Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 851 až 900) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
06:19:49
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 16.10.19 05:57:51: No takhle to vypadá ještě hůř, když jsi to nevysvětlil.
05:57:51
16.10.2019
Čokin
-> Tuner#2: Někdy Ti to povím osobně. Přes klavesnici to tady nemá smysl, vím jak by to vypadalo. 4
23:15:56
15.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak abych to tady nějak objasnil a vyjádřil se:



- Petr Urban má pravdu, nechtěl jsem zatím zbytečně sundavat hlavu a zvedat kompresní poměr, takže to stále není ideál a je tam řada míst kde jsou rezervy



- Nejeli jsme tam jak tuzéři... Já jsem si zkusil dvě křivky, které jsem chtěl porovnat a jel jsem tam hlavně i jako srovnání pro Tomáše a proto, že už jsem na té brzdě byl. Tomáš možnost ladit předstih stejně nemá, protože to má zamčené.



- Brzda bohužel mezi tím prodělala změnu z jednoho na dva válce pro čtyřkolky a druhý válec je také hnaný přes kardanku i když je hnaná jen jedna náprava. Na brzdě byl bohužel kvůli nemoci jen záskok, tak je otázka co tam nastavil? Nešlo ani tak o absolutní hodnoty, protože je to pořád jen válcovka... (byť výrobce tvrdí max. odchylka do 3%) ale podle mě je to i o té obsluze a jak přesně zkalibruje otáčky. O tom jsme se dneska přesvědčili.



- Co mě napadlo až cestou domů je to, zda ten kluk přidal opravdu plný plyn, mám tam docela znát přechod 1 a 2. klapka. Blbec jsme na to neupozornil.



- Pokud někdo chce hodnotit ty absolutní hodnoty, tak pokud by mě opravdu chybělo 10 koní, tak proč jsem na sprintu min. o vteřinu rychlejší než dříve? Proč při vyjížďkách stačím kamarádovi s jeho O1 RS?



Ostatně Tomáš letos vyhrál na Pohofestu (číslo 88) a já byl na 4. místě (číslo 54) jen s jedním ne zcela povedeným pokusem než mě padla převodovka s časem jen půl vteřiny za špičkou s 1,4 na webrech či motorkarbcích? Řečeno jinak, nejlepší atmosférická 1289ccm.



Takže asi tak...
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 15.10.2019 23:15:56
upraveno 3x, naposled 15.10.2019 23:23:49
22:58:12
15.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 15.10.19 21:43:29: Ne to fakt nevím proč jsi jí prodal? Ostatně Tvoje věc kterou nechápu, klidně se můžeš rozepsat, kdo dělá lepší 280tku... Jinak 7000rpm je tam záměrně kvůli konfiguraci motoru.
22:07:21
15.10.2019
Petr Urban
Pro hlupáky umicí tlachat zde a nemající tucha o základní fyzice motoru. S tou vačkou delám 106 HP na Lekr v 1.4 do provozu. Přes 110 na 4 klapku. Dodko a nejen on s ní vyhrává slalomy. Přes 30 motoru jsem s ní ladil, vždy velmi pěkné parametry.

T2 si neudělal kompres, což je jeden ze základních parametrů pro výkon a věděl to. Subjektivně motor jede více dle jeho sdělení i videí i dat z Mostu kde jezdí pravidelně. Když S ventil s delší vačkou zavírá později, je vždy nutné adekvátně dopocitat kompresi tak, aby dynamický tlak ve valci byl minimálně takový jako před nasazením vačky. S Teckem jsme si psali a shodně s T2 konstatuji zcela jiné poznatly tahu motoru vs. grafy. Co si myslím o kolových brzdach a hlavně lidech u jejich obsluhy jsem zde již psal.



Kluci tajeďte jinam, mějte motory na provozních hodnotách s čerstvým palivem a když už tam budete, zkoušejte min. předstihy a ladit lambdu. Jezdit tam, sjed graf a jet pryč je pouze tunerská zábava a mám snad to dobré mínění o T2 i Tecku že by mohli po letech úprav a všech informací co o tom ví, vědět že graf nemusí vypovídat realitu a že brzda byla vymyslena k ladění a to nejen výkonností motorů, né k najetí grafu a odjezdu domů.



