Svody a Leštění sacího potrubí.

prohledat
72 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.10.2010 do 21.11.2016, založil/a Saker
řadit dle data
19:21:59
21.11.2016
czechino
-> Jirik_Tuňák1983: jo, to je slušné... Zkusím ty nohavice více naklonit ať se to nerozplácne o stěnu hlavní trubky a nepropálí ji to.
16:43:10
21.11.2016
Jirik_Tuňák1983
-> czechino 21.11.16 15:27:19: Výfuk prasklý v pertlu na 2.5T (benzín, LPT) mi propálil, než jsem to po zimě pořešil nákupem BSR, dírku do zadního plastového podběhu. Vede v ohybu celkem blízko. Dirka se tam víceméně protavila a spaliny jsou celkově docela dost horké. A to se jedná až o úplný konec výfuku.
zvětšit Svody a Leštění sacího potrubí. - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 21.11.2016 16:43:10
upraveno 1x, naposled 21.11.2016 16:46:36
15:27:19
21.11.2016
czechino
-> darklord: ok, takze udelat plynule nabehy...
09:33:52
21.11.2016
darklord
-> czechino: trubka odzadu a kolme vetvy sa hodia tak na nejaky diesel, benzinak ti tam urobi 6 dierok ako od autogenu.
12:43:59
20.11.2016
czechino
Vyrábím si svody na e36 k turbu, nejhorší je to s místem. Turbo musí být před motorem, nikam jinám ho nedám. Svody se nejlípe dělají stylem trubka od zádu a do ní kolmo větve od válců, jen nevím jestli se nepropálí stěna hlavní trubky k turbu a nebude to dělat jinej bordel, jelikož nějaké motanice nepřipadají v úvahu. Pro lepší představu foto provedení z netu...

Dík za názory.
zvětšit Svody a Leštění sacího potrubí. - obrázek od czechino vložen 20.11.2016 12:43:59
19:11:39
01.11.2010
tomvm
Celé sem to nečetl, ale já mám svou skušenost s leštěním sacího potrubí a použitím jiného karbece na š 105. Prvně jsem vyleštil sací potrubí a obrousil pilníkem a přeleštil ostré hrany. Rozdíl tam byl, ale hodně málo. Brácha říkal že líp jede. Mě to skoro ani nepřišlo. Pak sem nahodil SEDR130 a rozdíl byl znatelný. Výkon větší, studené starty dostlova boží, motor má požadovaný výkon i za studena...ale to musíš vyzkoušet sám. Na spotřebě sem nepoznal rozdíl. Výkon motoru od původního je pro mě znatelný. Jak píšu, musí se to zkusit.
16:33:51
01.11.2010
fidelmc
kdyz je karbec novy, asi bych dal co nejtenci papir(harmasan :), aby nemel tendenci se prohnout, jasne ze je zaklad dotahovat prakticky jen co perovka se dotahne, ale i vibrace tim karbecem hejbou. Myslim ze dost pomuze a to i proti vytahovani horniho vika, spona pres karbec, ktera je chycena ke sroubu na sani a tlaci ho tak na prirubu, tak jak to mam udelany na fa motoru co prodavam
upraveno 2x, naposled 01.11.2010 16:46:13
11:43:13
01.11.2010
suri
-> Pavel P..: však ja viem , som skúšal všetky možné tmely a jediný čo to trochu ustál bol hermosal
11:35:07
01.11.2010
Pavel P..
-> suri: já to nedával z nevědomosti ale protože jsem nechtěl dávat 5 těsnění pod karbec když jsem měl dvě silný bakelitový podložky pod karbcem, tak jsem podložky a plech slepil silikonem a pak jsme sundaval karbec a koukám že silikon visí jak mrcha do sání, tak to šlo do hajzlu, dal jsem těsnění a je klid.
11:10:25
01.11.2010
suri
-> Pavel P..: ktorý silikon dlhodobo odoláva benzínu? skoro žiadny , na benzínovú sústavu to chce origo tesnenie a hotovo ako píšeš



