Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
14:39:02
26.10.2015
vhml
-> Eidy 26.10.15 14:05:35: co by to bylo za motoráře, kdyby nedokázal popřít fyziku 3
14:13:36
26.10.2015
Vrba
Ono I motor se zapečenými kroužky a téměř bez tlaků,když se ho povedlo nastartovat,tak jel "pořád stejně".
14:05:35
26.10.2015
Eidy
-> Jirik_Tuňák1983: páč takovej motor složit nelze. Ale dobrý.
14:04:26
26.10.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Evž@ 26.10.15 10:59:59: Zatím tady ještě nikdo nesložil takovejhle škodováckej motor. 3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 26.10.2015 14:04:26
13:37:28
26.10.2015
MVM
Měření kompresních tlaků je tak dobrý leda když se diagnostikuje rychle proč motor nejde na všechny válce. Je to hodně orientační. U všech závodních aut dělám kontrolu těsnost spal.prostoru v průběhu sezony několikrát.Vždycky se na kraji motohodin projeví víceméně únavová namáhání. Tzn.dobrej motor ztácí "dynamickou kompresi" hoodně pomalu a dřív se rozletí než aby vydechl bez tlaků. Navíc volnější motory vždycky jedou líp 4

Pokud začnete vtahovat do výsledků měření navíc ještě "kondici" motoru - je to uplně k ničemu. Stačí vliv přesnosti měření,ISO korekce atd.,už tak je v tom spousta proměnných. Jedině se tím dává prostor k debatám a svádění na nízký tlaky.(Ten potenciál prostě v motoru je a nebo není. Tvar průběhu grafu se změní nepatrně.) Jěště zbývá do kolonky poznámek napsat zda byl čerstvý nebo starý benzín a je hotovo.. 3
12:53:14
26.10.2015
elbacil
-> Tuner#2: Ty si ma nevšímaj.-> Petr Urban 26.10.15 09:24:04: Nechcel som s tým začať ale máš pravdu.-> Šediváček 25.10.15 17:55:50: Aj ty máš pravdu je tam ho.no,nicneříkající video.3 3 3
10:59:59
26.10.2015
Evž@
-> Urbi: ...a graf si nakreslíš 3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Evž@ vložen 26.10.2015 10:59:59
10:47:41
26.10.2015
Petr Urban
-> Alenka: 3 V tom případě je rozhodnuto, fejkuji si doma 110kw.
upraveno 1x, naposled 26.10.2015 11:28:21
10:03:30
26.10.2015
Alenka
-> Urbi: graf bych dal jen pokud tam máš nějaký chrchlák "bez tlaků", jinak budeš obratem obviněn, že sis to nafejkoval, protože když to maj zdechlý tuningáři vod Plzeňe, tak to prostě lepší uďát nejde 6
09:24:04
26.10.2015
Petr Urban
-> Alenka: 3 3 3 3 Já to nechtěl říkat... konečně se jezdí na brzdu kde jsou reál hodnoty a jak říkáš... Kde jsou ty zázračné koně a krouťáky ? Největší z chytráků Vena měl ten graf na 138 Nm a teď je tam 116Nm a přitom udělal jak píše značná zlepšení .... tak kde jsou ty zlepšení .... no raději se napíše že není tlak od minula 3 ¨

To jsou tady hefty zase.

A propo já nějaké grafy zase mám, ale zda to sem nahazovat... pro ty keci, co mi to pomůže.



A na ty rozdělovače co neumím dělat kámoš vyhrál Evropu v chorvatsku a museli jsme Bosch001 po repasi zahodit na brzdě a nyní v áčku na LEKR jsme s celým motorem vyhráli český mistrák v rallysprintu a pojeli všechny webristy úplně v jiné kategorii. Ale mě se taky zdá že by to všechno mohlo být ještě lepší, peprnější. Neříkám že to jede bůh ví jak, ale stačí to na vítězství.
upraveno 3x, naposled 26.10.2015 09:31:51
07:37:13
26.10.2015
vhml
07:29:02
26.10.2015
Petr Urban
-> Tuner#2: Ano. Tuším že docela reálné hodnoty vidíme :) Pokud máš tlaky jako před lety, není důvod mít jiné koně.

