Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 1601 až 1650) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
12:00:03
25.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 20:12:41: svoju genialitu by si mohol podložiť aspon nejakými výsledkami.Auto si vie dať postaviť bárskdo,nejaké preteky vyhrať už je horšie, takže= O 3
21:05:06
24.02.2014
MVM
-> Urbi: Děkuji za podporu -> Tuner#2: Nevím o co ti jde? Máš problém?
20:12:41
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 24.02.14 18:59:56: To máš pravdu, že tvoje výkřiky do tmy už nikoho nezajímají, ani v jednom případě jsi nepodal vysvětlení a koukám, že v tom stále pokračuješ. Takové posty ("rady") jsou pro někoho kdo se nevyzná dost matoucí a horší než nějaká hádka...



-> Petr Urban 24.02.14 19:24:31: Nevšimnul jsem se, že bych MVM urážel (pravda prý to umím aniž bych si toho všimnul 40). Pouze jsem reagoval na post 22:03:43 23.02.2014 a už jen z těch uvozovek a textu samotného to na mě čiší... Ale slibuju, budu příště zase počítat min. 3x do deseti (uvidíme zda se dostanu na číslovku 30 prý tak deleko v kuse neumím) a pokud to nepomůže tak to zkusím znova. To, že to tady čtou i jiní moc dobře vím, ostatně zrovna včera jsme si o tom psali s Dedlou...
19:42:07
24.02.2014
Petr Urban
-> elbacil: O parametrech k motoru nemohu mluvit a graf jsem musel shodit.
19:24:31
24.02.2014
Petr Urban
-> Tuner#2: Vůbec nechápu o co ti pořád s těmi urážkami jde. -> MVM: chtěl něco k tématu, nemůže vědět že je tady každý prudce inteligentní. Nechtěl chytračit, nemá důvod narozdíl od jiných ! Je profesionálem pracujícím dlouholetě v motorsportu a sakra něco ví a umí, nepotřebuje si prodlužovat šulínka nějakými řečmi zde nebo že někoho umí urazit jako ty.



A my ostatní bychom měli být rádi za takového člověka s praktickými znalostmi, protože by tady ani přispívat vůbec nemusel a to by možná pro ostatní normálně myslící mohla být škoda ! A kdyby jste tušili kdo toto téma z nevirtovského prostředí čte a co jsou to za zvířata z oboru co se tomu smějí, asi by jste se divili kolik jich je..... Ono totiž tyto stránky vyjíždí na googlu pod různými vyhledávanými věcmi celkem nahoře.
upraveno 1x, naposled 24.02.2014 19:33:11
18:59:56
24.02.2014
elbacil
-> dragon_cb_cz 24.02.14 13:32:06: *3 Netreba riešiť skoro všetky témata skončia takto, všetci proti všem.A o čom by sme sa potom bavili.-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 13:28:11: čo chceš stále dokazovať? kašli nato, nikoho to nezaujíma.Pridaj svoju skusenosť a nerieš či sa to niekomu páči alebo nie,je to tvoja skusenosť.4
17:36:04
24.02.2014
Nwkt
-> dragon_cb_cz: No mohl, ale sotva to stíhám sledovat 3 navíc půl příspěvku je k tématu, půl ot, dva k tématu, dva mimo ... to je pak těžký
13:42:01
24.02.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: 3 4 5
13:32:06
24.02.2014
dragon_cb_cz
Nemohl by to prosím nějaký moderátor přesunout do vhodného tématu? Třeba "všichni proti všem, o ničem" ?
13:28:11
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 24.02.14 13:12:50: Nějak jako vždy tvůj post nechápu. Kdybych tomu nerozuměl, tak asi nevím co je pilový diagram a jak se jednotlivé převodové poměry počítají. A co se týče stavby motorů a převodovek, tak na to mám přece mechaniky. Alespoň ty jsi to tady tvrdil a nebo se z toho vylžeš jako z převodovek a kol na sprintech či "zničení" pružiny, když jí říznu o závit?
13:25:00
24.02.2014
Jozka
-> elbacil: Jedna technická otázka - kolik tu znáš lidí ?
13:12:50
24.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 22:09:09: To píšeš o sebe?-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.02.14 12:15:43: A ty si postavil aspon jeden motor alebo prevodovku.Tak nemudruj.Takých teoretikov je tu zopár a MVM to podal dobre lebo 99 % ludí tu nevie o prevodovke nič.Aj ja patrim medzi nich .Napíšem to sem hned ušetrím ti čas.1
12:15:43
24.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.02.14 08:23:58: Však já to taky neberu osobně, ale obecně a i jsem to tak napsal. Vidím, že reagoval na Dušana, ale stylem jak kdyby tady nikdo nevěděl, že převodové poměry se mění jak SP, tak i jednotlivými koly v převodovce.
08:23:58
24.02.2014
Eidy
-> Tuner#2: nevím o co ti jde. MVM není nijak osobní a jen poukazuje na fakta. Každému to být jasné nemusí že stejného pilového diagramu lze dosáhnout s různým SP.
22:09:09
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 23.02.14 22:03:43: No ještě, že jsi nám to napsal... Myslím, že pilový diagram převodů viděl a zná každý kdo má byť jen trochu upravenou Škodovku a zalistoval zcela základním čtením jako jsou podvozkové úpravy L/A. Ale už chápu, proč si s p. Urbanem, tak rozumíte.



