skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfuk na rapida
prohledat
317 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 23.02.2011 do 15.06.2014, založil/a PsychoWard666
18:20:19
07.04.2013
07.04.2013
Jarda - zrušená registrace
-> palinator: nevim, tak treba tyll je takovej stredni prumer a na 130-136 kvalita nic moc - zivotnost tak 2 roky
17:54:09
07.04.2013
07.04.2013
palinator
Walkera někdo má/měl? 1000 Kč je poměrně vysoká cena za sérii, tak jestli kvalitou odpovídá. Vím, že na jiný auta dělá výfuky kvalitní, ale jiný auta a Š742 se nedá srovnávat.
14:36:25
07.04.2013
07.04.2013
bigskoda
Celkom super to znie . Je to legalne takyto vyfuk? myslim ked zastavia policajti , ci nebudu vyhrady.
23:07:51
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
-> Evž@: Hmm, no nezní to špatně, ale to Ronelt taky ne... no jak říkám, za ty prachy si asi experimenty odpustím
23:02:16
06.04.2013
06.04.2013
Evž@
23:01:30
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
-> J3STER: Vím, psal jsem "naznačeno", ale o tom jak cca vyrábějí tlumiče to asi lehkou představu dává... no za 2 litry si asi experimenty odpustím, zajímalo mě spíš zda to někdo neměl na autě...
22:56:22
06.04.2013
06.04.2013
J3STER
-> dragon_cb_cz: Na obrázku v řezu je nějaký jiný s dvěma koncovkama a vstupní trubkou ze zadu.
22:52:20
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
-> J3STER: Jak vypadá uvnitř je naznačené na fotce v tom eshopu co poslal -> Evž@: , jak přesně ale vypadá přímo ten 120kový je otázka a do výfuku za takové prachy asi nikdo jen tak řezat nebude
Ten svod je otázka jak moc bude škodit, záleží na průměru těch trubek...
Ten svod je otázka jak moc bude škodit, záleží na průměru těch trubek...
22:50:39
06.04.2013
06.04.2013
J3STER
-> dragon_cb_cz: Mě by spíš zajímalo jak vypadá uvnitř. Vyrobit ho s normálními svody by nebyl až takový problém.
22:42:16
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
-> Evž@: No z těch fotek právě moc poznat není Spíš mi šlo o tloušťku materiálu atd...
22:38:57
06.04.2013
06.04.2013
Evž@
-> dragon_cb_cz: ulter sport je taky zabitej hned u vstupní části viz foto.Ale po předělání by nemusel být k zahození ale ta cena za zkoušku moc nestojí www.tuningshop.cz/ladene-
vyfuky-a-koncovky/sportovn
i-vyfuk-ulter-sport-skoda-
105-120-1-3-44kw-1-koncovk
a-80-mm
22:35:43
06.04.2013
06.04.2013
Pavel P..
-> Bukaj: nejspíš to bude nakreslený v katalogu pro užovky.. ten modrej.... kouknul bych se, ale to bych musel vstát a otevřít skříň.....
-> dragon_cb_cz: já vím, Bohumile... já vííímm...
-> dragon_cb_cz: já vím, Bohumile... já vííímm...
22:35:15
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
Hele a když už tu řešíme jednotlivé výrobce, o těch "sportovních" výfucích Ulter Sport někdo něco tušíte? Odhaduju správně, že "sportovní" znamená naleštěnou koncovku a tím to hasne?
22:29:57
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
-> Pavel P..: Jen pokračuj, vidím, že co se týče škodováckého vzdělání, mám co dohánět
22:28:56
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Ale je to poučné
22:28:25
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
-> Pavel P..: Jo, jasně, jen jsem napsal ten příspěvek, odeslal, a mezitím tu byly další dva od Tebe...
22:27:22
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: Hele syslíku... tobě by snad měli zakázat publikovat fotky syslátů Slabší jedinci s nízkou hladinou nasycení skladů z toho dostávají záchvaty zuřivosti
22:27:10
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
-> Pavel P..: To tedy zírám - užovek jsme měli v rodině několik, dvě od novoty a nikdy jsem takový výfuk neviděl. Jak vypadal ten držák? Kam se to přidělávalo? K příčce?
Děkuji za nové informace...
Děkuji za nové informace...
22:25:21
06.04.2013
06.04.2013
Pavel P..
-> Bukaj: šak píšu že jen na užovkách...
