Tažení odporu proti Jikovu

prohledat
340 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 24.10.2010 do 03.03.2017, založil/a vhml
řadit dle data
23:26:30
13.12.2012
Petr Urban
-> Bucin: Ten s nejmenšíma difuzorama nebo ten v nejlepším stavu. rovná víka, funkční nástřik pumpy, správné osazení.
23:24:12
13.12.2012
palinator
-> Bucin:

Podle mě jsou ty difuzory na sérii dost velký, ale když už, tak bych zkoušel 24/26
23:17:29
13.12.2012
Bucin
Chystám se otestovat Polmo na sérii 130ce 5kanál kterej by jste zvolily na spotřebáka????





Karburátor č.1

(34 DCHD) (07 71)

1.komora 2.komora

Difuzor 25 25

Vzdušník 210 210

Tryska (z boku pod šroubem) 125 140

Tryska (malý vzdušník) --- 150





Karburátor č.2

(4 DCHD) 12 (05 74)

1.komora 2.komora

Difuzor ?? 26

Vzdušník 220 220

Tryska (z boku pod šroubem) 120 1?5

Tryska (malý vzdušník) --- 130



Karburátor č.3

(4 DCHD) (10 74)

1.komora 2.komora

Difuzor 24 26

Vzdušník 220 220

Tryska (z boku pod šroubem) 115 130 ?

Tryska (malý vzdušník) --- 150 ?
21:24:25
13.07.2011
ferrari
vhml 13.07.11 18:24:39 napsal:

→ ferrari: já beru základ jako 120LS pro porovnání. Tam

je 110.
Mne bolo jasné :-)
18:53:28
13.07.2011
vhml
-> Bucin: věřím, přidávám si do benzínu aditiva sám. Spotřeba na motorce o půl litru dolů a klidnější chod, méně vibrací
18:24:39
13.07.2011
vhml
-> ferrari: já beru základ jako 120LS pro porovnání. Tam je 110.

Zatím nemám náladu měnit, snad časem.



Svíčky jsou stejně nějaký divný. Podklad bílej, ale lehkej černej povlak na nich. S webrem snadno nakreslím cihlu, ale s výrazně větší spotřebou
18:19:18
13.07.2011
ferrari
no na 120L j eorigo tryska 108, to asik myslel...už by som ju nezmenšoval...
17:54:43
13.07.2011
vhml
-> Urbi: origo tryska je 110, ted mam asi 112, zkusim 108.



Jen mam strach o teplotu. Polmo zralo 10 a motor se v klidu chladil. Ted jsem pocitam nekde na 7-8, nemeril jsem zatim, a motor se vyrazne vic hreje, ale pretlakova zatka tam je, fridex taky, tak se tech 105 nebojim :-) Mam jen 5 listou vrtuli a velkou remenici ve stovce
02:52:31
13.07.2011
Bucin
neni nad to tam dát dobrej benzin zatím se mi osvědčila Carera. Na motoru 1.3 mám tam sice trochu přetrsklej karbec z 1203ky na běžny ježdění do 100km/h jsem se spotřebou někde na 5,5l a nikdo mi to nechce jaksi věřit ale já se jen usmívám 6
00:45:37
13.07.2011
Petr Urban
-> vhml: Dej dle tabulky klasicke osazeni na 120L, pokud karburator nema vybehané osičkya a má přiruby rovné, dosáhneš nejlepší spotřeby s továrním osazením na 120L, v létě je možné dát na první stupen i něco menšího, ale nejvíc zmenšovat o 5, např místo 110, trysku 105, já mám na fel. spotřebáku v škodovce karb. z 120, trysku 108 a vz. 190 na prvním stupni a jezdím za 7L a to jako žádná úsporná jízda a samé město, přechody perfetkní v jakémkoli režimu. Hlavně mi ted k dobré spotřebe pomohl bezkontakt typ 880, který si myslím by byl vhodný i k 120LS nebo co máš za povoz.
21:13:25
11.07.2011
vhml
-> palinator: to je na poradu dne az pred zimou. Zatim nejsou prostredky.
20:43:18
11.07.2011
radar75
vhml: netrap sa a nelaboruj, daj tam lager a LPG, kym nebude bližšie robotka, alebo S TK 1
08:32:31
11.07.2011
ferrari
-> vhml: Sériovo osadený SEDR, či už 120, alebo 130; je uškrtený dosť, takže žiadne škrtenie už neodporúčam...na dhšie trasy kľudným tempom na 125ke sa dalo do 6l/100 km, či už so SEDR120, alebo SEDR130...
00:22:36
11.07.2011
palinator
-> vhml:

Hele, sice rada dost OT, ale nebylo by na to ježdění lepší koupit jiný, úspornější auto?
14:23:07
10.07.2011
ZdenoR
-> vhml: Funguje to pravě líp. Se 120kou na prvním stupni je to sériové osazení pro 1500. Funguje to ,ale nemá takový výkon a při prudkém přidání je to katastrofa. Ve zmíněném osazení líp tahá a není problém na to šlápnout.

