sep 04.04.13 05:11:38 napsal:
→ jenik120 03.04.13 10:19:53: :ta sesle má čalounění GL
úpletem?.-) Taky sem to měl hned na očích.. :) barev bylo moc (viz.613),konkrétně takovédle ale olivové můžu mít celkem metráž,ale co s tim ?? ..béžová nějak není
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfuk na rapida
prohledat
317 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 23.02.2011 do 15.06.2014, založil/a PsychoWard666
23:36:58
04.04.2013
04.04.2013
dragon_cb_cz
Tak reklamace poslána... to jsem zvědavý jak to dopadne.
21:49:00
04.04.2013
04.04.2013
dragon_cb_cz
-> Evž@: -> Pavel P..: Možná ne, ale docela dost často si to tam lidi tak upravujou, protože to není problém, materiálu je tam dost. Volné svody jsem po ruce neměl když jsem to dělal, a kroutit hlavu pod ty na motoru se mi fakt nechtělo :) Každopádně bych očekával, že tam bude průměr +- podobný jako na origo výfuku.
-> jenik120: A to jsi jim ten první poslal zpátky? Nebo ti poslali opravený s prosbou ať "špatný" pošleš zpět?
-> jenik120: A to jsi jim ten první poslal zpátky? Nebo ti poslali opravený s prosbou ať "špatný" pošleš zpět?
21:38:12
04.04.2013
04.04.2013
Hurdis
-> Pavel P..: Já jsem tady za kurvu, když píšu, že mi to sedí jak na svodech, tak na přírubě, tak (těsně) na příčce a kupoval jsem to kvůli neschopnosti vyplachovat fungl nový SEDR 3232 na 260° přes novou serii. Což mi Ronelt vyřešil, stejně jako na eRku, včetně zvukového doprovodu při meziplynu a naladění motoru.
Mám šarži téměř rok starou a holt jsem to tady na přání doporučil v dobré víře a díky několika perfektním kusům za směšnou cenu, navíc např. ve specializaci na držák 110R, co nikdo nedělá.
Od současné produkce se musím již bohužel distancovat, nicméně za produkovanou cenu bych si stále klidně další kus objednal a převařil přírubu u svodu z jiného výfuku.
Níže citované (sice oprávněné, logické ale nepodložené) příspěvky od Alenky (sorry je to tak, bez urážky) týkající se tlumiče bych nechal stranou, ať se vyjadřují lidé, kteří mají s tímhle výfukem alespoň tisíce najeto nejen na kochacích jízdách, ale i v ostrých jízdách.
Nicméně já se pořád vyjadřuji ke 4 kusům do r.v. 09/2012 - jsem velmi spokojen. K současnosti se díky Vašim příspěvkům raději vyjadřovat nebudu a u příští objednávky se zaměřím pouze na standart pro serii. Z níže uvedených fotek se mi chce ...
Mám pocit, že tady mám dva mitfáry, jednoho soutěžáka, kteří se se mnou svezli na AOS na nastavení serie a Ronelt a asi by tomu body dávali hodně rozdílné.
Mám šarži téměř rok starou a holt jsem to tady na přání doporučil v dobré víře a díky několika perfektním kusům za směšnou cenu, navíc např. ve specializaci na držák 110R, co nikdo nedělá.
Od současné produkce se musím již bohužel distancovat, nicméně za produkovanou cenu bych si stále klidně další kus objednal a převařil přírubu u svodu z jiného výfuku.
Níže citované (sice oprávněné, logické ale nepodložené) příspěvky od Alenky (sorry je to tak, bez urážky) týkající se tlumiče bych nechal stranou, ať se vyjadřují lidé, kteří mají s tímhle výfukem alespoň tisíce najeto nejen na kochacích jízdách, ale i v ostrých jízdách.
