Blbne startér

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 12.07.2010 do 23.08.2012, založil/a Kapřík
řadit dle data
13:17:30
23.08.2012
MOLSO
-> vhml: uz to vyzera ze to mam poriesene 1 plusovy kabel bol na mrdky nasračky ... dal som tam druhy a uz je to tyzden v cajku ....



kto by povedal ze na plusovom kabli k starteru najde spoj so zatocenymi chuchvalcami kablu 40
11:31:24
23.08.2012
vhml
-> MOLSO: někde ti chybí volty. Reduktorový jakmile nemá to svoje tak se ani nehne. Tudíž horší stav baterky - to co by na obyč. starteru fungovalo ještě léta na převalení tak reduktorovým neotočí. Nebo někde ztráty. Taky jsem se s tím natrápil.
11:25:06
23.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
minno 20.08.12 19:34:10 napsal: → kurvy 20.08.12 19:31:07: presne tak :)Je potřeba někomu kdo je tady už leta stálým členem mrvit nick za to, že udělal chybu v y/i navíc v případu, který je dost sporný viz. Jozka?
21:54:08
20.08.2012
minno
-> MOLSO: 40
21:31:22
20.08.2012
MOLSO
-> minno: hovado osprostene poprskal som sa malinovkou 3 3 3 3 3 3 3
19:34:10
20.08.2012
minno
-> kurvy 20.08.12 19:31:07: presne tak :)
19:31:07
20.08.2012
kury
No tak jsem to y/i netrefil. Raději sem žádné příspěvky nepsat...
15:22:54
20.08.2012
U-Geen
-> Jozka: nebo jako po repasy :)
14:21:32
20.08.2012
Jozka
-> Jirik_Tuňák 17.08.12 16:27:06: To je podle vzorů k_Y_sličník a ox_Y_gen, spíš mi tam taky sedí Ypsilon a spousta lidí ho tam i píše..4
11:45:26
20.08.2012
MOLSO
hoši mali ste pravdu .... ked bude čas vyfotim vam plusovy kabel co tam bol 40



a ak to urobi este raz tak to zapalim 3 3 3 3
11:35:06
20.08.2012
Tommyk
-> MOLSO: přesně jak píšou kluci podemnou. plusovej kabel od baterky ke startéru. taky jsem z toho byl na prášky
16:27:06
17.08.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
kury 17.08.12 15:24:46 napsal:

→ MOLSO: Mě tohle dělal zoxydovaný kontakt na baterce,

ale to jsi určitě zkoukl.




OXYDACE podle vzoru XYLOFON? 3
upraveno 1x, naposled 17.08.2012 16:27:14
16:12:00
17.08.2012
Zippess
-> MOLSO: Vyskúšaj vymeniť kábel, ktorý ide od plus na baterke ku cievke štartéra.
15:46:28
17.08.2012
MOLSO
-> palinator: cievku na starteri pochopitelne



dal osm tam starter ktory od zimy 2010 jazdil bezproblemov a nikdy to neurrobil .... po jeho montazi boli asi 2 tyzdne pokoj a potom to začalo zas ...





som z toho na prášky 8
15:24:46
17.08.2012
kury
-> MOLSO: Mě tohle dělal zoxydovaný kontakt na baterce, ale to jsi určitě zkoukl.
15:15:33
17.08.2012
palinator
-> MOLSO:

Vyměněná cívka - tím myslíš cívku zapalovací nebo spínač startéru?
15:03:45
17.08.2012
MOLSO
Hoši mám problém a už neviem čo s tým nemám proste fantáziu ....



šporhelt, reduktorový štartér, motor 120



Občas (z 20 štartov ,minimálne 5 - 7 x) to proste neotočí .... kľúčik v druhej polohe, cievka cvakne, kontrolka mazania pohasne ale proste nezačne točiť. Vymenený štartér za iný, ktorý to nikdy nerobil, vymenená cievka (už je v aute tretia) a už mám aj tretiu spínačku. Kábel od štetréra po spínačku je zaručene dobrý a motor je ukostrený, spoje očistené. Posledné tri dni to robí skoro stále a ja som z toho na prášky.





Inak pomôže odkrytovať dekel nad prevodovkou, zoskratovať "kontakty" na cievke aby sa štartér otočil a potom to už spravidla ide.



