Tažení odporu proti Jikovu

prohledat
340 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 24.10.2010 do 03.03.2017, založil/a vhml
řadit dle data
17:58:36
05.08.2013
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.08.13 17:29:18: ne, neboj, to nehrozí :-) I tak to jede úplně jinak :-)



Jen pořád někde přehlížím nějakou kravinu a nevím kde.
17:29:18
05.08.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.08.13 17:17:16: Aby jsi se nakonec nevrátil k tomu "špatnému Sedru"... 3
17:17:16
05.08.2013
vhml
Po tom co jsem slavnostne zahodil sedra asi slehnu i s tím polmem a vrátím se k IDF. Ten přechod na druhou klapku to prostě nemá a nemá.



Rozdelovac od Urbiho jsem namontoval, cvične zkusil osazení 200/125+185/150 , jede to výtečně, přechod špatnej.



Zkusil jsem 185/125+150/140. Přechod lepší, kolem 4500 to tak nejede protože menší tryska ale nahoře se točí líp, protože menší vzdušník.



Zkusim ještě začarovat s přechodovejma tryskama a pružinou v ufu a pak už fakt nevím...
upraveno 2x, naposled 05.08.2013 17:17:47
22:04:21
04.08.2013
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Konečně ti poradil ten, kterému to opravdu fungovalo a lezly z toho pěkné hodnoty na té lambdě, takže učiň takto....vzdušník dolů. Fungovalo to správně i nahoře.
23:23:18
03.08.2013
ZdenoR
-> vhml: doporučím ti našroubovat místo vzdušníku II stupně 150ku trysku. Tu určitě budeš mít z jiného karbce.
01:14:49
02.08.2013
dragon_cb_cz
-> Urbi: Tak každá informace dobrá. Ono ale je spíš problém s dostupností těch osazovacích prvků...
01:08:18
02.08.2013
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: V tom případě bude ideálnější 24/25 a dotryskování bude individuální věc k danému motoru a jeho úpravám. Už sem Polmo ladil přes lambdu a docela krásně to fungovalo od volnoběhu až do nejvyšších ot. a majitel to měl téměř správně, ani nebylo třeba velkých korekcí, bohužel nepamatuji setup, mám zkusit zjistit ?
01:02:48
02.08.2013
dragon_cb_cz
-> Urbi: Není potřeba "brát" nějaký karb, Polmo není Jikov, difuzory jdou jednoduše vyměnit - shodíš víko, odšroubuješ jeden držáček, vytáhneš rozprašovače a pak je prostě vyndáš rukou... takže je možný si je namíchat dle potřeby.
00:56:10
02.08.2013
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Osobně bych bral druhý karb. s dif. 25/25 a zvětšil bych trysku 1.stupně na 130, druhého 145 a rapidně zmenšil vzdušník II. stupně a přesvědčil se že průměry 50 a 70 volnoběžných trysek jsou opravdu 50 a 70. Nastavil správně dovření klapek a mohlo by to nějak fungovat.
21:58:07
01.08.2013
dragon_cb_cz
-> aceboss: Fiat 125p. Jinak v knížce je tohle:
zvětšit Tažení odporu proti Jikovu - obrázek od dragon_cb_cz vložen 01.08.2013 21:58:07
21:55:35
01.08.2013
vhml
21:44:23
01.08.2013
aceboss
-> vhml: Do čeho se to polmo montovalo bych se kouknul do tabulek.....
14:27:37
01.08.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: OK, až dorazím večer domů tak si zkusím vzpomenout.
14:12:09
01.08.2013
vhml
12:49:37
01.08.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Jinak nějaký seřizovací informace jsou v knížce "Karburátory osobních automobilů" a nějak mi na osazení co jsem dostal nesedí 1 Případně můžu ofotit...
06:48:39
01.08.2013
vhml
-> Petr Urban 01.08.13 00:50:16: hladina je seřízená.
00:50:16
01.08.2013
Petr Urban
-> vhml: Tu trysku II stupně bych už moc nezmenšoval, spíše ten vzdunšík, tohle nevypadá moc na spojitost s rozdělovačem...ale uvidíš, můj je na cestě k tobě, tak zkus a dej vědět. Ještě zkontroluj zda má karb. správnou hladinu, že se ji neměnil, nemusí znamenat že je ok.
14:14:53
31.07.2013
vhml
-> Petr Urban 31.07.13 14:04:22: vysvetluju si to, že je to proto aby to v porovnání se sedrem bylo v nižších otáčkách bohatší, nahoře to pak ochudí vzdušník.



Až tam bude namontovanej rozdělovač tak zkusím jedině dát ještě menší trysku ale nahoře náležitě obohatit vzdušníkem. Jinak nevím. Ty vedlejší difuzory vypadají všechny stejně.



Nástřik jsem nijak neměnil.



