Felicia Mpi vs Karbec

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 09.10.2010 do 06.03.2012, založil/a Jezevec33
řadit dle data
16:31:01
06.03.2012
TooM-As
pokud jdeš z mpi na karbrec budeš mít problém s palivovým čerpadlem . a s nádrží taky , MPI má velkou díru aby se tam dalo dát čerpadlo , ale fávo má díru malou jen na sací koš a ac pumpu u motoru (ale asi v motoru stejně nemáš díru tak budeš muset dát facet)
08:05:57
06.03.2012
lukáš008
ahoj snad mě tady nesežerou za živa .... já mám ve fáčku feldu 136 M tedy MPI předělanou na karbec , karburátor tam mám z fordu siery 1.8 přetryskovaný na objem 1.3 ( je to pierburg) tak že bez problémů pasuje na fávoriťácký sání, hlavu mám staženou o 1 mm vačka prozatím serie, zapalování je komplet z fáčka (ETZ) sání, výfuk a hlavu sem slícoval a vyleštil, jezdí to parádně, na jaře tak nahodím nějákou ostřeší vačku ale zatím spokojenost ;) toť má vlastní zkušenost
19:03:00
03.01.2011
Jezevec33
Když se podívu do fáva tak stejnak nebudu vědět,jak na to stou cívkou a rozdělovačem. Můžu použít normální rozdělovač,cívku a etz z 50kW fáva když mám v motoru vačku 280/280 a hlavu dole o 1,2?
14:22:08
03.01.2011
aceboss
-> Jezevec33: Co se tak kouknout na favo jak to má udělané podle toho to poupravit....4
22:41:31
02.01.2011
Jezevec33
Tak je rozhodnuté,tento měsíc jde felda na karbec. Takže: Jaký mám použít? Sytič chci automatický takže LEKR?. Dále mne zajímá,jak vyřešit přívod paliva a jaký použít rozdělovač,ETZ a cívku. Děkuji moc
14:54:56
19.12.2010
Jezevec33
Tys to dělal podle nějákého návodu?
13:19:56
19.12.2010
Petkar1
-> Jezevec33: Když ho zachováš a napojíš na vodu, tak jo. Já jsem ho na Fabce vyndal tu přívěru (rádoby úprava dle "A") 1
11:58:28
19.12.2010
Jarda/felda
-> Jezevec33: vačka s čipem vychází ze známosti na 5500,- 1
11:25:38
19.12.2010
Jezevec33
A pokud se vydám touhle cestou,bude fungovat automatický sytič nebo budu muset mít páčku? Podle mně,vše záleží,jak ten automatický natsavím,ne? Pak by to mohlo fungovat
17:11:25
06.12.2010
Vrba
-> Jezevec33: Sežen karburátor a sací potrubí z favorita.Karburátorovi nech zvětšit difuzory,potrubí zvěč kanály,sezen upravený rozdělovač a poskládej.Když už se chceš vydat touhle cestou,tak tohle bude nejjednoduší.
21:46:18
05.12.2010
Nolimit
Tak v ME ti nejspíš řeknou ať tam dáš vačku která pro mpi funguje což 280/280 rozhodně neni. Takže pokud chceš jít ověřenou cestou, tak prodej svojí vačku a kup vačku a jednotku z ME. Cenny sou dneska trochu lepší než sou v ceníkách jde o to zvednout telefon...
21:03:12
05.12.2010
jate-line
-> vhml: Třeba nechat mpi ..... a jede to někdo?
20:47:16
05.12.2010
vhml
-> jate-line: a co jim dovoluje homologace jinyho?
upraveno 1x, naposled 05.12.2010 20:47:27
19:49:48
05.12.2010
jate-line
-> vhml: Silné slova.....většina Apětek, kteří nemají na techniku Euro1....jedou asi co? ......
19:05:45
02.12.2010
vhml
-> Jezevec33: LEKRem si beztak nepomůžeš
17:49:09
02.12.2010
Jezevec33
tak co sem četl jejich stránky tak žádné ořezávátka to nebudou .-D
17:48:51
02.12.2010
darklord
-> Jezevec33: zavolas a dohodnes sa. Kazdopadne predpokladam ze tam budes musiet s autom prist aby to mohli otestovat.
17:43:36
02.12.2010
suri
-> Jezevec33: www.motor-excel.cz/ áno treba volať a dohodnúť sa
17:42:42
02.12.2010
Jezevec33
Takže do ME stačí zavolat,říct co mám za vačku,motor atd atd a oni mi ji pošlou poštou? Nebo mají někde sídlo? Jsem ze Zlína
17:41:44
02.12.2010
suri
-> Jezevec33: RJ robí milion firiem ale máloktorá má vlastný vývoj a nie ukradnuté nefunkčné softwéry , som za Excel
17:38:35
02.12.2010
Jezevec33
reklamovat nebudu. Řekl sem že to nefunguje a nic sem neplatil. Proto teď uvažuji od koho si tu řj nechat předělat nebo karbec. Ty řj dělá jen ME? Někdo z Vás to nedělá?
17:27:53
02.12.2010
suri
-> Jezevec33: cca 5tis a jednotku
17:23:27
02.12.2010
darklord
-> Jezevec33: a kto ti to robil preboha? reklamuj
17:20:41
02.12.2010
Jezevec33
ten chip od ME vyjde na kolik cca? Ted jsem to na chip dával ale nic se nezlepšilo. Motor po zahřátí chcípá,je potřeba město jezdit na 3r při 4 cuká a odspodu není žádná síla. Sériová fela vyjela kopec na 4 i s 2 lidma a ted sám musím dávat 3r..
17:16:43
02.12.2010
darklord
-> Jezevec33: no, byt tebou ze uz mas urobeny motor tak radsej zavojal do ME a nechaj si urobit cip. podla toho co tu citam to bude najlepsie, najrychjeise a najlacnejsie riesenie
17:11:13
02.12.2010
Jezevec33
No je mi jasné že karbec z fáčka je základ a lepší by byl třeba weber....
17:07:43
02.12.2010
darklord
-> Jezevec33: to museli byt riadni experti... 3 (teda jedine zeby ti odporucili nieco ineho ako karbec z fava)
upraveno 1x, naposled 02.12.2010 17:08:07
17:05:33
02.12.2010
Jezevec33
Snížená hlava,ostrá vačka. Příští rok amatérská rally..jen tak pro zábavu,o výsledky si iluze nedělám. Ptal sem se techniků co dělali závodní felicie na chip a každý mi odpověděl ať dám karbec. S řj se těžko domlouvá a nikdy to nebude na 100%. Nějáké zkušenosti s motorem mám,místo kde vše upravit taky a 2 automechaniky kterým stačí říct co a jak udělat aby to zvládli taky. :-))
17:01:16
02.12.2010
vhml
-> Jezevec33: co tě k tomu vede?
16:58:48
02.12.2010
Jezevec33
Tak nebudu zakládat další téma a zkusím pokračovat v tomhle,věřím že mi někdo pomůže. Rozhodl jsem se že feldu mpi předělám na karbec. Co vše si mám nachystat? Je lepší automatický sytič nebo manuální? Dále potřebuji asi cívku,ele.zapalování,rozd ělovač a dál už nevím. Děkuji předem. Kdyby měl někdo i nějáký lehčí návod,vřele ho uvítám.
22:26:17
10.10.2010
Petkar1
Milan 136 09.10.10 21:25:42 napsal:

