Grafy motorů

prohledat
2256 příspěvků (zobrazeno 2001 až 2050) od 28.10.2011 do 12.11.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
18:30:04
11.10.2013
m8rinek
-> TTomas: To jo, Šediváček co jsem tak zažil je samá hmla a nemělo moc smysl zabřezávat do debat...



Na druhou stranu, jestli se pánové neberou příliš vážně :))).
18:24:00
11.10.2013
TTomas
-> m8rinek: To by nas asi ve finale zajimalo vsechny, ale pochybuju, ze to tu nekdo dozvi. Kdyby to chtel rict, tak uz to davno rekne.
18:17:57
11.10.2013
m8rinek
-> vhml: Asi tak, žasnu... Spíš by mě zajímalo co tam je za úpravy, než se prosadit probržďující brzdu :D.
13:41:13
11.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 11.10.13 12:12:15: BINGO, alespoň někdo pochopil 4



-> vhml: Tak tys šel vždy proti proudu 2 1
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 13:55:38
12:28:14
11.10.2013
darklord
-> Alenka: len v ramci SK+CZ
12:20:38
11.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.10.13 10:56:22: protože me fascinuje jak se tu nekteri dokazou rozohnit nad pár čárama, který me nechavaj naprosto chladným.



Spíš bych čekal, že z člověka, kterýmu se povede motor budou spíš ostatní tahat rozumy než se navážet a na vlastním písečku brečet že ten druhej má víc než já...
12:14:06
11.10.2013
Alenka
-> darklord: praveze atmo motory na tohle trpi asi nejvic.

Kupodivu takove ty ctyrvalcove bzucaky pro normalni lidi maji vetsinou presne tolik, kolik vyrobce dekladuje, pripadne o neco vic, ale u tech lepsich motoru prinejlepsim sedi kroutak, ale kone chybi.



Ty M3, o kterych mluvis, jsou nejake mistni, nebo myslis ty grafy rozhazene ruzne na zahranicnich forech?
12:12:15
11.10.2013
Nwkt
Tak asi jasný, že dvě různý brzdy nebudou měřit naprosto stejně, ale když tady máte výstup x aut z jedný brzdy tak nechápu co řešíte
12:09:40
11.10.2013
darklord
-> Alenka: ja som teda este nevidel atmo M3 ktora by na brzde mala menej ako "stock". O tych turbohovadinach netvrdim nic, o tom viem hovno.
11:58:19
11.10.2013
Alenka
Ja teda jeste nevidel sportovni auto, ktere by nabrzdilo tolik, kolik ma.

M3 E36, E46, E92, M550d, R8, Panamera Turbo atd. atd., vsechno melo o desitky koni min nez deklaroval vyrobce, takze maji asi v Dieselpoweru nejakou rozbitou brzdu. Hned jim jdu napsat mail, at zajedou do Plzne pro nejake rozumy a ten kram si sesteluji poradne 1
11:26:04
11.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darklord: U té M3 já nebyl, TUNERovo táta tam má naftu a pokud teda měl naměřit víc než továrna, tak buď měli motor v háji a nebo ta brzda podměřuje, ale to asi místní slyšet nechtěli...
upraveno 2x, naposled 11.10.2013 11:29:37
11:09:39
11.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: pokusil jsem se o normalni diskusi, odpovedi mi byla jen hromada balastu a konstatovani, ze je potreba si nastudovat neco o fyzice, nenazyvat vymenu krouzku "GO" a floskule o malych dirach.

Pokud se obava konfrontace, at sem teda dal nechodi, ale kdyz uz se teda objevi, je jen jeho chyba, ze se projevuje jak se projevuje.



