Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby

prohledat
293 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 22.01.2011 do 14.03.2019, založil/a Dušan
řadit dle data
18:42:28
02.02.2011
Martin100L
Přidávám se k -> Kubina AVTOBA3 CCCP: , taky bych za ně byl rád. Zkusím sám pozjišťovat, pokud se zadaří, tak budu i já ochoten pro nějaký veksl 4 4
17:39:29
02.02.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
jestli nekdo objeví ty panve(nulty,prvni,druhy,t reti prebrus)a bude ochoten je koupit a poslat,tak si stoupam do rady
09:30:57
02.02.2011
FORM - zlomená ojnice
Jak to tu tak čtu, tak už začla být nouze o tenké pánve na 130ku? Asi budu muset prohlédnout zásoby z doby, kdy se to z mototechny vyhazovalo :-)
08:48:35
02.02.2011
palinator
-> VeTeV:

3 Já myslel, že ti jeden KLeP stačí.1
23:52:41
01.02.2011
VeTeV
palinator 01.02.11 22:11:03 napsal:

→ Pavel P..:

A 120? 40
u mě ve skříni 3
23:29:34
01.02.2011
ondie
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: tak,tak..klaviatura už je legrace
23:24:52
01.02.2011
afro100
-> ondie 01.02.11 23:06:49: není zač
23:23:14
01.02.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> ondie 01.02.11 23:00:16: jasne ze nenechal,je to litina,takze ta koroze je jen povrchova...necham ji predelat na bezolovo a srovnat(spis odriznout tu lisku).jedine co je v prdeli je zarezla klaviatura
23:11:32
01.02.2011
ondie
Vypadá to na nějakou porevoluční výrobu.
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od ondie vložen 01.02.2011 23:11:32
23:10:23
01.02.2011
ondie
Jinak teda zpátky k tematu pánví (ale nechci nějak provokovat:) ,ale jak sem níž psal,tak sem našel toto:
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od ondie vložen 01.02.2011 23:10:23
23:06:49
01.02.2011
ondie
-> afro100: díky..no já si třeba říkal,skrz ten rok výroby 80´,že to moh bejt ND na stovky (což defakto je) ,ale ještě s tou starou roztečí,ale po přeměření bylo jasno.

Takže umístění slepice (a barva) mezi 3. a 4.válec je už sám o sobě znak nové rozteče..OK,znamenám si.
23:00:16
01.02.2011
ondie
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Dole na těch fotkách ode mne je právě těsnění 130 na 105kové hlavě,tak je tam vidět,co se musí udělat..ta 105ková hlava mě baví,že je nová.

Takže spalováky a i kanály se budou muset udělat,ale to by se stejně trošku upravovalo,akorát se z tý 105kový bude brát víc masa no.

Sám si na to netroufám,tak to dám udělat k někomu..plán je takovej,že zvenku to bude origo 130ca k nepoznání,vevnitř v rámci větší spolehlivosti a životnosti a drobet toho výkonu střeva FAB,v hlavě úprava ventilů na N95 a spoustu dalších drobnejch vychytávek..



-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ..hlava sice orezlá,ale stejně doufám,že si jí tam nenechal..nepřijde mi úplně ztracená,ale fotka může klamat.
22:37:30
01.02.2011
MOLSO
-> Petr - Rapid 135: ok ok 1
22:37:12
01.02.2011
Petr - Rapid 135
Nepletu si to určitě se sedlami z Japonska. Tam byla v tom papíru zmínka o vložkách 130. Tim jsem si jistej ;)
22:35:34
01.02.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> ondie: ale ta 105 myslim nema takovej spalovak,kdyz prilozis tesneni,tak uzmusi zacinat vybrani.a snad jsou i mensi kanaly.osobne bych na to kaslal,sehnal starsi hlavu z vrakace(doporucuji se zasobit,jeste se sem tam na to narazi) a nechat udelat.p.Novak v Benatkach dela prestavbu na bezolovo(sedla voditka) asi za 2500,jevim jestli v tom je srovnani a stiraci krouzky na ventily,no a hlavu otlakovat....kdyby to stalo rekneme 3500.tuhle hlavu budes muset taky nechat udelat a vyjde te to mozna jeste na vic
22:35:27
01.02.2011
Petr - Rapid 135
Já vím jen tolik, že od začátku výroby v roce 84 dělali skoro rok motory, do kterých si nechávali vložky vyrábět v Japonsku. Prý se to rozjíždělo a automobilka zdokonalovala svojí vlastní výrobu, kterou až skoro po roce rozjeli, ale ani tak nebyli vložky kvalitní jako ty japonské. Už se s nimi ale nepovedlo vyjednat obchodní podmínky, tak zůstali u svých méně kvalitních. Ty se zlepšily kvalitou až s příchodem motorů 135/136 a řadou 381.