22:24:05
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
-> Pavel P..: To je divný, nikdy jsem si toho nevšiml
Ale teď na to koukám na fotkách -> jenik120: - ten má origo i s tim držákem - už když jsem ty fotky viděl prve, tak jsem si říkal, co je to za bastl a ono je to origo
Ještě jsem takový výfuk nikdy neviděl - dokdy to montovali? V katalogu je jen jeden typ výfuku pro 105/120 (kromě Garde)...
Origo výfuk 130L to má taky?
Ale teď na to koukám na fotkách -> jenik120: - ten má origo i s tim držákem - už když jsem ty fotky viděl prve, tak jsem si říkal, co je to za bastl a ono je to origo
Ještě jsem takový výfuk nikdy neviděl - dokdy to montovali? V katalogu je jen jeden typ výfuku pro 105/120 (kromě Garde)...
Origo výfuk 130L to má taky?
22:22:36
06.04.2013
06.04.2013
Pavel P..
to oko bylo na výfukách v době užovek... na Mkách už se nedával ale prolis na plášti zůstal, podle toho poznáš origo lauf.
22:20:52
06.04.2013
06.04.2013
Pavel P..
-> Bukaj: v cizině se dělal výfuk Walker podle originálu...
to prolisované C neni žádný logo ale rámeček kde mělo být umístěný oko pro pomocný držákj.... heleď.
to prolisované C neni žádný logo ale rámeček kde mělo být umístěný oko pro pomocný držákj.... heleď.
22:14:58
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
-> Pavel P..:
Jo, to jo, ale tohle nebude ono - číslo dílu AZNP to má na sobě vyražené a hlavně to prolisované C...
Jinak ten můj, ač má číslo pro 105/120, tak je na 130, ten z Tvého odkazu je dle štítku univerzál
Momentálně mám na autě výfuk pro 105/120, také šopovaný, ovšem také netuším původ - mám dojem, že je to dobový výfuk (80. léta) vyrobený v cizině - alespoň dle nápisu, co tam byl kromě čísla - ale už si nevzpomenu, jaký nápis to byl...
Jo, to jo, ale tohle nebude ono - číslo dílu AZNP to má na sobě vyražené a hlavně to prolisované C...
Jinak ten můj, ač má číslo pro 105/120, tak je na 130, ten z Tvého odkazu je dle štítku univerzál
Momentálně mám na autě výfuk pro 105/120, také šopovaný, ovšem také netuším původ - mám dojem, že je to dobový výfuk (80. léta) vyrobený v cizině - alespoň dle nápisu, co tam byl kromě čísla - ale už si nevzpomenu, jaký nápis to byl...
22:14:30
06.04.2013
06.04.2013
Pavel P..
-> Bukaj: to neni logo ale příprava kam se na prvomodelových výfucích přivařil pomocný držák.
21:56:59
06.04.2013
06.04.2013
Pavel P..
-> Bukaj: v 80. letech se dělali výfuky v jakémsi družstvu invalidů... jsou v origo obalu ale nemaj slepice...
skoda-virt.cz/cz/.../1239 82-vyfuk-cssr?gotopost=2.. .
skoda-virt.cz/cz/.../1239 82-vyfuk-cssr?gotopost=2.. .
21:47:24
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
Tak další info k tomu výfuku:
považoval jsem jej za originál (auto jsem s tímto výfukem koupil v roce 2003 od prvního majitele a s autem i všechny faktury za opravy a díly od roku 1992 a v tomto období výfuk měněn nebyl), ovšem nejspíše to originál není. Soudím dle toho, že na výfuku není nikde "slepice", jen číslo dílu AZNP (ovšem číslo pro výfuk 105/120 - 441 0 7590 519 6), výfuk je šopován hliníkem a jediné, co pravděpodobně je logo výrobce, je prolisované velké stylizované C mezi vstupními trubkami a držákem výfuku.
Jinak je výfuk zpracován velmi kvalitně - plášť je z pevného plechu, ani po letech není děravý, prorezlý, prasklý, nebo jinak poškozený (sám jsem s ním jezdil 9 let, z toho 6 let auto sloužilo jako spotřebák), jediné, co urezlo, byly oka k přichycení držáku, ale na vině byl zrezlý držák, od kterého se výfuk "nakazil" - provizorně (ale bytelně) opraveno kousky plocháče a Matthesovou dobrou vůlí .