Nicméně já se pořád vyjadřuji ke 4 kusům do r.v. 09/2012 - jsem velmi spokojen. K současnosti se díky Vašim příspěvkům raději vyjadřovat nebudu a u příští objednávky se zaměřím pouze na standart pro serii. Z níže uvedených fotek se mi chce ...
Mám pocit, že tady mám dva mitfáry, jednoho soutěžáka, kteří se se mnou svezli na AOS na nastavení serie a Ronelt a asi by tomu body dávali hodně rozdílné.
21:25:23
04.04.2013
04.04.2013
Evž@
-> Pavel P..: čekal sem kdo se zeptá první...dle mě to bude to samé co výfuk
21:20:42
04.04.2013
04.04.2013
palinator
-> Pavel P.. 04.04.13 13:27:37:
Von neni blbej, von přemejšlí!
Von neni blbej, von přemejšlí!
14:26:00
04.04.2013
04.04.2013
jenik120
-> sep: Vnitřní průměr nic moc... Kolem 29mm.
14:14:53
04.04.2013
04.04.2013
sep
-> jenik120: :to už nevypadá tak děsivě,kolik mají vnitřní průměr?
13:27:37
04.04.2013
04.04.2013
Pavel P..
A že jsem tam smělej... když to těsnění porovnáváte s vejfukem kde nesedí... jak to vypadá na svodech? Tam to lícuje přesně na kanály?
12:44:08
04.04.2013
04.04.2013
jenik120
-> sep: Jasně, dobový potah židle...
Tak dnes dorazil bez varování další výfuk od Roneltu. Situace je poněkud lepší, ale pořád to není ono. Už je nechám být, toto trocha zabrousím a dobré...
Tak dnes dorazil bez varování další výfuk od Roneltu. Situace je poněkud lepší, ale pořád to není ono. Už je nechám být, toto trocha zabrousím a dobré...
05:11:38
04.04.2013
04.04.2013
sep
-> jenik120 03.04.13 10:19:53: :ta sesle má čalounění GL úpletem?.-)
00:52:06
04.04.2013
04.04.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Mě to teda spíš přijde, že fotka zkresluje (úhel pod kterým je to focené), dokonalé to není ale "na tu bídu"... OK, "není co vytknout" je asi moc silná formulace. Mluvím teď samozřejmě z pozice čerstvé zkušenosti s Roneltem, takže mi tohle přijde jako skok o pár světelných let dopředu do říše kvality a detailů
Pravda, pořád toho poláka vnímám jen jako možnou volbu na sériový či skorosériový motor, a tam je to vlastně asi jedno, on i ten Ronelt tam funguje dobře (a hlavně dobře zní, s tím jsem spokojený hodně).
Pravda, pořád toho poláka vnímám jen jako možnou volbu na sériový či skorosériový motor, a tam je to vlastně asi jedno, on i ten Ronelt tam funguje dobře (a hlavně dobře zní, s tím jsem spokojený hodně).
00:44:08
04.04.2013
04.04.2013
palinator
-> dragon_cb_cz:
Ta příruba je docela ustřelená.
Ta příruba je docela ustřelená.
00:36:11
04.04.2013
04.04.2013
dragon_cb_cz
-> palinator: Nevím, polákovi takhle z vnějšku není moc co vytknout - teď jde o to jaký je zvukový projev, aby to nebylo prdění do hrnce...
12:29:49
03.04.2013
03.04.2013
palinator
No, z nudy vám sem přispěju v pátek něčim.
12:06:11
03.04.2013
03.04.2013
palinator
To nic moc teda. Další výrobce na holení...
10:25:29
03.04.2013
03.04.2013
jenik120
Počet přepážek je stéjný jako na oreginálu (čtyři). Hmotnost jsem zatím nemohl porovnat, Fotky jsou od otce, který to přebíral.
