-> ferrari:
Diesely se mi nezdají špatné.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jakou Fabku prvni generace vybrat ???
-> saskyn2: no spotreba je u tohodle neskutecne +
a a ni se tem nema defakto co posrat
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> VeTeV: Asi jako u každého jiného auta s takovým výkonem
na kopce a zatížení to reaguje lépe než 1.2 nebo 1.4 8v ale zase o dost hůře než TDI, prostě ten výkon tomu chybí a je to taková chrchlička, Ale zase nadruhou stranu je to první auto se kterym jezdim za 4.5 i když tomu dávam sebevíc.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
na kopce a zatížení to reaguje lépe než 1.2 nebo 1.4 8v ale zase o dost hůře než TDI, prostě ten výkon tomu chybí a je to taková chrchlička, Ale zase nadruhou stranu je to první auto se kterym jezdim za 4.5 i když tomu dávam sebevíc.
-> saskyn2: ale trvá to asi než se to tam dostane? a jak to pak reaguje třeba na kopce, případně zatížení?
PS - si myslím ale, že Fobia I ani nemá dobrý motor. Az da najlepší benzín bude práve MPi (čo aj eale dosť tragické skonštatovanie)...
skoda.panda.cz/forum/view
topic.php?f=6&t=...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=14&t...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=14&t...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=14&t...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=6&t=...
A otázka je zodpovedaná - MPi. A ak na LPG, tak dupľom MPi.
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=14&t...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=14&t...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=14&t...
skoda.panda.cz/forum/view topic.php?f=6&t=...
A otázka je zodpovedaná - MPi. A ak na LPG, tak dupľom MPi.
-> saskyn2: to je dobré , ujova sdi cestou na svadbu /2002/ išla tých 190 skoro ale teraz už ťažko , má 400tkm
-> Nwkt: A jestli ne tak to řídila osoba blízká, resp. ted už nejaký cizinec z Kuvajtu, ale klidně ho prásknu jak mi to přikazuje zákon![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> saskyn2:
Dobře ty ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Nwkt: Na ja, zapoměl jsem dodat že je to samo sebou dálnice v DDR
-> saskyn2: Koukam asi máš hodně služebek v Německu ne
jinak tě tu osočí za piráta a vraha malejch dětí ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
venni 22.06.11 18:56:25 napsal: → ozzman1000 22.06.11 10:41:18: SDíčko má kamarád a pruměrnou spotřebu má 4,2l
ale je fakt,že ručička tachometru mu přes 110 nepřeleze…
Já mam s SDI průměrnou 4,5, ale ručička přes 110 přelejzá hodně často a víc než by měla![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Já mam s SDI průměrnou 4,5, ale ručička přes 110 přelejzá hodně často a víc než by měla
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> maca: aha, tak to sem potřeboval vědět :)
Pořád totiž zvažuji jake auto koupit a fabka po feceliftu je na listině mých kandidátů, bohužel do té se už právě nedával 1.4 MPI, což je škoda![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Pořád totiž zvažuji jake auto koupit a fabka po feceliftu je na listině mých kandidátů, bohužel do té se už právě nedával 1.4 MPI, což je škoda
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Rooney: 1.4 16V 55kw olej nežere,osobně ten motor mam.....problém je 74kw![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Říkáš:
"první 1,4 16V rádí žerou olej a kurví se rozvody.." od kterého r.v. se to zlepšilo?
"první 1,4 16V rádí žerou olej a kurví se rozvody.." od kterého r.v. se to zlepšilo?
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:
Ten náš služebák je 2004 a olej je od výměny do výměny s velkou rezervou. Problém s ním zatím nebyl.
Ten náš služebák je 2004 a olej je od výměny do výměny s velkou rezervou. Problém s ním zatím nebyl.
