-> Tuner#2 - zrušená registrace 05.06.17 19:44:59: samozřejmě jen cvičně popichuju, když tak propaguješ vyndavání převodovky spodem
Já právě měl s vypadáváním kvaltů dost problém, kterej horní držák definitivně vyřešil, ale samozřejmě v podmínkách, kdy to dostává víc na prdel.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Protimrazová zátka
22:20:23
05.06.2017
05.06.2017
vhml
19:44:59
05.06.2017
05.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.06.17 08:29:39: A jak by jsi to chtěl jinak vyndat, když nemáš k dispozici zvedák? Prasárnu s extrémním zvedáním zadku aby to šlo spodem dělat nebudu, takhle to vykáhneš a namontuješ bez jediného škrábance příčky a je to čistá práce - ale to člověku co tohle vidí na 2 hodiny stejně nevysvětlím...
Jinak mám tvrdej silentblok a za 2 roky mě asi dvakrát vypadla čtyřka na neutrál při razantním brždění, kdy si to na hupu bloklo zadní kola. Ale jinak no problem, ani na slalomu, ani na okruhu s tím není problém.
Jinak mám tvrdej silentblok a za 2 roky mě asi dvakrát vypadla čtyřka na neutrál při razantním brždění, kdy si to na hupu bloklo zadní kola. Ale jinak no problem, ani na slalomu, ani na okruhu s tím není problém.
12:19:46
05.06.2017
05.06.2017
havlik
-> Jarda: Tak asi ho používáš o něco jemněji
12:16:37
05.06.2017
05.06.2017
Jarda - zrušená registrace
-> havlik 05.06.17 12:07:06: u zhlutyho rapida taky, ale vzdy jen 1x za nekolik tis. km, takze neresim...
12:07:06
05.06.2017
05.06.2017
havlik
-> vhml: Taky se mi to stává ale dam horní ulozeni
08:52:29
05.06.2017
05.06.2017
vhml
-> minno 05.06.17 08:38:52: tak v běžným provozu toho samozřejmě nedosáhneš. Ale měl jsem s tím na obou autech problém, tj i na stovce s kyvkou. Ale stane se to když to někde skočí, nebo to na třech kolech prohrábne a dopadne kolo zpátky na zem atd.
08:38:52
05.06.2017
05.06.2017
minno
-> vhml: Prečo by mu mali vyskakovať kvalty? Mám všetko mäkké, motor na felda silentblokoch, pri hrboloch to tancuje dopredu-dozadu a kvalty nevyskakujú.
08:29:39
05.06.2017
05.06.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.06.17 11:49:34: a není škoda kvůli tomu sundavat čelo
Divím se, že nemáš horní úchyt převodovky. Kvalty ti nevyskakují když máš jen vlečkový silentblok? Nebo je nějakej tvrdej?
Divím se, že nemáš horní úchyt převodovky. Kvalty ti nevyskakují když máš jen vlečkový silentblok? Nebo je nějakej tvrdej?
11:26:57
04.06.2017
04.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 04.06.17 10:13:05: Pockam do zitra a pojde pres to tekuty kov. Stejne tu mam jeste mraky prace.
10:13:05
04.06.2017
04.06.2017
minno
-> Tuner#2: Super, že sa to podarilo opraviť. Ale zatri si tú zátku pre istotu ešte aj farbou.
15:10:35
03.06.2017
03.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak a je venku. Prorezla diricka jak bodnuti spendlikem. Zatka KO jen v jednom miste, jinak zdrava a ven se ji nechtelo...
15:02:45
03.06.2017
03.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 03.06.17 14:14:19: Na jehlach, ale musis je vyvesit tak, ze se tam sekne. Navic uz jsou podvazany.
14:14:19
03.06.2017
03.06.2017
Eidy
-> Tuner#2: Ty máš poloosy na jehlách nebo starší typ? Já jen, že jehlový se takhle rády vysypou.
