u koho si nechat dělat motor?

prohledat
304 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 31.10.2010 do 07.12.2010, založil/a T
řadit dle data
16:52:52
01.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: vzhledem k faktu, že ta hlava tušim praská obvykle ve spalováku tak nevidim důvod proč nesnižovat hlavu?



Jasně že pojede lépe 130ca vezmeme li dva motory ve stejný kondici... Ale jak dlouho? :D
16:49:06
01.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: nevysvětlim, je to know how jednoho motoráře...
16:43:37
01.11.2010
fidelmc
-> m8rinek:



To my vysvetli, jak se to dela?
16:42:38
01.11.2010
fidelmc
To je snad jasny ze 8k jede lip, ale co pojede lip upravena 130 nebo 120LS? Kdyz pomines , ze ti u 130 praska hlava ( ma min masa, taky se treba nesnizuje hlava, ale blok ze)
16:42:20
01.11.2010
m8rinek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: rozdeleni kanalu...
16:37:24
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: A co je to falesny 8k? Ja nejsem tak zbehly tuner 1
16:35:37
01.11.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> fidelmc: Tady si borci radsi koupi nejakou hujdu na vrakaci nebo na aukru 3 Skoda, ze nemam money. Vsak on se nekdo najde...
16:35:36
01.11.2010
m8rinek
-> fidelmc: Je tvrdší, ať si říká kdo chce, co chce...



-> Pavel P..: jak to řekl Petr, když Ti zbyde blok a zbytek nahradíš, tak máš i docela schopnej motor...



-> škodec: 5k nikdy nepojede lepe než 8k. Budeš li porovnávat upravenej motor vůči serii, tak ano. Ale vezmeš li dva motory se stejným stupňem úprav pojede lépe 8k. Vezmeš li dva motory a nasypeš do nich stejné množství peněz pojede vždy lépe 8k. Uděláš li maximální úpravu na motoru co lze (věci jako falešnej 8k a další o čemž se půli virtu ani nesní) a uděláš li maximum na 8k, stejně pojede lépe 8k...



Prostě zapomeňte na to, že 5k pojede lépe, maximálně budul-li porovnávat dva motory v různym stupni vyhrkanosti. A říkám to jako člověk, kterej nacpal fůru peněz do 120LS a jsem spokojen jak ten motor jede...
16:25:00
01.11.2010
fidelmc
Jo a jaky je vlastne rozdil mezi fa klikou a 130 klikou? Kdyz jsem by u pana ing. Cepka a ptal jsem se ho, jestli si mam do 130 motoru sehnat novou kliku bud z fa nebo origo 130, koukal na me proc jako z fa? A ja mu rikam, ze jsem slysel , ze je lepsi tvrdsi. Jen kroutil hlavou9 Jo a nechce tu nekdo fa motor z novych dilu? Teda skoro cely z novych dilu, predelanej do 120ky



skoda-virt.cz/cz/.../1361 42-go-136fa-upravena-do-12 0?gotopost=2...



Byly dva zajemci, ale nejak uz nereagujou
upraveno 3x, naposled 01.11.2010 16:27:28
15:39:25
01.11.2010
havlik
-> T: tak uprav jak ti radi 105tkovou hlavu tech je vsude more
15:18:01
01.11.2010
-> pistaa: : klidně 4 ale to bych to asi už neměl jen tak na ježdění 40 tohle neni auto na závodění a tím pádem turbo nevim nevim, jestli je dobrej nápad 10
15:17:10
01.11.2010
-> afro100: : určitě ne, už jsem to tu kolikrát psal, že motorům nerozumim a že si an to fakt netroufnu...už to , co sjem na autě udělal, když s tim nemam žádné zkušenbosti stačilo,ale motor opravdu ne -....



-> havlik: : tohle vypadá dobře...to by možná se nechalo postavit u nich celý 8 5 dík 4



-> jerzy: : zase tak špatně na tom nejsem,abych věděl, že 8 kanál je lepší ze všech stran než 5 kanál, ale proste mi jde o tu vizuelní stránku 8 jak policie, tak STK 8
14:59:28
01.11.2010
jerzy
-> T: mě by jenom zajímalo, proč se tak usilovně tomu 8mi kanálu bráníš. kvůli stk?

nevim jaký jsi, ale myslím si že je to s motorama a výkonem u každého stejně, tedy tak že jednou něco postavíš, vyzkoušíš si to a pak si na ten výkon zvykneš a budeš chtít víc....