-> Eidy: v realu jsi me videl asi tak pet minut a kdyz se bavim s rozumnym clovekem, neni duvod chovat se jako zasrane hovado :)
upraveno 1x, naposled 11.10.2013 11:12:55
10:59:19
11.10.2013
darklord
-> Tuner#2: akurat som to chcel pisat, pokial nameral v nasich zemepisnych dlzkach na M3 presne hodnoty ktore ma mat podla vyrobcu, tak je nieco nie dobre, este som nevidel bmw ktore by nemalo vykon na brzde vyssi ako zaznam v TP.
10:58:02
11.10.2013
Eidy
-> Alenka: Trochu mě zaráží, že tady vystupuješ jako drsnej hrdina a v reálu jsi celkem normální nenápadnej klučina. Nejde mi to dohromady.
10:56:22
11.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: NJ holt ta naše brzda proměřuje, jdu si teda asi v kartě auta umazat 20 koní a 30Nm a holt se musím smířit s tím, že mám sériofku 5 Budu to muset napsat i TUNERovi, Tomášovi s turbem, Minimikovi s Cooprem a třeba i TUNERvo tátovi, co si u toho pána nechal odbrzdil BMW před a po čipu. Jen je divné, že před mělo to BMW prakticky tovární hodnoty... 81



-> vhml: Opravdu plodný post. Zajímavé, že jsi nějak neokomentoval, ten větší výkon Sedru oproti Polmu, které má jen lepší krouťák dole. Ale jistě opět chyba brzdy a navíc to Venca neumí naladit 5



-> Alenka: Tímhle stylem opovrhování a zesměšňování druhé strany (ty tampóny sis fakt mohl odpustit) rozhodně diskuze a poskytování informací pokračovat nebude pokud teda za Vaška můžu mluvit. Ono to proč sem leta nechodí a proč sem neposkytuje info o motorech třeba i takovej Upír má své důvody...
10:31:23
11.10.2013
Alenka
I kdybychom si pindiky pomerovat chteli, s nekterymi diskutujicimi to, bohuzel, zjevne nepujde47
07:13:41
11.10.2013
vhml
Aspoň že si poměřujete jen motory a ne pindíky 3 3 3
23:50:50
10.10.2013
Petr Urban
-> Tuner#2: Psal jsem někteří, hodně jich mělo přes 140 ! to za prvé a za druhé na áčkovým motoru ve favu, ty národní formule je zase trochu jiné kafe a pokud mají NF 140Nm s 1.4 a tady to samí na "tuningovém" motoru 1.3 ...

Jezdí k nám na firmu jeden pán co má z VUT brzdy naladěn favorita áčko 1.4 s vačkou co nechce říct 133HP a 148 Nm na lekru a litinovém svodu, v motoru kované lehké ojnice, písty Almet - ještě odlehčené. Takže 140 Nm s doma laděnou 1.3 a tím zajímavě velkým krouťákem hned od nízkých je pro mě fakt trochu mimo, i když chápu že s hodně ostrou vačkou krouták už dál nepoleze a teoreticky bude s 280st. klidně největší, i tak mi to nesedí na 1.3 malém zdvihu, na 1.4 bych neřekl ani popel, tím samozřejmě neříkám že to má 1.4, ale že ten graf je naměřený prostě blbě.

-> Šediváček: Ty mě píšeš ale emaily kde píšeš základní věci o motoru co ví každej, kdo do toho trochu vidí a to s velikostí dif. v karbci už ti říkám dávno a teď to tady vydáváš za svoje, přitom si mě přesvědčoval jak obrovský díry v webru jsou dobrý. To víš že se dá doma naladit motor dobře a také věřím že ti jede opravdu dobře, ale 1.3 prostě 140 Nm s tímto setupem co máš je pro mě prostě neuvěřitelné hodnota. Nahoď v zimě motor do kufru a zajeď na brzdu k mému zaměstnavateli natočit motor v rámu - můžeme si sami celý den hrát s nastavením, pak se ukáže. Pokud tam bude 140, skloním hlavu a padnu na kolena.
22:43:56
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Jinak tohle je taky graf z té brzdy co jezdíme: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../1710_2011-04 -23_18-32-27_85.jpg