PS : nechceš zkusit dát si vačku 278st. motor-excel ? Pojede to zespoda téměř totožně, ale nahoře nebude tak brzo padat krouťák a jeho hodnota se udrží od středního pásma celkově vyšší - měla by tedy dle zkušeností.
07:25:16
26.10.2015
Alenka
-> Urbi: taky jsem podle těch řečí čekal stovky koní a masivní hodnoty krouťáku, ale jak se jede na brzdu, tak najednou motory "nemaj tlaky".
07:09:50
26.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vrba 25.10.15 18:20:57: Co jsem nezdil ted v lete i v hicech, tak na silnici olej do 120°C. Ted v Moste to i v pres pomerne velkou zimu vylezlo za 10 min. Na 125°C jako nic. Okruh je proste uplne jina zatez jak na motor, tak na brzdy.



-> Petr Urban 26.10.15 06:44:57: Ne ne to jina brzda, fungl nova v M+H. Byl na ni treba Mates s 1,4 od Sakyho viz. jeho karta. Ja mam od te doby jiny vyfuk/svody a pribila porce km. Jinak mel jsem 130Nm.
06:44:57
26.10.2015
Petr Urban
-> Šediváček: pro kámoše Venu... zase ty zbytečné ubohé řeči.... když jsi nejlepší, dělej si všechno sám 4

-> Tuner#2: To je na stejné brzdě jako před léty, kde jsi měl tuším 138 Nm nebo kde bylo měření pořízeno ?
18:20:57
25.10.2015
Vrba
-> Tuner#2: Tak jasne,ale kolik se na tom okruhu dá najezdit. Většinou jsou naše motory stejně jeste v provozu a myslím,že můj motor zrovna šetrné zacházení nezažil a na dálnici jsem ho snad pokaždé držel i přes 100km mezi 5-6tis a to v horku a s rozpálenou 10w40. Voda v oleji,...jednou prorezla mrazovka když byl slabý fridex a pak 2x vyskočila,z toho jednou hned po opravě při první jízdě a v plných otáčkách,takže to chvilku jelo v plném zatížení a s vodou. Asi od te doby to žere olej. Musel jsem dat slabší víko expanzky. No a kolik teda máš tlaky? Jak jsem psal,budu v týdnu také měřit. Jeden válec je asi KO , zavit svíčky je od oleje,ostatní OK.
upraveno 1x, naposled 25.10.2015 18:26:54
17:55:50
25.10.2015
Šediváček
-> elbacil: jestli myslíš na videu tak tam ho.no ale je tam natočený moje auto ale i ostatních, to mě stačí.

-> Tuner#2: jo všiml jsem si doostřování ale mě to nevadí 4 a divim se že to vzalo Vénovo řev 1
16:56:12
25.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 24.10.15 21:29:00: Jen nevím proč to pořád doostřovalo, zřejmě to umělé světlo venku to nedělá. Nicméně zvuk to pobralo i ten Vénovo a to už je co říct - takový kravál tam ještě neměli 5



-> Vrba 25.10.15 08:14:58: Tak ano i ne. Ono je rozdíl najet těch 30tkm v provozu do práce a něco jiného je plné nasazení na okruhu... Tam ten motor dostane zabrat úplně jinak než kdykoliv dokážeš nasimulovat v provozu. BTW proč jsi měl 3x vodu v oleji?



