Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby

prohledat
293 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 22.01.2011 do 14.03.2019, založil/a Dušan
řadit dle data
12:02:47
14.03.2019
minno
-> OndraST 13.03.19 19:03:11: Robil som to niekoľkokrát. Vaňu zhadzovať pri tomto úkone je úplná zbytočnosť, stačí vykrútiť tie dva šróby, ktoré spájajú vaňu s tým vekom s guferom. Veko dať dole, gufero vyklepnúť, vyčistiť, nalisovať nové, založiť, vytesniť tmelom alebo tesnením.
21:09:29
13.03.2019
Eidy
-> MVM: Proto jsem navrhoval proseknout. Jen opatrně. 4
20:34:33
13.03.2019
OndraST
Díky všem za vyčerpávající odpovědi, které mě usnadní práci jak říkám nejsem automechanik, něco jsem okouknul něco se již za pár let naučil, ale škodovkam s motorem vzadu snad zůstanu vernej ještě pár let, jen mě mrzí, že v mém okolí již není žádný solidní krámek s ND na škodovky.
10
20:08:08
13.03.2019
MVM
-> Eidy: Když požiješ třeba šroubek do sádrokartonu nebo si gufero propíchneš špičkou nejsou ani špony .. a i když jich pár je - tak potom očistíš 4 Na klid. Spíš horší když někdo páčením orve hliník.. Klika to většinou přežije pěkně - ale i tu hranku umí lidi zničit při páčení.. Je to jen o tom kdo to bude dělat a jaký má vybavení a zkušenost. Jink na tom nic není. Stejně tak jako tam naklepnout nový gufero .. všude se používají dneska naváděcí kroužky a přípravky který to usnadní. Pro někoho kdo to nedělal může být neposlušný gufero oříšek ..
19:55:32
13.03.2019
Eidy
-> OndraST: Neříkám, že to nejde. Jen musíš opatrně.
-> MVM: Taky možnost. Já tam vidím napadaný špony a to u ložiska nechceš. Ale taky možnost.
19:55:29
13.03.2019
MVM
-> Petrson 13.03.19 19:41:23: Jo přesně tak to dělám 1
19:41:23
13.03.2019
Petrson
-> MVM 13.03.19 19:24:09: třeba takto
How to remove crankshaft rear main oil seal. Nissan/Infiniti engine. Part 6/12
19:24:09
13.03.2019
MVM
-> Eidy 13.03.19 19:10:51: Nebo se do Gufera navrtá cca 2mm dírka do který se našroubuje cca 4mm vrut nebo šroubek "do plechu" a za hlavičku se vytáhne. Nehrozí poškození víka nebo čepu kliky. (Ale i zapáčit přímo šroubovákem je možnost 4)
19:18:23
13.03.2019
OndraST
-> Eidy: Takže výměna kus za kus bez nějaké demontáže nereálná, jsem myslel že jde nějak vypáčit případně opatrně zničit a neklepnout nová, pokud se musí demontovat vana případně i něco jiného nedokážu na motoru vyraženém z auta aplikovat.
19:10:51
13.03.2019
Eidy
-> OndraST: Nejsnáz sundat vanu a pak to víčko a s guferem. Nebo můžeš to gufero proseknout z čela a pak vypáčit. Ale je v něm celkem silný plech a nechceš poničit ani jednu dosedací plochu. Hlavně na klikovce. 4
19:03:11
13.03.2019
OndraST
Rychlo dotaz, pořád se hrabu v mé pracovní 130cítce, jelikož se bude měnit lozisko, které oddělala spojka. Dneska jsem zjistil při sundání setrvaku, že je ko Gufero na zadním víku, jak vyměnit na motoru popřípadě je nalisované v domku, musí se také demontovat popřípadě začne téct olej .....atd. nejsem automechanik ale dost věcí zvládám, ale občas potrebuji radu. Diky.
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od OndraST vložen 13.03.2019 19:03:11
18:14:06
11.07.2018
dragon_cb_cz
-> maruz: Je to možné, viz katalog tady: skoda-katalog.eu/ekatalog -105-120/.../12-vika-motor u--olejove-cerpadlo-(105-1 20-130)-p2