-> elbacil 23.02.14 20:28:59: Ne víc než člověk co jednou tvrdí to a podruhé ono 4
22:03:43
23.02.2014
MVM
-> Dušan:

Tak sice všichni tady "vědí o co jde" Ale 3,9 je pouze část převodovýho poměru (ic = ip x is)
21:57:30
23.02.2014
Dušan
3,9 je na takove to domaci hrkani 3
21:47:08
23.02.2014
elbacil
-> MVM: máš pravdu.Moj strýko (už neni medzi nami)mal na formule easter rozne druhy prevodoviek.Podla toho kam išiel tak podla toho dával prevodovky.Farbou mal napísane na prevodovke na ktorý kopec patrí.Jeden rekord drží dodnes na babe ale z opačnej strany,od perneku.
20:28:59
23.02.2014
elbacil
-> Tuner#2: si trapny 1
19:42:02
23.02.2014
MVM
Neexistuje vyloženě "okruhová" čí jiná taková nebo maková. Buď jsou jasně stanoveny převody (pravidly,homologací) a nebo je to seriová. Každý okruh se jezdí s více či méně odlišnými převody,které se - pokud je to umožněno - mění dle podmínek a situací. I soutěžní nebo převodovka na "kopce" se různí nelze jednoznačně říct "jaká bude"
19:07:31
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 18:25:55: To jsou zase data 3 Okruhová převodovka se pozná podle toho, že dala 220? Tady je klasika SP 3,9 a dala 232km/h to se teda taky počítá jako okruhovka? img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../051_2007-05- 29_13-04-31_34.jpg



3
upraveno 1x, naposled 23.02.2014 19:07:52
18:25:55
23.02.2014
elbacil
-> Petr Urban 23.02.14 12:46:49: Mal som dávnejšie aj ja jednu okruhovu prevodovku.Dala asi 220 ale som ju potom predal lebo mi zavadzala.Teraz to lutujem lebo by som za nu dostal aj trojnásobok.Chodím už len sem tam na šprinty a tam mi stačí aj obyčajná.Páči sa mi aj ten graf skoro ako moj.Aká je konfigurácia toho motora?Parametre su vynikajuce nato že je len jeden karbec.
16:07:50
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 15:43:38: Staci tady zalistovat na stranu 7 4
15:43:38
23.02.2014
elbacil
-> Tuner#2: Apropo ,píšeš len to čo tebe vyhovuje.Daj odkaz kde som pisal že prevody nehraju rolu.Ti si to len vytrhol z kontextu tak tu netrep.1
13:01:44
23.02.2014
MVM
Dost podstatně jsou delší okruhový převody oproti soutěžním.Já jsem se setkal s dlouhým čtyřkvaltem Hewland typ LD a velice pružným motorem Nf. Oproti "nám" s nabroušeným Nf a pětikvaltem Hew.LD ušetřil tzv.jedno přeřazení a čas na kola byl srovnatelný. Právě s "pružným" motorem šlo i v nf 1300 hodně získat např.na pevném startu - zbytek se jezdí 4/5 max 3. Navíc z hlediska dynamiky a průjezdu zatáčkou je vhodnější (rychlejší) v otáčkách Mt max

