té pravé brzdě určitě naladil Mpi na víc...nelezou ti ty odpadní plyny z Tesly trochu na mozek?Ono to totiž není jenom o softu,ale také hardware,pokud to nemá turbo
-> milanrejpid 18.11.23 22:39:18: jo nemám s tím problém a beru tě za slovo,co se týká aut,tak nemám jedno a "120-ku" mám nějakou dobu a je udělaná hezky (zrovna tvoje 36 fotka je TOP,to cos postavil je fakt "nářez",hlavně, že teď tady děláš frajera v době,kdy já mám auto bezmála 10 let už více méně u ledu a do tvého dnešního super vzhledu bych na něm nemusel měnit vůbec nic,snad jen umýt prach,nalakovat nárazníky a dát R15,..ty poslední dvě věci bych tomu autu nikdy neudělal),ale nemám kartu na Virtu,tak jako bych nebyl a teda ještě to turbo a rám,málem bych zapoměl,to je dneska ten největší hit pro vytříbený vkus...
01:18:54
19.11.2023
19.11.2023
pavucina
-> Petr Urban: nebud tak zlej, kamarad s oblibou rika: “Sice je malej, ale smrdi jak velkej.” Vsak staci, kdyz je spokojeny sam se sebou.
-> milanrejpid: Tvl Milane, prece nebudes mit prostoduchy jedinece.
Ja jsem premyslel, ze jelikoz se na Moste chci dostat na 2:00, tak ze tam dam karburator s rozdelovacem a motor slozim co dum dal, mam tam tu prasklou kliku a nejaky to praskly vahadlo, ma to tady vysledky, tak pujdu tim trendem.
-> milanrejpid: Tvl Milane, prece nebudes mit prostoduchy jedinece.
Ja jsem premyslel, ze jelikoz se na Moste chci dostat na 2:00, tak ze tam dam karburator s rozdelovacem a motor slozim co dum dal, mam tam tu prasklou kliku a nejaky to praskly vahadlo, ma to tady vysledky, tak pujdu tim trendem.
22:39:18
18.11.2023
18.11.2023
milanrejpid
-> Václav Vašák: to jsem moc rád že ti moje auto nic neříká někdy se na srazu za mnou zastav mi to říct do očí.
Až něco takového postavis od A do Z budu tvůj názor brát vážně. Jinak ses pro mě jen Beďar na tváři lidsva. Co má větší ego než Bernie Ecclestone.
Až něco takového postavis od A do Z budu tvůj názor brát vážně. Jinak ses pro mě jen Beďar na tváři lidsva. Co má větší ego než Bernie Ecclestone.
14:04:14
18.11.2023
18.11.2023
Petr Urban
-> pavucina: Já za 15 let nepamatuji že bych se setkal s někým samolibějším a arogantnějším než je místní ehm s traumatem mikro pínise.
13:46:24
17.11.2023
17.11.2023
pavucina
-> Václav Vašák: jsem rad, ze ti to dela dobre na curaka
Ne, vazne obdivuju praci, kdy z felicie vyhodis elektroniku a das tam klasiku, stejne jako, ze tu s nama ztracis cas. To je takova charita od tebe, ne ?
Ne, vazne obdivuju praci, kdy z felicie vyhodis elektroniku a das tam klasiku, stejne jako, ze tu s nama ztracis cas. To je takova charita od tebe, ne ?
13:24:08
17.11.2023
17.11.2023
Václav Vašák
No a včera další potěšující výsledek ze 40kW Mpi motoru,...dostal vačku,KP jako 50kW,karbec z fáčka,rozdělovač a OFF katík + špičkovou péči a naladění od mé maličkosti,která ví,co má s motorem udělat.
66kw a 109Nm je více než uspokojivé zlepšení výkonu,byť mě trochu kazí radost ta druhá komora v průběhu křivek,takže až bude čas,tak se vyhladí do roviny,na druhou stranu někdo to ladí 3hod na brzdě a má to mnohem horší,mě to stačilo 3x projet kolem komína a bylo to odladěné,stačí na to mít cit a vědět,jaká změna je potřeba udělat,než na brzdě zkoušet pokus omyl.