Poradí niekto čo s tým ? riešim to už od apríla a vždy keď niečo urobím a týždeň to nespraví a azčnem sa tešiť že je to OK zákerne to urobí znova 40
14:49:21
13.07.2010
Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to bude od slova proutnik ne? 43
06:44:08
13.07.2010
Kapřík
-> COL: díky za postřeh..vyzkouším4 Dneska se k tomu snad dostanu...
22:02:03
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Prout, slangove jen... 4
21:49:07
12.07.2010
COL
Podobnou vec dela studenak na dratu jednoho z vinuti vysouvaci civky. Ta ma vinuti dve, jedno spojene s kostrou a druhe spojene s tlustodratem do starteru, jde tam do takoveho ocka a to jde na sroub. Ve spoji do ocka a dratu je to letovano, obcas to tam uoxiduje a funguje to podle nalady. Na pohled ten studenak pro neznale oko ani nebyva videt. Zkus to proletovat.



Pokud tam studenak je, proud tece jen jednim - pridrzovacim - vinutim a na sepnuti a vysunuti pastorku to nestaci. Na dratu od spinacky ale proud nameris. Zaberovy proud do vysunti a sepnuti je i neco pres 20A, pridrzovaci je nizisi rekl bych tak 6 - baj oko :o)
upraveno 1x, naposled 12.07.2010 21:52:15
21:46:54
12.07.2010
Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo tak prouT jo!? 4 tou zlutou barvou dratu si nejsu jistej. Ale rekl bych ten zespod. Bavime-li se o 0,8kW starteru.
upraveno 1x, naposled 12.07.2010 21:47:46
15:52:45
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík: Od spinacky jde snad zluty 9 Proste jsou tam dva a ten od spinacky je tlustejsi.
15:24:11
12.07.2010
Kapřík
-> Matthes, záškodník z TechWebu: díky, dobrá rada. Tohle vyzkouším4Na cívku na startéru jdou 2 dráty. Červený a zelený. Od spínačky jde tuším ten červený že? Tedy ten horní.. Bude to pravděpodobně nějaká prasečina. Kdyby to bylo mrtvý pořád, přijdu na to. Ale když to chvíli dělá a chvíli ne, těžko se to odhaluje bez možnosti vyměnit celý startér3
15:08:19
12.07.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Kapřík: No pokud ti to ani necvakne - nezasune pastorek, tak se nespoji kontakty a nejde prout do kotvy. Takze pokles napeti muze delat jen ta civka spinaci. Pokud to zrovna blbne, muzes zkusit propojit dratem na spinani te male civky + a uvidis zda zastartuje, pokud ne, tak mas vyloucene vodice a spinacku. Samozrejme kostry zkontroluj. Dobry je natahnout kablik primo od baterky na agregat...
14:58:39
12.07.2010
Kapřík
právě mi bylo divné, že když jsem startoval a bylo to mrtvé, na volmetru pokleslo napětí jako když startér normálně točí. Z toho soudím, že spínačka by měla být ok a proud ke startéru pouští..

Právě nemám doma druhý startér, tenhle je nový, má najeto 4000km, proto jsem záložní zatím nesháněl4
14:52:33
12.07.2010
darklord
no, pokial nepremeras ten "startovaci" kabel od spinacky tak budes dumat ci starter alebo spinacka, to by som odporucal zistit ako prve. ak je spinacka OK tak daj druhy starter, pokial problem zmizne mozes sa pustit do rozborky toho co si z auta vybral 6
14:50:01
12.07.2010
Kapřík
Chlapi, nemám teď vůbec čas procházet stará témata, tak vás poprosím o radu.



Přestal mi startovat startér. Po otočení klíčku úplně mrtvé, ani cvakání pastorku, nic. Ale šťáva jde, přístrojovka valí. Po otočení klíčku do 2hé polohy poklesne podle voltmetru napětí. Tak jsem auto roztlačil. Po pár km jsem to vypnul a zkusil a auto už normál startovalo. Takhle jsem najezdil asi 100 km a auto normálně startovalo. Dal jsem to do garáže a po pár dnech znovu to stejné. Tak jsem to opět roztlačil. Pak jsem zkoušel startovat, ale pořád mrtvé, vůbec nic. Ujel jsem asi 30 km, během toho jsem zkoušel xkrát startovat a nic. Dojedu domů, otočím klíčekem a auto zase normál startuje.

Když to bylo mrtvé, zkoušel jsem hýbat dráty na startéru, do startéru proud jde (když jsem se dotknul přívodu od baterky klíčem, jiskřilo to).

Kde hledat problém? Bude to špatná kostra? Nebo může být něco s cívkou u startéru? Nebo spínačka? Baterka jsem nabíjet zkoušel, tam problém není.

Nějaká nápad? Rád bych šel najisto a ne půl dne zjišťoval kde to vězí.



PS. pokud se někomu můj jednoduchý a hloupý dotaz nelíbí, prosím nekomentujte..děkuji



Za postřehy budu vděčný4
Extreme Tyres