11:49:34
03.06.2017
03.06.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.05.17 20:39:09: Tvoje ironie s prevodovkou nebyla na miste, je to totiz snazsi nez si znicit silentblok na prevodovce + stejne musim menit hadici k PSV.
22:01:53
31.05.2017
31.05.2017
Jarda - zrušená registrace
u cervene felicie 1.3 mpi 97 litaly ty pod vikem ventilu, dal jsem je na cervenej silikon a zaklepal majzlikem, aby nemohly ven a od te doby byl od toho pokoj jinak prorezlou bocni - nouzove reseni: samorezny sroubek na cerveny silikon a s sebou jsem si pak vozil silikon a vetsi sroubky :) nebyly uz nikdy potreba
-> Tuner#2: pokud Ti to rosi kolem, je to blbe, nic zvenku neudrzi ten tlak, dal bych novou na ten motorovej silikon, s tekutym kovem zkosenosti nemam, jeste bych ji i zaklepal, ale to neni u lestenky moc cisty reseni.
Proc tam tydle srajdy vubec delali, kdyz je nekdo idiot a necha tam v mrazech jen vodu, tak at mu to klidne roztrha.... vecne by byly treba nerezove, kamarad to dokonce na nejakem aute resil nejakou minci :).
-> Tuner#2: pokud Ti to rosi kolem, je to blbe, nic zvenku neudrzi ten tlak, dal bych novou na ten motorovej silikon, s tekutym kovem zkosenosti nemam, jeste bych ji i zaklepal, ale to neni u lestenky moc cisty reseni.
Proc tam tydle srajdy vubec delali, kdyz je nekdo idiot a necha tam v mrazech jen vodu, tak at mu to klidne roztrha.... vecne by byly treba nerezove, kamarad to dokonce na nejakem aute resil nejakou minci :).
08:11:28
31.05.2017
31.05.2017
minno
-> Tuner#2: Aj ja sa prikláňam k zalepeniu tekutým kovom. Mám tak zalepené všetky zátky v hlave od stavby motora a OK. Ak zátka nevyletela, to znamená, že drží. A ak drží, je tam len malá netesnosť. A ak je len netesnosť, stačí zalepiť :-) Použi prípadne zrkadlo, aby si na to videl.
22:26:40
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 30.05.17 21:16:02: -> MVM 30.05.17 21:28:54: -> vhml 30.05.17 22:05:02: Díky všem, tak nějak se k tomuto řešení kloním nejvíc a přes zimu to stejně kvůli pár úpravám plánuju rozhodit.
22:16:43
30.05.2017
30.05.2017
MVM
-> vhml 30.05.17 22:05:02: Jo když je nouze .. tak drží i lepidlo na čelní skla
22:05:02
30.05.2017
30.05.2017
vhml
Samožejmě jen ji zamáznou je řešení nejsnažší a přitom bohatě funkční. Vypustit vodu, odmastit, řádně vysušit horkovzduškou aby z toho nic nevzlínalo. Už jsme s takovou úpravou odjeli dvě soutěže v Rakousku, kdy na novém motoru vystřelila zátka hned na první RZ
Jinak bych volil asi Loctite 3450, ten je na všechno. Určitě ale půjde vymyslet i nějakej konkrétnější za 2x tolik. Zajdi do Kollárovky, Praktik Ložiska.
Jinak bych volil asi Loctite 3450, ten je na všechno. Určitě ale půjde vymyslet i nějakej konkrétnější za 2x tolik. Zajdi do Kollárovky, Praktik Ložiska.
21:28:54
30.05.2017
30.05.2017
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 21:12:00: Já nepsal že to tak dělat musíš! Ptal jsi se na "nějakou záruku".Pokud jen rosí ta vnější zadní - tak očistit okolí od mastný nemrzky a zalepit provizorně Belzonou nebo jiným tekutým dvousložkovým kovem ..
