skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
u koho si nechat dělat motor?
-> Matulo: Dědek havlík
-> Matulo: -> havlik ma :)
-> Matulo: Potom je havlík asi ten důchodce
havlik 01.11.10 18:09:36 napsal:
no ja bych ty kameny zase nezatracoval maj to i silnejsi vozy sice pravda
takova simca ma ty kameny asi 2krát takovy čepy taky:D ale jezdí to furt a
nebylo to ani nijak vymlet Kto ma este dnes staru simcu? Mozno niekto kto to uchovava v tip top stave a setri ju, alebo nejaky dochodca co jej nevypeka a vyde s nou len na nakupy raz za mesiac… Potom je logicke ze kamene vydrzia…

no ja bych ty kameny zase nezatracoval maj to i silnejsi vozy sice pravda
takova simca ma ty kameny asi 2krát takovy čepy taky:D ale jezdí to furt a
nebylo to ani nijak vymlet Kto ma este dnes staru simcu? Mozno niekto kto to uchovava v tip top stave a setri ju, alebo nejaky dochodca co jej nevypeka a vyde s nou len na nakupy raz za mesiac… Potom je logicke ze kamene vydrzia…



-> aceboss: kamene z kovosrotu su gut ... ty uz su vyskusane ze su OK
-> fidelmc: Já narážel na hřídele a kameny......ono zde jde hlavně o přístup a o údržbu....což si příznejme je někdy napováženou....
Jinak radím sehnat nové kameny a hřídele (origo) či komplet novou kývnou nápravu a je po problému než jezdit na kdoví čem za 4.50Kč z kovošrotou.
Já si sehnat novou přední i zadní nápravu na eMko ze skladu a mám vystaráno
Jinak radím sehnat nové kameny a hřídele (origo) či komplet novou kývnou nápravu a je po problému než jezdit na kdoví čem za 4.50Kč z kovošrotou.
Já si sehnat novou přední i zadní nápravu na eMko ze skladu a mám vystaráno

-> Petkar1: 20 dá za poctivě zgenerálkovanou a upravenou 130cu... s vnitřkem z fabie musí připočíst nákup motoru a úpravu kliky
-> fidelmc: Jak naladěn? Myslíš tlumiče a 165 gumy?
-> Petkar1: No dejme tomu,ale jedna věc je mít výkonný motor a druhá pro mě důležitejší mít pro to uspůsobené vozidlo(brzdy,nápravy,říz
ení,odpružení atd....) což u dosti libí postrádám když beru v potaz to, že když chce někdo výkonný motor tak jeho výkonu bude i využívat .....,ale on je to čararovaný kruh ve finále dojdeš k tomu co zde(v jiném vlákně) napsal FÉN 

-> fidelmc:
Snad to bylo konstruovaný do sériový výroby (jako dnes RS), ale bohužel k tomu nedošlo. Ve SM byl tehdy "spotřebitelský" ; test.
Snad to bylo konstruovaný do sériový výroby (jako dnes RS), ale bohužel k tomu nedošlo. Ve SM byl tehdy "spotřebitelský" ; test.
-> aceboss:
A k cemu byla urcena 120S? Nebyl to soutezni stroj? Takze podvozek naladen na vykon neco pres 100 koniku, bezpecnost poladena ramem a kolik km ten stroj najel bez repase prevodovky atd. Jako komplet T auto vidi s pekne vyvazenou a slicovanou, asi i s 260tkou vacici a bude stastnej kluk, tak jako snad jednou i ja.
A k cemu byla urcena 120S? Nebyl to soutezni stroj? Takze podvozek naladen na vykon neco pres 100 koniku, bezpecnost poladena ramem a kolik km ten stroj najel bez repase prevodovky atd. Jako komplet T auto vidi s pekne vyvazenou a slicovanou, asi i s 260tkou vacici a bude stastnej kluk, tak jako snad jednou i ja.
-> T: možná k těm 20ti tisícům by ses vyšplhal....
-> aceboss: Myslím si to, že skončila s první generací Fábií, že do těch novejch se dávaj ty německý paskvily.... Ale to furt neni na tom nic špatnýho jí dát do upravené škodovky, když je to v podstatě stejnej motor
A tu technologii oceníš právě v tom základu - T-písty, materiál, tvrdá klika, i ten výkon.....Prostě ten motor je jinde už v sérii než nějaká upravená 120LS nebo 130 a to ve všem. A vo vo vo tom je...

