skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor - jaký?
10:26:32
15.07.2010
15.07.2010
mishom
-> T: ak ide o dvojkomorak (sedr/edsr)to spravis aj doma len si daj pozor na tie srobiky na klapkach ak nepojdu povolit treba ich prevertat a potom pojdu..
21:29:18
14.07.2010
14.07.2010
T
-> mishom: : no rozebrat, vycistit a kdyz uz to bude ropzebrany, tak proc nedat nove dily....
20:42:50
14.07.2010
14.07.2010
mishom
-> T: a co tam treba repasovat? ak netreba robit nieco s klapkami (blbo sa povoluju) tak tam ani nieje co pokazit
19:59:28
14.07.2010
14.07.2010
T
tak budou dokonce i nějaké díly na repas karbecu....kdo se hlásí, že to udělá za mě? nějak si an to nevěřím
13:17:01
14.07.2010
14.07.2010
Petkar1
afro100 13.07.10 18:46:49 napsal:
→ MOLSO: fterka, keby tak aspon DDSR … SEDR je
zlo … mal som na motore dva a radsej uz nie.e já bych to na motor taky už nechtěl....
→ MOLSO: fterka, keby tak aspon DDSR … SEDR je
zlo … mal som na motore dva a radsej uz nie.e já bych to na motor taky už nechtěl....
18:49:12
13.07.2010
13.07.2010
MOLSO
-> afro100: to sa nehadam aj ked moj SEDR 136 funguje dobre.
18:46:49
13.07.2010
13.07.2010
afro100
-> MOLSO: fterka, keby tak aspon DDSR ... SEDR je zlo ... mal som na motore dva a radsej uz nie.e
18:43:48
13.07.2010
13.07.2010
MOLSO
mam doma SEDR bez odpojovaca s difuzormi 23/23 z warťasa zanovny
17:54:38
13.07.2010
13.07.2010
afro100
-> darklord: jj, viem, ze to je troskovy, malo by to byt osadene origo, (kedysi jazdil na mojom origo stovkovom motore, kt. dedko potom vymenil za 110L s jednokomorakom ... ), bol som ho pozret preto, ze sa mi to co ma -> tunerlada zdalo osadenim podobne ...
17:44:35
13.07.2010
13.07.2010
darklord
-> afro100: 2935 je troska, difuzory 21 22, ale viac info sa mi o nom nepodarilo zohnat... tak je v tabulke len pre info ze aj take cosi existuje a z coho to je
16:11:50
13.07.2010
13.07.2010
tunerlada
-> afro100: takže záhada je dá se říct rozluštěna stejně mně ale nejde dohlavy na co to bylo ptz to bylo zabalený v takovym tym starým zažloutlým papíru a tatík říkal že to kdysi před hodně lety koupil někde jako nový a nikdy to nejelo
14:34:06
13.07.2010
13.07.2010
afro100
tak ja mam SEDR bez odpojovaca volnobehu, (32 SEDR) 443 751 293 500 SR, dif. 21/22, osadeny (tryska /vzdusnik) prva komora 110/170 a druha 130/160 ...
zhruba to je to iste co mas ty ...
zhruba to je to iste co mas ty ...
14:19:44
13.07.2010
13.07.2010
afro100
-> tunerlada: je mozne, to by tak zhruba odpovedalo tryskam a vzdusnikom ... stale ale ostava zahadou z coho to je, ja si myslim ze troska, skaknem sa pozret na ten moj troskovy ...
11:56:03
13.07.2010
13.07.2010
tunerlada
-> mishom: je možný 21 22 ?
23:27:17
12.07.2010
12.07.2010
tunerlada
-> mishom: -> afro100: zajtra na to mrknu byl sem zas mimo domov
12:06:57
12.07.2010
12.07.2010
mishom
-> tunerlada: velkost difuzorov je vyrazena v tych dvoch dierach kde su rozprasovace
20:53:26
11.07.2010
11.07.2010
afro100
-> tunerlada: stale si nenapisal ake to ma difuzory, toto su vzdusniky
20:51:34
11.07.2010
11.07.2010
tunerlada
-> mishom: 160 170 ale co sem se tak díval tak tahle kombinace mi k ničemu nesedla..možná sem se špatně díval neob nwm
14:05:54
11.07.2010
11.07.2010
mishom
ake su difuzory?