Položka 34B... od dubna 87 už je gufero stejné jako na Favo. Objednací číslo 959-042108, gufero 42x58x8
upraveno 1x, naposled 11.07.2018 18:15:52
18:08:25
11.07.2018
maruz
Zdravím, gufero u rozvodů ko - motor škoda 130. Tak do mototechny, koupeno. Vydělám staré, dávám nové, a ejhle, ono propadlo. Mrkla jsem na netu do prodejen, a jiné než 42x56x7 není nikde uvedeno ke 130. Staré má vnější 58. Je to možné z výroby? Či někdo zvětšil otvor. 2 díky za radu.
upraveno 1x, naposled 11.07.2018 18:09:04
12:34:57
30.01.2018
Fity
-> Bukaj: vznikla při vytahování starého gufera při úplně dementním zapáčení šroubovákem. Křuplo, vrátil jsem to o dva mm zpátky, nalisoval nové gufero a nějak se mi to rozleželo v hlavě. Nejradši bych to vyřezal, jen jestli můžu
11:06:20
30.01.2018
Bukaj
-> minno: Tak 135/6 je zase jiný motor...4
09:06:06
30.01.2018
minno
-> Bukaj: Áno, tomu rozumiem. Práve ten široký lem je čudný :) Na 136 veku to tak nemám, ale to veko nebolo originál k bloku.
08:57:56
30.01.2018
Bukaj
-> minno: Ano, protože víko je zesílené a osazení pro gufero má širší lem, tak toto je na odtok oleje z gufera, aby neprosakoval ven (nebyla tam "hladinka") 4
08:42:26
30.01.2018
minno
-> Fity 30.01.18 06:25:50: 130 malá v tom veku takú dieru? Zaujímavé, vidím prvýkrát.
08:28:21
30.01.2018
zabiakPUK
nechaj tak.
08:24:16
30.01.2018
Bukaj
-> Fity: Jestli je prasklina jen na tom "můstku", tak by neměla ničemu vadit, ale otázkou je, jak vznikla - jestli není víko deformované...
06:25:50
30.01.2018
Fity
Zkusím to dát sem... Víko 130 kliky z pod setrváku a praskla mi při mojí blbosti ta přepážka, předpokládám z odtokové díry pro olej zpět do vany. Co s ní? Vyřezat, zavařit či nechat tak? Díky
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od Fity vložen 30.01.2018 06:25:50
13:51:08
06.08.2016
iDawe
-> Sejki: tak snad ne 1
11:23:00
06.08.2016
Sejki - zrušená registrace
-> iDawe: tam ti reknou ze to je zmetek ze to tam muzes klidne nechat :)
09:01:15
06.08.2016
iDawe
-> rsvancara: no tak doufám, že tenhle blok nečeká žádná podobná budoucnost 6 vizuelně vypadá hezky, samozřejmě to nezhodnotím. Odvezu do nějaký motorárny, brusírny, dílny ke kontrole a vyjádření
06:25:52
06.08.2016
rsvancara
-> iDawe: Kámošovi praskala klikovka (u setrváku, setrvák prostě upadl). Když to takhle vzdala druhá (dokonce nová), tak jeho tchán říkal, že to možná bude křivým blokem :-). Nicméně podle fotek se zdá, že mu nic neni.
upraveno 1x, naposled 06.08.2016 06:26:26
21:29:59
05.08.2016
iDawe
-> J3STER: nechám ho časem zkontrolovat, třeba je cajk 6
20:59:30
05.08.2016
Tomaso435
-> J3STER: zmetky jako zmetky ? nebo zmetky jako na pronešení vrátnicí 3


hmm F5 no :D
upraveno 1x, naposled 05.08.2016 21:01:16
20:54:23
05.08.2016
RadovanSkodovkar
-> J3STER: Tiež by som povedal.. Alebo pracovník so štetcom chcel niečo pre seba 40
20:52:54
05.08.2016
Robert 106
Ahoj,