EDIT. Hmotnost je zhruba stejná, originál cca 6,2Kg, Polmostrow cca 6,1Kg. Tloušťka plechu se zdá být stejná a vstupní trubky také. Pokud nechrastí, tak bych se ho asi nebál :-)
EDIT. Hmotnost je zhruba stejná, originál cca 6,2Kg, Polmostrow cca 6,1Kg. Tloušťka plechu se zdá být stejná a vstupní trubky také. Pokud nechrastí, tak bych se ho asi nebál :-)
10:22:17
03.04.2013
03.04.2013
jenik120
Evidentní jiný úhel výstupní trubky, to by snad nemělo ničemu vadit.
10:19:53
03.04.2013
03.04.2013
jenik120
Tak, dnes došel polák. Zatím soudím jen z fotek. Kvalita mnohem, lepší, ale také vidím pár detailů, které se nepovedly.
Foto příruba s těsněním:
Foto příruba s těsněním:
22:24:00
01.04.2013
01.04.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Když to má nějak jet, tak to nemůže bejt šepot květin Což je důvod proč hodlám pokračovat v nějakém reklamaci/řešení toho druhého kusu co má jít na mojí 120L...
22:22:35
01.04.2013
01.04.2013
vhml
-> m8rinek: aby neřvalo když webry dělaj dvakrát víc kraválu jak celej vejfuk :-D
22:16:03
01.04.2013
01.04.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: teď už to zní líp, ale je to trochu hlučnější, nicméně to dělá otevřený sání a ty svody... Nicméně proti Burgessoj to je v provozu použitelnější...
22:12:16
01.04.2013
01.04.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Zní to hezky, doufám že na sletu poslechnu na živo? Mně to na tej sérii pochopitelně nezní zdaleka tak hezky, ale volnoběh příjemně "bublá", jsem spokojenej. Pokud se podaří vyřešit technickou, tak možná dorazím GLSkou tak můžeme porovnat....
21:53:16
01.04.2013
01.04.2013
m8rinek
21:50:27
01.04.2013
01.04.2013
dragon_cb_cz
Tak další poznatky - po výměně vzduchového filtru trochu ožil motor a zvukový projev Roneltu se výrazně zlepšil, krásně bublá - tady nemám moc co vytknout. Příruba nepodfukuje, v tomhle směru vše OK. Takže na sériovku/spotřebák ho zatím můžu s výhradami doporučit.
00:12:35
01.04.2013
01.04.2013
m8rinek
00:07:58
01.04.2013
01.04.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Poreferuj. Ale celkem bych věřil, že budou stejný jako na 120 (ono by možná stačilo porovnat těsnění).
00:00:31
01.04.2013
01.04.2013
Bukaj
Jak to tu tak čtu, tak asi někdy, až budu doma za světla, změřím trubky origo výfuku ze 130L a poreferuju...
23:08:56
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
-> Alenka: Hmm, možný je všechno... no já nad tím už snad raději spekulovat nechci
22:59:02
31.03.2013
31.03.2013
Alenka
-> dragon_cb_cz: nerikam, ze ojebali primo konstrukci, ale obaval bych se, ze podobny pristup jako na vstupnich trubkach by mohl pokracovat i dale v tlumici.
Osobne si myslim, ze puvodne ty trubky mely mit klasiku 32mm vnitrni prumer a cely tlumic byl zkonstruovan tak, aby vsechno spolu nejak fungovalo a az postupem casu tam zacali z mne neznamych duvodu prasit co zrovna prislo pod ruku, protoze neni mozne, aby ty brcka, co maji s bidou 27mm byl "optimalni" prumer.
A pokud jsou schopni takhle zprasit vec, co je videt na prvni pohled a jeste to obhajovat jakoze je vsechno fpoho, tak jsem vazne zvedavy, co vsechno jeste muze byt "fpoho" na vecech, co na prvni pohled videt nejsou :)
Osobne si myslim, ze puvodne ty trubky mely mit klasiku 32mm vnitrni prumer a cely tlumic byl zkonstruovan tak, aby vsechno spolu nejak fungovalo a az postupem casu tam zacali z mne neznamych duvodu prasit co zrovna prislo pod ruku, protoze neni mozne, aby ty brcka, co maji s bidou 27mm byl "optimalni" prumer.