13:18:12
11.07.2010
11.07.2010
tunerlada
tak sem koukal odvnitř a vzdušníky tam sou 160 a 170,trysky 125 a 105
21:50:53
10.07.2010
10.07.2010
MOLSO
-> darklord: tak ja neviem ja hadam
21:16:23
10.07.2010
10.07.2010
darklord
-> MOLSO: 1500 sa robil aj od skodovky? pretoze ten trnavsky paskvil ma 3255
21:04:45
10.07.2010
10.07.2010
MOLSO
-> darklord: ja by som tipoval 1203 - 1500 ?
21:00:38
10.07.2010
10.07.2010
darklord
-> aceboss: no, to vsetko lada videl v ekatalogu, a je tam toho este trosku viac. otazka znie z coho je 3233?
20:47:52
10.07.2010
10.07.2010
afro100
-> tunerlada: len aby to nebol na raz dva trojku a podobne (hasicke masiny, agregaty .... )
20:47:05
10.07.2010
10.07.2010
aceboss
Jen pro úplnost.
105S, 105L
JIKOV 32 EDSR 443 751 290 100 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 293 100 Od VIII/1984
105GL
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 III/1981-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984
120L
JIKOV 32 EDSR 443 751 319 800 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 500 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 900 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 900 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 44 751 293 200 Od VIII/1984
120LS, 120GLS
JIKOV 32 EDSR 443 751 290 000 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 600 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 294 000 VII/1981-II/1981
JIKOV A 32 EDSR 443 751 294 000 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 293 300 Od VIII/1984
130L,135L,135GL,136L,136G L
JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 Od VIII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 Od IV/1987
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 Od IV/1987
Ruku do ohně za to, ale nedám.....
105S, 105L
JIKOV 32 EDSR 443 751 290 100 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 293 100 Od VIII/1984
105GL
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 III/1981-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984
120L
JIKOV 32 EDSR 443 751 319 800 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 500 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 293 900 VII/1981-II/1982
JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 900 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 44 751 293 200 Od VIII/1984
120LS, 120GLS
JIKOV 32 EDSR 443 751 290 000 VIII/1976-IX/1979
JIKOV 32 EDSR 443 751 292 600 X/1979-VI/1981
JIKOV 32 EDSR 443 751 294 000 VII/1981-II/1981
JIKOV A 32 EDSR 443 751 294 000 III/1982-VII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 293 300 Od VIII/1984
130L,135L,135GL,136L,136G L
JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 Od VIII/1984
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 Od IV/1987
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 Od IV/1987
Ruku do ohně za to, ale nedám.....
20:44:22
10.07.2010
10.07.2010
aceboss
-> tunerlada:
JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 ...130ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 ...135ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 ...136ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 ...130ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 ...135ka
JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 ...136ka
13:18:01
10.07.2010
10.07.2010
tunerlada
tady je..zatím mám s jedním kolegou pocit že se bude jednat o karbík na 136,až budu mít chvilku podivám se do něj,našel sem ho doma nový zřejmně nikdy nejel
00:25:50
10.07.2010
10.07.2010
tunerlada
lidé dobří měl bych dotaz,koukal sem do té tabulky jak semka dával kolega darklord a nemoh sem tam najít označení (Sedr32) 443751 3233 00 NV z čeho je to?
21:16:24
09.07.2010
09.07.2010
ferrari
Ach jo, keby to bola jednoduchá zámena, už to mám zajtra vymenené...
20:35:21
09.07.2010
09.07.2010
afro100
-> ferrari: to je pravda, musel by som to poskusat, som sa s tym velmi nezaoberal, skor mi islo len o to ci sa ten karb da vobec pouzit ... aj ked, myslienka vyladit to aj na tento motor sa mi cim dalej viac pozdava, asi sa s tym pohram este, uvidime :)
20:29:01
09.07.2010
09.07.2010
ferrari
Mám výkres, mám...ďakujem!