Takže cca 3 roky výroby 130 nemají moc kvalitní vložky. Jestli se více opotřebovávali nebo v čem spočívala menší kvalita nevim.



To jsou informace získané cca v roce 88 – 89 písemně přímo od automobilky. Jestli to dnes někdo ví, nemám tušení. Papír bych nevěřící ofotil, ale jelikož jsem bordelář, tak jsem ho už pár měsíců taky neviděl.



Co se pánví a ostatních odlišností týká, nevim, ale totok mi připadá jako taková hezká zajímavost 3
22:33:35
01.02.2011
MOLSO
-> Petr - Rapid 135: to si mylis s tvrdymi sedlami v hlavach 742.135 ktore mali tvrde sedla z japonska 4
22:18:57
01.02.2011
Pavel P..
-> palinator: kdepak..4
22:14:51
01.02.2011
palinator
-> Pavel P..:

Ve Strašnický?
22:13:20
01.02.2011
Pavel P..
-> palinator: v mototechně? 3
22:11:03
01.02.2011
palinator
-> Pavel P..:

A 120? 40
22:10:23
01.02.2011
Pavel P..
22:09:59
01.02.2011
Pavel P..
nový 130 hlavy se povalujou leckde...3
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od Pavel P.. vložen 01.02.2011 22:09:59
22:06:41
01.02.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
asi pred rokem,jsem se dozvedel,ze jeden clovek ma novou kompletni hlavu na 130.no mel ji,ale prisel jsem na ten zdroj pozde,asi pul roku lezela venku na hromade srotu,skoda ji.
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace vložen 01.02.2011 22:06:41
21:18:26
01.02.2011
MOLSO
-> Dušan: co by si chcel za jednu sadu ? 3 3
20:11:58
01.02.2011
Dušan
po male inventure ve sklepe jsem zjistil ze na 130ku loziska nemam, ale se 120kou muzu najezdit milion km 3 .
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od Dušan vložen 01.02.2011 20:11:58
19:12:34
01.02.2011
afro100
-> David.: tiez zalezi na roku vyroby, od 76´ sa davali vsade ventily ako u 105/120 ... teda driek 7,94 (abnormal 8,2) a zaistenie bolo trojdrazkovym klinkom (kilo-eR malo povodne klinok plny, bez drazok)
14:32:50
01.02.2011
David.
-> petr s: díky, to jsem právě nějak nemohl nikde najít a myslel jsem si že mám abnormály na 110tku a jsou to tedy originály když mají 7,5mm
14:21:18
01.02.2011
petr s
-> David.: Ne 7,5 abnormál 7,75
14:16:01
01.02.2011
David.
-> petr s: není náhodou 7mm základ a 7,5mm abnormál?
13:54:22
01.02.2011
petr s
-> David.: 7,5 mm
13:53:23
01.02.2011
David.
-> afro100: no hlavně je u 100 průměr dříku 7mm a u 105tky 7,92mm
10:25:38
01.02.2011
afro100
-> ondie 31.01.11 14:09:02: hlava 105 ma tu vacsiu roztec ventilov, uz kila od 75´ to tak mali. Nahradneho dielu by som sa nebal, pretoze ak je to raz 105 hlava tak tu roztec mensiu mat nebude. Daju sa tam dostat aj favo ventily (34/30). U kilej by to ale neslo, tam sa tak zmestia ventily z LS (32/28)
07:59:23
01.02.2011
ondie
Tak sem to včera ještě měřil a rozteč ventilů ve válci je 35mm jak u týhle 105ky,tak u 130ky..tak je to asi jedno a když sou i klaviatury záměnný,tudíž sou pozice všech ventilů vůči samotnýmu odlitku hlavy furt na stejnejch místech,tak je to asi jedno...