A pokud jsou schopni takhle zprasit vec, co je videt na prvni pohled a jeste to obhajovat jakoze je vsechno fpoho, tak jsem vazne zvedavy, co vsechno jeste muze byt "fpoho" na vecech, co na prvni pohled videt nejsou :)
22:55:59
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Hmm, tak uvidíme až ten motor seřídím jaký bude zvuk... no celá tahle anabáze mě vyléčila z víry v existenci slušného českého výrobce na kterého bude spolehnutí To mě mrzí skoro víc než vejfuck jako takovej...
22:29:32
31.03.2013
31.03.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Jirka to asi moc neřešil a fotku neudělal... Zvuk si chválí... jen musel potlouct trubku, aby se mu to vlezlo...
22:24:52
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Co to nakonec znamená malý? Jinak já ho dneska na auto nahodil taky a prskal jsem jak křeček, protože bez použití pilníku by ani nešel sešroubovat s držákem - musel jsem na každé straně upilovat v oku pro šroub dobře 2mm. Trochu mi tam leze kouř od příruby, ale to se možná jen vypaluje uvolňovač co jsem tam cákal při demontáži - bohužel na testovací jízdu nebyl čas. Zvuk nevím co si o něm myslet, ale ten motor je celkově trochu divnej, takže ho nejdřív seřídím a pak se uvidí...
22:00:50
31.03.2013
31.03.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Zas tak blbej lauf to není, já jsem s chováním docela spokojen, Dejvid má nakonec malé trubky (bo ohnout silnější trubku na erkosvod prej neuměj (haha)), nicméně se zvukem a s chováním je taky spokojen...
21:55:08
31.03.2013
31.03.2013
dragon_cb_cz
-> Alenka: Otázkou zase je, proč by kurvili celkovou konstrukci výfuku když už nějakou mají. Na mě to celé působí spíš tím, že tam mají svářeče kokota a Kedroň to nechce přiznat. O důvod víc do nich prudit, aby ho vyrazili a začali zase dělat pořádně - ono těch výrobců zase moc nezbývá a odškrtnout dalšího ze seznamu se mi fakt nechce
10:36:14
31.03.2013
31.03.2013
Alenka
Urbi 30.03.13 01:18:48 napsal: Tzn. i při zvětšení těch vstupních trubek
nemůžeš vědět co udělaly za další prasárny vevnitř, když se jim
vlastně nechce dát ani trubku správných rozměrů, je třeba možné že se
jim taky nechce vnitřek řešit tak, jak by mohl být vyřešen lépe –
více děr, větší průměry.
Presne tohle me taky napadlo, pokud takhle domrdaji vstup, ani nechci videt, co je uvnitr toho tlumice ... navic ty kecy o protitlaku, Kedron je zjevne odpornik (zejmena na bullshit) :)
Jinak samozrejme z hlediska prutoku nelze srovnavat 1x velkou diru a 10x malou diru, protoze 10x malou dirou protece za stejny cas vyrazne mene nez 1x velkou dirou, byt maji obe varianty stejnou celkovou plochu.
nemůžeš vědět co udělaly za další prasárny vevnitř, když se jim
vlastně nechce dát ani trubku správných rozměrů, je třeba možné že se
jim taky nechce vnitřek řešit tak, jak by mohl být vyřešen lépe –
více děr, větší průměry.
Presne tohle me taky napadlo, pokud takhle domrdaji vstup, ani nechci videt, co je uvnitr toho tlumice ... navic ty kecy o protitlaku, Kedron je zjevne odpornik (zejmena na bullshit) :)
Jinak samozrejme z hlediska prutoku nelze srovnavat 1x velkou diru a 10x malou diru, protoze 10x malou dirou protece za stejny cas vyrazne mene nez 1x velkou dirou, byt maji obe varianty stejnou celkovou plochu.