Z benzínu bych šel určitě do 1.4 MPI.Mám jí doma, spotřeba krásná a kromě palivového čerpadla, které se měnilo při 160 tis, nebyl žádný větší problém. Samosřejmě pokazit se může všechno , záleží taky na tom, jak se k tomu předchozí majitel choval.
no a proč ne naftu ?
jak tříválec TDI nebo plnohodnotná verze 74kW jsou podle mě nejlepší volba.
Trochu baštěj olej,jako všechny PD, můžou odejít vstřiky, ale jinak ty motory celkem fungujou.
HTP je trága...praklý hlavy,podpálený ventily, přeskočený rozvody...
1,4 16V jsou choulostivý na EGR ventil, 1,4 mpi je z benzinu asi nejlepší.
Tam jen to těsnění pod hlavou...většinou jsem lehce utopený vložky,ale většina lidí to řeší jen novým těsněním.
jak tříválec TDI nebo plnohodnotná verze 74kW jsou podle mě nejlepší volba.
Trochu baštěj olej,jako všechny PD, můžou odejít vstřiky, ale jinak ty motory celkem fungujou.
HTP je trága...praklý hlavy,podpálený ventily, přeskočený rozvody...
1,4 16V jsou choulostivý na EGR ventil, 1,4 mpi je z benzinu asi nejlepší.
Tam jen to těsnění pod hlavou...většinou jsem lehce utopený vložky,ale většina lidí to řeší jen novým těsněním.
první 1,4 16V rádí žerou olej a kurví se rozvody..
1,4 mpi 8V je nesmrtelné, pokud má udržbu
1,4 mpi 8V je nesmrtelné, pokud má udržbu
-> myschaak AZNP K.Hora:
Služební Fabie 1,4 16v po 190 tkm po výměně vyhořelé spínačky a tyček stabilizátoru, jinak jen spotřebák. Dokonce i klima po 7 letech pořád klimuje bez doplnění (a čištění
) a baterka baterkuje.
Služební Fabie 1,4 16v po 190 tkm po výměně vyhořelé spínačky a tyček stabilizátoru, jinak jen spotřebák. Dokonce i klima po 7 letech pořád klimuje bez doplnění (a čištění
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> palinator: jo,taky mě to zarazilo....jo ještě jsem měnil druhou lambdu..ale s tím jsem to už koupil....
koupil jsem to s 66tkm najetejma,první majitel...ale zas to bylo městský auto takže nahoněný po městě....ale jinak na provoz je to dost levný....letos asi půjde pryč,potřebuju ato s min 1600kg na kouli
koupil jsem to s 66tkm najetejma,první majitel...ale zas to bylo městský auto takže nahoněný po městě....ale jinak na provoz je to dost levný....letos asi půjde pryč,potřebuju ato s min 1600kg na kouli
-> palinator: tak tesnenie pod hlavou je bežné hlavne ak to má toľko km len :-)
-> myschaak AZNP K.Hora:
Na 100 tkm toho máš docela dost..
Na 100 tkm toho máš docela dost..
mám mpi 2002 na lpg...za rok a půl cca 35tkm najeto,teď je na 100tkm...je to fajn,1,5kč/km¨cca...dělal jsem prasátka,těsnění pod hlavou,silentbloky ramen,tyčky stabíku,čeká mě asi koncovej díl výfuku
-> ozzman1000 22.06.11 10:41:18: SDíčko má kamarád a pruměrnou spotřebu má 4,2l
ale je fakt,že ručička tachometru mu přes 110 nepřeleze...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> jarda.u1: to jo ale motor prežije veľa
-> vedec:
MPI nebo SDI/TDI, nic jinýho.![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
MPI nebo SDI/TDI, nic jinýho.
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> ozzman1000: je to lenoch,ale jede porad.
ešte je tu 1.9 SDI, je to traktor ![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
MPI je drzak na vydrz,HTP na problemy.
