u koho si nechat dělat motor?

prohledat
304 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 31.10.2010 do 07.12.2010, založil/a T
řadit dle data
19:05:43
01.11.2010
petr s
-> Matulo: Dědek havlík
19:05:08
01.11.2010
afro100
-> Matulo: -> havlik ma :)
19:05:06
01.11.2010
Nwkt
-> Matulo: Potom je havlík asi ten důchodce
19:04:04
01.11.2010
Maťulo
havlik 01.11.10 18:09:36 napsal:

no ja bych ty kameny zase nezatracoval maj to i silnejsi vozy sice pravda

takova simca ma ty kameny asi 2krát takovy čepy taky:D ale jezdí to furt a

nebylo to ani nijak vymlet
Kto ma este dnes staru simcu? Mozno niekto kto to uchovava v tip top stave a setri ju, alebo nejaky dochodca co jej nevypeka a vyde s nou len na nakupy raz za mesiac… Potom je logicke ze kamene vydrzia… 1 1 4
19:02:38
01.11.2010
afro100
-> aceboss: kamene z kovosrotu su gut ... ty uz su vyskusane ze su OK
19:00:37
01.11.2010
aceboss
-> fidelmc: Já narážel na hřídele a kameny......ono zde jde hlavně o přístup a o údržbu....což si příznejme je někdy napováženou....

Jinak radím sehnat nové kameny a hřídele (origo) či komplet novou kývnou nápravu a je po problému než jezdit na kdoví čem za 4.50Kč z kovošrotou.

Já si sehnat novou přední i zadní nápravu na eMko ze skladu a mám vystaráno6
18:55:33
01.11.2010
m8rinek
-> Petkar1: 20 dá za poctivě zgenerálkovanou a upravenou 130cu... s vnitřkem z fabie musí připočíst nákup motoru a úpravu kliky
18:53:43
01.11.2010
petr s
-> fidelmc: Jak naladěn? Myslíš tlumiče a 165 gumy?
18:53:33
01.11.2010
aceboss
-> Petkar1: No dejme tomu,ale jedna věc je mít výkonný motor a druhá pro mě důležitejší mít pro to uspůsobené vozidlo(brzdy,nápravy,říz ení,odpružení atd....) což u dosti libí postrádám když beru v potaz to, že když chce někdo výkonný motor tak jeho výkonu bude i využívat .....,ale on je to čararovaný kruh ve finále dojdeš k tomu co zde(v jiném vlákně) napsal FÉN 1
18:51:18
01.11.2010
palinator
-> fidelmc:

Snad to bylo konstruovaný do sériový výroby (jako dnes RS), ale bohužel k tomu nedošlo. Ve SM byl tehdy "spotřebitelský" ; test.
18:50:06
01.11.2010
fidelmc
-> aceboss:



A k cemu byla urcena 120S? Nebyl to soutezni stroj? Takze podvozek naladen na vykon neco pres 100 koniku, bezpecnost poladena ramem a kolik km ten stroj najel bez repase prevodovky atd. Jako komplet T auto vidi s pekne vyvazenou a slicovanou, asi i s 260tkou vacici a bude stastnej kluk, tak jako snad jednou i ja.
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 18:51:55
18:48:39
01.11.2010
Petkar1
-> T: možná k těm 20ti tisícům by ses vyšplhal....
18:48:16
01.11.2010
Petkar1
-> aceboss: Myslím si to, že skončila s první generací Fábií, že do těch novejch se dávaj ty německý paskvily.... Ale to furt neni na tom nic špatnýho jí dát do upravené škodovky, když je to v podstatě stejnej motor3 A tu technologii oceníš právě v tom základu - T-písty, materiál, tvrdá klika, i ten výkon.....Prostě ten motor je jinde už v sérii než nějaká upravená 120LS nebo 130 a to ve všem. A vo vo vo tom je...
18:45:31
01.11.2010
aceboss
Petkar1 01.11.10 18:38:23 napsal:

→ aceboss: my ale mluvíme o Fabii 1,4 8V…ta už se

myslím nedělá…
To je mi jasný, že 16V to není sám ji mám doma...jsems si jistý nebo si to je myslíš?4
18:43:46
01.11.2010
-> Petkar1: : no to zní dobře,ale co znamenaá velký investice?