→ Jezevec33: podle mě hloupost. nemluvě o nelegalitě.

asi by to šlo, ale připrav si dost peněž
Dost peněz na co?
12:56:20
10.10.2010
Jezevec33
Od jednoho chlápka ze Zlína. Dělá pro boleslav vačky. Pan Němec ale to ti asi nic neříká
09:18:33
10.10.2010
suri
-> Jezevec33: a vačka je od koho? aby si sa nedivil ak to budeš roky ladiť nasypeš do toho kopu peňazí a nakoniec tam dáš jetelnú 265 vačku a upravenú jednotku a pôjde to raz tak lepšie
01:29:16
10.10.2010
Jezevec33
No právě že mám zatím sériovou ŘJ
21:52:54
09.10.2010
ferrari
A to máš 280/280 vačku a akú RJ? Totiž vo všeobecnosti karbec ľahšia (a lacnejšie) doladíš...a ako si to myslel s tou 136? Lebo keď máš zníženú hlavu pre 280vačku, tak už si s kompresiou vyššie, ako 136ka...
21:25:42
09.10.2010
Milan 136
-> Jezevec33: podle mě hloupost. nemluvě o nelegalitě. asi by to šlo, ale připrav si dost peněž
21:11:14
09.10.2010
aceboss
-> Jezevec33: Kdo Ti to řekl,že z toho dostaneš víc s karbem.Ono to není jen o tom odělat sání dát sání ze 135,6+SEDR a hotovo4
13:05:11
09.10.2010
Maťulo
-> Jezevec33: Napis SZ clenovi Janci 398 4
12:59:27
09.10.2010
Jezevec33
Zdravím. Mám dotaz. V autě (felicia 1,3 MPi 135) mám sníženou hlavu a vačku 280/280. Teď jsem se chystal na chip ale bylo mi řečeno,že mnohem víc z toho dostanu když tam dám 136 a karbec. Nemáte stím někdo nějáké zkušenosti? Díky
Extreme Tyres