Tažení odporu proti Jikovu

prohledat
340 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 24.10.2010 do 03.03.2017, založil/a vhml
řadit dle data
10:44:21
22.06.2013
BeBe
150/140 bude dole moc chudobne,200/150 bohatsie hore a 210/150 v celom spektre bohatsie...aspon tak tomu chapem ja

vzdusnik skrti vzduch cez emulznu trubicu a v nizkych otackach, ked je maly podlak v sani by to bolo moc zaskrtene a strhavalo by sa malo paliva do rozprasovaca.....

teda aspon myslim
08:55:22
21.06.2013
vhml
Jenom blbej dotaz. Mám na výběr trysky 200, 150 a 140.



Dosáhnu bohatší směsi při kombinaci 200/150 nebo 150/140?

Série je 200/140.



Chápu-li celou funkci dobře, tak s 200/150 to bude oproti sérii o trochu bohatší ve všech otáčkách. Zatímco se 150/140 to bude v nižších otáčkách podobné sérii, ale se stoupajícíma otáčkama to bude výrazně bohatnou, protože vzdušník nebude tolik ,,přisávat falešnej vzduch".



Jest tak?
08:19:59
21.06.2013
vhml
-> dragon_cb_cz: díky, takovýhle notičky mi chyběly.
22:27:04
19.06.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: it.scribd.com/doc/.../Fia t-O-S-C-A-1500S-1600S-Serv ice-Manual-Part-2 strana 64 je prislusne schema, nalevo prvni stupen, napravo druhej... vypada to v principu stejne jako BSko. Neco urcite projde taky pres prechodovy otvor nad klapkou (36) a neco pres prechodovy otvor druheho stupne (41).
22:14:25
19.06.2013
vhml
-> dragon_cb_cz: to mi jedine napadlo, že netesni. Zkusím ho dát z druhýho karbu.
22:09:16
19.06.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Něco si to vezme přes hlavní trysku, něco přes druhej stupeň, štelovací šroub může bejt omačkanej....
21:11:53
19.06.2013
vhml
-> dragon_cb_cz: v tom pripade vůbec nerozumím tomu jak je schopný to ject na uplne zavrenej sroub
20:30:34
19.06.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Hádal bych, že volnoběžný systém bude principem stejný jako u BSka - tzn množství vzduchu řídíš klapkou a druhý prvek je přiškrcuje kanál trysky volnoběhu...
20:12:02
19.06.2013
vhml
-> Bucin: ne ne, doraz klapky je v pořádku. Ale štelování směsi mám zavřené nadoraz, pak to běží nejčistějš. ALe nevím jestli se tím ladí bohatost, nebo množství volnoběžný, či co to je.
20:00:14
19.06.2013
Bucin
-> vhml: pokud zavřeš první komoru a pořád je volnobeh vysoký tak js třeba přivřít i druhou komoru. Tam je seřizovací červik zespoda. Taky jsem s tím měl problém dostat otáčky pod 1tis.
22:32:45
18.06.2013
Šediváček
-> vhml: nevymýšlej dávno vymyšlené 4 Víc po SZ nebo emailu 5
20:28:22
17.06.2013
vhml
-> Olgoj Chorchoj: tak určitě...



Já se s tím zase úplně moc prcat nechci, mam tu ještě plnotučnýho wepře, tak naladím Polmo abych měl nějakej pevnej základ a pak si budu hrát s IDF načisto.
19:15:44
17.06.2013
Olgoj Chorchoj
-> vhml: já bych se s tim moc neto... je to metrickej závit (pětka?), dej tam šroubky navrtaný od nějakýho hodináře... nebo prostě jedenapůlkou vrtáčkem, nahoře trošku zakulatit většim vrtákem a hotovo:-) Na posouzení zlepšení či zhoršení to bohatě stačí
18:55:23
17.06.2013
vhml
-> dragon_cb_cz: uvidím, až to projedu. Asi nebude potřeba. Spíš ty vzdušniky nějak vyresit
18:54:32
17.06.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Tzn zmenšit průměr "hlavičky"? OK, to by asi šlo... kdybys chtěl, tak do BSka mám i trysku 130.
18:52:58
17.06.2013
vhml
-> dragon_cb_cz: montážně jsou tryska i vzdušník záměný. Stoupání u BS je stejný, jen jak je to trochu jinej materiál, tak tam jde natočit trochu s odporem. Úprava = zmenšení vnějšího průměru trysky. V BSku je tenhle průměr větší díra v Polmu.
18:21:47
17.06.2013
dragon_cb_cz
-> vhml: Pochopil jsem to tak, že tryska a vzdušník u POLMO prakticky jedno jest? Ty BSkový trysky upravuješ jak? Já to zkoušel a přišlo mi že snad závit má jiný stoupání ale moc jsem to nezkoumal...
17:57:45
17.06.2013
vhml
-> palinator: o vzdušníky je nouze. Trysky tam pasujou po lehké úpravě ze starších typů BS/DDSR, teď jsem si připravil trysku 125, ale vzdušníky nejsou. Akorát Polmo mělo vzdušníky 200 a 210, zkusím tam dát ty 200, ale musím sehnat kalibrační drátky, protože nápis není k přečtení, tudíž ani netuším jaké tam mám.
upraveno 1x, naposled 17.06.2013 17:58:23
17:43:28
17.06.2013
palinator
-> vhml:

Co zkusit menší vzdušník na 1.?
17:17:58
17.06.2013
vhml
Teď jsem si chvíli hrál, zahodil jsem pružinu v podtlaku a jednoznačně zlepšení. Ale pořád se to od 4500 rozbíhá o dost líp. Zkusím větší trysku 1. stupně pokud tam z něčeho půjde.