jinak na ní netrvam, ale z 5 kanálů je tu už jen 120LS,ale jelikož mam doma 130, tak radši tu....
18:38:23
01.11.2010
Petkar1
-> aceboss: my ale mluvíme o Fabii 1,4 8V....ta už se myslím nedělá....
18:37:19
01.11.2010
aceboss
-> fidelmc: Říka Ti něco 120S?A víš jaký je(byl) u nich výkon a jak jezdí......tak té fabie bych se vůbec nebál4 A když už jsi narazil na to slovo IDEALNÍ zeptám se jinak myslíš, že je IDEALNÍ dávat do konstrukčně 40 let starého auta motor kterým se ted osazují nové vozi na lince....8
18:28:32
01.11.2010
Petkar1
-> T: pokud trváš na 130ce, tak naděl ty střeva z Fábie, vačku kolem 260 a udělej hlavu ze 105 a když chceš utrácet, tak to posaď na Wébříka a dej výfuk 2, ale i na sériovém sání a výfuku to bude investice velká. Záleží na tobě, ale pak si troufám tvrdit, že ten motor vydrží.
18:27:00
01.11.2010
petr s
-> T: Tak chceš přidat 20 koní na 130
18:25:30
01.11.2010
-> Minik03: : do 130 ano, al 8 kanál ne....



afro100 01.11.10 18:17:32 napsal:

no, pozname auta, kde je na kyvke okolo 120HP a drzi to … pokial sa s tym

nebudu robit neustale kraviny, nevidim v tom problem


jsem téhož názoru 4







-> Petkar1: : to je to, co se mi na Kóče líbí,ale takhle daleko se dostat nechci, že Eidy to má orpavdu spíš na okruh, než na 150km výlet třeba 40 ale motorově klidně.....nebo teda spíš o pár koníků míň no 4
18:19:01
01.11.2010
Petkar1
→ Petkar1: vačku nějakou moderní 260° jinak vcelku

souhlas…



jojo, bral jsem to s ohledem na náklady, kdyby chtěl jezdit fakt za minimum peněz :)



-> T: víkendový ježdění+srazy, kde někdo ocení originalitu = motor 130, okruh = Fabie 3 i když Eidy dokazuje, že i 130ka to umí honit, ale on to má na v podstatě okruhovém podvozku a vykuchaný auto a vozí to na podvalu....
18:17:32
01.11.2010
afro100
no, pozname auta, kde je na kyvke okolo 120HP a drzi to ... pokial sa s tym nebudu robit neustale kraviny, nevidim v tom problem



P.S. viz co ste dnes podelali zo vcera, oskubat prevodovku sa da aj na 110R motore ... 40
18:16:09
01.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: ach jo... Tobě není pomoci...
18:15:41
01.11.2010
fidelmc
-> havlik:



No tak vidis, ta ma treba vetsi kameny, ten zas tohle. Kameny se nenici, ale unasec (nebo jak se tomu rika) co je v diferaku se vymackava ne?
18:13:05
01.11.2010
fidelmc
-> m8rinek:



Jezis marja, asi nejhezci svezeni v mem zivote , co se tyce vykonu a ovladatelnosti jsem osedlal Audi S3 MTM(komplet i podvozek) 1,8 biturbo. Tim chci ric, ze naslapnuta fabie na kyvce neni idealni a jak tak koukam to erko co postavil, mooooc pekne, kdyby premyslel o ostrem stroji, tak by tu kyvku dal do pric. No at se vyjadri na co to chce, ale davat streva z feldy do 130? Ja myslel ze pisty 130 tak nejak patri ke spalovaku v hlave 130. Jediny co je vyhoda jsou bimetalicke pisty a tenci krouzky, ale je to tak podstatne, ze mu to spapka trosku oleje nez se zahreje motor? Dyt je to Erko
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 18:18:27
18:09:36
01.11.2010
havlik
no ja bych ty kameny zase nezatracoval maj to i silnejsi vozy sice pravda takova simca ma ty kameny asi 2krát takovy čepy taky:D ale jezdí to furt a nebylo to ani nijak vymlet
18:07:09
01.11.2010
Minik03
-> T: Musis se rozmyslet, ale pokud nechces auto na bezny jezdeni, ani cisty zavodak, bude to vzdycky jenom kompromis. A favo, pripadne fabka je, myslim, v tomhle ohledu rozumny kompromis ve vsech ohledech.
18:03:54
01.11.2010
-> petr s: : no tohle je trošku už moc mimo mísu 8 4



-> Petkar1: : s autem jezdim pokud je počasí a čas + srazy a rád bych příští rok na okruhu někoho předjel 40 3 ale jelikož postupem času se dost držim "originálu" tak mi přijde tam cpát fáčko jako pakvil....
18:02:23
01.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: evidentně jsi v ničem slušnym nejel, protože ona taková dobře postavená fábie má výkonu přebytek...