Petkar1 01.11.10 18:38:23 napsal:
→ aceboss: my ale mluvíme o Fabii 1,4 8V…ta už se
myslím nedělá…To je mi jasný, že 16V to není sám ji mám doma...jsems si jistý nebo si to je myslíš?
→ aceboss: my ale mluvíme o Fabii 1,4 8V…ta už se
myslím nedělá…To je mi jasný, že 16V to není sám ji mám doma...jsems si jistý nebo si to je myslíš?

-> Petkar1: : no to zní dobře,ale co znamenaá velký investice?
jinak na ní netrvam, ale z 5 kanálů je tu už jen 120LS,ale jelikož mam doma 130, tak radši tu....
jinak na ní netrvam, ale z 5 kanálů je tu už jen 120LS,ale jelikož mam doma 130, tak radši tu....
-> aceboss: my ale mluvíme o Fabii 1,4 8V....ta už se myslím nedělá....
-> fidelmc: Říka Ti něco 120S?A víš jaký je(byl) u nich výkon a jak jezdí......tak té fabie bych se vůbec nebál
A když už jsi narazil na to slovo IDEALNÍ zeptám se jinak myslíš, že je IDEALNÍ dávat do konstrukčně 40 let starého auta motor kterým se ted osazují nové vozi na lince....


-> T: pokud trváš na 130ce, tak naděl ty střeva z Fábie, vačku kolem 260 a udělej hlavu ze 105 a když chceš utrácet, tak to posaď na Wébříka a dej výfuk
, ale i na sériovém sání a výfuku to bude investice velká. Záleží na tobě, ale pak si troufám tvrdit, že ten motor vydrží.

-> T: Tak chceš přidat 20 koní na 130
-> Minik03: : do 130 ano, al 8 kanál ne....
afro100 01.11.10 18:17:32 napsal:
no, pozname auta, kde je na kyvke okolo 120HP a drzi to … pokial sa s tym
nebudu robit neustale kraviny, nevidim v tom problem
jsem téhož názoru
-> Petkar1: : to je to, co se mi na Kóče líbí,ale takhle daleko se dostat nechci, že Eidy to má orpavdu spíš na okruh, než na 150km výlet třeba
ale motorově klidně.....nebo teda spíš o pár koníků míň no 
afro100 01.11.10 18:17:32 napsal:
no, pozname auta, kde je na kyvke okolo 120HP a drzi to … pokial sa s tym
nebudu robit neustale kraviny, nevidim v tom problem
jsem téhož názoru

-> Petkar1: : to je to, co se mi na Kóče líbí,ale takhle daleko se dostat nechci, že Eidy to má orpavdu spíš na okruh, než na 150km výlet třeba


→ Petkar1: vačku nějakou moderní 260° jinak vcelku
souhlas…
jojo, bral jsem to s ohledem na náklady, kdyby chtěl jezdit fakt za minimum peněz :)
-> T: víkendový ježdění+srazy, kde někdo ocení originalitu = motor 130, okruh = Fabie
i když Eidy dokazuje, že i 130ka to umí honit, ale on to má na v podstatě okruhovém podvozku a vykuchaný auto a vozí to na podvalu....
souhlas…
jojo, bral jsem to s ohledem na náklady, kdyby chtěl jezdit fakt za minimum peněz :)
-> T: víkendový ježdění+srazy, kde někdo ocení originalitu = motor 130, okruh = Fabie

no, pozname auta, kde je na kyvke okolo 120HP a drzi to ... pokial sa s tym nebudu robit neustale kraviny, nevidim v tom problem
P.S. viz co ste dnes podelali zo vcera, oskubat prevodovku sa da aj na 110R motore ...
P.S. viz co ste dnes podelali zo vcera, oskubat prevodovku sa da aj na 110R motore ...