-> elbacil 25.10.15 12:39:29: Co je špatně na zkracování pružin? Už nám to konečně prozradíš a nebo zas budeš mít po delší odmlce jen blbé řeči v dalším tématu? 5
upraveno 1x, naposled 25.10.2015 16:57:38
12:39:29
25.10.2015
elbacil
-> Šediváček 24.10.15 21:29:00: A čo je tam pekné?
11:31:26
25.10.2015
Mil@n
Tunning sraz Vyškov 19-20.9 08
tady je v kondici na sprintech i tomu klučinovi to jelo pěkně je tam srovnaní felicie vs 120 a pak nás dvou se škodovkama4 video začína od 1:40 a já mam tu fialovou4 Podotýkám že vše co sem s motorem jezdil bylo na LPG1
11:22:40
25.10.2015
Mil@n
-> Vrba: Taky si myslím,že musí vydržet víc4 Třeba muj motor sem kupoval v roce 2006 a najel sem na něm 150000km a kdyby se nekousnul tak jezdí dal a olej sem během pruběhu 10000km dolil max 1litr ted ke konci 10w40.během té doby se dělalo 2x těsnění pod hlavou.A jednou sem ho tak uvařil,že sem asi pomohl té klice a ted se to stalo4 běžný otačky motoru od 3500-6500 a než sem pocitil že ztrací sem ujel 100000km a kdoví kolik měl najeto když sem ho tehdy koupil jediný co tam bylo je nějaka ostřejší vačka no name4 Alei po ujetí těch 100000km doted to rozhodně nejelo špatně ale citit to bylo tam kde se dřív jezdilo 155 ted dal tak 135 ale co bych chtěl po tolika tisících1
08:14:58
25.10.2015
Vrba
Přece motor musí vydržet víc jak 30tis. Když vemu svuj motor,který má najeto od upravy skoro 80tis a to jeste kdoví kolik před tím (GO pri skládání neproběhla) a řekněme,že pořád jede +- pořád stejně,tak 30tis bych řekl,že jsou motory na začatku kariery. Kdyby navíc nebyla 3x voda v oleji ,tak si myslím,že i ta spotřeba oleje by ještě nebyla tak hrozná. Tlaky mám v plánu změřit příští týden.
21:42:18
24.10.2015
Šediváček
-> pavucina: tak tlaky jsou u 2 dobrý u 2 už moc ne. Ale bylo to na zjištění jakej je výkon. Takový spíš orientační měření, bych řek.
21:29:00
24.10.2015
Šediváček
-> Tuner#2: pěkný videa
21:27:02
24.10.2015
Šediváček
-> LUKAS: ano těch 95hp je na těch 10atm.
21:12:34
24.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pavucina 24.10.15 21:03:08: Tak třeba já nějakých 30tkm+ převážně v pásmu 4 - 6.000+ rpm...
21:03:08
24.10.2015
pavucina
Jen tak pro zajimavost, kolik s tema motorama mate najeto, ze pulka nemá tlaky, kdyz se jede na brzdu? 1
20:40:26
24.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
A nějaké ty videa...



2015 Dyno test - Škoda 136L/A Tuner#2


2015 Dyno test - Škoda 136L/A Tuner#2


2015 Dyno test - Škoda 136 Vena


2015 Dyno test - Škoda Rapid Motomaniak


2015 Dyno test - Škoda 136 Skodovacek
20:39:42
24.10.2015
rOMAN
Ze jste nerekli ze je velke mereni jsem pro zajmavost mohl taky nechat zmerit ten muj s tlakama v rozmezi 7 - 10 :)
20:37:39
24.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak tady ještě můj graf.



Na to, že mám nejkratší vačku z dnes zůčastněných a motor už je spíš víc točivý než aby táhnul jako za mlada to pořád jde 5 Holt už taky tlaky nejsou co bejvaly.
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 24.10.2015 20:37:39
20:08:14
24.10.2015
Bery
-> George88: na 304 je to dost málo. Škoda vacky...
20:00:26
24.10.2015
StepaNoFUN
Tahle debata mi skoro připomíná hlášku slyšenou kdysi dávno v autosalonu, kde si pán před náma kupoval auto turbu.

Prodejce: No a od asi tak 2 - 2,5tis Vám začne dávat turbo.

Zákazník: To mi ani neříkejte. Do takhle vysokejch otáček to já nikdy točit nebudu.

