Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby

prohledat
293 příspěvků (zobrazeno 251 až 293) od 22.01.2011 do 14.03.2019, založil/a Dušan
řadit dle data
11:34:27
29.01.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Dušan: Srani a hovno z toho dle me.
08:32:46
29.01.2011
Dušan
jaky je vas nazor na protahnuti diry v bloku pro pouzuti vetsich lozisek ?
08:19:02
29.01.2011
David.
-> darklord: jojo už se na to dívám, tak změna na 114-01019X byla až od 11/88 nechápu čím, když blok se měnil od 4/87
14:54:34
28.01.2011
darklord
-> David.: myslis ze to je chyba ked je katalog verzia 87? v 89 to uz je inak, ale nemam cas to cele prejst a doplnit...
12:34:13
28.01.2011
ondie
-> David.: Tak v tom případě si mě potěšil a mám doma jednu tu starší sadu a přišel sem k ní jak slepej k houslim..



E: Schválně kouknu,jestli je všech 6 v tom jednom balení stejnech..to by bylo teda další potvrzení!
upraveno 1x, naposled 28.01.2011 12:36:20
12:25:07
28.01.2011
David.
-> ondie: v tom katalogu je tedy chyba, protože od 87 je rozdílné horní a spodní a tam je to stejný, já to mám zjištěný z klasickýho tištěnýho
12:16:51
28.01.2011
ondie
-> Dušan: Zatim jak se zde popsalo,tak chápu,že jsou rozdíly v tloušťce..kdybys změřil tu tvojí pánev (která je říkáš ze starýho bloku) a měla taky 2mm,tak bys mi udělal radost..ale já bych tě asi nepotěšil 6 ..pokud budou fakt 84-87´,tak budu šťastnej jak blecha,že sem vůbec nějaký sehnal (škoda že mám jen jednu sadu) 7



-> David.: Fakt ? Já sem čerpal z toho E-katalogu co tu je a pod číslem 114-010190 nic není : skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/cs?page=searc...



A pod číslem 114-010180 je směs všech roků 84-89´ : skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/cs?page=searc...



Takže sem se vlastně nic nedozvěděl..
11:43:12
28.01.2011
David.
lépe řečeno staré provedení je 114-01018x (0-4 podle vybrusu) a nové provedení 114-01019x zase podle výbrusu
11:41:28
28.01.2011
David.
-> ondie: pod tímhle číslem jsou hlavní ojniční pánve na š 130 84-87 jestli si dobře pamatuju
11:38:38
28.01.2011
Dušan
-> ondie: indetifikovat ti je muzu, ale jestli se jich budes chctit zbavit tak dej vedet
23:24:11
27.01.2011
ondie
Teď sem v amoku prohráb zásoby a našel jedno balení nových pánví s číslem 114-010180 ,ale koukal sem do katalogu,že to číslem není rozlišené to starší/mladší provedení..

Tak sem ho změřil na tloušťku (bohužel ne šuplerou) a má 2mm..

Najde se někdo kdo by to byl schopen identifikovat o co se jedná ?
08:56:09
25.01.2011
105
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: nebo nechat udelat
07:16:58
25.01.2011
David.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jasně, zjistím co by se dalo sehnat a pak napíšu
22:18:43
24.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
105 23.01.11 11:22:24 napsal:

→ Kubina AVTOBA3 CCCP: velice spatne protelefonoval sem pul

republiky a v uherskym hradisti na objednavku poslednich 8 kusu

v prodejne
to se me prave taky doneslo.

klika-ojnice-bez problemu jako favo

pisty,vlozky-da je dat fa 136

hlavy-da se alternativne pouzit 105



vse se da vyresit,ale kdyz nemas panve,ktery nejdou ani ze s120 ,ani z favorita,tak jsi v haji,resp jsem v haji
22:13:20
24.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
David. 23.01.11 13:53:54 napsal:

→ Kubina AVTOBA3 CCCP: neměl by to být problém,ale spíš

je horší sehnat bezvýbrusový
kdyz jedes v tech dilech,zkus zjistit co bys teda umel sehnat.predpokladam,ze ojnicni saly jsou jako favorit-takze bez problemu.A ty hlavni na starou s130 je jedno jestli prvni nebo druhej vybrus neb tam kde delaj kliky,tak vetsinou maji udelane dopredu a jednicky a dvojky jsou jak housky na krame.jinymi slovy,sezenu si kliku podle panvi.
18:51:32
24.01.2011
ondie
-> Dušan: Tak v 87´ už začínali jet 8kanály,kde se všechny tyhle vylepšení (a nejen ty) promítly,tak asi zupgreadovaly i zbytek 130tek..takže hlavní důvod bych asi viděl tady a ne že to dělalo v průběhu let nějakou extra neplechu..nevim no,nerad bych to celý posral už na začátku špatným rozhodnutím,ale snad to bude ok.
18:46:18
24.01.2011
ondie
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Neboj se nic,hlava bude ze 105ky 3
18:38:20
24.01.2011
Dušan
-> ondie: nevidim duvod se bat. Ty motory najezdily mraky km a ze by se vsude valely zboreny bloky nevidim :) Navic kdyz to udelali az po 3 letech. Kdo se boji nesmi do lesa.
18:20:01
24.01.2011
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v klidu, kamos 2x odvaril 130 a to tak ze hodne a hlava vydrzela :)
18:00:26
24.01.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ondie: Propadaj se vlozky, ale lide me tu za tento nazor div nelincuji 10 Kdo vi jak se to cele krouti... osobne bych pouzil dvouradkovy blok kdyz uz 130. Osobne nemam radost z hlavy 130 :-)
17:44:38
24.01.2011
ondie
-> Matthes, záškodník z TechWebu: díky,nebejt tohodle tematu,tak ani netušim,že byly 2 typy,dobrý vědět,nicméně mě to moc nepotěšilo,protože mám starej blok a chtěl bych do něj taky nacpat střeva fab..

Takže jak je psáno,když seženu ty starší pánve,tak to normálně půjde..otázka tedy,jestli by nebylo záhodno na takovou stavbu (kde zahučí jistě nemálo peněz) použít to nejlepší,co jen jde..

Protože zadání je víceménně pouze splnit typ motoru Š130 ,co vypadá zvenku víceménně seriově..když mi nebude sedět rok výroby bloku s rokem výroby auta oželím.



-> Dušan: ..ty tohle neřešíš ? ..obavu,že ten starší blok nemusí plně odpovídat těm požadavkům na co se ho chystáš použít.. (ať teda jde o tuhost nebo o "horší" mazání?



-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Jak si myslel to hroucení ? ..jako že když hodně nahustim starej blok koňma (3) ,tak je riziko,že při hrubým zacházení ten blok (co má tenčí či o pár žeber méně,plus hůře dimenzované uchycení kliky,pokud se dobře rozuměl) bude mít tendenci se jakoby "kroutit" ??
upraveno 1x, naposled 24.01.2011 17:47:07
13:26:01
24.01.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> ondie: Jak rikal petr s co se tyka materialu a zpracovani...

Jinak ty rozvody maj stary 130 mazany jen jednou tryskou. Novejsi bloky s dvouradkem a fava maj rozvody mazany dvema tryskama. Ta druha nova tryska je klasicka sroubovaci mosazna(?) jako v karbu a je umistena v kanalu loziska kliky. Stary 130 tam maj jen nalitek. Ja toho casu premyslel tam tu trysku dat. Popripade tam nasroubovat takovej pipik, co vypada jako injektor v karburatoru, je to popsany v zavodnich upravach...

