Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby

prohledat
293 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 22.01.2011 do 14.03.2019, založil/a Dušan
řadit dle data
22:16:50
22.08.2015
Dušan
-> Robert 106: nahoda :)
17:27:30
22.08.2015
Robert 106
-> Dušan: já si takový blok právě pořídil
07:59:16
06.08.2015
Pavel P..
-> FORM - zlomená ojnice: nespěchám, jen sháním dokud se dá sehnat, GO motoru proběhne až budou všechny díly pohromadě.
00:13:41
06.08.2015
FORM - zlomená ojnice
-> vhml: Žádný takový, sám mám málo :-)
22:28:55
05.08.2015
Pavel P..
-> vhml: 39 260
22:20:37
05.08.2015
vhml
-> FORM - zlomená ojnice 05.08.15 22:16:51: já je potřebuju víc než Pavel. P. :-)
22:16:51
05.08.2015
FORM - zlomená ojnice
-> Pavel P..: Jak na to spěcháš? Možná bych pro tebe jednu sadu našel. Musím projít zásoby
21:02:17
28.07.2015
Pavel P..
-> dragon_cb_cz: napsal jsem tam.... uvidíme.
20:37:15
28.07.2015
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: Přečti si to celý 1
20:25:05
28.07.2015
Pavel P..
-> dragon_cb_cz: no když už nejsou ani výbrusový pánve tak je mi k prdu přebroušená stará klika....
20:20:37
28.07.2015
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: Prd se v tom vyznám, ale pokud bys nesehnal origo pánve, není lepší nechat přebrousit spíš jetou kliku než novou? Co jsem pochopil, tak u jetý je menší riziko nepříjemných překvapení, už je materiálově "sednutá".



Jinak nedávno tu někdo dával kontakt na brusírnu snad z Moravského Krumlova nebo kde a tvářil se, že by tam snad mít měli?



EDIT: Tady: skoda-virt.cz/cz/.../1830 62-hlavni-panve-klikove-hr idele-skoda-130
upraveno 1x, naposled 28.07.2015 20:21:44
17:36:53
28.07.2015
Pavel P..
-> Vena136: pochop že já chci zachovat původní jednořádkový blok s původním číslem... jinak bych to neřešil a dal dvouřádek...



jinak se mi ozvali z jedné brusírny že uměj předělat 130kovej jednořádkovej blok na novější fáčkový šály asi za 2tkč včetně dph. tak ještě uvidíme, ale trochu se toho bojim....
15:57:20
28.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Pavel P..: tak pak je možnost 2-řádek 5-kanál ještě,...tak břebrousit můžeš nechat stávající kliku,kravina brousit novou.A tak pokud tomu nic nebude,i když klika už bude podle mě šišatá,jestli máš najeto 100 000 +km...ne moc,ale bude.
13:03:20
28.07.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Pavel P..: Super, mrknu na to jak se tam dostanu - mimochodem nečtu tady témata přiznám se, že nestíhám tak jsem neměl představu, že někde o 2 stránky níže to je. Víš co, mám 136-tku takže 130 mě úplně nezajímá a všiml jsem si jen pokecu díky hlavní stránce, jinak bych se nezabrousil. Každopádně zjistím. 4
13:00:48
28.07.2015
Pavel P..
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: o dvě stránky níže...

img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_539_142517__20 11-02-05_20-03-00_88.jpg
12:46:03
28.07.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Pavel P..: Máme někde rozměry těch šál? - respektive - vím kde leží kopa akorát nikdo neví co je na co. Pokud bys dodal nějaký rozměry podle kterých by to bylo identifikovatelné je dost možné že najdu. 4
12:43:43
28.07.2015
Pavel P..
-> Vena136: no to je super nápad dávat novej blok... proč myslíš že řešim šály na jednořádek? abych zachoval původní blok s původním číslem.... to už bych se na to vysral rovnou a dal tam celej fungl novej nejetej 742.136 co se mi válí jak mrcha ve sklepě kdyby mi nešlo o originalitu.3



teď mi jde hlavně o šály, pokud nebudou k sehnání origo nebo 1.výbrus tak to nemá cenu řešit... abych nechával novou kliku brousit na třetí nebo čtvrtej brus. a nebo udělal vršek a spodek nechal původní....