:-D
19:36:26
24.10.2015
George88
je to skončený dřív schválně. jede to normálně dál. jednak to ještě neni uplně zajetý, a za druhémám strach z ojnic. nemám zájem pak řešit že se natáhly a způsobily nějakej problém. aspoň tam mám "rezervu" když se zapomenu. 6500 je myslím dost..
19:19:13
24.10.2015
LUKAS
-> Šediváček: ten vykon odbrzdeny 95hp je už na tlakoch 10atm ?
19:04:06
24.10.2015
Šediváček
19:02:57
24.10.2015
Šediváček
19:31:38

08.10.2013



Zde je původní graf s motorem o 7000km míň najeto,jiným karbecem a Urbanovo rozdělovačem...asi jeho nejlepší léta.



Dnes měřeno s vlastním rozdělovačem a jistotou,že motor už nejede,sice je o mnoho otáčkovější,ale výkonově i Nm hodně pokulhává.Motor má mimojiné tlaky 10atm (válce K.O.) na KP 11 něco a 280-ce vačce...takže ubohost.



Nemám zapotřebí řešit cokoliv a ani mě to nějak moc nezajímá,ale co se týká odbržděných hodnot,motor jde ještě ochotně do otáček a k vačce má výkon posazený o 1000ot dál,než při předchozím měření a to samé je posunut i kroutící moment.Odchylka otáčkoměru měřená podle stroboskopu a podle toho udělaná +/- korekce,aby lezly rozumný hodnoty.



Pro místní rejpaly zde řešte co chcete,mě to nějak moc nezajímá a na brzdu jsem ještě včera jet nechtěl,beztak jsem zjistil to co jsem už věděl 5



Vena136



PS: 95,7Hp/6700ot

116Nm/4900ot
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 19:02:57
18:25:48
24.10.2015
Šediváček
No a udám i hodnoty motoru Sedr na krmení, rozdělovač lehce poladěný, a výkon 65,7kW při 6500ot. A krouťák nejvyšší 119Nm měřený. Taky udám že Karbec a Rozdělovač mi upravoval Véna 1361
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 18:25:48
18:20:58
24.10.2015
Šediváček
Tak i já dám měření. Bohužel se zapla sahara a měla vliv na výkon docela podstatný 8
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Šediváček vložen 24.10.2015 18:20:58
13:53:46
24.10.2015
Motomaniak
74,3 kW - 6130 ot./min.

130,2 Nm - 4863 ot./min.



