Karburátor Sedr

prohledat
103 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 23.07.2011 do 05.05.2013, založil/a kalmik_06
řadit dle data
14:53:28
01.11.2011
Jozka
-> King: určitě jo, já jsem jinak jednokomorovej3. Ten elektromagnet potvrzuju, stalo se mi jednorázově zcela nedávno.

-> Adam59: Taky kus skla a trochu oleje na to funguje..
13:26:17
01.11.2011
Adam59
-> King: jo no zkusím to přeměřit 4 ... jinak jak jsme říkal je to karbec z 1203 tj. bez el.mag ventilu.
13:07:46
01.11.2011
King
-> Adam59: Vědu v tom nehledej - prostě polož víko karbu "na záda" a ocelový pravítko přilož na tu sptyčnou plochu s těsněním a jak se to pravítko bude houpat, tak je prostě zkřivený. Jestli máš filtrbox chycenej tím debilním šroubem do středu víka karbu, není co řešit.

Co třeba elektromagnet volnoběhu? Zabejval se tím někdo? :)
12:37:19
01.11.2011
Adam59
Jo předchvílí jsem koukal do tabulek a všechny dvoukomorové karbeci od Jikovu (DDSR,EDSR i SEDR) mají volnoběžnou trysku 50 až na Wartase ( 55 ) a Jeden EDSR z 110R ( 45 u typu 2912 )4 takže tohle by mělo být cajk ...



-> ferrari: jo "jen" nedrží volnoběh - spíše nejde seštelovat, ale jinak je vcelku v dobré kondici ... přitom na motoru 742.12x předstih mám nastavený základní tj. (5-7° na klikovce), jsou tam nové svíčky Bosch - který jsme měl předtím vyzkoušené a chytalo to sněma na brnk. Dále jsme vyměnil průtokový filtr paliva i s hadičkou abych vyloučil všechny ostatní vlivy. Ale nevím jak objektivně změřit prohnutí víka není na to nějaký exaktní návod? Ocelové pravítko a spároměrky mám 4
12:15:46
01.11.2011
King
-> Jozka: Na starších karbech (třeba 32BS) byly záslepky trysek v podobě mosaznejch šroubů, tak možná tahle zasunutá vzpomínka za to může :)
08:11:56
01.11.2011
Jozka
-> ferrari 01.11.11 07:16:00: A máš pravdu, jsou pozink.. teď vůbec nevím, jak jsem takovou blbost mohl včera napsat..

-> Adam59: Tak to fakt není nic moc..10 Mě teda teplej motor s plným sytičem buď chcípá, nebo jede tak asi na 4500 otáček..

50-ka tryska volnoběhu je snad na všech SEDRech, jinak nevím, sám jsem teď ve stádiu, kdy se nad těma pěti dohromady splácanejma karbama budu muset zamyslet, vše znova vyčistit počínaje podávacím čerpadlem a pak budu ladit nanovo..
07:16:00
01.11.2011
ferrari
Tie zátky nie sú mosadzné, podotýkam...a možno nie je upchatá tryska voľnobehu, ale hlavná tryska, tá ma takisto veľký vplyv...

A ono to iba nedrží voľnobeh, inak ide OK?
19:34:14
31.10.2011
Adam59
-> Jozka: oddělal jsme oba štelovací šrouby i tu zátku s tryskou volnoběhu ( uspěšně jsem ji našel ;-) je tam 50 v tom asi problém nebude ne? ) a profoukal to 5ti barama a trochu se to zlepšilo ted to drží volnoběh na teplým motoru s plným sytičem, ale to je mi málo ... teda spíš ne mě ale Emisákovy 3
14:14:17
31.10.2011
Jozka
-> Adam59: Zkus vytočit ty zátky a fouknout tam.. přes bohatost směsi mohl utýct vzduch cestou nejmenšího odporu třeba ke klapkám - a já třeba v EDSR našel pod hlavní tryskou 2. stupně i potom takovej šlem (biosložku?), že nešla skoro ani nehtem..
12:49:10
31.10.2011
Adam59
-> Jozka: no už jsme to profoukal přes ty otvory ve kterých jsou štelovací šrouby a stejně to nepomohlo 10 stále nejde nastavit volnoběh ...
11:20:25
31.10.2011
Jozka
-> Adam59 31.10.11 10:28:52: Pod jednou tou mosaznou zátkou z boku je ukrytá, mám dojem z pravý strany.. Koukám, že si výměnou EDSR za SEDR moc nepomůžu.. ale poletí hajzl, za poslední tři týdny mi předvedl nefunkční sytič, pak 60 km nefungoval volnoběh a včera se začal dusit hlavní okruh - rozborka pomohla na chvíli, dnes ráno jsem zas "trylkoval" akcerační pumpičkou, abych dojel. Až se povede, začnu sem pravidelně chodit, zatím jsem se naučil hlavně s opičí zručností nasazovat pružiny na filtrbox...

