
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor 110
Len aby to nebolo preklepnuté 

-> DEKODOVAC: je to obyc 100vka

-> DEKODOVAC: Podle knížky je to š100 35,3 Kw
chalani čislo na bloku za lomitkom je8*to je aký motor viete prosím vas niekto

-> afro100 13.12.10 10:48:26: Ta mnou viděná 110L se sice nejspíš nikdy moc do světa nepodívala, ale víme jak to fungovalo.. výbava "na přání" byla v tuzemsku krom Tuzexu a vrácenýho exportu de facto nedostupná. No to auto bys musel vidět ty, jestli mělo i další exportní prvky.. I když mě tak napadá, že takový ten "německý" obtisk na relé k dynamu možná mělo.
-> Jozka: urcite sa davali do aut povodne urcenych na vyvoz, nezavisle na modelu ...
Ty zadní stahovací okna byla asi obecně zvláštní výbava, na LS nezávislá. Z nějakých pěti - šesti LS (ale jen 73-75), co pamatuju, je neměla ani jedna - a naopak, známej je měl na 110L 1972..
Njn, asi máš pravdu...ja som mal dočinenia iba s 2ks LS a oboje mali vzadu sťahovacie okničká...jeden ks bol náš (´72) a 1 ks kamarátov (tuším ´74)...Ten kamarátov mal 4 oko, čiernú prístrojovku a tiež čierne čalúnenia...
-> ferrari: to co pises ty, bola LS model ´72 (8.1971-8.1972) ale tych bolo podstatne menej, nez LS model ´73 a vyssie ... a nie je pravidlom, ze kazda LS mala stahovacie okienka vzadu, mali to hlavne kusy povodne urcene na vyvoz ...
afro100 09.12.10 14:02:28 napsal:
→ peto_ff: LS malo ciernu palubku s ofukmi a drevenym
dekorom/listami, na dvierkach schranky spolujazdca je napisane na tej liste
110LS …no, myslím, že 100% pravda to nebude, bo ja som mal jednu z prvých 110LS a mala vpredu 2oko, palubka bola normálne biela...mala také béžové čalúnenia, aj sedačky...jo, vzadu sú u 110LS sťahovacie okničká - to mi prišlo najväčšou výhodou výbavy LS...
A motor? Cuore sportivo...samotný motor sa dá spoľahlivo spoznať asi iba so sundanou hlavou...inak má sanie pre dvojkomorák a výfukové potrubie podobné 105/120...
PS - pocitovo to šlo super, ale pravdou je, že som mal problém pokoriť 120tku. Ale každopásne charakteristika motora bola super - krásny ťh do 6000ot.
→ peto_ff: LS malo ciernu palubku s ofukmi a drevenym
dekorom/listami, na dvierkach schranky spolujazdca je napisane na tej liste
110LS …no, myslím, že 100% pravda to nebude, bo ja som mal jednu z prvých 110LS a mala vpredu 2oko, palubka bola normálne biela...mala také béžové čalúnenia, aj sedačky...jo, vzadu sú u 110LS sťahovacie okničká - to mi prišlo najväčšou výhodou výbavy LS...
A motor? Cuore sportivo...samotný motor sa dá spoľahlivo spoznať asi iba so sundanou hlavou...inak má sanie pre dvojkomorák a výfukové potrubie podobné 105/120...
PS - pocitovo to šlo super, ale pravdou je, že som mal problém pokoriť 120tku. Ale každopásne charakteristika motora bola super - krásny ťh do 6000ot.
-> afro100 10.12.10 12:53:47: Ani ve snu by mě nenapadlo, že bys takovou věc mohl nevědět..
.
Na ty vložky jsem se ptal proto, že jsem (krom litrovejch) našel pouze tři kusy 72 mm a vůbec nevím, jestli k tý pístní sadě 110LS patří a mám hledat čtvrtou, nebo hledat jinou čtveřici - no a nebo se na to vykašlat na nechat to na motoráři, ať tam dá, co uzná za vhodný. No - po tvým dobrozdání se kloním k variantě poslední, stejně už jsem vysmejčil všechny kouty a marně..