HTP nikdy!!!
záleží, jak starou chceš.
pokud do 2003, tak 1.4 českou
pokud novější, tak 1.4 16V
záleží, jak starou chceš.
pokud do 2003, tak 1.4 českou
pokud novější, tak 1.4 16V
-> Syny: Jo to je jasný, ale tam mám pocit to je součástí celýho svazku... i když zas tak očíhnutý to nemám to bych zase kecal kdybych to tvrdil s určitostí.
-> Capricorn: No ale k tem modulum jdou nejaky kabliky, ne? Tak jestli nemenil to... Ja se ho zeptam az ho uvidim jak to bylo... Nadava na to hrozne a jeste do toho nabastlil plyn a mel problemy zase se svickama. Sem mu kupoval naky specialni na LPG, pac s tema co tam byly seriove mu to nejelo...
-> Syny: Ne však v pohodě... já se tě nesnažím nachytat nebo tak.
Jen vím že tohle už má hi-tech zapalování kde ani není lišta jako u MPI, ale každá svíčka má svojí cívku. Ale co je to tomu motoru platný...
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Capricorn: Tak nakou listu nebo neco co je na svicich... Tusim, ze rikal kabel. Mel to v servisu a menili mu to tam...
To jeste rikal, jak mu tchan bez dovoleni vez do auta a z toho motoru si to (mel sem za to, ze ty kabely ale mozna ty moduly - nevim) vzal a ozkousel to na svej HTP, aby zjistil, jestli to ma taky v prdeli nebo ne :)
Vyzjistim jak to bylo, abych tu nepsal kraviny...
To jeste rikal, jak mu tchan bez dovoleni vez do auta a z toho motoru si to (mel sem za to, ze ty kabely ale mozna ty moduly - nevim) vzal a ozkousel to na svej HTP, aby zjistil, jestli to ma taky v prdeli nebo ne :)
Vyzjistim jak to bylo, abych tu nepsal kraviny...
-> Syny: HTP má zapalování typu Direct Ignition (samostatný cívky na všech svíčkách) takže zapalovací kabely nemá.
-> Škodováček: nafta mi nikdy k srdci moc neprirostla..mam feldu na lpg a stezovat si nemuzu...16, 40 za litr je parada...kdyby ty feldy nerezly tak koupim klidne dalsi..ale mit doma tri spotrebaky, ktery maj predpoklady z vyroby ke korozi tak to moc nebudu stihat opecovavat :) (mam jeste 1203:)
Jestli chceš levně jezdit tak tu fabku kup 1,9TDI ,moc hezky to jede a super spotřeba , máme jí doma , má najeto skoro 400tisíc a bez žádnejch větších problému asi ve 240tkm padlo turbo jinak se dělá jen běžnej servis...
-> Nwkt: diky za odkaz..obrazek jsem si uz udelal
![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
HTP samo o sobe je katastrofa a jeste v kombinaci s LPG? :) To ma otcovo znamej a do prace 15km jezdi formanem - asi vi proc :) 5x menil zapalovaci civku, 3x kabely a ted pro jistotu mu to nedrzi vonobeh a jede na 2,5 valce :) Je z toho vylozene nadsenej. Na to ze ma najeto asi 45 000 km........ ![7](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
![7](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/7.gif)
-> vedec: 1.4 mpi HTP nebrat! ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> vedec: a je hlavne menej kazova
Me ta 1,4 byla hned sympatictejsi..pac pod tim plastem to pripomina feldu :)
jednoznacne mpi
Pokud chces jezdit, tak 1,4MPI
Pokud je tvym konickem hrabani se v aute vol 1,2HTP a nebudes se nudit![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pokud je tvym konickem hrabani se v aute vol 1,2HTP a nebudes se nudit
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> alpin: aaa proc ? :) slo by to nejak rozepsat...
-> vedec: mpi
Do jakyho motoru jit ???? 1.4 Mpi, nebo 1.2 HTP ??? Prestavba na LPG je jistaaa...
Diky za nazory
Diky za nazory