A při lehkém přidání motor zaváhal, problém jsem našel. Nevhodně nasstaven volnoběh, kdy byla moc otevřená klapka. Pohrál jsem si s klapkou a volnoběžným šroubkem a už nezaváhá. Ale je mi divný, že nejlepšího volnoběhu ( rozuměj cca 1100ot. s nejvíce zavřenou klapkou ) dosáhnu při téměř zavřeném volnoběžném šroubku.
11:22:31
17.06.2013
vhml
Tak jsem se opět svezl po dvou letech s Polmem. Zatímco Běšiny jsem kvůli STK odjel na SEDRu, teď jsem nasadil zpět Polmo. O tom, že to jede líp už bylo popsáno mnohé. Jen bych chtěl doladit trochu hluché místo v oblasti 3000-4000. Zatímco ve 4500 se to krásně rozletí kolem těch 3-4 je to takový tupý. Má někdo zkušenost co změnit? Je to aktuálně sériově osazené polmo pro 1300ccm, jen 150tka tryska na druhé komoře.



Jestli to třeba může dělat podltakovka na druhém stupni? Otevře příliš brzo/pozdě? Z chování jsem to nedokázal vydedukovat.
20:05:16
23.12.2012
Bucin
tak jsem ho nasadil a jsem zvědav o kolik benálu si řekne. Bylo docela maso ho donutit k volnoběžnejm pod 1000ot.
21:39:13
15.12.2012
Bucin
tak hotovson uvařeno vykartáčkováno a složeno a ani mi toho moc nezbylo...1
zvětšit Tažení odporu proti Jikovu - obrázek od Bucin vložen 15.12.2012 21:39:13
20:45:10
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> havlik: No to je mi jasný, že něco mastnýho 1 Jen nevím, co by se do toho dokázalo dostatečně zasáknout a zároveň odolávat benzínu aby se efekt rychle neztratil...
20:43:38
15.12.2012
havlik
-> dragon_cb_cz: no pro začátek bych zkusil něco mastnýho třeba olej, já už nevim nijak sem o tom zase tak nepřemýšlel, vyndal očistil namazal složil a jezdí to pořád a poslední dva roky to stálo a pak to taky fungovalo cajk
20:41:39
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> havlik: OK, a čím? 5
20:40:51
15.12.2012
havlik
-> dragon_cb_cz: tu kožku:)
20:37:25
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> havlik: Namazat něčím pístek aby změknul, nebo stěny komory aby k nim nepřilnul? A čím?



-> m8rinek: Co já vím. Vyrobit pístek z jiného materiálu by samozřejmě byla možnost.



Mě napadlo vyrobit vložku z nějakého dostatečně benzínu odolného a kluzného materiálu - jako první mě napadnul teflon, ale možná by stejně posloužil i podstatně levnější silon. Pokud by byla přiměřeně tenká, nemusel by se pístek nijak upravovat...
20:22:14
15.12.2012
havlik
-> dragon_cb_cz: očistit a namazat:) dělal sem to asi dvakrát za cca 6let a měl sem ani ne veteránský nájezd:))
20:22:05
15.12.2012
m8rinek
-> dragon_cb_cz: otázka je jak moc je ta komora přesná. DCOE má normálně mosaznej pístek a funguje to dobře...
20:19:09
15.12.2012
dragon_cb_cz
Když už se tu s takovým gustem rozebírají vady jikovů, řešil jste někdy někdo problém přisychajícího pístku akcelerační pumpičky u BSka? A případně jak? Vzhledem k počtu kilometrů které najadu je to v mém případě např. u MB docela otravný problém...



Je mi jasné, že BSko nijak zásadně nevylepším, jde mi spíš o jeho uzpůsobení silně občasnému veteránskému provozu, protože nahrazovat ho nechci...
17:45:27
15.12.2012
Tommyk
-> m8rinek: aha, tak to ti už neporadím
17:44:46
15.12.2012
ozzman1000
-> m8rinek:

hydroxid sodný...resp. niečo čo ho obsahuje...napr. tie rôzne čističe na grily
17:44:12
15.12.2012
m8rinek
-> Tommyk: Používám Coyota a povrch pak šedej je, ale čistej, jenže na tomhle kousku nic, asi málo zinku :P
17:42:23
15.12.2012
Tommyk
-> m8rinek: ten čistič na motory.. ted nevim jak se to jmenuje. ale udělá to spolehlivě. arvu nemyslím :D

edit: tak jsem si vzpomněl - Carlan
upraveno 1x, naposled 15.12.2012 17:43:22
17:41:55
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Žena říká, ať zkusíš tabletu do myčky - že prý když dáš něco hliníkového do myčky že to nedopadne dobře :) Případně nějaká kyselina - i ten ocet by mohl fungovat. Případně s trochou tepla.