-> Petkar1: vačku nějakou moderní 260° jinak vcelku souhlas...
17:58:57
01.11.2010
Minik03
-> suri: Ja mam facko na mokrych poloosach uz druhym rokem. Vydrzely i drifty (resp. powerslidy) s peti lidmi na palube po suche vozovce. Az tak moc bych s toho asi nebal.
17:57:36
01.11.2010
Petkar1
-> T: Ne teď vážně - k čemu to auto používáš? Jestli na vyjížďky jen tak se kochat krajinou, tak prostě vem 130cu, střeva dej třeba z Feldy (vyjde levněji než Fabie), hlavu nech, vačku dej 110r, pořádně jí seřiď a budeš spokojen!!
17:55:27
01.11.2010
petr s
-> T: Tak než favorita tak už bych šel do nějaké 1,8 T
17:54:16
01.11.2010
Petkar1
-> fidelmc: Hele poloosy neříkali nic, když s tím nebudeš furt driftovat, ale horší to bylo s převodovkou....Je pravda, že ta mi začínala hučet
17:53:47
01.11.2010
fidelmc
-> suri:



Ty zas padaj kuli necemu jinemu, to spis kameny na to nejsou idealni, tam je podle me nejslabsi clanek(a jizdni vlastnosti, ale to pak ram do kabiny a bla bla)
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 17:54:12
17:50:58
01.11.2010
suri
-> fidelmc: určite , maximálne 35Kw na mokré poloosy inak padajú kola
17:49:51
01.11.2010
fidelmc
Do toho krasnyho cernyho krasavce bych dal 5k, klasika. Fabii na mokry poloosy, ty taky nejsou idealni na vetsi vykon ne? Nechal bych to "origo" s 5k. A jak tu nekdo psal, budes mit fabii a zachvili budes chtit jeste vic koni. Musis zvazit jestli ti jde o styl, nebo jestli ti nebude 130vykonove stacit
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 17:51:55
17:48:52
01.11.2010
-> Petkar1: , -> havlik: : se*ete me 8 40
17:46:21
01.11.2010
havlik
-> T: kolikrát tě stavěli a kolikrát chtěli otevřít kapotu?4
17:46:08
01.11.2010
Petkar1
-> T: Klidně bych ti tu mojí Fabii půjčil na vyzkoušení a už žádnej 5k chtít nebudeš1



edit: Ohledně legality - Fáčko jsem tam měl přes rok a tohle jsem tam měl čtvrt roku a nic...
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 17:47:00
17:45:43
01.11.2010
-> havlik: : nojo,ale co mam dělat, když mam erko a 8 kanál je tam jako pěst na oko a rád bych s tim najezdil víc km, než jen na okruhu....8



-> fidelmc: : jo táák...to jsem tu viděl,ale tam jsou ty 3 kanály navíc 4 3
17:42:03
01.11.2010
fidelmc
-> m8rinek:



Ja to delam42 15
17:36:00
01.11.2010
havlik
-> T: to jo před pár lety ano ale tedka řiká rovnou že stavět 5kanál je kravina že to proste nepojede ostatně jako řikaj tady všichni:)
17:35:13
01.11.2010
-> fidelmc: : nechápu? 8



-> havlik: : s nim už jsem o otm právě mluvil pár let zpět a říkal právě o fabii do 130 4
17:32:02
01.11.2010
m8rinek
-> T: zavolej mi, nekoho Ti doporucim;).
17:31:19
01.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: tohle nikam nevede, jdi si před spaním pohladit svou 130cu :D.
17:30:55
01.11.2010
havlik
-> T: sakyho:) ten ti řekne že se na 5kanál máš vysrat tomu ani nemusíš volat:)4
17:28:07
01.11.2010
fidelmc
-> T:



koukals na ten motor?
17:26:56
01.11.2010
fidelmc
-> m8rinek:



no nevim, jasne ze Motorexcel neni nejlevnejsi, ale proc by mi radil spatne, kdyz si kupuju dily sam, vesmes nevidel rozdil mezi klikama, ja mu verim. Hlavu snizovat u 130? To se pak zmeni spalovak ne? A myslim si, ze jakykoliv ubytek masa z hlavy ubere na pevnosti. To ze praska kuli tenke stene, no asi se clovek ke 130 musi chovat trochu s citem, pak neni problem najet pres 150tis
17:22:22
01.11.2010
-> havlik: : no to by se dalo,ale já to dělat opravdu nebudu



takže je tu pořád otázka kdo je to schopen udělat......během týdne bych rád kontaktoval Sakyho,ale nevím jak pochodím, tak se ptám ještě dál....
Extreme Tyres