Ještě jsem zapomněl zmínit že mám druhou komoru otvíranou mechanicky cca v poslední třetině.
12:43:07
10.07.2011
vhml
A můj dotaz, máte někdo ozkoušený osazení SEDRu na spotřebu?



Budu teď dojíždět denně 45km, tudíž už je nějaká spotřeba navíc znát, a tak, ač nerad, vracím na auto SEDR ve verzi 120LS, tudíž 20/24
upraveno 2x, naposled 10.07.2011 12:43:49
11:23:10
10.07.2011
vhml
TO ti funguje jo?



Já když jenom dám na druhou klapku trysku 150 místo 140 tak už to nemá přechod protože to je moc bohatý. A se 140tkou na první klapce to bylo úplně nepoužitelný jak to bylo bohatý. Já pro benzín nic lepšího než sériový osazení nevymyslel
15:51:15
08.07.2011
ZdenoR
Zdravím dneska jsem se snažil trochu doladit Polmo.

Co jezdíte nebo radíte na :1300 vačka chovanec 278/270 kompres cca 10,7

Došel jsem k nastavení 1/2 komora

Dif. 24/26

Hlavní tryska 150/150

Volnoběžné tr. 45/100

Vzdušník 210/220 (tady si přesně jistý nejsem)

Zkoušel jsem trysku 120 na prvním stupni. Při klidné jízdě se s tím dá jezdit, ale má horší přechody. Se 150kou přechody zmizely jede to líp ale zdá se mi to až moc bohaté. Bohužel mám jen trysky 112,120 a 150. Přemýšlím že tu 112ku začnu postupně převrtávat, stejně se s ní nedá jezdit. Další úvaha je předělat difuzory na 26/26 a nechat osazení.
23:12:39
12.12.2010
vhml
-> Martin100L: je-li na druhém vetsi, tak je to v poradku. Ja vyndal ze dvou karbu 2 a 2 trysky. Nevedel jsem ktera patri kam, tak jsem na oba stupne tu vetsi, ale takovej rozdil tam nebyl rekl bych. A ja mam v originale 23/25. Mozna ze se to lisi.



JA bych spis rekl ze musim nekde ubrat, Protoze kdyz jsem mel na prvnim stupni hlavni trysku 140 tak v tom prechodu chrchlalo podobne a vic, ted mam 115 seriovou
23:00:03
12.12.2010
Martin100L
-> vhml: Já tady mám v ruce úplně nový 34 DCHD 24 / 26 a tam je na prvním volnoběžná 45 a na druhém 100. Takže bych u toho Tvého tu druhou zkusil zvětšit. A nebo až to budeš mít natočený, tak si přidávej druhým stupněm a uvidíš reakci.
22:49:55
12.12.2010
vhml
-> Martin100L: to je otázka no :-D



Myslím že tam byli 45 a 55, tak sjem dal na obojí 55, protože jsem jezdil na směs s E85. Tam s tím nebyl problém .



A další věc je, že ze 2 karburátorů, jsem vyndal 4 různé pomocné difuzory,které jsem tam taky nasázel jak se povedlo, jelikož jsem v nich nenašel žádnej rozdíl mimo značení.
22:47:42
12.12.2010
Martin100L
-> vhml: Jaké tam máš ty volnoběžný trysky?
22:36:54
12.12.2010
vhml
-> Martin100L: i to se muze stat, protoze volnobezka na prvnim a druhym stupni je jina, samozrejme jsem nevedel ktera patri kam, tak jsem dal na oboje to vetsi.
22:30:16
12.12.2010
Martin100L
-> vhml: Zachrchlá se Ti to spíše přechodovou tryskou, tedy na druhém stupni volnoběžnou. Nemyslíš? A nebo vstřikem akcelerační pumpy, ale ta volnoběžná tryska je nejrychlejší na výměnu...
22:16:09
12.12.2010
vhml
-> Olgoj Chorchoj: hele a jak te nastupovala druha klapka?