a rovné príruby
09:16:51
01.11.2010
Pavel P..
dával jsem pod karbec motorovej silikon a po 200-300km ho to vycucalo do sání a visel tam jak záclona... takže už dávám jen kvalitní těsnění a je klid.
06:33:39
01.11.2010
Petr Urban
-> fidelmc: dam vrstvicku silikonu, dam papir, zase sil.,izolacni podlozku,zase silikon,papir a na prirubu karburatoru silikon, nasadim, "zlehka" -normálně dotahnu a necham 24h vytvrdnout v min. 20 stupnich. Takle nemuzě být problém.
02:58:24
01.11.2010
fidelmc
-> Urbi:

Ty das malou vrstvicku, nechas zavadnout a pak teprve karbec? hmmm, noo, mozna kdyby se nanesla tenka vrstva na ni dat neco jako papir co je zespoda jakekoli samolepky a na to lehounce dotahnout karbec a hned sundat. Pak nechat silikon stuhnout, prebytek orezat nozikem a pak nasadit karbec a dotahnout? Silikon preci jen zustava pruzny. Treba na tom neco bude
02:07:29
01.11.2010
Petr Urban
-> afro100: samozřejmě že jsou lidi co to budou cpát všude,ale zrovna pod tím karbem se mi to osvědčilo.
02:04:51
01.11.2010
afro100
-> Fén: na to by mal byt pomaly zbrojak, pretoze to, co s tym niektori dokazu by jednoho aj polozilo :)
01:54:01
01.11.2010
Fén
-> afro100: Silikon a montážní pěna jsou přeci nejrychlejší opraváři auta. .o)
01:51:51
01.11.2010
darklord
-> Urbi: no samozrejme ze vadi, ked uz pominiem to ze benzin ho spolahlivo rozpusta, tak som este v zivote nemal potrebu ho tam davat. pokial ti to prisava tak to pritahujes ako matku na poloosi - cize karbec dolu, vymenit stefty na potrubi, zrovnat prirubu, skontrolovat ci si neznicil ulozenie klapiek, pouzit 3 papierove tesnenia v poradi:

sanie, papier, plech, papier, pertinax, papier, karburator.
01:51:01
01.11.2010
afro100
-> Urbi: ked mam malicko zohnutu prirubu, rozoberem karb, vezmem rovnu dosku, na nu dam smirgel a prebrusim to do roviny ... take tazke ?



Jasne je rychlejsie a jednoduchsie naprcat tam kylo slynykonu ...
01:49:16
01.11.2010
Fén
-> Urbi: Tak se dá srovnat.
01:48:11
01.11.2010
Petr Urban
-> darklord: Posral sem už několikrát z toho, že to maličko přisávalo a dělalo bordel když sem silikon nedal,a když máte (jako že nemám) maličko prohnutou přírubu u karb.,tak by si ho hned vyhazoval nebo co ? Ten silikon tam něčemu vadí snad ?
01:47:37
01.11.2010
afro100
-> darklord: 3 hm, to neviem
01:45:43
01.11.2010
darklord
-> afro100: a preco sa tu o tom vlastne bavime my dvaja? 3
01:42:36
01.11.2010
afro100
-> darklord: tak pokial to tu niekto tak dotahuje, tak sa nemoze divit ze ty karbece su v tak srackoidnom stave, jasne ze sa to tym dotahovanim na prasa dokurvi a poohyba to prirubu ...
01:39:51
01.11.2010
darklord
-> afro100: no zaklad je to tam nezatahovat ako matku na poloosi...
01:31:26
01.11.2010
afro100
-> darklord: to vymysleli slynykon a niektori ludia to pchaju vsade, pod karbec, pod vlozky atd atd ...