Vstupní trubky mají vnitřní průměr 31,0 mm a vnější 35,3 mm (měřeno v místě odlouplého hliníkového šopování, tedy čistá tloušťka stěny trubek je cca 2,15 mm), do příruby jsou vsazeny natěsno, bez spár a přesahujících svárů. Těsnění na přírubě je krásně vycentrované na trubky...
Kdyby někdo z Vás věděl, co to je (bylo) za výfuk a od jakého výrobce, sem s tím
považoval jsem jej za originál (auto jsem s tímto výfukem koupil v roce 2003 od prvního majitele a s autem i všechny faktury za opravy a díly od roku 1992 a v tomto období výfuk měněn nebyl), ovšem nejspíše to originál není. Soudím dle toho, že na výfuku není nikde "slepice", jen číslo dílu AZNP (ovšem číslo pro výfuk 105/120 - 441 0 7590 519 6), výfuk je šopován hliníkem a jediné, co pravděpodobně je logo výrobce, je prolisované velké stylizované C mezi vstupními trubkami a držákem výfuku.
Jinak je výfuk zpracován velmi kvalitně - plášť je z pevného plechu, ani po letech není děravý, prorezlý, prasklý, nebo jinak poškozený (sám jsem s ním jezdil 9 let, z toho 6 let auto sloužilo jako spotřebák), jediné, co urezlo, byly oka k přichycení držáku, ale na vině byl zrezlý držák, od kterého se výfuk "nakazil" - provizorně (ale bytelně) opraveno kousky plocháče a Matthesovou dobrou vůlí .
Vstupní trubky mají vnitřní průměr 31,0 mm a vnější 35,3 mm (měřeno v místě odlouplého hliníkového šopování, tedy čistá tloušťka stěny trubek je cca 2,15 mm), do příruby jsou vsazeny natěsno, bez spár a přesahujících svárů. Těsnění na přírubě je krásně vycentrované na trubky...
Kdyby někdo z Vás věděl, co to je (bylo) za výfuk a od jakého výrobce, sem s tím
20:46:42
06.04.2013
06.04.2013
franta111
-> jenik120: Já mám zkušenost že Polmostrow výfuk začal rezavět až po 2 letech provozu jen 2x mi to prasklo u příruby za 450 kč docela dobrej výfuk i zvuk je normál..
18:02:37
06.04.2013
06.04.2013
m8rinek
-> fidelmc: si to poradne prohlidni a zjistis ze to je prevareny
17:32:02
06.04.2013
06.04.2013
Bukaj
S tímhle jsem spokojen:
100% vycentrovaná příruba, kvalita zpracování dle mne taktéž 100%
Problém je, že je to výfuk z osmdesátých, možná z první poloviny devadesátých let...
100% vycentrovaná příruba, kvalita zpracování dle mne taktéž 100%
Problém je, že je to výfuk z osmdesátých, možná z první poloviny devadesátých let...
01:02:39
06.04.2013
06.04.2013
fidelmc
FORM 06.04.13 00:53:55 napsal:
→ fidelmc: 110LS, 110R, pokud se nepletu. Je na nich o 180° pootocena priruba.
→ fidelmc: 110LS, 110R, pokud se nepletu. Je na nich o 180° pootocena priruba.
00:55:45
06.04.2013
06.04.2013
dragon_cb_cz
-> FORM: No vypadá to tak, ale když tu dává fotky erkových svodů a výfuku tak bych čekal, že to tak samozřejmé nebude - ale marně přemýšlím, co jiného by to mělo být.
00:53:55
06.04.2013
06.04.2013
FORM - zlomená ojnice
-> fidelmc: 110LS, 110R, pokud se nepletu.
00:38:35
06.04.2013
06.04.2013
fidelmc
A jeste kviz, na co to je? Ja nevim
00:33:25
06.04.2013
06.04.2013
fidelmc
Tak takhle vypada muj vyfuk od Roneltu, koupeny minule leto
20:51:59
05.04.2013
05.04.2013
ondie
-> sep: to bohužel taky ne,alespoň ne z tohodle zdroje :( ..škoda..
Ale věřim,že někde ňáký role zbytků bejt musej...za totáče z toho byla fůra bytovejch doplňků .(plus tahle veškerá autogalanterie)
Ale věřim,že někde ňáký role zbytků bejt musej...za totáče z toho byla fůra bytovejch doplňků .(plus tahle veškerá autogalanterie)
13:33:35
05.04.2013
05.04.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Asi... no akorát si teď skoro nadávám, že jsem do reklamace zahrnul jen ten jeden kus co mi leží doma a ne i ten druhý, co už jsem dal na auto... Ale co, on na sérii bude fungovat dobře a případně ho časem nějak přeprasim.