-> fidelmc: ach jo... Tobě není pomoci...
-> havlik:
No tak vidis, ta ma treba vetsi kameny, ten zas tohle. Kameny se nenici, ale unasec (nebo jak se tomu rika) co je v diferaku se vymackava ne?
No tak vidis, ta ma treba vetsi kameny, ten zas tohle. Kameny se nenici, ale unasec (nebo jak se tomu rika) co je v diferaku se vymackava ne?
-> m8rinek:
Jezis marja, asi nejhezci svezeni v mem zivote , co se tyce vykonu a ovladatelnosti jsem osedlal Audi S3 MTM(komplet i podvozek) 1,8 biturbo. Tim chci ric, ze naslapnuta fabie na kyvce neni idealni a jak tak koukam to erko co postavil, mooooc pekne, kdyby premyslel o ostrem stroji, tak by tu kyvku dal do pric. No at se vyjadri na co to chce, ale davat streva z feldy do 130? Ja myslel ze pisty 130 tak nejak patri ke spalovaku v hlave 130. Jediny co je vyhoda jsou bimetalicke pisty a tenci krouzky, ale je to tak podstatne, ze mu to spapka trosku oleje nez se zahreje motor? Dyt je to Erko
Jezis marja, asi nejhezci svezeni v mem zivote , co se tyce vykonu a ovladatelnosti jsem osedlal Audi S3 MTM(komplet i podvozek) 1,8 biturbo. Tim chci ric, ze naslapnuta fabie na kyvce neni idealni a jak tak koukam to erko co postavil, mooooc pekne, kdyby premyslel o ostrem stroji, tak by tu kyvku dal do pric. No at se vyjadri na co to chce, ale davat streva z feldy do 130? Ja myslel ze pisty 130 tak nejak patri ke spalovaku v hlave 130. Jediny co je vyhoda jsou bimetalicke pisty a tenci krouzky, ale je to tak podstatne, ze mu to spapka trosku oleje nez se zahreje motor? Dyt je to Erko
no ja bych ty kameny zase nezatracoval maj to i silnejsi vozy sice pravda takova simca ma ty kameny asi 2krát takovy čepy taky:D ale jezdí to furt a nebylo to ani nijak vymlet
-> T: Musis se rozmyslet, ale pokud nechces auto na bezny jezdeni, ani cisty zavodak, bude to vzdycky jenom kompromis. A favo, pripadne fabka je, myslim, v tomhle ohledu rozumny kompromis ve vsech ohledech.
-> petr s: : no tohle je trošku už moc mimo mísu
-> Petkar1: : s autem jezdim pokud je počasí a čas + srazy a rád bych příští rok na okruhu někoho předjel
ale jelikož postupem času se dost držim "originálu" tak mi přijde tam cpát fáčko jako pakvil....


-> Petkar1: : s autem jezdim pokud je počasí a čas + srazy a rád bych příští rok na okruhu někoho předjel


-> fidelmc: evidentně jsi v ničem slušnym nejel, protože ona taková dobře postavená fábie má výkonu přebytek...
-> Petkar1: vačku nějakou moderní 260° jinak vcelku souhlas...
-> Petkar1: vačku nějakou moderní 260° jinak vcelku souhlas...
-> suri: Ja mam facko na mokrych poloosach uz druhym rokem. Vydrzely i drifty (resp. powerslidy) s peti lidmi na palube po suche vozovce. Az tak moc bych s toho asi nebal.
-> T: Ne teď vážně - k čemu to auto používáš? Jestli na vyjížďky jen tak se kochat krajinou, tak prostě vem 130cu, střeva dej třeba z Feldy (vyjde levněji než Fabie), hlavu nech, vačku dej 110r, pořádně jí seřiď a budeš spokojen!!
-> T: Tak než favorita tak už bych šel do nějaké 1,8 T
-> fidelmc: Hele poloosy neříkali nic, když s tím nebudeš furt driftovat, ale horší to bylo s převodovkou....Je pravda, že ta mi začínala hučet
-> suri:
Ty zas padaj kuli necemu jinemu, to spis kameny na to nejsou idealni, tam je podle me nejslabsi clanek(a jizdni vlastnosti, ale to pak ram do kabiny a bla bla)
Ty zas padaj kuli necemu jinemu, to spis kameny na to nejsou idealni, tam je podle me nejslabsi clanek(a jizdni vlastnosti, ale to pak ram do kabiny a bla bla)
-> fidelmc: určite , maximálne 35Kw na mokré poloosy inak padajú kola
Do toho krasnyho cernyho krasavce bych dal 5k, klasika. Fabii na mokry poloosy, ty taky nejsou idealni na vetsi vykon ne? Nechal bych to "origo" s 5k. A jak tu nekdo psal, budes mit fabii a zachvili budes chtit jeste vic koni. Musis zvazit jestli ti jde o styl, nebo jestli ti nebude 130vykonove stacit
-> Petkar1: , -> havlik: : se*ete me