zkusim se ještě poptat v brusírnách, jestli nemaj nějaký zbytky ...
11:54:46
28.07.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Pavel P..: takže i nová klika,ojnice,hlava,...hel e ten blok bych dal taky nový 4



Pokud víš,jakou mají mít origo a nebo 1-výbrus sílu (stačí mě origo,pak to je pořád to samý),tak pokud bych nezapoměl,tak bych se ti ve volným čase podíval třeba,...ale nic neslibuju a raději sháněj jinde.Se mnou to je na dlouhý lokty teď....8
21:36:31
27.07.2015
vhml
-> Pavel P.. 27.07.15 21:26:11: až na ně narazíš ber i pro mě.
21:26:11
27.07.2015
Pavel P..
Nemá někdo nějakej zdroj nebo neví kde by se mohli válet pánve na jednořádek origo nebo prvovýbrusový?1 Rád bych v autě zachoval původní blok a když se bude dělat GO tak bych tam chtěl vše nový, ač se pánve zdají být v pořádku.
19:32:10
27.07.2015
Bukaj
-> Eidy 27.07.15 18:03:26: Právěže novější pánve jsou tenčí...8
18:12:01
27.07.2015
minno
-> Dušan 27.07.15 17:58:38: Kámoš (Tomáššš) zháňal 130 dvojriadok (kvôli silným ložiskám), kúpil jeden dvojriadkový 130 motor a bolo to na staré panvy :D
18:07:01
27.07.2015
vhml
-> havlik 27.07.15 18:05:27: -> Eidy 27.07.15 18:03:26: jestli nebude snažší ty pánve sehnat 3
18:06:43
27.07.2015
Eidy
-> havlik: Samozřejmě taky možnost. Záleží kdo má k čemu přístup. Myslím ke strojům.
18:05:27
27.07.2015
havlik
-> Eidy: jestli nebude jednodušší sehnat 130tkovej blok na velký pánve a levnejší než úprava bloku.
18:03:26
27.07.2015
Eidy
-> vhml: Co vím, tak se ta starší pánve nesnadno shání, takže jestli by nebylo lepší zvětšit díry v bloku. Teda pokud jsou ty novější pánve silnější. Jinak jako bych nic neřekl. 40
upraveno 1x, naposled 27.07.2015 18:03:35
17:58:38
27.07.2015
Dušan
-> minno: to sice ano, ale kolik jsi takovych videl :)
17:57:49
27.07.2015
minno
-> Dušan 27.07.15 17:31:47: no, ale ani dvojriadok nie je záruka, že sú tam už "favo" panvy.
17:54:57
27.07.2015
vhml
-> Dušan 27.07.15 17:31:47: Jo, já mám jednořádek.



