Jakou Fabku prvni generace vybrat ???

prohledat
150 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 21.06.2011 do 25.01.2012, založil/a vedec
řadit dle data
19:28:30
01.07.2011
palinator
-> ferrari:

Diesely se mi nezdají špatné.
19:23:18
01.07.2011
VeTeV
-> saskyn2: no spotreba je u tohodle neskutecne +4 a a ni se tem nema defakto co posrat
19:19:44
01.07.2011
saskyn2
-> VeTeV: Asi jako u každého jiného auta s takovým výkonem3

na kopce a zatížení to reaguje lépe než 1.2 nebo 1.4 8v ale zase o dost hůře než TDI, prostě ten výkon tomu chybí a je to taková chrchlička, Ale zase nadruhou stranu je to první auto se kterym jezdim za 4.5 i když tomu dávam sebevíc.
19:08:39
01.07.2011
VeTeV
-> saskyn2: ale trvá to asi než se to tam dostane? a jak to pak reaguje třeba na kopce, případně zatížení?
19:07:46
01.07.2011
ferrari
PS - si myslím ale, že Fobia I ani nemá dobrý motor. Az da najlepší benzín bude práve MPi (čo aj eale dosť tragické skonštatovanie)...
19:01:46
01.07.2011
suri
-> saskyn2: to je dobré , ujova sdi cestou na svadbu /2002/ išla tých 190 skoro ale teraz už ťažko , má 400tkm
18:42:37
01.07.2011
saskyn2
-> Nwkt: A jestli ne tak to řídila osoba blízká, resp. ted už nejaký cizinec z Kuvajtu, ale klidně ho prásknu jak mi to přikazuje zákon3
18:42:05
01.07.2011
Rooney - zrušená registrace
-> saskyn2: 9 9 Dobře ty 1
18:39:49
01.07.2011
saskyn2
-> Nwkt: Na ja, zapoměl jsem dodat že je to samo sebou dálnice v DDR
18:38:01
01.07.2011
Nwkt
-> saskyn2: Koukam asi máš hodně služebek v Německu ne 47 jinak tě tu osočí za piráta a vraha malejch dětí 3
18:36:09
01.07.2011
saskyn2
venni 22.06.11 18:56:25 napsal: → ozzman1000 22.06.11 10:41:18: SDíčko má kamarád a pruměrnou spotřebu má 4,2l3 ale je fakt,že ručička tachometru mu přes 110 nepřeleze…

Já mam s SDI průměrnou 4,5, ale ručička přes 110 přelejzá hodně často a víc než by měla3
zvětšit Jakou Fabku prvni generace vybrat ??? - obrázek od saskyn2 vložen 01.07.2011 18:36:09
18:29:41
01.07.2011
Rooney - zrušená registrace
-> maca: aha, tak to sem potřeboval vědět :)

Pořád totiž zvažuji jake auto koupit a fabka po feceliftu je na listině mých kandidátů, bohužel do té se už právě nedával 1.4 MPI, což je škoda 8
upraveno 1x, naposled 01.07.2011 18:32:27
18:08:40
01.07.2011
maca
-> Rooney: 1.4 16V 55kw olej nežere,osobně ten motor mam.....problém je 74kw4
17:18:40
01.07.2011
Rooney - zrušená registrace
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Říkáš:

"první 1,4 16V rádí žerou olej a kurví se rozvody.." od kterého r.v. se to zlepšilo?
14:58:44
01.07.2011
palinator
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:

Ten náš služebák je 2004 a olej je od výměny do výměny s velkou rezervou. Problém s ním zatím nebyl.
08:41:07
01.07.2011
Qatro
Z benzínu bych šel určitě do 1.4 MPI.Mám jí doma, spotřeba krásná a kromě palivového čerpadla, které se měnilo při 160 tis, nebyl žádný větší problém. Samosřejmě pokazit se může všechno , záleží taky na tom, jak se k tomu předchozí majitel choval.
08:32:56
01.07.2011
Max
no a proč ne naftu ?

jak tříválec TDI nebo plnohodnotná verze 74kW jsou podle mě nejlepší volba.

Trochu baštěj olej,jako všechny PD, můžou odejít vstřiky, ale jinak ty motory celkem fungujou.

HTP je trága...praklý hlavy,podpálený ventily, přeskočený rozvody...

1,4 16V jsou choulostivý na EGR ventil, 1,4 mpi je z benzinu asi nejlepší.

Tam jen to těsnění pod hlavou...většinou jsem lehce utopený vložky,ale většina lidí to řeší jen novým těsněním.
23:00:31
30.06.2011
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
první 1,4 16V rádí žerou olej a kurví se rozvody..

1,4 mpi 8V je nesmrtelné, pokud má udržbu
18:54:02
30.06.2011
palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:

Služební Fabie 1,4 16v po 190 tkm po výměně vyhořelé spínačky a tyček stabilizátoru, jinak jen spotřebák. Dokonce i klima po 7 letech pořád klimuje bez doplnění (a čištění40) a baterka baterkuje.
18:40:23
30.06.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: jo,taky mě to zarazilo....jo ještě jsem měnil druhou lambdu..ale s tím jsem to už koupil....

koupil jsem to s 66tkm najetejma,první majitel...ale zas to bylo městský auto takže nahoněný po městě....ale jinak na provoz je to dost levný....letos asi půjde pryč,potřebuju ato s min 1600kg na kouli
18:33:56
30.06.2011
suri
-> palinator: tak tesnenie pod hlavou je bežné hlavne ak to má toľko km len :-)
18:32:02
30.06.2011
palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:

Na 100 tkm toho máš docela dost..
18:31:07
30.06.2011
myschaak AZNP K.Hora
mám mpi 2002 na lpg...za rok a půl cca 35tkm najeto,teď je na 100tkm...je to fajn,1,5kč/km¨cca...dělal jsem prasátka,těsnění pod hlavou,silentbloky ramen,tyčky stabíku,čeká mě asi koncovej díl výfuku
18:56:25
22.06.2011
venni
-> ozzman1000 22.06.11 10:41:18: SDíčko má kamarád a pruměrnou spotřebu má 4,2l3 ale je fakt,že ručička tachometru mu přes 110 nepřeleze...
15:19:34
22.06.2011
suri
-> jarda.u1: to jo ale motor prežije veľa
12:38:21
22.06.2011
palinator
-> vedec:

MPI nebo SDI/TDI, nic jinýho.5
11:02:40
22.06.2011
jarda.u1
-> ozzman1000: je to lenoch,ale jede porad.
10:41:18
22.06.2011
ozzman1000
ešte je tu 1.9 SDI, je to traktor 2
08:01:58
22.06.2011
sep
MPI je drzak na vydrz,HTP na problemy.
07:18:09
22.06.2011
Milan 136
HTP nikdy!!!

záleží, jak starou chceš.

pokud do 2003, tak 1.4 českou

pokud novější, tak 1.4 16V
03:01:46
22.06.2011
Capricorn
-> Syny: Jo to je jasný, ale tam mám pocit to je součástí celýho svazku... i když zas tak očíhnutý to nemám to bych zase kecal kdybych to tvrdil s určitostí.
02:50:19
22.06.2011
Syny
-> Capricorn: No ale k tem modulum jdou nejaky kabliky, ne? Tak jestli nemenil to... Ja se ho zeptam az ho uvidim jak to bylo... Nadava na to hrozne a jeste do toho nabastlil plyn a mel problemy zase se svickama. Sem mu kupoval naky specialni na LPG, pac s tema co tam byly seriove mu to nejelo...
upraveno 1x, naposled 22.06.2011 02:50:51
02:48:13
22.06.2011
Capricorn
-> Syny: Ne však v pohodě... já se tě nesnažím nachytat nebo tak. 4 Jen vím že tohle už má hi-tech zapalování kde ani není lišta jako u MPI, ale každá svíčka má svojí cívku. Ale co je to tomu motoru platný...
02:38:06
22.06.2011
Syny
-> Capricorn: Tak nakou listu nebo neco co je na svicich... Tusim, ze rikal kabel. Mel to v servisu a menili mu to tam...

To jeste rikal, jak mu tchan bez dovoleni vez do auta a z toho motoru si to (mel sem za to, ze ty kabely ale mozna ty moduly - nevim) vzal a ozkousel to na svej HTP, aby zjistil, jestli to ma taky v prdeli nebo ne :)



Vyzjistim jak to bylo, abych tu nepsal kraviny...
upraveno 4x, naposled 22.06.2011 02:54:05
02:32:14
22.06.2011
Capricorn
-> Syny: HTP má zapalování typu Direct Ignition (samostatný cívky na všech svíčkách) takže zapalovací kabely nemá.
upraveno 1x, naposled 22.06.2011 02:35:29
00:28:33
22.06.2011
vedec
-> Škodováček: nafta mi nikdy k srdci moc neprirostla..mam feldu na lpg a stezovat si nemuzu...16, 40 za litr je parada...kdyby ty feldy nerezly tak koupim klidne dalsi..ale mit doma tri spotrebaky, ktery maj predpoklady z vyroby ke korozi tak to moc nebudu stihat opecovavat :) (mam jeste 1203:)
00:12:00
22.06.2011
Škodováček
Jestli chceš levně jezdit tak tu fabku kup 1,9TDI ,moc hezky to jede a super spotřeba , máme jí doma , má najeto skoro 400tisíc a bez žádnejch větších problému asi ve 240tkm padlo turbo jinak se dělá jen běžnej servis...
00:02:28
22.06.2011
vedec
-> Nwkt: diky za odkaz..obrazek jsem si uz udelal 9 9 9
00:01:27
22.06.2011
Syny
HTP samo o sobe je katastrofa a jeste v kombinaci s LPG? :) To ma otcovo znamej a do prace 15km jezdi formanem - asi vi proc :) 5x menil zapalovaci civku, 3x kabely a ted pro jistotu mu to nedrzi vonobeh a jede na 2,5 valce :) Je z toho vylozene nadsenej. Na to ze ma najeto asi 45 000 km........ 7
23:59:58
21.06.2011
Arnold
-> vedec: 1.4 mpi HTP nebrat! 1
23:57:11
21.06.2011
castrol
-> vedec: a je hlavne menej kazova
23:56:22
21.06.2011
vedec
Me ta 1,4 byla hned sympatictejsi..pac pod tim plastem to pripomina feldu :)
23:55:43
21.06.2011
castrol
jednoznacne mpi
23:54:27
21.06.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Pokud chces jezdit, tak 1,4MPI

Pokud je tvym konickem hrabani se v aute vol 1,2HTP a nebudes se nudit 3
23:53:08
21.06.2011
vedec
-> alpin: aaa proc ? :) slo by to nejak rozepsat...
23:53:08
21.06.2011
Nwkt
23:52:05
21.06.2011
afro100
HTP nebrat !
upraveno 1x, naposled 21.06.2011 23:52:20
23:51:54
21.06.2011
alpin
-> vedec: mpi
23:49:25
21.06.2011
vedec
Do jakyho motoru jit ???? 1.4 Mpi, nebo 1.2 HTP ??? Prestavba na LPG je jistaaa...



Diky za nazory
Extreme Tyres