celý sem to pročetl od začátku a má tady někdo teda kombinaci motor 130 a klika fábie ?
20:42:23
05.08.2016
J3STER
-> iDawe: Neznačily se zmetky červenou barvou?
20:22:57
05.08.2016
iDawe
-> Nwkt: -> RadovanSkodovkar: díky 4
20:22:25
05.08.2016
iDawe
Prosím o upřesnění, jedná se o blok 742.135/6 ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od iDawe vložen 05.08.2016 20:22:25
20:21:59
05.08.2016
Nwkt
-> iDawe: vypadá to
20:21:29
05.08.2016
RadovanSkodovkar
-> iDawe: ano
20:20:19
05.08.2016
iDawe
Prosím o upřesnění, jedná se o blok 742.135/6 ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od iDawe vložen 05.08.2016 20:20:19
20:19:10
05.08.2016
iDawe
Prosím o upřesnění, jedná se o blok 742.135/6 ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od iDawe vložen 05.08.2016 20:19:10
20:18:12
05.08.2016
iDawe
Prosím o upřesnění, jedná se o blok 742.135/6 ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od iDawe vložen 05.08.2016 20:18:12
01:26:24
25.09.2015
ondie
-> vhml: zkusim pořešit no..furt je to nevytahanej rovnej blok s čerstvejma závitama.
17:43:15
24.09.2015
vhml
-> ondie 24.09.15 16:52:55: jenže díru na vložku vyvrtáš a ,,jdeš od toho" , tady se musíš trefit do setin aby se ti klika točila.
17:29:52
24.09.2015
castrol
-> MOLSO: 3
17:13:23
24.09.2015
MOLSO
-> castrol: stastny clovek .... ja som sa este pod 40 minut nedostal 3
17:12:10
24.09.2015
castrol
-> MOLSO: len sranda ked mu telefonujes to je tak na pol hodinku 3
17:09:56
24.09.2015
ondie
-> rsvancara: no :) konferenční stolek bohužel nepotřebuju.
17:06:51
24.09.2015
rsvancara
-> ondie: ....no, když se to podaří otočit s klikou, tak je to už nezachranitelný a na vyhození :-)
16:53:02
24.09.2015
MOLSO
-> vhml: Motorservis Koleno v BN - generálkovali sme jeden sprznený 110R motor, a nejaký trotl obrúsil dosadačky prírub čím krásne rozhodil presnosť dier pre uloženie kluky. Po výbruse sa v nových šálkach tá kluka nedala v bloku otočiť. zaviezol som to nazad a zistil že bolo odbrúsené z tých viek ... povedal že tie diery prevrta nanovo - nepamatam sa kolko za to vtedy vzal, ale ak ma pamat neklame, bolo to do 50 €. Po prevrtaní všetko ok, motor jazdí dodnes

možno by zvládol aj prevrtanie na favo šálky ....
16:52:55
24.09.2015
ondie
-> vhml: Tož ďakujem pekně ,ale to sem nechtěl slyšet :) No dobrá,budem shánět..

Ale neřešitelný to snad neni ne?
Když se rozvrtává blok na 1.5 , tak tam sou taky nároky na přesnost ne?
Kdyby teda někdo věděl,kde to kvalitně nechat udělat,nápady sem.
16:47:31
24.09.2015
ondie
-> rsvancara:
Ostřiky: V tomhle sem ferda :) ,jen jsem o tom vždycky čet,a víc to nezkoumal,tak to nemám nakoukaný. Snad prej všechny 8kanály by to mazání měly mít v bloku už nějak líp pořešený,tak jestli už je tohle taky ten typ bloku poslední EVO.

Mosty: Jasný,takže klika na přebrus,vzácný 130 pánve KO a ještě to udělá rotyku v bloku 3 Jinak pohoda 1
16:41:37
24.09.2015
vhml
-> ondie 24.09.15 16:11:31: bez mostů je to blok úplně k hovnu. Jeidně jak píšeš převrtat. Až zjistíš kdo to umí udělat přesně tak dej vědět, pošlu mu všechny tři :-)
16:17:31
24.09.2015
rsvancara
-> ondie: mosty jsou prej broušený k bloku, ale když dáš jiný, tak to fungovat taky může. Nejhorší co se pak může stát je, že se pánve protočej s klikou.
16:11:55
24.09.2015
rsvancara
-> ondie: já tam vidím ostřiky dva, jeden v mosazi na šikmo (ten zvládne i komínek rozdělovače), druhej dírkou skrz ocelovej červ, treren zaslepuje hlavní kanál :-)
upraveno 1x, naposled 24.09.2015 16:14:15
Extreme Tyres