Rally auto musí zvládat výjezdy z vracáku,retardérů a pod. Maximálka bývá i tak kolikrát omezena otáčkami motoru.

4
12:52:11
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 12:34:16: Treba proto aby se na jednicku dalo i jezdit vyjma rozjezdu. Takze v rallye treba prujezdy vracakem a odjezd z nich je na jednicku, coz by u serie neslo. Bud by jsi jel pomaleji a nebo dusil dvojku... Ale jak rikam, tobe to asi nevysvetli nikdo.
12:34:16
23.02.2014
elbacil
-> Tuner#2 - zrušená registrace 23.02.14 11:57:08: Pane vševedouci Tunere prečo sa dávaju dlhé jedničky ,nemožu tam ostat sériové?1
12:23:52
23.02.2014
vhml
-> MVM 22.02.14 13:24:50: tak vzhledem k předpisům pro ty motory jim stejně nezbývá nic jiného než to mít nahoněné v úzkém pásmu vysokých otáček.
11:57:08
23.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> elbacil 23.02.14 11:40:24: vsechno je to o sladeni celku. Kdyz k tomu budu mit kratce poskladany sekvencni 6q s dlouhou jednickou, tak muze byt motor klidne formulovych parametru jedouci v uzkem rozsahu otacek, ale tezko to vysvetlovat nekomu, kdo tady tvrdi, ze prevody a kola nehrajou roli...
11:40:24
23.02.2014
elbacil
-> Petr Urban 22.02.14 12:44:09: Takže chceš povedať že pružnejší motor je lepší na rally?
13:24:50
22.02.2014
MVM
-> Urbi:

1 Protože jsme "prý" spojenci - nezbývá než souhlasit 4 Jen je potřeba pootknout,že dnešní trend rally už kopíruje okruhovou charakteristku,čímž motory(např. S2000) jedou rovněž v malým rozmezí použitelných otáček. (typické pro atmosferické motory)
12:44:09
22.02.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Jo. Pro průběh kroutícího momentu pro rally motor je určitě lepší zdvih nad vrtáním.
11:23:46
22.02.2014
Šediváček
-> Urbi: Ano 4 a když tohle všechno uděláš jak máš, tak webery umí fungovat jak chce řidič a ne, aby se řidič přizpůsoboval weberum 6