Udělejte si výlet sem a můžeme na ověřené letité kolové brzde vykazujici s 20 let stejnou obsluhou za mrzký peníz kvalitní reálné parametry, nejen měřit graf. Každopádně prvně bychom měli sladit to, aby základní parametry fyziky odpovídali tomu co motor pro výkonnost potřebuje.
21:56:01
15.10.2019
MVM
-> Lamac: Asi běžně měří TDI - tak i malej "sportovní" benzin 4 válec zaklapnou plnič v 1500 a čekají co se bude dít.. 4 (Vždycky je možný nastavit rozsah otáček,pohle toho která část je víc či míň důležitá k analýze). Za mě by klidně stačilo od 3000.. 5
21:43:29
15.10.2019
Čokin
-> Tuner#2: Už víš, proč jsem ji poslal do světa 4 Proč to ještě netočil dál? U tebe to ještě nepadalo.
upraveno 1x, naposled 15.10.2019 21:51:37
21:09:26
15.10.2019
Lamac
-> T 15.10.19 19:54:41: Čo tá diera pri 1800ot?
21:07:14
15.10.2019
Tak a debata je otevřena 3

Honza má s novou vackou a zapalkem o 10 koní méně než minule 3
21:02:09
15.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
21:01:56
15.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
21:01:03
15.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
19:54:41
15.10.2019
Nebudu říkat,že jsem spokojený.....na druhou stranu...doufám,že se pochlubí T2 40
zvětšit Grafy motorů - obrázek od T vložen 15.10.2019 19:54:41
19:27:43
17.06.2018
Šediváček
...stačí až takhle 4 (Jarní Běšiny 2018)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 17.06.2018 19:27:43
upraveno 1x, naposled 18.06.2018 12:10:09
19:19:34
17.06.2018
Šediváček
tak jsem přidávám dalsí graf, není to zazračnej výkon ale stačí....



jinak 63,8kw (87 koní) při 6300ot.

115,2nM při 3900ot.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 17.06.2018 19:19:34
upraveno 1x, naposled 17.06.2018 19:22:04
18:38:19
21.11.2017
OTA-MTX
moje nebožka modrá felda už je pryč, ale motor jsme si nechal, 1497ccm vačku si napamatuju, kompřese myslím 10? větší sací i výfukové ventily, zvětšené kanály, výfuk seriový, jen svod z Octavie 1.4MPI vstrikování MPI jednotka Motor Excel, ještě mám delší sání s klapkou z 1.8T a k tomu jednotku z Česany, ale nikdy jsme do nedal dohromady:D
zvětšit Grafy motorů - obrázek od OTA-MTX vložen 21.11.2017 18:38:19
upraveno 2x, naposled 21.11.2017 18:40:25
19:56:45
05.11.2017
Petr Urban
Téma je grafy motorů... Téma videa tu je taky.
19:25:26
05.11.2017
Vrba
Sice nemám graf, tak alespon video jednoho našeho motoru. 1300,LEKR ,řidič + spolujezdec

Felicia 1.3 úprava motoru do provozu.
upraveno 2x, naposled 05.11.2017 19:33:30
21:49:19
02.11.2017
Šediváček
-> Tuner#2: jo jo z dneška, bylo hezky :-) a webery tam už nejsou :-(
21:44:45
02.11.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 02.11.17 21:40:49: Podle datumu video z dneška. To už jste z toho zase vyndali webery?
21:40:49
02.11.2017
Šediváček
Tak mam video jak to jede s těma 85 koňma aby jste si udělali obrázek sami. mam kameru na volantu protože sluníčko nepřálo, tak aby bylo něco vidět 4