Aneb koupím hlavní pánve na jednořádkovou 130 :-)
17:31:47
27.07.2015
Dušan
-> vhml: dvouradkovy cislo motoru je na FAVO panve, jednoradek na prvni 130kovy panve.
16:42:31
27.07.2015
vhml
Nějak z toho nejsem moudrej. Když mám vrtání v bloku 64mm tak tak mi tam půjdou pánve z favorita nebo ne?
10:49:23
14.04.2011
MOLSO
-> David.: dakujem 1
10:48:15
14.04.2011
David.
-> MOLSO: ano kliky jsou stejný od 130 až po felicie
10:46:13
14.04.2011
MOLSO
Takze ak to spravne chapem 130 jednoriadok aj dvojriadok ma rovaku kluku a rozdiel je len v diere v bloku a hrubke šálok ? tzn. že dám favo kluku do 130 jednoriadku ?
22:16:30
17.02.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> fidelmc 16.02.11 19:23:14: nevim jak to presne tenkrat bylo,ale dedukce je takova,ze dira v bloku se vyvrtala vrtakem a pak nastoupila presna kalibrovana frezovaci hlava.ta hlava samozrejme musela byt radove na desetiny mm a podlehala opotrebeni.takze si myslim,ze proste ty frezovaci hlavy(ktere musely uz tenkrat stat dost penez) doslouzily a nove se uz vyrabely na parametry motoru favorit.proto treba do opotrebeni "slouzily" i na nove bloky s130 ale zaroven byly v behu i nove hlavy na favorit,ptoto ten udaj v katalogu
22:09:08
17.02.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> fidelmc 16.02.11 18:40:08: telefon nemam,napis mi na mail,muzu ti poslat mapicku,kde ma dilnu.funguje to tak,dovezes hlavu a za tyden ji mas hotovou
20:03:38
17.02.2011
ondie
-> Martin100L: Asi bych se na to díval z hlediska evoluce..tzn.že to novější provedení má bejt výhodnější,když to tak začali dělat u Fa potažmo u Fe..
19:59:58
17.02.2011
Martin100L
-> ondie: První věta oznamovací, nebo také uvozovací. Otázka tedy zněla: co je větší přínos? Silnější víka a nebo až potom ty šály z favíka?
18:02:33
17.02.2011
fidelmc
ondie 17.02.11 00:40:12 napsal:

→ fidelmc: Já se přidám k otázce,neb z tematu mi to

není úplně jasné a v ruce sem ten rozdíl zatim neošahal..ty starší

pánve (tedy od 84–87´) jsou teda tenčí nežli ty FA novější ?



pointer">David. 29.01.11 08:19:02 napsal:


→ darklord: jojo už se na to dívám, tak změna na

114–01019X byla až od 11/88 nechápu čím, když blok se měnil

od 4/87




Což by znamenalo že i první dvouřádkové bloky měly ještě stará

ložiska ?ondie 03.02.11 21:55:28 napsal:

→ Dušan: Chceš se podívat,kolik je tam masa ? ..slyšel

už sem asi ze dvou stran,že když se dělaj spalováky (třeba ze 105kový

130ca),musí se velmi opatrně,aby se neprobrousilo do vodních kanálů..
ondie 17.02.11 00:40:12 napsal:

→ fidelmc: Já se přidám k otázce,neb z tematu mi to

není úplně jasné a v ruce sem ten rozdíl zatim neošahal..ty starší

pánve (tedy od 84–87´) jsou teda tenčí nežli ty FA novější ?



→ David.:

→ fidelmc: neni vaše nedorozumění ukryto někde tady:



David. 29.01.11 08:19:02 napsal:


→ darklord: jojo už se na to dívám, tak změna na

114–01019X byla až od 11/88 nechápu čím, když blok se měnil

od 4/87




Což by znamenalo že i první dvouřádkové bloky měly ještě stará

ložiska ?



Ano vypada, ze prvni dvouradkove motory mely vika stejna jako fa, ale loziska porad 2mm. Ja ty vika porovnal a opravdu 88rok je oproti 84-87 vyssi-silnejsi. Ja tedy pouziju loziska starsiho typu, ktera se hur shani. Jinak bych asi mohl pouzit loziska na favo
14:05:23
17.02.2011
ondie
A pak tady mám takovouhle krásně zrejpanou pánvičku..

Nechalo by se to beztrestně nějak zaleštit a použít,nebo je to na popelnici ?
zvětšit Rozdíl bloků 130 v průběhu výroby - obrázek od ondie vložen 17.02.2011 14:05:23
13:44:22
17.02.2011
ondie
-> m8rinek: Dík za potvrzení..no právě to by celý pozbylo smyslu,ono vůbec vaření hlav (i alu) neni nic moc..

-> Martin100L: první část věty asi úplně nechápu,jestli se mě ptáš,nebo oznamuješ ? :)

S těma kritickejma místama ti přesně nepovim,zaslech sem to jen okrajově,ale mám sto chutí (jak psal dole Dušan) si ze srandy říznout KO hlavu na 105 a 130 a podívat se jak vypadaj v řezu..
02:03:41
17.02.2011
m8rinek
-> ondie: nic se převařovat nemusí. Navíc vařit něco na litině není uplně sranda...