Já z toho pomalu začínám podezřívat rozdelovač, protože přesně v těchto otáčkách to na 95 oktanů detonuje a pokud tam byla vačka 265 z ME tak to v tomhle místě i dokázalo střílet zpátky do karburátoru. Po výměně vačky se to natolik zlepšilo, že jsem to považoval za vyřešené, ale pokud to ladím na čisto tak to tam pořád je. S tou 265 kdy to bylo hodně silné to dělal SEDR i Polmo.
upraveno 2x, naposled 31.07.2013 14:15:09
14:04:22
31.07.2013
Petr Urban
-> vhml: Moc nechápu proč Polma mají na obou komorách stejně velký vzdušník, když princip směšování je téměř totožný s SEDR, osobně bych zkusil na druhý stupeň vzdušní např. 160-170, nahoře otáček se to obohatí kde bývá největší problém s bohatostí. Co ten nástřik akceleračky, není moc velký že by se to zahlcovalo ? Perfektní přechody možná nedoladíš, beru to jako vlastnost karb.
22:31:11
30.07.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Člověče, žiju v pražským bytě, ne v garáži...
22:04:43
30.07.2013
vhml
-> dragon_cb_cz 30.07.13 21:39:45: za tu dobu co jsi psal příspěvek už jsi to mohl mít změřený :-D
21:39:45
30.07.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Moc nestíhám, snažím se psát výzkumák, nebyl čas a čím to změřit :/ V tomhle ohledu můžu posloužit nejdřív tak 20tého srpna...
21:33:07
30.07.2013
vhml
-> dragon_cb_cz 30.07.13 21:29:30: a nějakou rozměrovou odlišnost našels?



Nebo že by to bylo jen číslo odlévací formy? Ale je to divný,
upraveno 1x, naposled 30.07.2013 21:33:18
21:29:30
30.07.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Mam tu 4 polma, vedlejsi difuzory maj:



1. 13tistovka - 4/2 + 4/2

2. 13tistovka - 1 + bez oznaceni

3. 15tistovka - 4/1 + 4

4. 15tistovka - 4/2 + 4/2



Ty jednociselny oznaceni nejsou omyl, fakt tam je jen jedno cislo.
17:26:56
30.07.2013
vhml
Koukal jsem na ty vedlejší difuzory a mam typy 2/1 , 2/3 , 4/3 a 4/4.



Všechny jsem je proměřil a naprosto stejný, mimo 4/4. Na konci vyústění směrem ke klapce má na konci kužele průměr 11,8 , ostatní mají 11,5.



Vůbec z toho nejsem moudrej
13:29:22
30.07.2013
vhml
-> Petr Urban 30.07.13 12:44:33: je to polmo, otvírám podtlakove, bez pružiny v ufu, přechodou myslím volnobeznou, vzdušník na dvojce je 185 ( originál je 200 ) , nástřik jsem neměnil, se zmenšením trysky se situace zlepší, soudím tak že je to bohatý
12:44:33
30.07.2013
Petr Urban
-> vhml: myslím že na Š130 bylo vyraženo na rozprašovači 2A na obou komorách. Otvíráš druhou komoru mechanicky ? Přechodová tryskou myslíš jakoby trysku volnoběhu druhého stupně ? jaký máš vzdušník na druhé komoře ? Nástřik akcelerační pumpičky nemáš zvětšený ? Určitě při otevření druhé komory je to bohaté a né chudé ?
08:41:18
30.07.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Když večer nezapomenu nebo neupadnu do kómatu, tak se ti podívám.
08:26:05
30.07.2013
vhml
-> dragon_cb_cz 30.07.13 07:46:17: já mám na všech 4/pokaždý něco jinýho :-D
07:46:17
30.07.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Myslíš rozprašovač? Kouknu se ti doma... ale mám pocit že na všech bylo něco jako 4/2.
22:49:39
29.07.2013
vhml
Můžou dělat bordel vedlejší difuzory? Ze dvou karbů jsem vytáhnul přirozeně 4 kusy. Každej značenej jinak, ale nenašel jsem fyzicky rozdíl tak jsem tam nějaký dal. Tuší někdo ,,originál" osazení?
19:31:19
29.07.2013
vhml
-> dragon_cb_cz 29.07.13 18:03:40: víceméně souhlasím. Jen úplně nechápu jak to zrovna v tomhle místě může bejt přebohatý.
18:03:40
29.07.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Když se koukám na ten tvůj fešáckej diagram, tak by mi ten menší vzdušník přišel jako logická volba...
17:57:27
29.07.2013
vhml
Zase jsem chvíli ladil, zatím jen nahrubo než mi přijde rozdělovač správnej. Ale pořád se potýkám se stejným problémem viz: -> vhml 17.06.13 11:22:31:





Divný je, že se to zlepší po zmenšení trysky druhého stupne. Když se vrátím ze 150 na 140. Ve chvíli kdy se zacne otvírat druhá klapka je to tupý. Bohužel se zmenšením trysky si sice zlepším tohle místo, ale pak to nejde tolik ve vyšších otáčkách. Co s tím? Menší přechodovou trysku? Zkoušel jsem 80 a 50 bez výrazné změny. Ještě tu mám 40.