akcelerace hnědá
08:06:27
31.10.2017
Petr Urban
-> AZmotor: A to má částečně pravdu. Jsou to zrovna otáčky, kde jsou vlny s takto ostrými vačkami docela běžné. V kontextu to znamená, že plnící účinnost v těchto otáčkách s danou délkou sání a výfuků je špatná, nestřetly se tyto délky s vačkou a proto propad je, navíc určitě v tomto bodě bude špatná bohatost, ta vše ještě prohloubí. Každopádně to není v pracovním režimu otáček motoru a nevadí to tolik, horší je to jen pro prudké akcelerace někde z vracáku když se neudrží ot. tam kde by vždy měli být, což správný řidič by neměl ideálně dopustit.
00:03:45
31.10.2017
AZmotor
-> Urbi: no ten graf je celý divný, o tom žádná, a pokud je dobře změřený tak to 1300ccm opravdu nebude.... me zaujal ten propad vseho kolem 4 tisíc, a ještě vic ten komentář od firmy co to brzdila že prý to asi bude ostrou vačkou...130
22:53:36
30.10.2017
jate-line
-> AZmotor: Asi ani není o čem dohadovat,nikdo nevime jaký motor ma obsah(nikde není uvedeno),co vse je dle HL a asi se to nikdy nedozvíme 1
22:26:34
30.10.2017
Petr Urban
-> AZmotor: Zato tvůj příspěvek má opravdu hodnotu... Nikdo nic takového netvrdí, avšak popis LR motor vs. hodnoty-grag jsou pouze úsměvné.
22:09:00
30.10.2017
AZmotor
-> jate-line 30.10.17 21:00:44: to je na to aby se tu měli o čem dohadovat... 1



chtěl bych mít ty schopnosti jako zdejší motoráři kteří z malinké fotky jasně definují typ komponentů viditelných, výkon a kroutící moment určují od oka dle dílenské praxe... ba dokonce vidí i dovnitř motoru9
21:00:44
30.10.2017
jate-line
Nevím jak to jede po odladění, ale loni to jelo takto (viz odkaz dole) a zdali je to pořád ten stejný motor můžeme jenom polemizovat. Na co takové koně a krut, když to půlku rovinky prochrchlá jako v čase 9:05....však posuďte 1

Rallye Tatry 2016 DUDŽÁK Martin-DUDŽÁK Ján
20:38:01
30.10.2017
Petr Urban
-> Tom Troll: Ano měli, kdoví co je vše uvnitř v motoru.
19:12:27
30.10.2017
MVM
-> Tom Troll 30.10.17 18:53:51: Ale ten motor z odkaz není LR. Je pouze postavený (možná) podle homologace. Nemá ani LR hlavu - ale upravenou seriovou 6 Víko ventilů je prakticko - kosmetický detail umožňující pohodlnější "dolívání oleje" - ale protože motor má suchý kárter, dolívají stejně olej do nádrže a víčko je jim k ničemu.. 4
18:53:51
30.10.2017
Tom Troll
-> Urbi: možná se pletu, ale neměli všechny 130LR elektronová víka ventilů s víčkem pro olej pod úhlem, a ne s adhézním pod weberama jako sériový 136?
18:34:47
30.10.2017
MVM
-> Petr Urban 30.10.17 16:30:24: To mi bylo okamžitě dosti nápadné, že že by "čistá" třináctka měla Webrech a rozdělovači oněch 150Nm.. (Hodnota úžasná,ale podle mě ne z objemu 1298.) 6
16:30:24
30.10.2017
Petr Urban
-> zabiakPUK: Za dob kdy se tovární LR jezdili mívali kolem 125 - 130 Nm. Dnešní "lepší technologie" (vačky, pružiny, lepší úpravy aerodynamiky v celém sacím traktu,výfuku atd.) dovolují kolem 140 Nm, max. 145Nm a když má motor takto velký krouťák v určité oblasti, už nedosahuje většinou takových maximálních hodnot výkonu a tady je oboje zároveň a ještě tak velké.... Trochu divné v dané homologaci LR. A pokud to není LR motor, mělo se to napsat, protože nadpis a popis tomu odpovídají.
16:15:04
30.10.2017
zabiakPUK
A prezradíš, koľlko tak max. dosahujú špičkoví motorári priemerne, nech