A je to dokonce jen 135tka, takže to asi ty Nm ukazuje fakt blbě 3 5
22:41:20
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 10.10.13 18:05:41: Ještě mě zaráží jedna informace. Někdo sem dá graf pěkného motoru a druhý den k Tobě do práce přijdou hned tři motoráři a všichni to polivou a diví se tomu? To snad máte na Moravě větší koncetraci motorářů na 1km2 než je tady v sobotu koncentrace důchodců v Kauflandu 9 3
22:41:15
10.10.2013
vhml
-> Šediváček 10.10.13 22:05:01: tak tak, ,,motorářů" je spousta. Já si to taky nějak zpytlíkuju a ono to pojede, a nepojede to blbě. Ale pokud to udělá skutečnej motorář, pojede to vždy líp ( oproti mejm pokusům ), protože já tam vždy jen nabastlím něco co by asi mělo fungovat, ale zkušenost nemám. Nemluvě o tom, že pro mě je aktuálně snažší si svůj volnej čas ,,vykoupit" a hlavu někomu zadat.
22:05:01
10.10.2013
Šediváček
Tak zase od Vény, něco málo: -> vhml:

Teď mám moc práce a pokusy si dělám u sebe a ne na motorech "cizích" lidí, když bude čas, tak příští sezonu uvidíš něco s 1200ccm obsahem, 80-85koní a 100-110Nm? 6 Raději se budu držet při zemi, abych to tady zas tak moc nerozviřoval 1 Pak můžem dát řeč.



-> Urbi: , -> Alenka:

No za prví bych si nechal ty ženský narážky 6 Zatím si nic osobně neberu 4 Ale s každým příspěvkem máte víc kuráže a prostě nevěříte, že to může být pravda, ....z toho se nevykecáte. Petře tobě sem říkal, že tě svezu, pak možná změníš názor. Nevím teda, s jakýma motorářema pracuješ, ale já se za "motoráře" neprohlašuju a ty hodnoty sou na hranici toho, aby mě to stačilo. Teď napíšeš kolik už složili motorů a jak X-let dělají v oboru. Tím hůř pro ně, proto já si motor udělal, abych nemusel podobným lidem platit za horší 4 A nevím, proč bych si nemoh udělat špičkový motor doma? To je to tak těžký? Mě to nepříjde 6 A souhlasím s Honzou, ten motor je podle dobových hodnot prdítko, i když s 1-karbecem sem teď na hodnotě co se dělalo dřív. A koně jsou jedna věc a Nm druhá, každý faktor chce něco jinýho.



A chcete "Know-how"? Naučte se něco o fyzice, místo měnění kroužků a říkání tomu "GO" měňte celý pístní sady a přestaňte si myslet, že čim větší díra od karbecu do motoru, tím víc "Adidas" 4 Ale tohle moc lidí bohužel nechápe, já mám kanály "téměř" sériový oproti některým zdejším členům a ono to funguje, jak je to možný? Ale asi budu kouzelník a nebo sem měl "šťastnou ruku". A tvrzení, že tu jsou lidi s podobnýma zkušenostma, to mě zní dost nafoukaně, já nevím, jaký tu má kdo zkušenosti, tak je přece nebudu hodnotit.......takže "Na shledanou"
21:05:49
10.10.2013
Šediváček
Ještě zde se koukněte jak to vůbec nejede, když to veze plnou váhu sériového auta, vlastně rádio to netíží 6

www.stream.cz/uservideo/8 38709-sprinty-besiny-podzi m-2013
21:00:52
10.10.2013
Šediváček
Koukám kolik je tady nevěřících ,,Tomášů" ale jak tady říká Tuner#2 brzda je odzkoušena místními členy virtu i mnoha dalšími. to sériové fávo motor v hnědé šáde je laděno společně s Vénou tak asi proto ty lepší hodnoty 1 Taky se podívejte na příspěvek z 23:04:34

28.10.2011(druhý od začátku tématu) Tam je nejsériovější fávo jaký znám, Je to měřeno na jiné brzdě (tenkrát byla na Běšinách) a nedivte se hodnotám, je to vývozní fávo do kterého si nemohla AZNP MB dovolit dát nějaký zdechlý motor, proto vybíraly nejlepší motory (Taky to podle toho jede) do Česka šli všechny ostatní.