Savo asi ne, nevím proč by chlorman sodný měl oxidovat hliník. Ale středoškolská chemie už je 8 let minulost. Ale žena se na to taky netváří (a je laborantka). Každopádně vyzkoušej a uvidíš :)
upraveno 1x, naposled 15.12.2012 17:44:15
17:41:12
15.12.2012
Pavel P..
m8rinek 15.12.12 17:39:05 napsal:

→ dragon_cb_cz: Teď řešim opačnej problém, aneb jak

zašednout hliník, aby vypadal staře. Sůl nestačí, asi zkusim savo…




kyselina citronová by ti pomohla... ale bacha aby ti to nesežralo.3
17:39:05
15.12.2012
m8rinek
-> dragon_cb_cz: Teď řešim opačnej problém, aneb jak zašednout hliník, aby vypadal staře. Sůl nestačí, asi zkusim savo...
17:38:53
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> Bucin: Až tak magické čištění abys vylovil čistoučkej naleštěnej karbec to není - nebo alespoň v mém případě nebylo. Ale pokud pak vezmeš nějakej čistící prostředek a kartáček, tak to jde dolu dobře, za pár minut hotovo a vypadá to slušně.
17:33:54
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: 1 3



-> m8rinek: No jo, ale čističku doma nemá každej - a kdybych ti poslal celou svojí zásobu jetejch karburátorů na vyčištění s tím že "já si pak vyberu ten nejlepší" tak je po mě budeš házet se solidní kadencí ještě za tři roky...



Ultrazvuk je fajn, ale ani ocet bych nezatracoval. Na Jikovu fugoval dobře. To že moc dobře nefunguje ten Jikov už je věc jiná 4
zvětšit Tažení odporu proti Jikovu - obrázek od dragon_cb_cz vložen 15.12.2012 17:33:54
17:25:22
15.12.2012
Bucin
já už tam tu sůl dal a co se týče očisty po tak jsem myslel že stačí řádně opláchnout čistou vodou
zvětšit Tažení odporu proti Jikovu - obrázek od Bucin vložen 15.12.2012 17:25:22
16:57:36
15.12.2012
Pavel P..
-> dragon_cb_cz: aby se lesknul jako skleničky z myčky3 přidej ještě trochu Calgonu na usazeniny a bude z toho funglovka3
16:55:34
15.12.2012
m8rinek
-> dragon_cb_cz: netušim, já to kdysi takhle ,,dostal,,. Nicméně to některejm slitinám opravdu škodí a já to nepoužívám...



skoda110r.eu/?page=ciste. ..
16:49:36
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> m8rinek: Čemu pomáhá sůl?
16:40:15
15.12.2012
dragon_cb_cz
-> Bucin: Není to exaktní věda, vem hrnec do kterého se karburátor v klidu vejde ale nez zbytečně moc velký, nalej litr octa, doplň vodou aby byl plně ponořený, uveď do varu a vař dokud nedopiješ pivo. Nebo dokud až ti přijde, že na hladině už nepřibejvá bordel.



Je dobrý si připravit něco na vytáhnutí z hrnce až budeš připravený to servírovat, abys to nemusel vylejvat a neomlátil hrnec ani karbec. Já použil "kleště" co vyrobil tchán na vytahování zavařovacích sklenic z hrnce ;)



Smrdí to dost, pokud nemáš možnost třeba vařiče v dílně nebo ideálně venku před garáží, tak puštěná digestoř a ideálně okno dokořán (nic moc v současných teplotách), ale moc bych se toho z hlediska účinků na zdraví nebál - pokud to nebudeš inhalovat cíleně.



Na vnější očištění karbu po vytažení doporučuju čistící pastu na ruce RUTO a kartáček na zuby, poslouží ale i prací prášek nebo něco podobného.
16:35:42
15.12.2012
m8rinek
-> Bucin: voda s octem 2/1, k tomu lžíce soli, povařit půl hodiny a pak mocně neutralizovat...
16:33:53
15.12.2012
Bucin
taková malá technická: Jaký je recept na vyvářku karbecu ?

Poměr octu v roztoku, teplota vaření, doba, a nežádoucí účinky v ovzduší při vaření....
11:49:54
15.12.2012
vhml
-> Bucin: jezdil jsem i 25/25 na seriovejch tryskách, ono to jede, i líp nez 23/25. Ale kultura není taková, protože na beznej postrk je ta dira uz moc velka.
11:00:13
15.12.2012
Bucin
-> palinator: taky jsem si říkal

-> Urbi: v dobrym stavu bude ten do kerýho se pustim a vyčistím

-> vhml: ten zrovna nemám ale budu sledovat zdroj dál
07:22:20
14.12.2012
vhml
na běžný poježdění s 5k bych volil 23/25, sériový osazení. Přece jenom to bylo taky z objemu 1300 na běžný ježdění. V takovým osazení stačí jen nasadit a jezdit, ozkoušeno
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...