PS: ta 1,4-ka co si dal graf, to je zase fábka co?
10:15:10
22.02.2014
Petr Urban
-> Šediváček: Spojku a plyn v autě máš ? Samozřejmě je důležité mít správně seřízený volnoběh a přechodový systém, protože strašně moc "wébristů" má toto úplně mimo mísu a pak se motor uchčije na startu nebo se diví proč dole auto nejede a nechce se sebrat do otáček. Jak bylo řečeno, spousta lidí má ty webry jen nandané na auto a řeší maximálně hlavní směšovací systém, přitom je nutné se věnovat úplně všemu pro správnou funkci.
00:31:32
22.02.2014
Šediváček
-> Urbi: Tak to jo 6 A nějak se přece na startu musíš rozjet 1
17:47:49
20.02.2014
MVM
Použitím rovnotlakých(CV) karbeců kde se průměr "difuzoru" plynule přizpůsobuje zatížení má vliv na plynulejší průběh hodnot motoru,bez propadů. Koncových parametrů max.výkonu by měl "správně" naladěný a zvolený DCO E/SP dosáhnout bez problému taktéž. Problém bývá v tom,že je to poměrně finančně náročnější a nikdo neřeší drobné nedostatky v naladění. Spoustě lidí jedou v autech Webry "nějak" - protože jim to někdo takto naladil a řekl " teď už je to dobrý " 5
12:50:25
20.02.2014
Jozka
-> Čokin: Můžou být ještě dobovější.. na plochodrážních Eso se jezdilo už ve koncem 60tých..4
12:28:33
20.02.2014
Čokin
-> elbacil: Tak motokarbce mohou být také dobové........na hondy CB se osazovali od roku 1970, ale chápu, že dobové je myšleno originální závodní nebo originální replika. Naštěstí u toho mého paskvilu je to úplně jedno 3
11:05:41
20.02.2014
elbacil
-> Petr Urban 19.02.14 22:52:33: Motokarb určite vyhraje nad webrom.Vlastné merania to dokazuju.ale presne ako píšeš na dobové autá patria jedine webery.A ešte niečo, nereaguj na niektorych špecialistov nemá to cenu.Bav sa.1
09:39:03
20.02.2014
Petr Urban
-> Šediváček: kw a Nm, očekávané bylo více, bohužel už jsme sebou neměly dost věcí pro testy a veškeré výfuky i svody byly škrtidly. Testovali jsme to i v nižších ot., ale né automatickým testem. Webry byly hodně bohaté dole a neměli jsme sebou dostatek věcí k opravě. To se doladí přes lambdu až v voze, kde se také zjistí zda motor v reálném provozu funguje tak jako na brzdě 4 Kdo v závodním provozu jezdí pod 3500 ot., buď neumí řadit nebo má významně na prd převodovku.
upraveno 1x, naposled 20.02.2014 17:46:55
00:24:06
20.02.2014
Šediváček
Na měření určitých částí těla stejně nemáme cejchovaný metr 1



-> Urbi: Pěkný hodnoty, ale nevím, jestli to sou kW nebo HP? A proč je to brzděný od 3500ot? Pod tuhle hranici musí motor taky jet a pak může být problém, jak psal Jateline.
22:52:33
19.02.2014
Petr Urban
-> Čokin: Z mého pohledu co se týče průběhu křívek, doufám že motokarb. nad webry vyhraje, což je předpokladatelné z konstrukce, budu snad také testovat na jednom motoru v jeden čas. Ale zajímá mě výkonová špička u čeho bude větší, bohužel to nebude zcela objektivní kvůli nestejnému sacímu svodu.
22:49:36
19.02.2014
Petr Urban
-> Tuner#2: Úplně jsem čekal kdy to napíšeš, divím se že až teď. No těm co chtějí věřit, ať věří a ti co nechtějí, tak ať, je to jejich boj. Můj ne....je mi to úplně jedno a usmívám se. Větších zvířat z oboru bylo na brzdě dost a včetně mě všichni valily bulvy, protože to nikdo z nás ani v nejmenším nečekal.