08:23:02
31.03.2013
31.03.2013
sep
Originál byl tlumič 130 oproti 120ce vevnitř trochu jiný,teď to asi sekají krom příruby stejné všechno.
22:56:21
30.03.2013
30.03.2013
dragon_cb_cz
-> jenik120: No odhodlávám se jim taky napsat, bohužel jsou tenhle víkend trochu závažnější starosti... ale chtěl bych to udělat do úterka aby první pracovní den mojí nasranou reakci měli v mailboxu.
-> Urbi: Výfuk na 130 má dvě odlišnosti, štefty M10 a zesílení kus pod přírubou - vidět třeba tady: fotky.herman.pro/136GL-2/ IMG_20111006_174604.jpg Tohle konkrétně je výfuk Tyll - nebo minimálně od té firmy koupený. Je ale trochu divný, dle katalogu měl být lakovaný ale je pohliníkovaný. Tak nevím jestli to spíš nevzali od někoho jiného. Celkový pohled tady: fotky.herman.pro/136GL-2/ IMG_20111006_174516.jpg a tady: fotky.herman.pro/136GL-2/ IMG_20111006_174523.jpg
Celkově podle mě solidní výfuk, ale nepasoval úplně přesně - mechanik mu u příčky údajně musel trochu pomoci kladivem a stejně se tam tlumič orazil o držák silentbloku motoru (trochu promáčklý) - to asi na životnosti nepřidá. Zvuk podle mě OK, pohliníkování potěší.
Tyhle dojmy ale asi nejde na Tyll úplně zobecnit - prý u nich poslední dobou šla kvalita dost dolů (tuším že to tvrdil Pavel P.) a 120kové výfuky dělají skutečně jen lakované, ne šopované. Já pokud bych nebral Ronelt tak asi jdu do toho Polmostrow, uvidíme jak dopadne anabáze s Roneltem, ale je možné že nějaký objednám stejně jako -> jenik120: , tak pak můžeme porovnat naše dojmy. Já ho budu asi brát tady: www.evyfuk.cz/zbozi/24.03 , mají totiž prodejnu ve vedlejší městské části alias vesnici.
-> Urbi: Výfuk na 130 má dvě odlišnosti, štefty M10 a zesílení kus pod přírubou - vidět třeba tady: fotky.herman.pro/136GL-2/ IMG_20111006_174604.jpg Tohle konkrétně je výfuk Tyll - nebo minimálně od té firmy koupený. Je ale trochu divný, dle katalogu měl být lakovaný ale je pohliníkovaný. Tak nevím jestli to spíš nevzali od někoho jiného. Celkový pohled tady: fotky.herman.pro/136GL-2/ IMG_20111006_174516.jpg a tady: fotky.herman.pro/136GL-2/ IMG_20111006_174523.jpg
Celkově podle mě solidní výfuk, ale nepasoval úplně přesně - mechanik mu u příčky údajně musel trochu pomoci kladivem a stejně se tam tlumič orazil o držák silentbloku motoru (trochu promáčklý) - to asi na životnosti nepřidá. Zvuk podle mě OK, pohliníkování potěší.
Tyhle dojmy ale asi nejde na Tyll úplně zobecnit - prý u nich poslední dobou šla kvalita dost dolů (tuším že to tvrdil Pavel P.) a 120kové výfuky dělají skutečně jen lakované, ne šopované. Já pokud bych nebral Ronelt tak asi jdu do toho Polmostrow, uvidíme jak dopadne anabáze s Roneltem, ale je možné že nějaký objednám stejně jako -> jenik120: , tak pak můžeme porovnat naše dojmy. Já ho budu asi brát tady: www.evyfuk.cz/zbozi/24.03 , mají totiž prodejnu ve vedlejší městské části alias vesnici.