-> T: kolikrát tě stavěli a kolikrát chtěli otevřít kapotu?

-> T: Klidně bych ti tu mojí Fabii půjčil na vyzkoušení a už žádnej 5k chtít nebudeš
edit: Ohledně legality - Fáčko jsem tam měl přes rok a tohle jsem tam měl čtvrt roku a nic...

edit: Ohledně legality - Fáčko jsem tam měl přes rok a tohle jsem tam měl čtvrt roku a nic...
-> havlik: : nojo,ale co mam dělat, když mam erko a 8 kanál je tam jako pěst na oko a rád bych s tim najezdil víc km, než jen na okruhu....
-> fidelmc: : jo táák...to jsem tu viděl,ale tam jsou ty 3 kanály navíc


-> fidelmc: : jo táák...to jsem tu viděl,ale tam jsou ty 3 kanály navíc


-> m8rinek:
Ja to delam

Ja to delam


-> T: to jo před pár lety ano ale tedka řiká rovnou že stavět 5kanál je kravina že to proste nepojede ostatně jako řikaj tady všichni:)
-> fidelmc: : nechápu?
-> havlik: : s nim už jsem o otm právě mluvil pár let zpět a říkal právě o fabii do 130

-> havlik: : s nim už jsem o otm právě mluvil pár let zpět a říkal právě o fabii do 130

-> T: zavolej mi, nekoho Ti doporucim;).
-> fidelmc: tohle nikam nevede, jdi si před spaním pohladit svou 130cu :D.
-> T: sakyho:) ten ti řekne že se na 5kanál máš vysrat tomu ani nemusíš volat:)

-> T:
koukals na ten motor?
koukals na ten motor?
-> m8rinek:
no nevim, jasne ze Motorexcel neni nejlevnejsi, ale proc by mi radil spatne, kdyz si kupuju dily sam, vesmes nevidel rozdil mezi klikama, ja mu verim. Hlavu snizovat u 130? To se pak zmeni spalovak ne? A myslim si, ze jakykoliv ubytek masa z hlavy ubere na pevnosti. To ze praska kuli tenke stene, no asi se clovek ke 130 musi chovat trochu s citem, pak neni problem najet pres 150tis
no nevim, jasne ze Motorexcel neni nejlevnejsi, ale proc by mi radil spatne, kdyz si kupuju dily sam, vesmes nevidel rozdil mezi klikama, ja mu verim. Hlavu snizovat u 130? To se pak zmeni spalovak ne? A myslim si, ze jakykoliv ubytek masa z hlavy ubere na pevnosti. To ze praska kuli tenke stene, no asi se clovek ke 130 musi chovat trochu s citem, pak neni problem najet pres 150tis
-> havlik: : no to by se dalo,ale já to dělat opravdu nebudu
takže je tu pořád otázka kdo je to schopen udělat......během týdne bych rád kontaktoval Sakyho,ale nevím jak pochodím, tak se ptám ještě dál....
takže je tu pořád otázka kdo je to schopen udělat......během týdne bych rád kontaktoval Sakyho,ale nevím jak pochodím, tak se ptám ještě dál....