Ja mám na druhý klapce trysku 150 a pri otevreni se to zarchlá. Asi budu muset zmenšit.
22:09:10
12.12.2010
Olgoj Chorchoj
když sem jezdil weber 32 DARA s tryskama 135-145 a difuzorama 26-26 tak sem se málokdy dostal přez 9L/100km (lepší favorit motor). Webery maj prostě formu, ikdyž je vyrobili v Lodzi:)
18:32:07
12.12.2010
vhml
-> Martin100L: mám to na stovce, s podtlakem, filtrbox škodováckej, uchycenej pres ofrézovaný víko ze sedru, vývod na podtlak to má a neulejvá se to narozdíl od ddsr bez úprav, coz je vicemene stejnej karburator.



Co se tyce spotreby, tak mi svítila kontrolka, nalil jsem 15 litru a po 100km jeste ani neproblikává, tak by to nemelo bejt nic tragickyho.
20:09:39
11.12.2010
ferrari
-> vhml: ja si tak-nejak myslím, že pokiaľ je karbec dobre natryskovaný (aby bol zachovaný vhodný pomer bohatosti zmesi), tak spotreba bude závislá hlavne na článku medzi pedálmi a volantom === verím, že s tým karbom pôjdeš v poho do 10l/100km.
12:44:43
11.12.2010
Klubko_
-> Martin100L: ja tim krmim svyho skodylaka pro vyjizdky pro radost, podtlakovy ovladani 2. klapky, vyndana pruzina z podtlaku, podltak na rozdelovac, sade filtrbox a rozhodne se neodliva 1 jinak si ho taky nemuzu vynachvalit. Skodylaka mam v garazi a tam je porat kolem 0 a jen do toho cvrnknu a je nastartovany.

Co se tyce toho filtrboxu, tak nejlepsi je sehnat polmo i s puvodnim filtrboxem a vzit z toho tu gumu a predelat sade filtrbox. Ja to serezany horni viko ze SEDRa prisroubovany k polmu. Ale neni to ono.
10:40:17
11.12.2010
palinator
-> vhml:

Jestli budeš SEDRy 130 a podobné vyhazovat, tak za odvoz je beru. 40
21:37:57
10.12.2010
Martin100L
-> vhml: Zeptám se, to tím POLMem krmíš tu Tvojí závodničku, nebo nějakého civila? Nějak jsem se tady nedočetl, co tím krmíš. To jen tak pro pořádek. Další věc, máš polmo s podtlakem, nebo mechanické ovládání druhé klapky? A jaký máš na tom filtr, potažmo filtrbox? Pokuď klasiku filtrbox ze škody, jakpak máš karbík k filtrboxu připevněný? Odebíráš z polma podtlak na ovládání rozdělovače? A neodlévá se Ti? Díky za odpovědi, trošku to tu oživíme... :-)
10:20:15
10.12.2010
vhml
Minulý týden jsem dál zpátky Polmo. Měl jsem tam SEDR s tím, že bude lépe startovat atd.



Dneska sice nebyl velkej mráz, ale na SEDR se motor vždy aspoň otočil než to chytlo. Ne nadarmo píšou v návodu na 125P dávat plnej sytič až když je -20. Přijdu, vytáhnu sytič, bez našlápnutí otočím a na brnk chytne.



Ještě změřím spotřebu, dal jsem na jednotku difuzor 23 a trysku 115 a jestli se vejdu do 10 litrů, tak všechny ty jikovy vyházím. O tom že to i s malým difuzorem a tryskou jede o hodně líp než sedr netřeba mluvit.



Takže váháte-li nad jeho montáží - neváhejte!
19:59:19
29.10.2010
COL
m8rinek 28.10.10 14:09:35 napsal:

→ fidelmc: ono stačí použít podložku plastovou a ne

pertinaxovou s vydrolenejma krajema…




Nestaci, jam peknou z POMu, tlustou asi 15mm a prohlo se to taky i s podlozkou. Ta se na strane karbu zdeformovala podle nej. Nebo opacne? Ted je tam z PA s primesi skelnych vlaken, tak uvidim. POM tam byl asi 3-4roky.
23:51:32
28.10.2010
matisek
-> Jirik_Tuňák:

Ja mam v skodovke z lady-1500 ale bohužial som tam škodovkový nikdy nemal takže zrovnavať to nemôžem,ale môžem ti povedať že z tých lada karbecov bol čo sa výkonu týka najlepší ten starý tip bez podtlaku.Mal som ladu cca.12rokov a mal som tam všetky možné karburatory.Ono v max.výkone tam rozdiel ani nieje ale ten nástup výkonu je najlepší u tých starích tipov.Len sa treba trochu naučiťjazdiť s tou mechanicky otváranou druhou komorou,pretože tam plný plin neznamená vždy najlepší výkon.No a ako jeho Največšiu výhodu beriem jednoznačne príverovy sytič,žiadne prískokmi vpred sa nekoná.
23:15:44
28.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Má někdo další vyzkoušenej karbec z Lady 1500+ nebo Fiatu 125p (1500) ?
22:27:54
28.10.2010
darklord
-> Jarda/felda: aj mam za to ze je kapku nekompletny...
21:30:08
28.10.2010
Jarda/felda
Pavel P.. 25.10.10 21:29:14 napsal:

já si na SEDR nestěžuju, ale DDSR chci taky zkusit..... za to pseudoWeber

30BDIC je nepovedá kopie kdoví čeho.8
aukro.cz/item1292323886_k arburator_jikov.html máš možnost 1
14:09:35
28.10.2010
m8rinek
-> fidelmc: ono stačí použít podložku plastovou a ne pertinaxovou s vydrolenejma krajema...
09:35:34
27.10.2010
vhml
-> Jarda/felda: pročteš-li si celý téma, tak zjistíš že ne.
upraveno 1x, naposled 27.10.2010 09:35:44
09:08:17
27.10.2010
Jarda/felda
-> vhml: skoda-virt.cz/cz/.../1388 29-ddsr-23-27-tatry trochu si odporuješ ne ? 3
00:20:38
27.10.2010
fidelmc
ja si vyrobil pod karbec v MB 1cm silnou kalenou podlozku (a ubral na tloustce plastove podlozky-tepelneho odporu) a tesnil jen na tenky papir. Priruba na karbecu se mi uz nekrouti, nebo jen malinko, coz neohrozuje osicku klapky. Zkusim to udelat i na 130motoru co stavim se sedrem
upraveno 1x, naposled 27.10.2010 00:22:19
21:34:40
26.10.2010
Šediváček
-> vhml: kamarád teď bude stavět motor a má připravený nový Polmo,tak jestli to nebude mít 100Hp,tak že de do světa,případní zájemci se mohou hlásit1
21:19:05
26.10.2010
Šediváček
m8rinek: všim sem se až ted, je to pěkný co si napsal ale já si myslim že tu hledáme koně a né kozy 4
17:00:44
26.10.2010
Dušan
je veliky rozdil stary SEDR co ma 100t km a uplne novy. U noveho je plynulost bez prechodu samozrejmost.
11:55:55
26.10.2010
Petkar1
Gemini 25.10.10 13:26:27 napsal: existuje bajny karburator EDSR (niekto ho aj videl)"



Máš pravdu. Měl jsem jeden hodně pěknej EDSR (snad 120LS) a s přetryskovaným mi to jelo asi nejlíp ze zinkových paskvilů. Dost podobně jako LEKR. Jenže pak ho kamarád hodně utáhl a zkřivil ho 8
23:08:27
25.10.2010
hundrtkarjiri
Olgoj Chorchoj 25.10.10 21:00:27 napsal: → Jirik_Tuňák: jen si to šeci zkuste… 130 SEDR a 1300 Ladakarbec… jikova už tam nikdo nevrátíte. Je to paskvil z tvrzenejch hoven (BS poslední schopnej a DDSR aspoň taková nějaká kopie západu:)



máš recht,další kdo je zastáncem Lada karbecu,vítej do rodiny,co máš za typ?Já mam 2105 (dif 23,24)
21:29:14
25.10.2010
Pavel P..
já si na SEDR nestěžuju, ale DDSR chci taky zkusit..... za to pseudoWeber 30BDIC je nepovedá kopie kdoví čeho.8
21:06:05
25.10.2010
Olgoj Chorchoj
-> petr s: nesouhlasim... ten karbec je prostě špatně okopírovanej (řekněme s přihlédnutim k tomu, aby je západní výrobci nežalovali za plagiátorství a taky k nízký spotřebě)... To jediný by u něj šlo dosáhnout ale při kultuře jízdy 00nic7
21:01:57
25.10.2010
petr s
-> Olgoj Chorchoj: Musíš mít dobrý sedr ne něco najitého na smetišti
21:00:27
25.10.2010
Olgoj Chorchoj
-> Jirik_Tuňák: jen si to šeci zkuste... 130 SEDR a 1300 Ladakarbec... jikova už tam nikdo nevrátíte. Je to paskvil z tvrzenejch hoven (BS poslední schopnej a DDSR aspoň taková nějaká kopie západu:)
upraveno 1x, naposled 25.10.2010 21:00:49
Extreme Tyres