Ta tryska puvodni, ktera je spolecna pro vsechny bloky je pod kolem rozvodu a je to ucpavka olejovyho kanalu s dirkou.
11:39:39
24.01.2011
ondie
Matthes, záškodník z TechWebu 22.01.11 20:04:15 napsal:

umi se zhroutit/maj napicu mazani rozvodu.
rozpovídej se,to mě zajímá..
08:48:24
24.01.2011
Dušan
-> Olgoj Chorchoj: to je odpoved chlapa 1 dik
08:34:44
24.01.2011
Olgoj Chorchoj
-> Dušan: na fotce je šála ze staršího typu bloku
08:02:15
24.01.2011
David.
-> Dušan: já čtu příspěvky,ale myslíš že na pohled to někdo pozná?4

změř a pak se pozná co to je
07:54:59
24.01.2011
Dušan
bud jsem se spatne vyjadril nebo nekteri nectou prispevky co jsou niz. To ze je to rozdilne uz vime, ale jde o to, zda ta co je na fotce je opravdu starsi typ a Favorit je silnejsi.
07:17:11
24.01.2011
David.
-> Dušan: liší se to tloušťkou,straší 130tka je silnější jestli se nepletu. teď z hlavy nevím o kolik
22:07:11
23.01.2011
Dušan
-> afro100: me jde primo o toto, melo by to byt ze stareho bloku 130
22:00:07
23.01.2011
afro100
-> Dušan: u starsieho bloku nie
21:59:31
23.01.2011
Dušan
toto udelatko by se teda nemelo dat zamenit s Favem ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od Dušan vložen 23.01.2011 21:59:31
13:53:54
23.01.2011
David.
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: neměl by to být problém,ale spíš je horší sehnat bezvýbrusový
11:22:24
23.01.2011
105
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: velice spatne protelefonoval sem pul republiky a v uherskym hradisti na objednavku poslednich 8 kusu v prodejne
23:57:20
22.01.2011
darklord
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: este som ich nevidel, vsade mali iba na novsi blok. Ale zato uz mi boli parkrat ponuknute instantne saly na klukovku: www.olejshop.cz/oleje/... /mogul-super-15w-50-(15w50 )-4litry
21:03:39
22.01.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jdou jeste sehnat panve na "starou" s130?? prvni,druhej prebrus?
21:01:33
22.01.2011
Dušan
ok, takze tu kliku z fabie tam dam, ale musim pouzit panevni loziska ze stare 130ky
20:22:45
22.01.2011
petr s
-> Dušan: šířka ne tlouštka tak byla větší díra v bloku dále přidané žebro a silnější litina na kozlících hlavních ložisek no prostě jako u favoritu
20:21:51
22.01.2011
afro100
-> Dušan: www.skoda110r.cz/forum.ph p?thread=743... tu sa riesili panvy aj bloky
upraveno 1x, naposled 22.01.2011 20:22:41
20:18:15
22.01.2011
Dušan
-> petr s: tzn sirka vsech nebo jen nekterych ? V tom pripade by klika fabia upravena do 742 mohla fungovat i ve starsim bloku
20:12:28
22.01.2011
petr s
-> Dušan: Měnila se tlouštka ložisek kliky
20:04:15
22.01.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
A jednoradkovy bloky 130 se umi zhroutit, ale nikdo to neveri 3 A maj napicu mazani rozvodu.
upraveno 1x, naposled 22.01.2011 20:04:33
20:03:31
22.01.2011
Nwkt
Starší 130 blok má jednořádkový číslo a 8 horní štefty k přírubě převodovky
20:02:16
22.01.2011
Dušan
Něco se dohledat dalo a něco né, tak pro jasnou odpověd založeno téma.



od 8/84 se vyráběly bloky 130 a k nim i kliky. Jaké jsou rozměry pánví ?



od r87 se provedla modernizace. v čem ?





jde mi totiž o zástavbu kliky Fabia, takže se bojím abych neměl blok do kterýho to nejde dát 8
Extreme Tyres