osobne to papierove tesnenie (s akymkolvek tesnenim tak cinim) namazem vazelinou, chvilku necham tak, az to ten papier napije a poskladam, pokial je rovna priruba, pertinax aplech pod karbom (ano, vsetky tieto veci na to vplyvaju) neexistuje aby s tym bol problem ...
upraveno 1x, naposled 01.11.2010 01:58:54
01:27:19
01.11.2010
darklord
-> Urbi: si sa posral davat silikon pod karburator???? 9
01:25:11
01.11.2010
Petr Urban
-> fidelmc: To považuji za nutnost ! Mi řekni že karbec dáváš jen na papírová těsnění a žiješ v domění že to bude dobře těsnit s tak velkým podtlakem co v sání je. 100x odzkoušeno že to dělá bordel a 100x přesvědčen o tom že když se dá malá vrstva motorového silikonu na opravdu dobře odmaštěný karbec a nechá se zaschnout, vždy to bude dobře těsnit a vím že se na to můžu spolehnout na dlouhou dobu. Co používáš za silikon ? já vždy když sundal karbec, tak sem ho musel násilím odtrhnout od příruby jak dobře to drželo a pak po kousíčkách strhávat papír co byl perfektně přilepený ke karburátoru. Základ je mít kvalitní (obyčejný červený je k ničemu) a také ho nechat dlouho zaschnout než s tím jedeš,klidně den.
upraveno 2x, naposled 01.11.2010 01:30:01
18:33:07
31.10.2010
Saker
-> mishom: jo tak to hned zkontroluju díky..
14:55:18
31.10.2010
fidelmc
Parkrat jsem to udelal a vzdy kdyz jsem karbec sundal, tak ten silikon tam bud nebyl nebo tam lezela slupicka. Prisavalo to vzduch. Nevim , asi si se silikonem benzin poradi
upraveno 1x, naposled 31.10.2010 14:55:32
14:50:44
31.10.2010
afro100
-> fidelmc: asi tak
14:48:37
31.10.2010
fidelmc
Silikon pod karbec? Hmmm to povazuji za prasarnu
14:24:13
31.10.2010
mishom
-> Saker: pod srobom alebo injektorom 4
zvětšit Svody a Leštění sacího potrubí. - obrázek od mishom vložen 31.10.2010 14:24:13
14:21:08
31.10.2010
Petr Urban
-> Saker: taky může přisávat špatná hadice od podtlaku na brzdy, ale v většině případů si to přisává pod karburátorem, vyhodit a pořádně očistit,odmastit a dát kvalitní motorový silikon, ale kolem odpojovače volnoběhu jen tenkou vrstvičku, jinak se to tam vymáčkne a nebude fungovat.
14:09:16
31.10.2010
afro100
-> Saker: ano, pokial si to rval pri dotahovani tak si asi ohnul prirubu na karbu ...
14:07:54
31.10.2010
Saker
-> Petkar1: když mi tenkrát přisávala vzduch, tak mi nedržela volnoběh, ale to přisávala pod sacím podrubím..kde by mohla přisávat ted? to leda mezi víkem a tělem karbecu ne?
13:54:01
31.10.2010
Saker
-> mishom: wow, moment, 2kuličky? aha 1 já vím o jedné.. kde je ta druhá?
12:16:38
31.10.2010
mishom
-> Saker: strieka ti poriadne injektor?? nestratil si nejaku z tych 2guliciek?
11:53:55
31.10.2010
Petkar1
-> Saker: někde ti to může přisávat
10:56:55
31.10.2010
Josifek
-> Saker: Tento problem som mal aj ja, a zistil som ze mi vobec neotvara druhu komoru a cela podtlakova regulacia bola v prdeli...
10:45:24
31.10.2010
Saker
→ palinator: to jo, za studena bych to pochopil, ale ona se zadusí i když je zahrátá, třeba i po ujetých 50ti km.. a za studena, když tam mám sytič, tak neškube.. tak nevím jestli je to zapalováním, ale to spíše ne, a nebo tedy karbecem... vypadáto na špatnou trysku ne?
23:02:56
30.10.2010
palinator
-> Saker:

Za studena bez sytiče a často i se sytičem se karburátorové motory dusí, to je normální. Jen s tím rozdílem, že obzvláště Jikovy nemají dobré chování za studena kvůli sytiči ve zvláštním systému, nikoliv přívěrové konstrukce.