19:10:48
30.03.2013
30.03.2013
Petr Urban
-> jenik120: No přesně jak říkáš. Neměl by být ještě pro výfuk Š130 trochu rozdíl ? Nebo už dříve to bylo všechno stejný, protože výfuk S130 má štefty M10 místo M8 u klasické 105,120. Ještě v tom odkazu vidím výrobce Tyll, ten je na tom jak ? Protože na feldu se mi zdá Tyll výfuk ok, aspoň teda vydrží průměrně dost.
A propo úplně jiný průchozejší výfuk na orig svody i za cenu větší ceny ? Nenabízel je tady někdo nebo jsou k zakoupení ?
A propo úplně jiný průchozejší výfuk na orig svody i za cenu větší ceny ? Nenabízel je tady někdo nebo jsou k zakoupení ?
06:59:15
30.03.2013
30.03.2013
jenik120
-> Urbi: Mno průměry děr a počty přepážek jsou dány nejen tím, co je nejlepší pro motor, ale nesmíme zapomenout na to, že to musí splňovat taky nějaké předpisy.
Ronelt má už na první pohled méně přepážek a méně tlumících komor. Jaké jsou však v nich otvory prozradí jen ten, kdo do toho řízne
Logicky by měl být součet průřezů otvorů v přepážce roven průřezu výstupní trubky. A podle mne co největší počet co nejmenších otvorů a co největší komory a největší počet komor, aby to mělo nějaký tlumící smysl.
Ronelt má už na první pohled méně přepážek a méně tlumících komor. Jaké jsou však v nich otvory prozradí jen ten, kdo do toho řízne
Logicky by měl být součet průřezů otvorů v přepážce roven průřezu výstupní trubky. A podle mne co největší počet co nejmenších otvorů a co největší komory a největší počet komor, aby to mělo nějaký tlumící smysl.
06:49:21
30.03.2013
30.03.2013
jenik120
-> dragon_cb_cz: Chci to tak vyřešit proto, že vidím jejich mimostředně udělanou přírubu. I když mi to složí podle mých požadavků, tak po přiložení těsnění budou trubky sice dobrého průměru, ale zase kousek mimo, než mají být. To se na mne nikdo nemůže zlobit, ale to je z bláta do čisté louže. Druhý důvod je ten, že mi to umožní si výfuk na autě nasměrovat kam chci. Mám tažné zařízení a předpokládám kolizi s výstupní trubkou.
Dále máš pravdu, že v tuto chvíli peníze nehrají až takovou roli. Klidně si zaplatím za kvalitní (jakýkoli) díl. Bohužel ty peníze nikdo (Ronelt) nechce a raději prodávají křápy.
-> m8rinek: Naprosto přesně tuším, co Dejvid dostane viz. předchozí text.
-> Urbi: Poláka jsem objednával z: www.aaavyfuky.cz/index.ph p?vyfuk=2857...
Je na výběr z více výrobců. Je to klasika, ale možná udělaná, jak má být. Slyšel jsem dobré reference. Navíc je pohliníkovaný.
Defaultně mi ani nešlo tak o výkon, při výběru výfuku, ale když byl k dispozici Ronelt, tak jsem si řekl, proč ho nezkusit. Tato diskuze odpověděla proč nezkusit (zkusím to dořešit k obrazu svému, pojezdím a uvidím. Polák (nebo snad jiná značka) půjde na 105 a pokud mne nepřesvědčí Ronelt, tak i na 120)
Chtěl jsem se zkoušení různých výfuků původně vyhnout, ale asi to jinak nepůjde
Dále máš pravdu, že v tuto chvíli peníze nehrají až takovou roli. Klidně si zaplatím za kvalitní (jakýkoli) díl. Bohužel ty peníze nikdo (Ronelt) nechce a raději prodávají křápy.
-> m8rinek: Naprosto přesně tuším, co Dejvid dostane viz. předchozí text.