Celkem příjemné překvapení, čekal jsem horší hodnoty :-)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od Motomaniak vložen 24.10.2015 13:53:46
13:21:51
24.10.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88 24.10.15 11:05:35: Tohle vypada, ze to nekdo utnul brzo. Ono otackomery kecaji, dnes jsme se presvedcili ze mnohdy i o dost a treba mou 265tku jsme merili do 6200 a podruhe do 6400rpm dle diod, ktere jsou uplne presne. Kluci s 280tkama od Krejbicha dnes merili pres 6500 uplne v pohode tzn. ze s 304 je fakt nutno merit nejmene do 7000-7200rpm aby jsi videl kde je vrchol. Tady nekdo odlozil brzo. 4
12:46:50
24.10.2015
Petr Urban
-> George88: Kdo prováděl toto ladění a kdo měření ? Výkon nekončí brzo, vzďyt to někdo uťal, měření ukončil ještě před vrhcolem ne ? 304st. i na SEDR může jít s maximem výkonu přes 7000ot., kde já si právě myslím je ten výkon určitě větší. Pokud ti prudce padel v 6300ot., něco je tam zle ! Pokud si tak brzo končil měření kvůli obavám o motor či ten kdo to ladil, je to špatně. 7000ot. to vydrží i se sériovými komponenty, samozřejmě takovými co nemají předsmrtný stav "opoužíváním" po nacyklování a dlouhodobému nadměrnému zatížení = závodní provoz. Info můžeš do SZ či cinkni při chvilce, zajímá mě to, když tam je má hlava a zapalování. Takže určitě by šlo něco někde najít jak si možná myslíš že už ne ... výkon ani s těmi komponenty co máš nemá končit v 6300ot., tedy po nalezení důvodů to v 7000ot. musí být výkonově určitě výše ! Zítra se uvidíme na okruhu v Brně, pokud tam budeš a řeknu ti více. Pokud se nestihneme setkat ...hlavně prosimtě už přestaň poslouchat ty řeči že se to nesmí vytáčet, protože se to zníčí apod. a neřaď s 4q někde v 6500ot., protože je to hovadina s touto vačkou, další kvalt už se ti z těch nízkých ot. nechce "sebrat" ! Řadit za 7000ot., pokud se to tam nechce s výkonem vytáčet, něco je tam zle.
upraveno 1x, naposled 24.10.2015 12:48:08
11:05:35
24.10.2015
George88
-> Urbi: hlávní změnou byla větší tryska na druhým stupni a větší předstih. Potom na volnoběh to bylo chudý, tak větší volnoběžná tryska. Bylo to i přes lambdu, zkoušel různý vzdušníky,trysky..celkem 11 měření, takže nevím, kde co a kolik by šlo najít:) Jen mě překvapilo, že ten výkon končí tak "brzo", ale ujistil mě, že až dám webry, tak to půjde výš... :)
10:02:02
24.10.2015
Petr Urban
-> George88: Pěkné ... očekávající průběh výkonu na tu 304st. a na to že je to 1.3 na sériové písty, SEDR a litinový svod, dobré. Určitě by se tam ale dalo něco nachytat ...

Kde to bylo měřeno a za jakých podmínek, že je výkon navýšen dle ISO o 6,3 % Jaký byl hlavní nevýhodný parametr vůči kterému byl hlavně navýšen ?
00:31:43
24.10.2015
TTomas
-> George88: Na sériové saní a edsr karbec je to moc krásnej výsledek!
19:42:35
23.10.2015
George88
09:19:29
26.09.2015
Alenka
-> Urbi: nerouhej se, je to nafejkovaný a hotovo.

Jo, kdyby mi to upravoval nějakej expert z Prdele u Plzně vybavený Narexkou, lamelovým kotoučkem a talentem přímo od Boha, to by bylo jiné, ale nějakej Čepek... co ten asi tak může o motorech vědět 3
08:05:30
26.09.2015
George88
-> Urbi: já netvrdim že ty to neumíš. Nevim proč píšeš "naštestí neviděl". S leošem jsem se o jeho motoru bavil..
23:08:32
25.09.2015
MVM
Když se budete nudit - je možný pročíst.Staženo a volně dostupné info. www.vutbr.cz/www_base/zav _prace_soubor_verejne.php? file_id=39...
22:27:39
25.09.2015
Petr Urban
-> George88: TO dělám taky ale u posrané škodovky... naposled tam z 1500 ccm co má leoš do té 1000MB co jsi na okruhu neviděl naštěstí, tak jsme z toho dostali na válcích z 86kw na 110kw laděním motokarb. + zapalování za tři hodiny a to jsem sám čuměl kolik tam chybělo.

-> TTomas: Wenovi to možná jezdí pěkně...

-> Tuner#2: ale ještě v životě neměla 1400ccm i kdyby byla na vstřikování a laděná Čepkem 175 Nm ! To je buď hodně dobře udělaná 1.5 či více nebo je měření nesmysl či je provedeno bez správných korekcí a ještě v "volné normě" teď nevím přesně tu identifikaci normy, kde je snad o 8% více než v DIN či ISO.

Alenka to tam fakt bude mít.... polovina věcí v motoru od Čepka a motor je správně naladěn, ještě na podpůrné palivo E85, kde taky nějaký koník poskočí nahoru.
20:33:32
25.09.2015
sikula
-> vhml: je to pravda.
Extreme Tyres