Šlo mi o to aby ta 105ková nebyla na úpravy míň ideální,ale nezdá se.
15:18:18
31.01.2011
ondie
-> David.: prej jo..
15:07:58
31.01.2011
David.
-> su.tech: to je holá,že?
14:26:06
31.01.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: No já právě včera v noci jak jsme se bavili přemýšlel kde co ještě leží na 130-tku motor. Jako mám tip. Dlouho jsem tam sice nebyl ale... třeba tam ještě leží.4
14:24:02
31.01.2011
ondie
-> petr s: aha..takže u těch 100vkovejch hlav byl spíš jinej problém při použití větších ventilů,že už kolidovali mezi sebou..sací s výfukovým ?



-> su.tech: ..no to sem vždycky pokládal za utopii 3 ,ale když by byla možnost,tak možná že i jo..
14:19:03
31.01.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> ondie: A co takhle novou hlavu 130? Cena byla tuším ale někde kolem 3.500,- což by se asi dalo trochu shodit... 4
14:17:22
31.01.2011
petr s
-> ondie: U 100 byla menší mezera mezi sacím a výfukovým ale v tom prostoru co je ve válci
14:12:58
31.01.2011
ondie
14:12:35
31.01.2011
ondie
14:09:02
31.01.2011
ondie
-> afro100: Jak si mi kdysi říkal ten rozdíl roztečí ventilů v hlavě mezi hlavou Š100 a Š105..poznal bys to z fotky ? (nebo nevěděl ty rozteče?)



Hlavu sem si sehnal na 105ku (hlavní důvody: ..sou relativně levný,dostupný a hlavně nový)

Teda doufám,že je to 105..slepice je černá mezi 3. a 4.válcem,rok výroby hlavy 80´ ...trošku se bojim aby to nebyl ND na š100 z pozdějších let..právě kvůli těm vzdálenostem ventilů (viz foto)



Když na ní přiložim 130těsnění,hned je vidět o co jde,mezi sacíma nezbývá moc místa,za prvé vzhledem k tomu,že je nutný sací ventily zvětšit ze seriových 31 na seriových 34mm..za druhé už tam asi neni moc prostoru pro nějaké další zvětšování ventilů...

Pokud už se tim někdo zabýval a má s tím zkušenost,jak velkej ventil by do toho šel nacpat ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od ondie vložen 31.01.2011 14:09:02
14:20:54
30.01.2011
fidelmc
Asi mas recht4
13:42:14
30.01.2011
afro100
-> fidelmc: normalne, prebrusis a narazis jeden riadok ... stejne to dneska uz nikdo nepozna aky tam ma byt blok ...
13:22:13
30.01.2011
fidelmc
Panve z katalogu jsem zkoumal

skoda-virt.cz/cz/.../1352 41-loziska-na-130-kliku?go topost=2...



Tak ja mam doma 2x jednoradkovy blok a ted jsem poridil dvouradkovou 130, jen nevim, jak zanaskuju v MB cislo dvouradkoveho bloku, u jednoradkoveho by asi nebyl problem prerazit :(
16:25:59
29.01.2011
Dušan
-> havlik: das ist venig 3
14:38:37
29.01.2011
havlik
-> Dušan: pri snizeni hlavy 0.6mm by to mělo byt 10:1
14:02:20
29.01.2011
Dušan
nevi nekdo jaky objem spalovaciho prostoru by mela 130ka s klikou fabia+pisty fabia a hlava 130 ? Proste jen vymena pistu, ale vyssi zdvih. nebo rovnou KP ?
11:36:32
29.01.2011
petr s
-> Dušan: nic tím nezískáš jenom zeslabíš blok
Extreme Tyres