Na ty vložky jsem se ptal proto, že jsem (krom litrovejch) našel pouze tři kusy 72 mm a vůbec nevím, jestli k tý pístní sadě 110LS patří a mám hledat čtvrtou, nebo hledat jinou čtveřici - no a nebo se na to vykašlat na nechat to na motoráři, ať tam dá, co uzná za vhodný. No - po tvým dobrozdání se kloním k variantě poslední, stejně už jsem vysmejčil všechny kouty a marně..
-> Jozka: ano sedacky su pravda odlisne, napadlo ma to sice, ale nie je to na prvy pohlad viditelne, nejak som to vypustil ...
vlozky by som neriesil a vzal akekolvek 72mm co by mi padli pod ruku, mozno este tak dodrzat tolerancne triedy, ale aj to je dneska uz problem, takze ani krizenia A-B by som sa nebal ..
vlozky by som neriesil a vzal akekolvek 72mm co by mi padli pod ruku, mozno este tak dodrzat tolerancne triedy, ale aj to je dneska uz problem, takze ani krizenia A-B by som sa nebal ..
-> afro100 09.12.10 14:25:18: Ještě taky sedačky bývaly u 110LS polohovatelný, podobně jako u 105/120 - i když nejspíš ne u všech ročníků. Ale jinak děkuji i já, zrovna sbírám po 10ti letech 110LS motor na GO po všech koutech, tvé info pomůže.. Ještě kdyby tak vložky válců byly něčím výrazně odlišný od ostatních 72 mm..
-> afro100: no sak.... uvidim... co to bude zac ta 110...a podla toho uvidim... ci ma cenu sa pustat... lebo ako ten moj motor ide celkom slusne... feliciu som hore kopcom dal o 4 dlzky:D
-> peto_ff: tak ono zase kilo (110LS) ma kratsiu prevodovku, takze motor pocitovo ide o nieco rychlejsiedo otacok a je tam viac takych rozdielov, aby to bolo nejak smerodajne, tak by pri oboch skusanych motorizaciach musel sediet rovnaky sofer, musel by byt rovnake prevodovky atd.
ked ale vymenis vacku, rozdelovac, cecka a znizis hlavu, aby bol kompresny pomer 1:9,4 (ako 120 LS) tak nic neskazis, bude to celkom pila
ked ale vymenis vacku, rozdelovac, cecka a znizis hlavu, aby bol kompresny pomer 1:9,4 (ako 120 LS) tak nic neskazis, bude to celkom pila
-> afro100: no a niekde som cital ze mu to islo lepsie nez 120 ls...
-> peto_ff: ono to nejak fungovat bude aj na ten z 120, ale nie je to ono ... mam to vyskusane, je to lenive ...
-> afro100: no a teraz som si to poriadne precital ked to chcem dat na 120-tku tak musim menit aj ten rozdelovac ci??
-> peto_ff: podla toho znaku na hlave a cisla za lomitkom na bloku sa neda zmylit ...
este doplnim ze 110L mala modry znak a cislo /5*
este doplnim ze 110L mala modry znak a cislo /5*
-> afro100: ok... dik... no ja chcem... ostru vacku do 120-tky! a viem o jednej 110 len som ju este poriadne nevidel... v akom je stave tak preto sa pitam podla coho to rozoznam.. tak dik teda:D
-> peto_ff: na kasni zalezi od roku vyroby, pokial ho nikto nestrhol, bude na zadnej kapote stitok s urovnou motorizacie a vybavou (S 100, S 110 LS a pod). LS malo ciernu palubku s ofukmi a drevenym dekorom/listami, na dvierkach schranky spolujazdca je napisane na tej liste 110LS ...
motor poznas podla cisla na bloku ....../4* a bieleho znaku na hlave motora medzi 3. a 4. valcom. Pokial taky najdes, zober si z neho aj rozdelovac a C-vahadla (rozdelovac cislo 443.213-204.38, Cecka maju na boku kazdeho vahadla pismeno C ... ). Ten rozdelovac ma mensiu odstredivu regulaciu upravenu k vacke ...
motor poznas podla cisla na bloku ....../4* a bieleho znaku na hlave motora medzi 3. a 4. valcom. Pokial taky najdes, zober si z neho aj rozdelovac a C-vahadla (rozdelovac cislo 443.213-204.38, Cecka maju na boku kazdeho vahadla pismeno C ... ). Ten rozdelovac ma mensiu odstredivu regulaciu upravenu k vacke ...
-> MOLSO: ok dik aj som si myslel.....
-> afro100: :D podrobnosti som uz nevedel ta dik...
a jako poznam LS od L..... ako kasnu ak tam nebude oznacenie... podla pristrojovky?...
a motor... podla chladica oleja alebo nejak tak?
-> afro100: :D podrobnosti som uz nevedel ta dik...
a jako poznam LS od L..... ako kasnu ak tam nebude oznacenie... podla pristrojovky?...
a motor... podla chladica oleja alebo nejak tak?
-> MOLSO: presne tak
-> peto_ff: treba rozlisovat 110 L kt. je obycajny motor s jednokomorakom, rovnymi piestami atd. a 110 LS, kt. motor je rovnaky ako R ... (vypukle piesty, ina hlava, C-vahadla, ostrejsia vacka atd.)
-> peto_ff: treba rozlisovat 110 L kt. je obycajny motor s jednokomorakom, rovnymi piestami atd. a 110 LS, kt. motor je rovnaky ako R ... (vypukle piesty, ina hlava, C-vahadla, ostrejsia vacka atd.)
110 LS sedan mal ten isty motor čo R 

zdravim chcem sa spitat..... ze ci ostru vacku mala len R-ka alebo aj sedan??