Inak ale, naozaj, to, že je karbec určený pre väčší objem neznamená, že musí byť zmes bohatá...trebárs T613 to má dosť nachudobno ;-)
Inak ale, naozaj, to, že je karbec určený pre väčší objem neznamená, že musí byť zmes bohatá...trebárs T613 to má dosť nachudobno ;-)
21:20:41
08.07.2010
08.07.2010
afro100
-> ferrari: tak ked je to spocitane na 1,3 tak minimalne troska musi byt, vzdusniky su napevno, jedine prehodit trysky ... ako uz som pisal, neladil som to, lebo je pocitane s nim na inom motore, bohatsie to o cosi bolo
btw, na maili by si mal mat vykres
btw, na maili by si mal mat vykres
21:11:40
08.07.2010
08.07.2010
ferrari
Hm, ale veď teoreticky by zmes nemala byť bohatá, predsa pomer je jasne daný natryskovaním a kombináciou trysiek/vzdušníkov...hej, mohli by byť príliš veľké difúzory, to hej...ale ak to má 20/24, tak ani to mi nepríde veľa (ale neviem, či sa to dá zrovnávať s rovnako veľkými vzdušníkmi EDSR/SEDR)...
20:02:52
08.07.2010
08.07.2010
afro100
-> ferrari: rozhodne tam je vacsia kultivovanost chodu, ziadne skakanie za studena a podobne a pekne to taha, skoda len, ze na 110-tku je to bohatsie ...
18:06:03
08.07.2010
08.07.2010
ferrari
afro100 06.07.10 13:57:22 napsal:
→ ferrari: aby som pravdu povedal, motor, na ktory to
planujem este nie je poskladany. Skusal som to na svojom eR motore, najazdil
som s tym nejakych 15 – 20 km a ze by sa to nejak extra prehrievalo som si
nevsimol. Teda u mna je aj EDSR po jazde vzdy teply, tak som tomu neprikladal
moc velky vyznam … ale odladovat sa to bude az na tom motore na ktory
to pojde.A ako sa to voči EDSR správalo?
→ ferrari: aby som pravdu povedal, motor, na ktory to
planujem este nie je poskladany. Skusal som to na svojom eR motore, najazdil
som s tym nejakych 15 – 20 km a ze by sa to nejak extra prehrievalo som si
nevsimol. Teda u mna je aj EDSR po jazde vzdy teply, tak som tomu neprikladal
moc velky vyznam … ale odladovat sa to bude az na tom motore na ktory
to pojde.A ako sa to voči EDSR správalo?
21:56:56
07.07.2010
07.07.2010
T
-> darklord: : no to je správná odpověď...co jde a co nejde přeházet, za měnit :-)
21:40:13
07.07.2010
07.07.2010
darklord
-> T: no tak hadam vidis kde su rozdiely v 130 a 136 karburatore nie? podla mna sa daju prehodit len hlavne trysky a vzdusniky a tryska sytica. co nepojde vymenit su volnobezne vzdusniky a "Vzdušník regulace membrány"
21:37:29
07.07.2010
07.07.2010
T
-> darklord: : tohle je super tabulka, dík :-) ale pořád nevím, jak je to s tou mou utázkou....asi sjem natvrdnel, ja vím
21:11:52
07.07.2010
07.07.2010
darklord
-> T: dokola rovnake otazky, stale jedina odpoved: rapidka.blackh0le.eu.org/
ekatalog/cs?page=tech_...
21:07:34
07.07.2010
07.07.2010
T
jo a ještě ten karbec...130 a 136 je stejná? a nebo se to přetryskuvává? a když, tak jen výměna něčeho?
21:06:51
07.07.2010
07.07.2010
T
takže na těhle gumách s 3,9?
21:02:38
07.07.2010
07.07.2010
Nwkt
-> afro100: Tak to sedí 88
21:01:56
07.07.2010
07.07.2010
afro100
-> Nwkt: viz karta, 175/60 R13
20:59:58
07.07.2010
07.07.2010
Nwkt
-> petr s: Počítam se 165/80 13
20:56:33
07.07.2010
07.07.2010
petr s
-> Nwkt: Záleží taky na gumách
20:56:08
07.07.2010
07.07.2010
T
-> petr s: ,-> Nwkt: : tak asi budu muset sehnat 3,9,ale to zase nebude mít takový odpich že?
ale to mě asi netrápí,když to nemám na sprynty co? :-)
ale to mě asi netrápí,když to nemám na sprynty co? :-)
20:54:56
07.07.2010
07.07.2010
Nwkt
-> T: 4,22 96
3,9 104,7
3,9 104,7
20:54:33
07.07.2010
07.07.2010
petr s
-> T: Asi 4,2 a to je normální
20:52:56
07.07.2010
07.07.2010
T
-> petr s: : to právě nevim,řekni, který myslíš, žeto je?