21:25:09
30.05.2017
30.05.2017
suri
-> Tuner#2: osobne som zátku prorezlú videl len raz na favorite čo jazdil na vodu , inak asi nikdy , raz som to chcel meniť a vyberá sa to dosť blbo , prakticky len vyvrtať , alebo zdeformovať , vždy pritom ale poškodíš aj dosadaciu plochu ... tá zátka je trošku kuželová a osobne by som ju čekol a ak je zdravá len zatrel kovom
21:23:41
30.05.2017
30.05.2017
castrol
-> Milan 136: no ale ked budu maznete tekutacom tak sa budu blbo vymienat
21:16:02
30.05.2017
30.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: asi bych jí trochu podmáznul.
Ale na druhou stranu jak říkáš, pokud drží na místě a dostaneš se tam to nějak zamáznout... Vyměnit se dá vždycky
Ale na druhou stranu jak říkáš, pokud drží na místě a dostaneš se tam to nějak zamáznout... Vyměnit se dá vždycky
21:12:00
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 30.05.17 21:09:47: Takže vypustit vodu aby se netlačila ven, očistit benzínem a opatlat kovem? Taky si říkám, když sice teče, ale nevyletěla, tak proč jí rvát ven?
21:09:47
30.05.2017
30.05.2017
suri
tekutý kov a je , by tú zátku ak je čistá a zdravá von neťahal , stejne je kuželová , von ide blbo a akurát sa podriape hlava
21:01:56
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 30.05.17 20:22:48: Uff, to jsem úplně nechtěl slyšet
-> Čokin 30.05.17 20:22:49: Díky
-> Nwkt 30.05.17 20:26:44: To nebudu riskovat, náhodou převodovka hrkne a nebo se vyhne do strany a zničím si perfektně fungující táhlo. Vozík tu mám.
-> vhml 30.05.17 20:39:09: To je o rozdílném přístupu nás obou... Ty nikdy nebudeš mít auto takové jako já, já nikdy nebudu s autem prasit a jezdit tak jako Ty, protože to a) neumím a b) by mě bylo toho auta líto. Loctite používám na závity, ale co konkrétně na zátky (označení)?
-> Milan 136 30.05.17 20:53:25: Díky za pochopení. Tu zátku bys dal taky na tekutý kov?
-> Čokin 30.05.17 20:22:49: Díky
-> Nwkt 30.05.17 20:26:44: To nebudu riskovat, náhodou převodovka hrkne a nebo se vyhne do strany a zničím si perfektně fungující táhlo. Vozík tu mám.
-> vhml 30.05.17 20:39:09: To je o rozdílném přístupu nás obou... Ty nikdy nebudeš mít auto takové jako já, já nikdy nebudu s autem prasit a jezdit tak jako Ty, protože to a) neumím a b) by mě bylo toho auta líto. Loctite používám na závity, ale co konkrétně na zátky (označení)?
-> Milan 136 30.05.17 20:53:25: Díky za pochopení. Tu zátku bys dal taky na tekutý kov?
20:53:25
30.05.2017
30.05.2017
Milan 136
-> vhml 30.05.17 20:16:46: za dvě hodiny se to dá udělat na stroji, kde je jedno co ojeběš. Ale na tomhle autě je třeba udělat vše opatrně a čistě. V tom Honzovi rozumím
20:42:39
30.05.2017
30.05.2017
castrol
ja ked som skladal motor tak vsetku mrazovky som nalepil na tekuty kov
20:39:09
30.05.2017
30.05.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 20:22:13: Ok, tak na 95% procentech aut to je na dvě hodiny. U tebe se divim, že nevyndaváš rovnou i převodovku
Ja používám veškerý takový věci od Loctitu, sice si zaplatíš, ale máš jistotu.
Ja používám veškerý takový věci od Loctitu, sice si zaplatíš, ale máš jistotu.