Taky se ten den brzdilo mimo jiných i BMW M3 které mělo mýt 300 koní, co myslíte, mělo 300 koní 4
18:43:08
10.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: kdyz uz jsme u toho, 106Nm na v podstate seriovem motoru s Favo sanim je taky docela dost, zvlast kdyz to srovname s MPI.



Jestli si teda Venca hned udelal "jasny nazor" a nehodla sem dal neco davat, budiz, kazdy ma pravo chovat se jako zenska. Jen doufejme, ze si vecer nezapomene vymenit tampon :)
18:25:38
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Urbi: Tak to jsi se bavil asi se špatnýma motorářema... Národní formule Škoda na Lekru (ano to je jeden karbec) mám tu někde založené grafy 145 - 148HP/cca. 140Nm podle toho jak se motor povede přímo na motorové brzdě. Navíc je známý fakt, že s velkou vačkou už krouťák nahoru nepůjde, to co má Šediváček je pro krouťák bych řekl optimum a strop. S větším objemem se nechá 145, někdy i 150Nm ale u 1,3 je tohle strop. Ano co válcovka to originál, ale to jste slepý a nebo jste neviděli ty předešlé grafy bržděné ve stejný den? 81



-> Alenka: Já už do toho kecat nebudu, pokud Venca bude chtít, Škodováček sem něco zprostředkovaně napíše, ale už po prvních postech neměl náladu sem něco dávat a má a to jasný názor... a popravdě nedivím se mu...
18:05:41
10.10.2013
Petr Urban
-> Alenka: 4 Mluvíš mi z duše... Dnes jsem ze srandy graf probíral s třemi motoráři co byli na pokec v práci a ukazoval jim ten graf a jejich komentáře se ani nehodí napsat. 140Nm někteří nebrzdily ani na áčkovém fav. s vačkou 1805 z plného mat., KP 12,5 a top motorem s výkonem přes 120 HP taktéž na jednom karbu., tzn. 140Nm je prostě zarážející údaj s tímto setup v motoru co nám byl předložen, nehledě na to že každá válcovka měří nějak a každá obsluha válcovky také tak, ale ani ten průběh kroutáku který je dost rovný od 3000-6000 se neslučuje s popisem motoru. Docela bych se v takovém autě svezl...
17:53:48
10.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: myslel jsem, ze nejsme foru maminek navzajem si čvachtajících nad fotkami svych odpudivych vytvoru, takze me ani nenapadlo, ze by si nekdo nejake ty neslunickove vyrazy mohl brat osobne.

To ale nic nemeni na tom, ze podvod nikdo nenaznacil ani implicitne.



Moji kombinaci mam nejen v karte, ale i tady v tematu, nekolikrat jsem podrobnosti sdeloval prostrednictvim SZ, ve vzkazech najdes dokonce i moji zapalovaci mapu, takze tajnosti rozhodne nedelam, a pokud nekomu moje poznatky pomuzou, budu jen rad.



"Znacne prekonal ocekavani" je bezmala 140Nm na 1,3 s jednim karbem a 4-1 svodem. Tolik maji spickove motory na weberech/ctyrklapce s polotovarovou vackou a profi upravani, takze udiv a spekulace jsou, myslim, naprosto prirozena reakce a znovu nemuzu jinak, nez vyjadrit litost pouze nad tim, ze si to nekdo bere osobne.



Myslim, ze muzu mluvit za vsechny, kdyz reknu, ze nikdo sem nic nepsal se zlym umyslem a pokud se upravci skutecne ty hodnoty povedlo vydolovat, tak klobouk dolu, a budeme jen radi, kdyz se podeli o nejake podrobnosti.
upraveno 1x, naposled 10.10.2013 17:58:02
17:15:17
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka: "podezřele vysoký krouťák" a nebo "moc se mě to nezdá" jsou jistě pochvalná slova a nevnáší do diskuze pochybnosti? Jinak mě to asi uniklo, ale Ty jsi tady na virtu někde veřejně psal svoje know-how? a navíc lidem, kteří diskuzi s Tebou začínají tím, že nevěří grafu?