-> Urbi: Poláka jsem objednával z: www.aaavyfuky.cz/index.ph p?vyfuk=2857...
Je na výběr z více výrobců. Je to klasika, ale možná udělaná, jak má být. Slyšel jsem dobré reference. Navíc je pohliníkovaný.
Defaultně mi ani nešlo tak o výkon, při výběru výfuku, ale když byl k dispozici Ronelt, tak jsem si řekl, proč ho nezkusit. Tato diskuze odpověděla proč nezkusit (zkusím to dořešit k obrazu svému, pojezdím a uvidím. Polák (nebo snad jiná značka) půjde na 105 a pokud mne nepřesvědčí Ronelt, tak i na 120)
Chtěl jsem se zkoušení různých výfuků původně vyhnout, ale asi to jinak nepůjde
01:18:48
30.03.2013
30.03.2013
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Řeknu ti že se to na 99,5% škrtí už jen tím zkurveným přechodem kde vznikají určitě nezanedbatelné hydraulické ztráty přechodem s většího do sakra menšího a pokud by aspon tohle bylo dořešeno, je další otázkou jak je to vevnitř, protože v origo výfuku tyhle trubky pokračují bez přechodu výfukem dozadu, kde ja zhruba na 1/4 výfuku komora z které do jde dírama do další větší a úplně ke konci na výstupu je přepážka z dalšíma dírama malých průměrů za kterou to teprve jde do výstupní trubky v které jsou také nadělány díry...vše zbytečně dost malé. Tzn. i při zvětšení těch vstupních trubek nemůžeš vědět co udělaly za další prasárny vevnitř, když se jim vlastně nechce dát ani trubku správných rozměrů, je třeba možné že se jim taky nechce vnitřek řešit tak, jak by mohl být vyřešen lépe - více děr, větší průměry.
01:08:48
30.03.2013
30.03.2013
Petr Urban
-> jenik120: S kama jsi objednával Poláka ? hoď link prosím. Ten má mít dobré parametry pro sportovnější motor ?
23:33:15
29.03.2013
29.03.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: No, to jsem zvědavej co z vás na sletu vypadne
22:49:00
29.03.2013
29.03.2013
m8rinek
-> dragon_cb_cz: 1,2. je spíš na debatu v hospodě, nebo se mi nad tim zas tak moc nechce přemýšlet co po mě vlastně chceš, jádro pudla je v tom, že já říkám ,,Děláte to na píču,, a oni říkají ,,Děláme to dobře, protože bagr,,.
Dejvid má objednáno, stačí sledovat web, případně se obrátit přímo na něj... Co vim, tak jim řekl, že chce větší vstupní trubky než dávaj standardně a oni řekli ano, ale co mu přijde neví nikdo. Prachy nevim, to bude v řádu pár korun co se týče záměny materiálu.
Dejvid má objednáno, stačí sledovat web, případně se obrátit přímo na něj... Co vim, tak jim řekl, že chce větší vstupní trubky než dávaj standardně a oni řekli ano, ale co mu přijde neví nikdo. Prachy nevim, to bude v řádu pár korun co se týče záměny materiálu.
22:34:33
29.03.2013
29.03.2013
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Ještě jednou čtu ten jeho email:
1) Pokud to chápu správně tak jádro jeho argumentace je v tom, že dokud je součet vstupů větší než výstup tak tam je protitlak a je to OK?
2) Má tam tudíž chybu když říká "Porovnáte li součty vstupních a výstupních trubek, je výstupní větší" a má to být tak že výstupní je menší?
3) Kolega z webu objednal se zvětšenejma vstupníma trubkama znamená, že jim a priori řekl, že ví co tam cpou za zaškrcený roury a že to nechce a objednal si specifický rozměr? Informace o ceně by nebyla?
To 3) je pro nás asi důležité, myslím, že já i -> jenik120: bychom byli ochotní si za ty větší roury pár korun připlatit.