-> Martin100L: co vim tak kolega propálil 105 hlavnu hned nad ventilem. ve stěně nejdál od kanálu, ale asi chtěl moc...
01:31:37
17.02.2011
Martin100L
-> ondie: Tak několik postřehů: zesílení vík ložisek klikovky je jasné. Je větší přínos zesílení vík, nebo silnější pánve? Pokud tu řešíme "silné" bloky a tenké šály. A jak píšeš, že Ti bylo vyzrazeno... ve kterém místě je to kritické místo? Jelikož mě úprava hlavy 105 na 130 blok čeká... tak bych Ti byl vděčný a budu Tě všude chválit 4 4 4
00:52:13
17.02.2011
ondie
-> Kubina AVTOBA3 CCCP 12.02.11 22:27:46: no uvidíme no,starší hlavy skladem sou..to sem v klidu,tady se mi ale líbí že je nová a tak jak si ji představuju (velký kanály,velký ventily,jiný spalováky) to stejně bude dost rozdíl proti serii,že už možná ani neni důvod začínat na něčem pochybným (což většina jetejch hlav na 130 prostě je)..

Jediný úskalí co mi bylo zatim vyzrazeno,že se musí u 105 dávat bacha aby se v určitejch místech při bagrování spalováku neprobrousili do vody..s tim vařením kanálů mi to přijde hodně nevěrohodný (nikdy sem to nezaslech,ale kdo ví) ..spíš jestli nebyl ten tvůj chlapík nevrlej,že to nechce dělat,tak ti to vysvětlil tak,že je to k ničemu,abys to náhodou po ňom nechtěl..
upraveno 1x, naposled 17.02.2011 00:52:59
00:40:12
17.02.2011
ondie
-> fidelmc: Já se přidám k otázce,neb z tematu mi to není úplně jasné a v ruce sem ten rozdíl zatim neošahal..ty starší pánve (tedy od 84-87´) jsou teda tenčí nežli ty FA novější ?



-> David.:

-> fidelmc: neni vaše nedorozumění ukryto někde tady:



David. 29.01.11 08:19:02 napsal:

→ darklord: jojo už se na to dívám, tak změna na

114–01019X byla až od 11/88 nechápu čím, když blok se měnil

od 4/87




Což by znamenalo že i první dvouřádkové bloky měly ještě stará ložiska ?
00:16:34
17.02.2011
fidelmc
David. 16.02.11 19:24:31 napsal:

→ fidelmc: nový blok pro všechny typy motorů byl od 4/87

s nástupem 135/6 a 130tky od té doby mají stejné gufero jako 135/6 tak je

to v katalogu a mám 130tku takže jsem se o to zajímal jaké gufero má

být v letech 84–7
Fajn a jake tloustky panve jsou u favorita? 2,5mm nebo 2mm . Jde mi o to, co ja mam za blok, kdyz psali, ze se se zesilenim vik, preslo na 2,5mm panve a ja mam 2mm?
upraveno 2x, naposled 17.02.2011 00:18:16
00:05:29
17.02.2011
ondie
já sem se na ty pánve taky trochu zaměřil a je pravda,že sehnat jdou (tiše si dělám zásoby),ale dá to práci a dlouho už asi fakt nebudou.
19:24:31
16.02.2011
David.
-> fidelmc: nový blok pro všechny typy motorů byl od 4/87 s nástupem 135/6 a 130tky od té doby mají stejné gufero jako 135/6 tak je to v katalogu a mám 130tku takže jsem se o to zajímal jaké gufero má být v letech 84-7
19:23:14
16.02.2011
fidelmc
No a jste jedna vec, kterou uz vubec nechapu9 na tom bloku 88 jsou vika oproti roku 85 opravdu silnejsi a presto panve 2mm !! Je nekde nejaka bible, kde je pravda , nic vic nez pravda, tohle me uz docela vadi :) Si ty motory delali jak se jim libilo nebo co
Extreme Tyres