Jo, ten šroub, resp. díra po matkošroubu, co je v něm sériově uchycen filtr, musí být u EDSR zaslepená? Je pod ní ve víku jakási dutina kdo ví na co napojená..
10:28:52
31.10.2011
Adam59
chlapy tak dnes jsme byl na STK ale nedojel jsme ani na emise bo mi můj SEDR přestal držet volnoběh a nešel vůbec seřídit!!! Nevíte co stím krom vyčištění? Ted na to nemám čas ale o víkendu ho vyčistím a doufám že bude dobrej ... mimochodem dá se nějak dostat k trysce volnoběhu? Ta bude ani nejspíš zacpaná ...
14:14:22
10.10.2011
Jozka
-> Adam59 07.10.11 20:26:22: To abys mi tam ale došel ještě nejmíň pro dva, aby to mělo cenu posílat..
09:27:56
09.10.2011
ferrari
-> palinator: jasné, skôr som chcel povedať to, že lepšie použiť OK SEDR 22/24, ako neOK 23/27...
20:26:22
07.10.2011
Adam59
-> Jozka: no zjistil jsme že ten špičatej šroub je vzdušník z BSka 3 chceš ho? V mototechně u nás stojí 9 kč 4
09:28:10
07.10.2011
palinator
-> ferrari:

Jenže tuším, že na výkonném motoru, který se pohybuje běžně třeba okolo 6000, to už znát bude. Samozřejmě že na stavu a naladění záleží, ale vocamcáď pocamcáď.1
09:23:34
07.10.2011
Jozka
-> Adam59 03.10.11 15:31:27: Jestli je úplně do špičky, tak to ani nezkoušej, měl bys mít asi s krátkým komolým kuželem, s ploškou průěru 3 - 4 mm na konci.. A ten špičatej mi pošli 4.
21:33:30
04.10.2011
ferrari
-> Vrba: nemal som to na motore s 90 koňmi, šlo to ale dobre...ale s odstupom času som pochopil, že vééééľmi veľa závidí na stave samotného karbu a nie na difúzoroch...mám ten SEDR T613 aj k dispozícii...
13:19:27
04.10.2011
Adam59
-> palinator: no jako já chci kapličku, ale nedaří se mi ji sehnat takže do te doby mám CCCP 3
11:14:48
04.10.2011
Vrba
Jen tak mimochodem,...zkoušel někdo porovnávat rozdíl mezi sedrem 22/24 a 23/27 z hlediska výkonového přínosu v plném plynu na motoru okolo 90koni?Zajímalo by mě jestli to má smysl se s tím odladovat a zkoušet to.
21:33:22
03.10.2011
palinator
-> Adam59:

Otáčkoměrů se všude válí hafo, tak by to stálo za zvážení, udělat nějakej československej/polskej upgrade.
15:31:27
03.10.2011
Adam59
-> ferrari: no ted jsem v mototechně koupil podobný šroub je na něm napsáno Š100 1 a moc tam nepasuje .... vadí v tom kanálku mu ten sajrajt čím to bylo zatěsněný,ale dnes se s tím čistit nebudu nechám to na zítra ... jinak já jinej SEDR nemám z kerýho bych ho mohl vzít ...
upraveno 1x, naposled 03.10.2011 18:02:40
15:29:55
03.10.2011
Adam59
-> palinator: no ty otáčky ber z rezervou ten otáčkoměr co ta mám nabastlený z Lady není zrovna 2x přesný, ale když ukazuje 1000ot a mám tam zařazenou čtverku tak mi to radary měří jako 50km/h 4 a abych byl uplně přesny nejspíše je tam převodovka z litřínu tedy SP 4,44 ale vytahovat se mi nechce jen kvuli tomu abych to zjistil 1
20:41:02
02.10.2011
ferrari
-> Adam59: palivo by mohlo pasovať z EDSR...ale EDSR mali v pribehu výroby rôzne tie šróby na zmes...najlepšie by bolo dať tam origo...z BS tažko, ten má nastavovanie úplne inak...
20:16:50
02.10.2011
palinator
-> ondrej1:

Ani u tebe to není moc košér viz:

skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115
19:58:54
02.10.2011
ondrej1
JA idem 50km/h na 5ke 3,9 a mam 1000 na 4q neexistuje.........
19:55:47
02.10.2011
palinator
-> Adam59:

Co to je za blbost? 50 km/h a 1000 ot. na 4q?
19:13:33
02.10.2011
Adam59
jo tak už jsme zjistil proč mi to "najednou přestalo držet volnoběh" 1 vypadl mi totiž šroubek regulace paliva volnoběhu 8 nevíte někdo zda se tam dá dat i nějaký jiný šroub? třeba z EDSRu či BSka?
19:26:12
26.09.2011
Adam59
co máš z toho ... já mám taky SEDR ale z Š1203 (tedy 2935) na motoru 742.12X a když se snažím držet 1000 ot/min (to jedu 50km/h na 4q) tak mi to cuká.Tak jsme zkoušel jiné trysky na první komoře a ted mi přestal i držet volnoběh 1 prostě SEDR 8 ale nevzdávám to s ním zkusím tam, dát zase svíčky bosch místo těch brisku který mám zaprasený jak svina což taky nechápu jakto ...
19:15:29
26.09.2011
4dams
sviečky mám takéto...
zvětšit Karburátor Sedr - obrázek od 4dams vložen 26.09.2011 19:15:29
00:06:24
26.09.2011
4dams
-> palinator: u mna nieje tento problem. v rozsahu 2000-3000 ot sa neda plynulo jazdit
upraveno 1x, naposled 26.09.2011 00:07:28
20:20:42
25.09.2011
palinator
-> 4dams:

Žádný rozdíl není, nedokážu si vysvětlit, proč to tak bylo, ale to raménko na vačku správně nedosedalo, nevím proč...



E: Prostě když se podíváš zezadu na osu 1. klapky, tak tam máš takovou pokřivenou vačku, u ní je kaménko s válečkem, které by tak nějak mělo na vačku dosedat a po otevření klapky by mělo zatlačit membránu. Když je vůle velká, pumpička dává málo.
upraveno 1x, naposled 25.09.2011 20:22:17
18:32:34
25.09.2011
4dams
všetko som skontroloval, kadial moze tahat falosny vzduch, a nic sa nezmenilo :/ Ked pridam plny plyn pri 2000ot motor netaha a sklbe, akonahle prekroci 3000ot mu prepne a super taha a ma ukazkovy chod. To iste robi aj ked plynule pridavam plyn.



-> palinator: ako myslis vola na pumpicke? je nejaky rozdiel medzi pumpickou 120 a 136?
17:22:30
25.09.2011
palinator
-> 4dams:

Akcelerační pumpička dobře nastřikuje? Já při stavbě SEDRu 135 použil raménko s "hlavou" pumpičky z toho 135 karbce a měla velkou vůli a spíš prskala, než stříkala. Motor nechtěl jít po přidání plynu do otáček, klepal se jak epileptik a občas i chcípl, vyměnil jsem raménko za moje původní z 120 SEDRu a po problému.



Navíc mi ten SEDR zraje jak víno. Po počátečních problémech asi s odpojovačem je nyní jeho funkčnost velmi dobrá - až na jízdu bez sytiče za studena, ale to už lepší nebude.3
23:18:54
24.09.2011
4dams
-> ferrari: viem ako to je s karburatormi sedr, ale tento je dobry az na jeden problem, ktory sa da mozno odstranit
21:18:08
24.09.2011
ferrari
4dams 24.09.11 14:47:49 napsal:

→ ferrari: ostatne karbce co mam su skor uz len na diely


No, ale potom možno aj tento namontovaný je hodný tak na diely...no, zohnať dobrý SEDR/EDSR je fakt problém...
15:02:40
24.09.2011
Minik03
to se tezko rika obecne, muze to mit tisic ruznejch projevu, jednim z nich je i tohle co jsi popsal.
14:47:49
24.09.2011
4dams
-> Minik03: ako moze prejavovat ak to taha falosny vzduch?