1) Pokud to chápu správně tak jádro jeho argumentace je v tom, že dokud je součet vstupů větší než výstup tak tam je protitlak a je to OK?
2) Má tam tudíž chybu když říká "Porovnáte li součty vstupních a výstupních trubek, je výstupní větší" a má to být tak že výstupní je menší?
3) Kolega z webu objednal se zvětšenejma vstupníma trubkama znamená, že jim a priori řekl, že ví co tam cpou za zaškrcený roury a že to nechce a objednal si specifický rozměr? Informace o ceně by nebyla?
To 3) je pro nás asi důležité, myslím, že já i -> jenik120: bychom byli ochotní si za ty větší roury pár korun připlatit.
22:24:03
29.03.2013
29.03.2013
dragon_cb_cz
-> jenik120: No já mam prodejnu kde je mají (skladem) ve vedlejší vesnici (teda městské části praha 22 ... A dneska jsem držel v mototechně v ruce Tylla a schválně jsem si na něj těsnění přikládal, nebe a dudy.
Jinak tvoje řešení úplně nechápu, to už ti to můžou rovnou svařit dohromady, proč to posílat po kusech... Každopádně je to fakt k posrání, snad trubka o vhodném průměru nemůže stát o tolik víc a i kdyby, rád si připlatím. Práce by na tom měli stejně.
Jinak tvoje řešení úplně nechápu, to už ti to můžou rovnou svařit dohromady, proč to posílat po kusech... Každopádně je to fakt k posrání, snad trubka o vhodném průměru nemůže stát o tolik víc a i kdyby, rád si připlatím. Práce by na tom měli stejně.
22:21:48
29.03.2013
29.03.2013
afro100
-> jenik120: podla toho mailu: proste protooo
22:11:52
29.03.2013
29.03.2013
jenik120
-> dragon_cb_cz: Polaka mam objednaneho. Az dojde udelam porovnani...
Zkusim to s Roneltem poresit tak, ze mi poslou tlumic bez navarenych svodu, pribali mi 2 trubky o vnitrnim prumeru 31-32 a prirubu. Doma si to vklidu spasuju a bude. Snad na to pristoupi.
Ale sere me to stejne jako tebe, proc vyrabi kramy, kdyz to skoro nic navic nestoji udelat poradne.
Zkusim to s Roneltem poresit tak, ze mi poslou tlumic bez navarenych svodu, pribali mi 2 trubky o vnitrnim prumeru 31-32 a prirubu. Doma si to vklidu spasuju a bude. Snad na to pristoupi.
Ale sere me to stejne jako tebe, proc vyrabi kramy, kdyz to skoro nic navic nestoji udelat poradne.
21:56:14
29.03.2013
29.03.2013
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Z hlavy nevím jak to je u pětikanálové hlavy a svodů, prostřední "společný" výfukový kanál jde do jedné větve a ty dva krajní do druhé?
Každopádně minimálně by stálo za to je vyprudit, protože zjevně dřív podobný problém nebyl a teď je. Kurva proč si české firmy musí takhle kazit jméno?
Otázka je spíš jaké jsou alternativy. -> palinator: navrhuje Polmostrów, který ale stojí stejně nebo víc - tak nevím jestli jen kvůli hezčím vstupním trubkám je to automaticky lepší volba. Ten Ronelt je jinak fakt festovní kus železa a líbí se mi moc
Každopádně minimálně by stálo za to je vyprudit, protože zjevně dřív podobný problém nebyl a teď je. Kurva proč si české firmy musí takhle kazit jméno?
Otázka je spíš jaké jsou alternativy. -> palinator: navrhuje Polmostrów, který ale stojí stejně nebo víc - tak nevím jestli jen kvůli hezčím vstupním trubkám je to automaticky lepší volba. Ten Ronelt je jinak fakt festovní kus železa a líbí se mi moc