sme zbytok menej informovaných v obraze?
16:11:26
30.10.2017
Petr Urban
-> zabiakPUK: Opravdu se mi to nezdá jako objektivní sdělení. Pokud je to 1.3 dle homologace, není možné nejen dle mého názoru takovýchto hodnot... Nikdo nikdy takový krut na 1.3 dle homologace LR neměl a to jsou v ČR staří matadoři co zažili s OHV snad všechno a neznám podobnou hodnotu u kohokoliv.
15:35:02
30.10.2017
zabiakPUK
Ľudia za to nemôžu, že všetci merajú blbosti, (a ničia trh) len všetky tvoje merania -sú správne, presné, a top.
11:01:27
30.10.2017
Petr Urban
-> Tuner#2: Takovýmahla blbostma se přesně níčí trh. 152Nm na 1300 na webry ... Pak jsou lidi co takový motory chtějí a nerozumí tomu že je to hloupost a jdou za motorářema co jim prostě takovou hloupost vytisknou nebo to není 1.3 a zase se okolí uvádí zbytečně v omyl.
23:25:52
29.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
20:33:51
22.10.2017
Tomaso435
-> AZmotor: a co sem slyšel hodnocení firmy co se týký karburátoru, tak to je prej ještě lepší než tvrzení že je to slabší ale jede to lip 3
20:18:03
22.10.2017
AZmotor
a kdo je to jako ten OHV racing? to je někdo zdejší? motory sem dělal někdy před 8 lety a nic takového neexistovalo.. možná bohudík, teď už jsem podruhé narazil na tuto "firmu" a výsledky teda dost bída
upraveno 1x, naposled 22.10.2017 22:40:08
18:28:20
06.10.2017
Šediváček
Tak dostat se to z toho dá ale taky záleží jak se motor povede. Protože co kus to originál. Jak každý jistě ví. O ceně se nemá cenu zmiňovat protože motor se komplet generálkoval. A cenu generálky radši ani vědět nechci. Taky původně měl být sériový a nějak se to zvrtlo.
09:38:39
06.10.2017
Petr Urban
Takové hodnoty jako u posledního grafu jdou dostat jen z čistě 50kw s 7mm ventily s kužel péry, s sníženou hlavou, vačkou 280st. ale 7mm zdvih viz. : skoda-virt.cz/cz/.../1887 15-zavodni-vackovy-hridel spasovaným sáním, upraveným rozdělovačem, velmi mírně upraveným zcela sériovým výfukem, 15 minutová změna filtrboxu a správně nastaveným motorem. Pokud by měl někdo zájem, dodám vačku, úpravu rozdělovače, trysky a kompletní info jak na to. Hádám třetinu ceny celého motoru za takovou úpravu.
21:09:42
05.10.2017
Šediváček
Jo aby tu byli všichni tak tu byl i Roman, T, Mates, ale to bylo na tom jednom válci. Já jsem první se škodovku na 2 válcích. 4
21:03:45
05.10.2017
Šediváček
-> koko: auto je zatím stejně těžké jako bylo
21:02:47
05.10.2017
Šediváček
-> Urbi: tak je to tak, jede to líp ale ukazuje to horší hodnoty. Tady mam naměřeno myslím 89 koní na sníženej hlavě a 280° vačce, ojnice vyvážené neodlehčené -> Tuner#2 - zrušená registrace 24.10.15 20:40:26: a jsou tu i ostatní abych tam nebyl sám. -> vhml: hodnoty jsou takovy jaky naměřili, jak tam jde nebo nejde udělat výkon nevim ale zajímá mě reálná hodnota.
09:01:46
05.10.2017
koko
-> Šediváček: nějaké změny ve váze auta?
07:02:53
05.10.2017
vhml
Asi špatně zadanej Koeficient očekávaných výsledků 3
00:13:15
05.10.2017
Petr Urban
Má to horší hodnoty, ale jede to líp. Dobrá antireklama a objektivnost...
upraveno 1x, naposled 05.10.2017 00:13:55
20:39:41
04.10.2017
Šediváček
-> Čokin: taky mi to napadlo ale jak zjistit kde je chyba, když je jiný set-up věci na motoru, jako svody a karbec. Na brzdě maj 2 válce na 4x4 místo jednoho předtím.
20:19:44
04.10.2017
Čokin
-> Šediváček: Pak asi byla chyba v předchozím měření ?!
20:12:28
04.10.2017
Šediváček
-> havlik: ano dá se to tak říct ale motor se snaž roztáčí a řek bych ze jede o dost líp 6
Extreme Tyres