13:15:42
05.04.2013
05.04.2013
palinator
dragon_cb_cz 05.04.13 12:55:26 napsal: Zajímavé je, že prý ty výfuky svařuje stejný člověk, co to dělá už od roku 1995 a nikdy se podobné problémy nevyskytly – zajímalo by mě, co se stalo, že to najednou tak prasí.
Změnil značku piva.
Změnil značku piva.
12:57:28
05.04.2013
05.04.2013
dragon_cb_cz
-> Alenka: Lepší motor nevlastním a při zátěži nemám jak nahrát, každopádně nejdřív se mi zvuk úplně nezdál, ale bude to spíš motorem než výfukem - po výměně vzduchového filtru (je to auto které jsem právě koupil) už to na volnoběh hezky "bublá" - trochu dunivěji než série, podle mě velice pěkné. Jinak je zvukový projev velice podobný originálu bych řekl, ale mě tam až příliš chrastí rozvody než abych dělal nějaké soudy
12:55:26
05.04.2013
05.04.2013
dragon_cb_cz
Tak tlak z více stran zjevně zafungoval - v Roneltu se někdo chytil za hlavu, omluvili se a k reklamaci se postavili velmi vstřícně, po telefonu se zeptali jak si to představuji a pošlou opravený kus - tak uvidíme jak bude vypadat. Dohodnuté jsou trubky 34x2 vevařené hezky centricky a pokud možno bez schodu uvnitř příruby.
Zajímavé je, že prý ty výfuky svařuje stejný člověk, co to dělá už od roku 1995 a nikdy se podobné problémy nevyskytly - zajímalo by mě, co se stalo, že to najednou tak prasí.
Zajímavé je, že prý ty výfuky svařuje stejný člověk, co to dělá už od roku 1995 a nikdy se podobné problémy nevyskytly - zajímalo by mě, co se stalo, že to najednou tak prasí.
10:58:26
05.04.2013
05.04.2013
Alenka
-> jenik120: tak je to nastesti ta lepsi varianta :)
Docela by me zajimalo jaky to ma zvuk. Snad nekdo casem nahodi video jak to zni na nejakem lepsim motoru pri zatezi, ne jen turovani na miste.
Docela by me zajimalo jaky to ma zvuk. Snad nekdo casem nahodi video jak to zni na nejakem lepsim motoru pri zatezi, ne jen turovani na miste.
10:01:08
05.04.2013
05.04.2013
jenik120
-> Alenka: Říznul do něj m8rinek . Trubky končí v zadní komoře a nestáčí se do předu. Proto je poměrně reálné to opravit, nebo to chtít zvlášť. Zato výstupní trubka jde až do přední komory. Kvality uvnitř bych se asi nebál, podle mne není nic na výrobě pár děrovaných přepážek. Dle prozkoumání je evidentně vše uvnitř řádně provařené.
09:48:09
05.04.2013
05.04.2013
sep
-> ondie: : a co černá,byla by?:-)
09:38:21
05.04.2013
05.04.2013
Alenka
-> Hurdis: samozrejme, ze se jedna o moje nepodlozene domnenky, protoze do toho tlumice jeste nikdo neriznul.
Pokud je ale konstrukce aspon trochu podobna serii, tedy ze privodni trubky se po vstupu do tlumice stoci dopredu a vyusti do komory v predni casti tlumice, je dost pravdepodobne, ze cely tenhle usek je vyrobeny ze stejneho materialu, a tedy stoji komplet za hovno.
Idealni pripad by samozrejme byl, kdyz by se varil zvlast tlumic a zvlast vnejsi trubky, takze by po oprave by vznikl vyrobek v puvodni kvalite, to bych ale osobne neriskoval, zvlast ne na upravenem motoru.
Pokud je ale konstrukce aspon trochu podobna serii, tedy ze privodni trubky se po vstupu do tlumice stoci dopredu a vyusti do komory v predni casti tlumice, je dost pravdepodobne, ze cely tenhle usek je vyrobeny ze stejneho materialu, a tedy stoji komplet za hovno.
Idealni pripad by samozrejme byl, kdyz by se varil zvlast tlumic a zvlast vnejsi trubky, takze by po oprave by vznikl vyrobek v puvodni kvalite, to bych ale osobne neriskoval, zvlast ne na upravenem motoru.