BTW co je to značně překonal očekávání? S touhle vačkou už byli auta co dobově brzdili 120HP, pravda při malinko menším krouťáku (rozhodně bych ten rozdíl nenazýval značným překvapením), ale tady se šlo právě po něm a po použitelnosti v normální provozu a myslím, že se to povedlo 1
17:05:27
10.10.2013
Evž@
-> Alenka: 52
15:01:20
10.10.2013
Alenka
Ja teda nikde nevidim, ze by ho nekdo obvinoval z podvodu.

Jen je tady docela dost lidi s podobnymi zkusenostmi s upravami motoru, kteri vedi, co se od jake kombinace da ocekavat, a pokud sem nekdo nahodi graf, ktery docela znacne ocekavani prekracuje, je jen logicke, ze to vyvola otazky.



Pokud cekal, ze ho kazdy jen poplaca po ramenou a nebude se na nic ptat, tak je mi lito, ze jsme nesplnili ocekavani, ale podvodnikem ho nikdo nenazval.
12:43:21
10.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Teda vůbec se nedivím Vaškovi, že sem nechodí a vložil jsem jen jeden koment přes šediváčka s dovětkem "těšilo mě"...



Nechápu co se komu na tom nezdá, když hodinu předtím naměřila více méně sériová 136tka s Polmem a nějakým tím výfukem prakticky sériové tovární hodnoty na stejné brzdě ve stejný den + navíc ta brzda je ozkoušená tady v kraji víc než dost. Když tady každý v kartě auta tvrdí jak má 100HP se sériovou vačkou a lízlou hlavou p*čo, tak to je v pořádku, když někdo nahodí graf je podvodník? Hlava mě to nebere...
upraveno 1x, naposled 13.10.2013 21:36:48
10:34:25
10.10.2013
Evž@
-> Urbi: ani mě se to nezdá....asi byl dobrej vzduch
23:52:38
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček: Škoda, že to není srovnání Polma a sedru ve stejný čas, přece jen za rok mohl nějaký ten kůň chcípnout, ale jinak to v podstatě potvrzuje to co jsem tady x krát psal a vyvracuje tu Vencovo Urban legend o tom jak je Polmo výkonově někde jinde 40



-> Šediváček/Vašek: NJ to je klasika virt, ale zas tak drsně to napsaný není aby to bylo na BAN, ale chápu jak to myslíš, více v mailu až se dostanu k přelouskání toho slohu 9 4
23:52:31
09.10.2013
Petr Urban
-> Šediváček: Sice jsem opravdu rád že rozdělovač funguje a takovými výkony se prezentuje dobře, ale i tak vznáším pochybnost nad přesností měření. Pokud jsou hodnoty opravdu takové, klobouk dolů.
22:19:53
09.10.2013
Alenka
-> Šediváček: ja nereju, jen mi ty cisla nesedely k deklarovane kombinaci. Casy to ma ale pekne, a pokud je hlava delana doma na koleni podle oka, tim lip pro tebe :)



EDIT: a vubec, mohl by ses treba podelit o nejake detaily uprav na hlave :)

Myslim, ze nikdo nebude proti a treba se neco noveho priucime.
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 22:21:46
22:01:46
09.10.2013
vhml
-> Šediváček 09.10.13 21:52:04: nesmyslně dlouhá je i není. Je tam převod 2,91. Na ,,machrování na letišti" je nepoužitelná. Na skutečný ježdění naprosto boží.



Tady je třeba vidět jak není úplně moc ochotný se rozject. I když je to jen na tréninku kdy to není z plnejch otáček
140LS - Slalom Tchořovice 2




Umíš najít nějaký zázračný výkony i v 5k hlavě? :-)
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 22:02:14
21:52:04
09.10.2013
Šediváček
Takže tuto bude od majitele nadupaného motoru:

pro -> peter l: :



"No KP je kolem 11,5:1 a úprava hlavy je domácí moje práce, tím nemyslím neodborná, víc ti toho říct nemůžu, to by tady bylo zas spousta lidí moc chytrých :-D