EDIT: I kámošova BMM se za studena zadusí, když se jí šlápne na krk, u novějších jsem neměl čest toto zpozorovat.
upraveno 1x, naposled 30.10.2010 23:03:35
22:59:47
30.10.2010
m8rinek
-> Crestik: dik
22:50:16
30.10.2010
Crestik
laminární
20:49:23
30.10.2010
m8rinek
-> Crestik: lamelární, zřejmě uplně správně nebude, nicméně jak jej tedy nazvat?
20:47:33
30.10.2010
Petr Urban
Nevím proč si tady spousty lidí myslí, že EDSR je v něčem lepší než SEDR, je to totiž úplně jedno jaký máte, je prostě z fabriky jinak odladěn a natryskován a to z důvodů nevyhřívaného sání a to proč jede líp je že prostě dává víc benzínu a jaksi motor bere energii z toho že spaluje benzín, takže když je ho víc, tak to i líp pojede ! Mě to přijde logické. Nebo si někdo myslíte že důvod proč jede lépe je jaký,když porovnáte SEDR a EDSR se stejnými difuzory ?... Lepší bude vždy ten, který je v lepším stavu, jak už bylo nedávno řečeno jiným členem: je to zinkový paskvil uplácaný z tvrzených hoven. Nastavit nabohatější směs jde na každém,kupříkladu měl sem trysku na prvním stupni 115, dal sem 118 a na druhý stupeň 140 místo 135 a taky se mi zdá že to jede o hodně líp a ta spotřeba je o cca 0,5 - 0,8L větší.

-> Saker: 130 dle mě nemá smysl upravovat, aby si dosáhl stejného výkonu jako u fav.konstrukce, musel by si na úprávách o hodně více zapracovat a asi by to i více stálo. Nemluvě o tom že ten motor více vydrží a je spolehlivější.
15:52:25
30.10.2010
Crestik
-> m8rinek 30.10.10 10:50:31:

lamelární proudění - koukám, pán je znalec 1
14:34:13
30.10.2010
Vrba
-> Saker: Je to možný.Jak už jsem psal,je nastavený na bohatší směs a ta pojede vždycky líp
12:59:47
30.10.2010
Saker
aha 8 tak to jsem nevěd, motor jsem bral právě i s tím karbecem, v domění že je na to osazen originál.. nevadí.. Jo a ještě otázky, on ten motor asi půl roku stál na sucho, takže karbec byl zoxidovyný.. povolij jsem všechny trysky a namočil ho na noc do kyseliny citronové, poté jsem ho nechal cca hodinku v technickém benzínu a následně jsem ho profoukal kompresorem a potom jsem ještě průstupnost kanálků zkoušel profukovat a nasávat pusou. vše o.k, tak jsem utáhl trysky, ještě profou a vše o.k. Dal jsem ho na motor, a když na ní šlápnu, hlavně za studena, tak se mi udusí a vůbec namá sílu v nízkých otáčkách. za tepla už je to lepší, ale stejnak při plném sešlápnutí pedálu, se zadusí a chvilku jí trvá, než to rozdejchá.. čím to může být?
12:47:24
30.10.2010
palinator
Matsoft 30.10.10 12:40:48 napsal: tak volim edrs

EDRS je nějaká RS modifikace?47
12:40:48
30.10.2010
Matsoft
Edsr jsem dal na favo motor, kde jsem mel predtim SEDR a neskutecne to jede... samozrejme lepe uzit nejaky weber ci delorto, ale pokud je zde dilema sedr x edsr, tak volim edrs
Extreme Tyres