20:27:23
30.05.2017
30.05.2017
Čokin
-> MVM: Njn, ale sundavej ještě k tomu i hlavu......to už by chtělo udělat všechny, mě zatím vždy vyletěli ty pod klaviaturou.
20:26:44
30.05.2017
30.05.2017
Nwkt
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 20:22:13: Tak táhlo neodpojuj, převodovku si podlož a motor vycukni na vozejčku (Mattess má ne?)
20:22:49
30.05.2017
30.05.2017
Čokin
-> Tuner#2: No v tu chvíli nic lepšího doma nebylo a potřeboval jsem skládat, ale používám výhradně Reinze, kterého mám odzkoušeného na hodně věcech dokonce jsem stím spároval na Alhambře 5té dveře a už to tam drží 4 rokem na vzdory všem vlivům. Převodovky mě taky všechny drží, spíš pak pouští na guferech.
Edit: Lepidla a tekuté kovy používám UHU
Mrázovky jsem bral v autodílykrč.cz tam dle mě měli ještě poctivé zásoby.
Edit: Lepidla a tekuté kovy používám UHU
Mrázovky jsem bral v autodílykrč.cz tam dle mě měli ještě poctivé zásoby.
20:22:48
30.05.2017
30.05.2017
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 20:13:21: Zaručíš pouze tím,že seženeš kvalitou prvovýrobu z pořádnýho plechu,za další naklepneš ,ideálně naražečem kolmo a správně "hluboko". Nesprávně namonovaný mrazovky je "ojeb na entou" (Nejlíp to udělají tam kde repasují hlavy motorů a dají jakousi záruku,resp.hlavu otlakují..)
20:22:13
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 30.05.17 20:16:46: No to rozhodně není práce na dvě hodiny. Na dvě hodiny je možná tak sundat lyžinu, která je pod kobercem, který drží matičky zatřené černou matnou aby to nerušilo v interiéru. Jen tohle vrátit do původní stavu s opětovným natřením je na ty dvě hodiny a sundat to musím abych odpojil táhlo řazení a mohl se vrhnout na vyndání motoru... Ten tekutý kov nějaký tip na značku?
20:19:28
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 30.05.17 20:15:09: Silikonem? To bych měl strach, že se časem seschne a zátka vyletí ne?
-> Milan 136 30.05.17 20:15:58: Přesně. Fávo co mělo několikrát kolem zeměkoule nic a tady tohle. Prorezlá není určitě, byla na ní asi jedna povrchová ťupka a proto jsem jí před těma cca. 3 roky přetřel Alkytonem. Tu novou koupím teda jen origo? Těžko to na takovém díle člověk pozná. lepit/nelepit? Čím?
-> Milan 136 30.05.17 20:15:58: Přesně. Fávo co mělo několikrát kolem zeměkoule nic a tady tohle. Prorezlá není určitě, byla na ní asi jedna povrchová ťupka a proto jsem jí před těma cca. 3 roky přetřel Alkytonem. Tu novou koupím teda jen origo? Těžko to na takovém díle člověk pozná. lepit/nelepit? Čím?
20:16:46
30.05.2017
30.05.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 20:13:21: novou zalepit tekutým kovem, stejně u tebe zamrznutí nehrozí. Vždyť je to práce na dvě hodiny.
20:15:58
30.05.2017
30.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: -> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 20:13:21: to jo no. Na růžných keplech to drží věky a stovky tkm.
Prorezlá předpokládám nebude, takže to jde mezi ní a hlavou ne?
Prorezlá předpokládám nebude, takže to jde mezi ní a hlavou ne?
20:15:09
30.05.2017
30.05.2017
Čokin
-> Tuner#2: Já je při skládání měnil všechny a před naklepnutím namazal motorovým silikonem, vzhledem k tomu, že zamrznutí nehrozí.