-> Alenka:

Mě se tvoje čísla taky nezdají, ale to neznamená, že budu rejpat. Motor si moh vidět na Pohofestu v bílej 136GL se světlym interiérem. V tý době to moc nejelo a podle času to je vidět, no nejelo.... čas stejný jako Zdenda DNX a ten si určitě nemyslí, že mu to nejede :-D Každopádně se změnil jenom karbec, to co bylo na Pohofestu je takový embrio toho, co je ten karbec teď :-D



-> vhml:



Venco nevím, jaký má vliv skládaná převodovka, ale podle mě by měla autu dát co nejlepší akceleraci, ale zase na druhou stranu jestli tam máš nějakou nesmyslně dlouhou jedničku..... já bych jinou převodovku uvítal ;-) A jelo se na buňku, ptal sem se toho týpka na startu pro jistotu.



-> Urbi:



Petře, nevím, co ti zas přelítlo přes nos, když vytáhnu zas Pohofest, tak s tebou byla normální řeč a klidně to řeknu veřejně, ....mám tam tvůj rozdělovač a bez něj by to tak nejelo. Musel bych shánět někde jinde, ale proč, když to funguje. Chtěl jsem se s tebou domluvit na doladění regulace, psal sem ti e-mail, tak to doufám nějak dořešíme. Tak se ozvy a nepruď mě tady :-D Těch 10 koní v tom motoru je, to vím a je to jenom o nastavení. Od minulý brzdy se z toho dostalo 30koní, tak nevím, proč by to ve finále nemohlo mít 110 a krouťák na hranici 145Nm. Já sem ten motor stavěl a já vím co v něm je..... při vší skromnosti.



-> Tuner#2:



Se divíš, proč tu nejsem registrovanej. Přesně proto :-D Za hodinu BAN na doživotí :-D





No a nakonec těm, kdo pochválili, tak moc díky a těm ostatním, ať si věří čemu chtí. Zajímavý, že někdo tu má v motoru celou stáj i s vozem a kočím a i když to není podložený, tak to nevadí. Já, když si to nechám odměřit, tak budu za lháře? To myslíte, že mám zapotřebí vydávat třeba spodek z fábky za 1.3-ku...... pánové a dámy, "těšilo mě".
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 21:59:21
21:00:18
09.10.2013
Šediváček
-> Tuner#2: Ano chápeš to správně ty 3 grafy jsou na mojí hnědou šáde. Ty grafy který ukazujou kolem 70 koní a 105 Nm. Je to jedno auto jeden motor akorát různé nastavení a první graf je pouze s jednou klapkou druhá byla seklá ale na druhým grafu už dou obě dvě a SEDR je z loňska ale dal jsem to sem na porovnání jak jede jinej karbec z vrakárny na stejným motoru. P.S. Motor je seriový Favorit 136. Vaškovo výkon překvapil všechny kdo tam byli. 4 ( to je ten 101 koňovej graf) 3
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 21:01:26
18:20:26
09.10.2013
Petr Urban
-> Alenka: Těch 140 Nm bych na 1.4 bral, kde je lepší krouták díky většími zdvihu a lehčím komponentům - ojnice/píst/čep, ale u 1.3 s 280st. přebrusem, jedním karb. je to pro mě né moc reálná hodnota a nejlepší na závěr u grafu : 10 koní tam ještě je. Tohle je nejlepší tvrzení ze všeho. Proč by se to němělo točit ? My brzdily čerstvě postavený motor bez záběhu do 7800ot. v 100% zátěži se sériovými ojnicemi, jen spodek byl více přesně vyvážen taktéž ojnice. I sériový motor snese 7. My prostě neumíme a už vůbec neumíme číst z grafu, aby ti ukázal kde se to dá zlepšit :)
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 18:57:05
11:42:14
09.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.13 11:39:04: neměl. Je to stejnej případ jako třeba Přema Budín, číslo 100. S dlouhou jedničkou jí půl cesty nutíš aby se to trochu rozjelo a na druhý půlce vyskládáš všechny kvalty. Na sprinty je to poskládaný úplně marně, tu jedničku prostě rozumně nerozhoupeš.



