Karburátor Sedr

prohledat
103 příspěvků (zobrazeno 101 až 103) od 23.07.2011 do 05.05.2013, založil/a kalmik_06
řadit dle data
10:26:11
23.07.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Sedry obcas haluzi. Je potreba mit vsechny okrouzky v poradku. Vsechny ucpavky vsude dotazeny - nektery se pri demontazi potrati. Nekde v kanalu muze byt bordel co neni videt atd. Taky karbce moc nemusim.
10:22:37
23.07.2011
vhml
Mě to taky nereaguje a mam podlozenou klapku, z toho nic nedělej, je to jen SEDR...
10:07:32
23.07.2011
kalmik_06
Zdravim, nějak mě zlobí karbec. Mám udělanej motor a dával sem i vyčištěnej karbec. Čištením myslím, vyndání trysek a vzdušníků, profouknutí vše co sem vyndal dal sem i zpět. Ještě když jsem to měl všecko venku, tak jsem karbec natřel stíbřenkou, kterou sem musel hořákem opálit, aby mě přestala barvit. Od tý doby mě karbec nefunguje tak ja má:( Když jsem ho dal na auto, tak po nastartování točil 2000ot/min. Zašrouboval jsem šroub na vzduch a bohatost a vůbec žádná reakce. Dál jsem se zkusil mrknout na červíky, kterejma ladíte otevření klapky. Obě klapky zavřený a taky točí jak blázen. Prostě žádná reakce na šroub vzduchu, bohatosti a otevírání klapek. Myslím si, že jak sme ho opaloval, tak vevnitř v karbci je někde nějaká pružinka nebo něco a tím opálení sem to nějak zkurvil.

Tak sem vzal další karbec co tam mám, přehodil sme trysky z toho co nešel a dal ho zpět, tady nebyla žádná stříbřenka, jen vyměna trysek a profouknutí. Fungoval,ale musel sem mu pootevřít klapku, páč byla uplně zavřená a bez toho mě vůbec nedržel volnoběh. Jenže když chci přidat na volnoběhu, tak mě nereaguje zase na šroub bohatosti a vzduchu:( Prostě už to nechápu. Otevřel sem mu teda trošku klapku a tedka točí tak těch 800 a potřebuju mu přidat, tak na 1200ot/min.

Nevíte v čem by mohl bejt zakopanej pes?? Proč nereagujou oba dva šrouby na ladění vzduchu a bohatosti? Jestli někde, není nějaká pružinka na vzduch nebo něco co sem v tom prvním případě mohl zničit tím opálením? Jo jináč ten karbec předtím bez problému fungoval, než sem ho natřel a opálil. přede, díky moc za pomoc



PS: Natryskování karbce je první klapka tryska 125 vzdušník 190, druhá klapka tryska 135 a vzdušník 140.sytič má trysku 130. Jináč falšenej vzduch to určitě pod karbcem nesaje za to dám ruku do ohně.

tak díky za rady:)
Extreme Tyres