Dále mě v dílně čeká další práce a můj čas je mnohem cennější,než abych s ním zde mrhal
PS: rozsah měření 2-7000 otáček
66kw a 109Nm je více než uspokojivé zlepšení výkonu,byť mě trochu kazí radost ta druhá komora v průběhu křivek,takže až bude čas,tak se vyhladí do roviny,na druhou stranu někdo to ladí 3hod na brzdě a má to mnohem horší,mě to stačilo 3x projet kolem komína a bylo to odladěné,stačí na to mít cit a vědět,jaká změna je potřeba udělat,než na brzdě zkoušet pokus omyl.
Dále mě v dílně čeká další práce a můj čas je mnohem cennější,než abych s ním zde mrhal
PS: rozsah měření 2-7000 otáček
13:13:32
17.11.2023
17.11.2023
Václav Vašák
-> pavucina 13.11.23 21:38:39: mě v autoškole učily,že když mám 5-ku v omezovači,že se potom řadí už jenom "R" jako raketa
-> T 13.11.23 21:37:28: mě třeba podvody a věci mimo realitu celkem vadí,...tys mě přišel jako člověk,který má dost podobný názor,ale když ti je to u prdele,tak je to samo jenom tvoje věc,to ale nic nemění na tom,že já na to mohu mít pohled takový,jaký mám
-> milanrejpid 13.11.23 14:12:37: tvoje auto mě nic neřiká,tak proč bych s tebou měl nějak diskutovat a pokud budeš pozorně na srazu poslouchat,tak to,že se mě nelíbí,jak to máš udělaný uslyšíš,...proč bych to měl víc řešit?A svody sem tahám proto,protože ani na to turbo nejsou ideální,ale máš tam hezké sváry no,...
Jo a rychlost měřím podle převodového stupně,omezovači v EFI a obvodu gum no (neberu však v potaz jejich deformaci v závislosti se zatížením auta a rozpínavostí díky obvodové rychlosti),...ale chápu,že GPS bude určitě přesnější
Ale je opravdu potěšující,jak zde nemůžete zkousnout,jak "málo" koní stačí na výsledky,které to auto letos mělo a plány na nový rok jsou celkem velké,protože mě nebaví sbírat poháry za stání na místě
-> T 13.11.23 21:37:28: mě třeba podvody a věci mimo realitu celkem vadí,...tys mě přišel jako člověk,který má dost podobný názor,ale když ti je to u prdele,tak je to samo jenom tvoje věc,to ale nic nemění na tom,že já na to mohu mít pohled takový,jaký mám
-> milanrejpid 13.11.23 14:12:37: tvoje auto mě nic neřiká,tak proč bych s tebou měl nějak diskutovat a pokud budeš pozorně na srazu poslouchat,tak to,že se mě nelíbí,jak to máš udělaný uslyšíš,...proč bych to měl víc řešit?A svody sem tahám proto,protože ani na to turbo nejsou ideální,ale máš tam hezké sváry no,...
Jo a rychlost měřím podle převodového stupně,omezovači v EFI a obvodu gum no (neberu však v potaz jejich deformaci v závislosti se zatížením auta a rozpínavostí díky obvodové rychlosti),...ale chápu,že GPS bude určitě přesnější
Ale je opravdu potěšující,jak zde nemůžete zkousnout,jak "málo" koní stačí na výsledky,které to auto letos mělo a plány na nový rok jsou celkem velké,protože mě nebaví sbírat poháry za stání na místě
21:38:39
13.11.2023
13.11.2023
pavucina
-> Václav Vašák: Zkusil jsi na ty rovince někdy zařadit 4. ?
21:37:28
13.11.2023
13.11.2023
T
-> Václav Vašák: já vůbec nechápu, jak se tady můžeme všichni před tebou takhle ztrapňovat, když stavíš asi jediný v republice motory, co stojí za nějakou řeč… teda alespoň to tak vypadá podle všech komentářů
Ale jak jsem psal prvně, mě je to u prdele
Ale jak jsem psal prvně, mě je to u prdele