Pokud je to fakt reálnej čas tak čest pámatce toho mýho motoru :-D
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 11:43:00
11:39:04
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Na jaře tam fotobuňka byla, můžu se zeptat jak tomu bylo letos, ale podle toho co jsem měl možnost viděl, tak to určitě lépe jelo 5 Otázka co tam táta dělal, měl by mít určitě lepší čas než má.



-> Alenka: Ono jsou Běšiny tak trochu z kopce, navíc stačí jinej vítr a hned máš o vteřinu jinak. Jel jsem pár ofiko sprintů a časy vždy jiné. To nic nevypovídá o motoru, to už je daleko přesnější tahle brzda. Ta sice taky může malinko kecat, ale jak říkám, když sedělo i 150HP u TUNERa (160 měl na lehce zvýšenej tlak) tak si myslím, že to měří dobře + ta druhá 136tka s +/- 70HP což na sérii taky sedí 4
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 11:39:20
11:28:21
09.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: zajimave, cisla teda asi budou sedet, protoze cas na 400m ma skoro stejny jako ja 40



Jen teda nevim, kde nabrali tolik kroutaku. Mam o decku vetsi objem, 4-2-1 svody a ke 140Nm se ani nepodivam. Asi budu muset jit natahat nejaky rozumy, nebo nevim, co uz :)
11:26:57
09.10.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.10.13 10:51:25: podle Běšinskýho sprintu nemůžeš úplně soudit, není tam ( alespoň si to myslím ) letmej start. Tudíž sekundu klidně nechá řidič na startu, nebo se o něco ulije. Můj čas se stovkou taky úplně nezapadá do ostatních 1200 s 5kanálem... Skutečně to nejede ( nejelo :-) ) líp než Jendovo LR atd...
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 11:29:40
10:51:25
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Alenka: Jak jsem psal, brzda je ozkoušená i na jiných autech (TUNER přesně to samé nabrzdil i jinde) a v ten den měřili i více méně sériovou 136tku což je graf pod a parametry to má jako série. Auto je Vaškovo, šediváček sem jen chodí z té party 4



Jinak čas je tady, startovní číslo 204: vysledky.skodateam.cz/spr int Čas výrazně lepší jak Hornovic 140LA a stejný jak jourin co údajně nabrzdil 140HP.
10:35:26
09.10.2013
Alenka
-> Tuner#2: taky se mi ta cisla moc nezdaji, ale nehodlam vynaset nejake soudy. Je mozne, ze Sedivacek umi a my ostatni muzeme jen cumet :)



Kazdopadne, pokud ta cisla jsou realna, tak to je hodne dobra prace, zvlast na 1,3 s jednim karbem a 4-1 svody.



-> Šediváček: mate nejaka cisla zrychleni, treba 0-100 a ctvrt mile?
00:17:47
09.10.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček: Moc to nechápu, ono se teda ve Vás vyznat, když se píše jeden a přitom je Vás XY a máte XY aut je těžký 40



Chápu správně, že ty první grafy jsou Tvoje hnědá a 2 a 3. graf je rozdíl Polmo vs. SEDR na stejném motoru? Nebo jsou to různá auta/motory?



Jinak teda Vaškovo moc pěkný, tipoval jsem kolem 95HP co jsem mu psal v mailu, ale koukám, že ještě lépe. Dobrá práce 4



-> Urbi: Co je na tom podezřelého? Brzda stejná jako jsem brzdil já a nebo třeba TUNER, který se sériovou jednotkou naměřil přesně to co má 1,8T...
upraveno 1x, naposled 09.10.2013 00:18:22
23:46:57
08.10.2013
Petr Urban
-> Šediváček: Podezřele vysoký krouták na 1.3... Kde to bylo bržděno ?
upraveno 1x, naposled 08.10.2013 23:48:15
21:37:44
08.10.2013
peter l
-> Šediváček: Nadherny vysledok ,mna by zaujimal aku mas KP a upravy hlavy...
Extreme Tyres