Nebo tam nechat malou trysky a nakrmit to menším vzdušníkem?



Je mi divný, že se to děje právě ve chvíli otvírání druhý klapky, kde bych to viděl jako potencionálně chudý místo. A ono je to tam naopak moc bohatý. Když se to zmátoří přes 4000 tak to pak letí krásně.
upraveno 2x, naposled 29.07.2013 18:00:27
12:18:24
08.07.2013
vhml
-> prcin: tak zrovna přechod na druhou komoru resi uplne jina tryska nez hlavní...
10:39:07
08.07.2013
prcin
-> m8rinek: tak já tu trysku druhé komory snad protáhnu na 180 nebo 200 :D
14:11:17
07.07.2013
m8rinek
-> prcin: viz vhmluv diagram...
14:02:35
07.07.2013
prcin
-> m8rinek: mno jo, ale jak to mám víc obohatit než bylo 140/150? mám dát menší vzdušník a k tomu převrtat trysku, nebo vrtnout trysku k tomu vzdušníku 200?
13:47:00
07.07.2013
m8rinek
-> prcin: takže to potřebuješ obohatit větší tryskou, tak jsi to ochudil větším vzdušníkem, gratuluju :D.
13:44:28
07.07.2013
prcin
-> Evž@: mno právě trysky nemám větší, tak jsem zkoušel alespoň dát větší vzdušníky. první stupeň bude ok, toho se nebojím, otázka co udělá ten větší vzdušník s tou druhou komorou, která měla tu díru při otevření v původním 140/150.
12:38:52
07.07.2013
Evž@
-> prcin: Nic moc.Řekl bych velké trysky zbytečně.A velký vzdušník na 2 stupni.
20:25:36
06.07.2013
prcin
než seženu sedra... mám lada weber 23/24. byl osazen 130/150 a 140/150. je to mechanika a měl celkem nechutnou díru při otevření druhé klapky. ovšem pak od 5 tisíc do 7 už letěl slušně (fávo 10,7 kompres, 270 vačka..). zkusil bych pro srandu dát vzdušníky 200 na oba dif. a na druhou komoru trysku 150? čili bych měl 130/200 a 150/200. je to blbost?
00:45:01
29.06.2013
Šediváček
-> Urbi: -> minno: No pointa není žádná, prostě jsme poseděli u piva, probrali pro a proti a vyzkoušeli. Mělo by to být vidět z videa, jak to jede a jinak to je na konci střižený, protože to je jenom takový "šot".



PS: to Blansko bylo 400m a nebo zase nějaký pseudosprint jako to většinou bývá z nedostatku prostoru?
18:56:58
27.06.2013
Petr Urban
-> minno: Také mi uniká.

Jinak ti co byly na srazu blansko a vezly se se mnou nebo viděly sprint, ví co umí origo SEDR když je vše jak má být.
upraveno 1x, naposled 27.06.2013 18:59:43
08:12:21
25.06.2013
minno
-> Šediváček: a pointa?
23:47:53
24.06.2013
Šediváček
www.stream.cz/uservideo/8 21271-testovani-skoda-120- letiste



Jedno testování od nás, ......aneb když člověka něco napadne po pár pivech 1 Někteří lidé to možná budou brát osobně, ale nedát to sem by byl hřích 1
12:48:12
23.06.2013
Petr Urban
-> vhml: To je dobré, takle to funguje, zajímavé b bylo vědět takové grafy u SEDR karb. když by k tomu bylo při jaké trysce či vzdušníku míra kolik. 3 3
upraveno 1x, naposled 23.06.2013 12:48:52
18:14:20
22.06.2013
vhml
17:59:47
22.06.2013
vhml
Na tom grafu ( ač je pro rovnotlakej karburátor, ale předpokládám, že princip je stejnej ) to je pěkně vidět. Změnou trysky měním bohatost v celým spektru. Změnou vzdušníku měním bohatost ve vysokejch otáčkách. Změnou emulzky ( zde nepopsanou ) pak měním polohu toho, kde bude začne mít vzdušník vliv.



Tudíž než zvětšovat trysky mi připadá rozumnější zmenšovat vzdušníky. S malou zátěží jedu za ,,sériovou" spotřebu, ve vyšších otáčkách se to ale náležitě naleje.
17:53:16
22.06.2013
vhml
-> BeBe: v tom případě to chápeš úplně jinak než já :-)



Pěkný pojednání je zde: www.gsxr.wz.cz/karb2.htm
upraveno 1x, naposled 22.06.2013 17:54:49
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...