Jinak záleží jak moc se nechce, za mě bych to asi zamazal kovem a řešil po sezoně. Pokud se tedy nechystáš jako třeba já do Chorvatska.
Jinak záleží jak moc se nechce, za mě bych to asi zamazal kovem a řešil po sezoně. Pokud se tedy nechystáš jako třeba já do Chorvatska.
20:13:21
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 30.05.17 20:11:06: A jak zaručím, že ta nová nepovolí? Ten motor měl 20tkm, myslel jsem, že tohle nikdy v životě nebudu muste řešit Vyletět zrovna tak může nová, když jsem to nikdy nedělal a nebo koupím šmejd.
20:11:52
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pavell 30.05.17 20:09:27: Jako stát se to před zimou, tak to neřeším, bohužel teď na to čas není a je to docela čára přes rozpočet.
20:11:06
30.05.2017
30.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.05.17 20:09:06: no do stěny ne
jinak zamatlat něčím, no nevím. Asi bych se bál, že by to mohlo v blbou chvíli povolit asi víc
jinak zamatlat něčím, no nevím. Asi bych se bál, že by to mohlo v blbou chvíli povolit asi víc
20:09:27
30.05.2017
30.05.2017
Pavell
-> Tuner#2: 7já bych to teda opravil pořádně, je to časovaná bomba.
20:09:06
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 30.05.17 20:08:02: Nějak nechápu a předem říkám, že na vtipy nemám náladu...
20:08:02
30.05.2017
30.05.2017
Milan 136
-> Tuner#2: velkej vykružovák by to nevyřešil?
20:03:03
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt 30.05.17 19:54:46: To asi jo, ale to je prácě na 14 dní při mém vytížení a nevím zda jsem to vůbec ochotem podstoupit. Chtěl jsem si teď dát relax a zajet na EDDA cup. Místo toho rozebrat půl auta...
19:54:46
30.05.2017
30.05.2017
Nwkt
-> Tuner#2: Lepší vyndat motor, než aby ti to vyletělo někde na okruhu ne?
19:52:47
30.05.2017
30.05.2017
Vojťas
-> Tuner#2: to me taky zajima, mi kape mrazovkou zezadu na sacich svodech, ale zatim sem info nezjistoval. Uz to tak mam dyl, ale prisuzoval sem to hadici na sani
19:45:02
30.05.2017
30.05.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Oživím téma ať nezakládám nové...
Dnes jsem zjistil kapky pod autem a po ohledání je to od zadní velké mrazovky na hlavě. Přitom jsem jí ještě před dvěma roky přetíral barvou abych oddálil případný problém a zátka "nekysla" Za poslední výlet ubylo cca. 1cm v nádobce, ale zátka drží. Vzhledem k tomu, že je tam přístup kvůli mezistěně motoru úplně na ho*no, tak mám dvě řešení:
1. Zamatlat to poslepu nějakým tekutým kovem a doufat že to tuhle sezónu vydrží (nějaké doporučení na značku?)
2. Vyndat motor a zátku vyměnit. Nová se dá sehnat origo? Novou tam dát na sucho a nebo jsem kdysi četl, že to někdo něčím maže?
Díky za rady.
Dnes jsem zjistil kapky pod autem a po ohledání je to od zadní velké mrazovky na hlavě. Přitom jsem jí ještě před dvěma roky přetíral barvou abych oddálil případný problém a zátka "nekysla" Za poslední výlet ubylo cca. 1cm v nádobce, ale zátka drží. Vzhledem k tomu, že je tam přístup kvůli mezistěně motoru úplně na ho*no, tak mám dvě řešení:
1. Zamatlat to poslepu nějakým tekutým kovem a doufat že to tuhle sezónu vydrží (nějaké doporučení na značku?)
2. Vyndat motor a zátku vyměnit. Nová se dá sehnat origo? Novou tam dát na sucho a nebo jsem kdysi četl, že to někdo něčím maže?
Díky za rady.