A aby to bylo teda i pro všechny přínosné, nejen pro výsměch jednotlivce z davu. Myslím že hlavní rozdíl v přínosu byl v absolutně přesném předstihu pro všechny válce, kdy já si hodiny hrál s vychytáváním byť nového rozdělovače, který ale neběžel přesně, což řeším neustále. Tzn. kde rozdělovač pana Čepka za 5000,- byl naladěn přesně pod hranici detonací, mohlo také znamenat že nějaký válec střídajíce v pořadí, jde už do detonací a další jsou ještě pod svým výkonovým maximem. Toto bylo vidět na stroboskopu kdy můj rozdělovač blikal přesně do jednoho místa, což jsem také vůbec nečekal jak přesně, ale metoda na kterou jsem si přišel, se mi na brzdě teď potvrzuje a to značným způsobem viz. můj nafingovaný a vymyšlený graf a jeho popis. Měřící podmínky byly úplně totožné. Co se týče vůlí rozdělovače v ose, oba byly dobré. Tzn. nebyl to nějaký vyhrkaný rozdělovač ani jeden.
11:01:09
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Vrba: OK, předpokládal jsem, že myslíš Urbiho vzhledem k tomu, jaké veřejné výměny názorů tu mezi váma proběhly. Dál už bych to nerozváděl 4
10:57:29
19.02.2014
Vrba
-> dragon_cb_cz: Není důvod byt vztahovačnej. Je to jen obecný fakt. Rekl bych ,že osobní útoky už patří k virtovské tradici,proto možná tato reakce. Osobně se nepovažuju za někoho,kdo by z cistého nebe na někoho útočil - na to jsou tu jiní "specialisté"
10:07:29
19.02.2014
dragon_cb_cz
-> Vrba: Nehodlám tu nijak hodnotit Urbiho práci, nemám s ní osobní zkušenost a tudíž ani možnost srovnání s prací někoho jiného. Ty grafy mi prostě přijdou zajímavé, rozhodně víc než spousta jiných tady - právě tím, že je tam vidět "před a po". A do tohodle tématu patří, na rozdíl od věčných osobních útoků, které už mi dost silně lezou na nervy.



-> Tuner#2: Nic proti tobě osobně nemám a do žabomyších válek se s tebou rozhodně pouštět nehodlám.
07:39:12
19.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz 18.02.14 22:08:22: Jistotu nemam zadnou a to, ze zapalovani a prubeh predstihu ma velky vliv o tom myslim neni pochyb. Nikoho neobvinuju a to kdy co prepisknu nech laskave na me, nepotrebuju abys me delal ucitele a posilal SZ kdyz nekde nahodou najdes mou gramatickou chybu...
06:10:16
19.02.2014
Vrba
-> dragon_cb_cz: Přínos to udělá větší než si může kdo myslet,ale pouze za předpokladu,že se to udělá optimálně k požadavkům motoru a né podle toho jak se kdo vyspí. Což je bohužel 90pct upravených rozdělovačů podle jednoho můstru.
upraveno 1x, naposled 19.02.2014 06:14:14
22:08:22
18.02.2014
dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Sorry ale jakou "jistotu" máš u jiných grafů? Tohle je skoro obvinění ze lži, ke kterému nemáš nejmenší důvod - myslím, že bys se mohl trochu krotit.



A zamýšlený přínos myslím byl v tom, že chtěl Urbi ilustrovat, jaký rozdíl dokáže správně upravený rozdělovač udělat - což mi teda relevantní připadá. A osobně mi to přijde dokonce zajímavé...
22:05:37
18.02.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.02.14 21:23:18: Tohle téma mělo být o tomhle:



"Napadlo mě založit takovéto téma, je tu už dost lidí, co mají odměřený výkon, ale je to roztroušený všude možně. Tak bych to nějak ucelil, kdo bude chtít, ať sem vloží graf a napíše, jaké byly provedeny úpravy. Mohlo by to být zajímavé srovnání. Potom se může prodiskutovat, co jakému motoru sedí, co zase ne a co by třeba vůbec nemělo jezdit 6 Předem prosím o klidnou hlavu a žádné rozbroje."



Já teda nevím, ale posty s vloženým grafem s dvěma křivkama a příspěvkem zde je rozdělovač od pana motoráře a zde je ten můj a přitom nikdo z nás nemá 100% jistotu, že to můj nepatří třeba zrovna té horší křivce mě teda osobně nepřijde vůbec přínosné...



Pokud Ty v tom vidíš nějaký přínos, tak já teda opravdu ne. Co když ten rozdělovač od pana motoráře byl vyběhaný 105tkový jen aby zvednul prodejnost úpravci? A takhle bych mohl pokračovat dál přes výfuky a dotaz vhml dál a dál.
upraveno 1x, naposled 18.02.2014 22:07:11
Extreme Tyres