-> ferrari: ostatne karbce co mam su skor uz len na diely
14:16:57
24.09.2011
ferrari
4dams 24.09.11 14:03:02 napsal:

praveze vsetky ostatne co mam su iba horsie :/
ako vieš? lebo môže to byť aj problém s fal. vzduchom, ale aj s rozdeľovačom...
14:07:56
24.09.2011
Minik03
-> 4dams: a muze za to karbec? nebere to falesnej?
14:03:02
24.09.2011
4dams
praveze vsetky ostatne co mam su iba horsie :/
14:00:16
24.09.2011
ferrari
No a nemáš na otestovanie iný karbec? Kľudne 120, 105, 130, hocijaký, ale preverený...lebo SEDR a EDSR sú v dnešnej dobe už v žalostnom stave...
13:56:44
24.09.2011
4dams
-> ferrari: motor 120L/LS
upraveno 1x, naposled 24.09.2011 14:02:30
13:54:08
24.09.2011
ferrari
A motor aký? Inak, býva to beh na ldhé trate, viď:

skoda-virt.cz/cz/.../1085 09-vacka-254-254-f-50kw-ka rbec-sedr-motor-favo
12:35:20
24.09.2011
4dams
Mam karburator sedr so seriovym nastavenim pre 120ls, karburator je vycisteny, nastaveny, pretesneny, motor ide pekne, vsetko v poriadku, ale ked chcem pridat z 2000ot vyssie, motor sklbe, od 3000 uz ide v zas normalne a plynule... Viete mi poradit kde mam hladat chybu? dakujem
11:02:50
22.08.2011
Jozka
Tož se mi povedlo mezi hlavu a potrubí propašovat nový těsnění, vše skoro OK.. ujel jsem nějakých 300 km a dneska ráno zas na 3. válce. Akorát volnoběh ještě drží..1
13:01:52
18.08.2011
Milos
no mne toto karbec zacal robit tiez z nicoho nic, , vsetko zavrete a on si isiel na 2000 ot. na druhom aute zase nesiel vobec... ale to uz bolo davno... a vyhodil som ho, kupil so msi vtedy novy a odvtedy pokoj :-)
12:54:26
15.08.2011
Jozka
-> vhml 23.07.11 10:22:37: To teda je.. nic jsem neladil, neměnil nebo neztratil, přitom nejdřív občas start na 3. válce a posléze volnoběh úplně pryč.. Ještě zkusím potřetí vyčistit a pak přepákuju nějakej mladší kousek.. Zlatej jednokomrák u MB, zlatej motorová kapota u MB.. A zlatý starý časy, kdy šel hodit do Jikov servisu v Budweisu a pak se jen vyzvednul..
upraveno 2x, naposled 15.08.2011 12:55:43
11:45:28
23.07.2011
kalmik_06
-> vhml: to je taky fakt je to jen SEDR:D

-> Star LC20: no uvidim zkusim ho teda repasnout znova a uvidíme co a jak. mám tu ještě pár karbcu tak z toho zkusim udělat jeden pořádnej.
10:27:57
23.07.2011
Star LC20
Já bych Ti poradil ten karbec znovu rozebrat, zbavit ho toho stupidního nátěru (karbec se prostě nenatírá, stejně to dlouho nevydrží), třeba taky vyvařit v octu, pak nechat srovnat přírubu, vyměnit o=kroužky seřizovacích šroubků, vyměnit těsnění, zkontrolovat, jestli je rovný víko, podle nějakýho jinýho dobrýho seřídit klapky aspoň symbolicky, nezapomenout na kuličku pod injektor, složit zpět tak jak má být, nastavit defaultní poměr vzduch/bohatost, výborně utěsnit dosedací plochu mezi karbecem a sáním, zacpat tu mini trubičku, co je nad podtlakem brzd, shodit podtlak brzd, ucpat ho.......a........a pokud jsi někde neudělal nějakou zásadní chybu, MUSÍ to fungovat tak jak má. Samozřejmě je nutný, aby ten karbec byl aspoň trochu slušnej. Nějaká stará, ukrutně vyšlehaná mrdka - tam to bude problém. Ačkoliv, rozdíl mezi zánovním(novým) SEDRem a starou mrdkou je v podstatě akorát v problematice seřízení a pak přechody.
Extreme Tyres