k motoru 130 se nechci vyjadřovat, protože o něm vím prd, ale jednoznačné je to, že je to zastaralá koncepce a zbytečně si budeš dělat starosti s věcma které bys u 8k měl hotové ještě než bys začal něco dělat...
14:56:34
01.11.2010
havlik
-> T: kliky upravuje pešan za rozumnou cenu www.dragracingteam.cz/vyr obadilu.html
14:54:43
01.11.2010
afro100
-> T: sam to neskusis ?
14:52:28
01.11.2010
no tak sjem to tu všechno přelouskal a asi to zatím vypadá na tu fabii do 130, ale pořád nevím o nikom, kdo mi to udělá? a za jaký peníz....
12:52:57
01.11.2010
Petkar1
petr s 01.11.10 12:13:00 napsal: 130 je dobrej motor ale chce celý předělat dát kliku z favoritu písty felicie a udělat 105 hlavuPřesně tohle jsem psal o pár příspěvků níž. Plný souhlas! 1



V podstatě 130ku má smysl dělat POUZE pokud tam někdo chce mít "origo" motor. Jinak je to akorát investice a výkon to bude mít jako karbecová 1,4 v sérii.
12:21:40
01.11.2010
petr s
-> palinator: Akorát že to vypadá jako origo
12:19:59
01.11.2010
palinator
-> petr s:

A výhody oproti 8k krom toho, že to vypadá na první pohled legálně?
12:18:22
01.11.2010
petr s
-> Evž@: Upravený blok
12:16:15
01.11.2010
Evž@
-> petr s: to tam toho moc původního nezbyde 1
12:13:00
01.11.2010
petr s
130 je dobrej motor ale chce celý předělat dát kliku z favoritu písty felicie a udělat 105 hlavu
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 12:18:45
12:09:27
01.11.2010
palinator
-> Pavel P..:

Dědovi na 120 byla diagnostikována závada, že se mu ztrácela voda - prasklá hlava, přičemž vůz předtím neuvařil. Vyměnila se za jinou jetou. Tož, nyní? Voda teče stále... a navíc to žere olej.3 asi 2,5 litru/1000 km.
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 12:09:47
10:16:41
01.11.2010
škodec
-> m8rinek: lenze sa tu bavime o upravenom motore (ci je seria naprd je druha vec)..a pokial chce 5kanal zachovat tak mu netreba tlacit ine. A vsetko ide aj ked to vyjde drahsie ako favo ci fabia atd. Vymenit creva, hlavu samozrejme so vsetkymi upravami a jazdi a mozno lepsie ako 1,4ka. Lenze treba zainvestovat a da sa vsetko.4
10:11:15
01.11.2010
Pavel P..
-> m8rinek: tak vidíš.... prostě jde o to z čeho to kdo staví a jak.



a pokud motor neuvaříš tak nic nepraskne.... nebo snad jo?3
10:07:25
01.11.2010
TAZ1500
a co takle to dat upravit panu Kadalovy? cenova relace je prijatelna jen jestli se mu to bude chtit delat je to jeden z nejlepších stavitelu zavodnich motoru a prevodovek v čr dat to jemu do rukou bych se nebál
10:05:38
01.11.2010
m8rinek
-> Pavel P..: O Eidyho motoru bych se nebavil, kor když o něm sám víš hovno :))). To je taky motor zahalen rouškou tajemství, ale š130 to je...



Nicméně nevím kdo staví motory ze šrotu, motory co považuji za dobré jsem stavěl z nových komponent, jen tu fobii asi nechám jak letí a běží:).



Hlava u š130 praská, je tam špatně kontruovanej vodní kanál, to je prostě fakt. O propálených pístech nikdo nemluvil. A to, že u š130 přepážky mezi kroužkama praskaj neúměrně víc než u zbytku produkce pravda taky je. Takže prosím, nenech se vysmát, hájíš něco a přitom sám víš, že to tak není ;).



Mr.Unknown 01.11.10 09:59:48 napsal:

→ m8rinek: … kým

nevyskúšate a neprídete na to aké má čaro, výkon, spoľahlivosť tak

o tom radšej nič nepíšte ! ! !




Ale teď jsi mě opravdu pobavil :D:D:D:D.
09:59:56
01.11.2010
Pavel P..
-> m8rinek: heh... ale každej staví "závodní motor" z kdejakýho šrotu a pak se diví že se to rozpadne 3 Eidy, jestli se nepletu, taky má nějakou 130ku s 5k a jak mu to jezdí... a že by každou sezonu měnil prasklou hlavu či snad propálený písty jsem si nevšiml...
09:59:48
01.11.2010
Mr.Unknown
-> m8rinek: 130ku som musel z auta minulý výkend vyhodiť lebo už dožila.... ale keby som mal peniaze naviše tak ju určite čaká kompletná GO+nejaké tie vitamínky



na 130ky nadávajú hlavne tý ktorý ich ani nevyskúšali, nieto ešte mali nahodené v aute, len nejaký veľký závodník čo si nahodil vyrachtanú 130ku do auta a točil to už za studena až kým nepridrel šály, nedojebal kluku a nepraskol hlavu potom napísal že to je pičovina .... kým nevyskúšate a neprídete na to aké má čaro, výkon, spoľahlivosť tak o tom radšej nič nepíšte ! ! !
09:55:40
01.11.2010
m8rinek
-> Pavel P..: ale no ták Pavlíku, o spolehlivost motoru 130 si snad nemusíme vyprávět. To že tvoje funguje, neznamená spolehlivost celé řady, spíš je to ta výjimka co potvrzuje pravidlo. Navíc se zde nebavíme o normálním motoru, ale o potenciálním základu pro motor upravený...
09:34:43
01.11.2010
Pavel P..
-> m8rinek: zvláštní že moje 130ka u mě najezdila víc jak 15tis km, a předtim měla najeto 87tkm... a jezdí výborně, oleje žere průměrně, né litr na 1000km a jezdí rozhodně líp než 136ka v rapidu předtim..... kde se stala chyba? je to jen o přístupu majitele jak se k tomu chová.... 4



se volové nedivte že se vám 130ky pochybnýho stavu a původu vyserou, když to předtim najezdilo 150tis bez seřizování a s min. pětiletým intervalem výměny oleje a vytáčením, že ručička padá to temných zákoutí otáčkoměru kde končí stupnice3
08:53:55
01.11.2010
m8rinek
-> Mr.Unknown: říká další majitel zatím jedoucí udejchaný 130cy :D:D:D
08:37:45
01.11.2010
Evž@
-> Borin - Král tuzerů: asi rád chodí na sixtovy stránky 1
08:33:08
01.11.2010
Mr.Unknown
130 nema slaby stranky,jenom slaby řidiče.

svätá pravda ! ! !
07:55:14
01.11.2010
105
-> Borin - Král tuzerů: je to masakr 3 3 3
07:44:43
01.11.2010
Borin - Král tuzerů
-> 105: Ono i tohle je dobrý :



Převodovka

* 5-ti stupňová se zajímavým odstupňováním rychlostí

* stálý převod nezjišťován(ale určitě nejmíň 4,5) 3 3 3 3 3
06:56:12
01.11.2010
105
Matthes, záškodník z TechWebu 31.10.10 23:24:28 napsal:

→ m8rinek: Tyvole tam je zajimavosti…



olej ESSO 10W40 do vzduchem chlazených motorů Tatra 815 :-D Ano to se hodi do

vodou chlazeneho benzinoveho motoru Skoda 1203




nejlepsi je prej :

snížená hlava o několik mm

3 3
23:43:40
31.10.2010
afro100
-> Matulo: náporák je až druhá možnosť, zatiaľ nechcem rezať, koketujem s myšlienkou chladiča pod nárazník, niečo ako má Eidy na Kóči ...
23:37:29
31.10.2010
Maťulo
-> afro100: Naporak nechces dopredu? Minuly rok som robil jednu repliku RSy a chlapik si to rozkazal vnutrom... Ma tam favo motor a chladi to paradne, len v aute je horko jak v zlievarni... 1
23:37:28
31.10.2010
afro100
-> m8rinek: nj, u mňa zas na to momentálne neni penez, ani chuť ...
23:35:01
31.10.2010
m8rinek
-> afro100: hele já nejdříve musim olakovat a složit auto, vzhledem k faktu, že na mě všichni serou, je to trochu problem :))).
23:31:39
31.10.2010
afro100
-> m8rinek: hm, len najprv musím vymyslieť chladenie ináč, posledne pri blbnutí (cca pred dvoma týždňami) vyskočila guma u vetráku a skoro sa to posekalo :/



-> Matulo: jasné, najprv treba ale peniažky :)
23:26:32
31.10.2010
Maťulo
-> afro100: Ak je spodok dobry, tj nezere olej a motor je tesny, tak to je dobry zaklad! Zvys tlak oleja + nejaku tu vacku a ostatne uz bude zaviset uz len od upravy hlavy atd... 4
23:24:42
31.10.2010
Maťulo
-> m8rinek: Ty vole musel som sa ist kuknut aj ja... 3 3 3
23:24:28
31.10.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> m8rinek: Tyvole tam je zajimavosti...



olej ESSO 10W40 do vzduchem chlazených motorů Tatra 815 :-D Ano to se hodi do vodou chlazeneho benzinoveho motoru Skoda 1203
23:23:54
31.10.2010
m8rinek
-> afro100: polaď, taky ji teď malinko upgraduju, dáme šprintík na HG :D.
23:23:05
31.10.2010
afro100
-> Matulo: planujem poladit 120 LSko tak uvidime 2
23:18:19
31.10.2010
afro100
-> m8rinek: :D :D :D
23:18:11
31.10.2010
Maťulo
-> afro100: Ty vole mal som uz hocijake motory ale zatial ta 120 mi drzi najviac co sa tyka zivotnosti... Ani 135ka mi tolko nevydrzala...
23:17:48
31.10.2010
m8rinek
-> Petkar1: hele od chvíle kdy jsem si v jeho profilu přečetl o vačce 360°/360° tak jsem v klidu :D.
Extreme Tyres