karburátor - jaký?

prohledat
174 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.06.2010 do 15.07.2010, založil/a T
řadit dle data
10:26:32
15.07.2010
mishom
-> T: ak ide o dvojkomorak (sedr/edsr)to spravis aj doma len si daj pozor na tie srobiky na klapkach ak nepojdu povolit treba ich prevertat a potom pojdu..
21:29:18
14.07.2010
-> mishom: : no rozebrat, vycistit a kdyz uz to bude ropzebrany, tak proc nedat nove dily....
20:42:50
14.07.2010
mishom
-> T: a co tam treba repasovat? ak netreba robit nieco s klapkami (blbo sa povoluju) tak tam ani nieje co pokazit
19:59:28
14.07.2010
tak budou dokonce i nějaké díly na repas karbecu....kdo se hlásí, že to udělá za mě? nějak si an to nevěřím 8
13:17:01
14.07.2010
Petkar1
afro100 13.07.10 18:46:49 napsal:

→ MOLSO: 165 fterka, keby tak aspon DDSR … SEDR je

zlo … mal som na motore dva a radsej uz nie.e 4 5
já bych to na motor taky už nechtěl....
18:49:12
13.07.2010
MOLSO
-> afro100: 3 to sa nehadam aj ked moj SEDR 136 funguje dobre.
18:46:49
13.07.2010
afro100
-> MOLSO: 165 fterka, keby tak aspon DDSR ... SEDR je zlo ... mal som na motore dva a radsej uz nie.e 4 5
18:43:48
13.07.2010
MOLSO
mam doma SEDR bez odpojovaca s difuzormi 23/23 z warťasa zanovny 47
17:54:38
13.07.2010
afro100
-> darklord: jj, viem, ze to je troskovy, malo by to byt osadene origo, (kedysi jazdil na mojom origo stovkovom motore, kt. dedko potom vymenil za 110L s jednokomorakom ... ), bol som ho pozret preto, ze sa mi to co ma -> tunerlada zdalo osadenim podobne ...
17:44:35
13.07.2010
darklord
-> afro100: 2935 je troska, difuzory 21 22, ale viac info sa mi o nom nepodarilo zohnat... tak je v tabulke len pre info ze aj take cosi existuje a z coho to je
16:11:50
13.07.2010
tunerlada
-> afro100: takže záhada je dá se říct rozluštěna1 stejně mně ale nejde dohlavy na co to bylo ptz to bylo zabalený v takovym tym starým zažloutlým papíru a tatík říkal že to kdysi před hodně lety koupil někde jako nový a nikdy to nejelo
14:34:06
13.07.2010
afro100
tak ja mam SEDR bez odpojovaca volnobehu, (32 SEDR) 443 751 293 500 SR, dif. 21/22, osadeny (tryska /vzdusnik) prva komora 110/170 a druha 130/160 ...



zhruba to je to iste co mas ty ...
14:19:44
13.07.2010
afro100
-> tunerlada: je mozne, to by tak zhruba odpovedalo tryskam a vzdusnikom ... stale ale ostava zahadou z coho to je, ja si myslim ze troska, skaknem sa pozret na ten moj troskovy ...
11:56:03
13.07.2010
tunerlada
-> mishom: je možný 21 22 ?
23:27:17
12.07.2010
tunerlada
-> mishom: -> afro100: zajtra na to mrknu byl sem zas mimo domov 6
12:06:57
12.07.2010
mishom
-> tunerlada: velkost difuzorov je vyrazena v tych dvoch dierach kde su rozprasovace
20:53:26
11.07.2010
afro100
-> tunerlada: stale si nenapisal ake to ma difuzory, toto su vzdusniky
20:51:34
11.07.2010
tunerlada
-> mishom: 160 170 ale co sem se tak díval tak tahle kombinace mi k ničemu nesedla..možná sem se špatně díval neob nwm10
14:05:54
11.07.2010
mishom
ake su difuzory?
13:18:12
11.07.2010
tunerlada
tak sem koukal odvnitř a vzdušníky tam sou 160 a 170,trysky 125 a 105
21:50:53
10.07.2010
MOLSO
-> darklord: tak ja neviem ja hadam 47
21:16:23
10.07.2010
darklord
-> MOLSO: 1500 sa robil aj od skodovky? pretoze ten trnavsky paskvil ma 3255
21:04:45
10.07.2010
MOLSO
-> darklord: ja by som tipoval 1203 - 1500 ?
21:00:38
10.07.2010
darklord
-> aceboss: no, to vsetko lada videl v ekatalogu, a je tam toho este trosku viac. otazka znie z coho je 3233?
20:47:52
10.07.2010
afro100
-> tunerlada: len aby to nebol na raz dva trojku a podobne (hasicke masiny, agregaty .... )
20:47:05
10.07.2010
aceboss
Jen pro úplnost.4

105S, 105L

JIKOV 32 EDSR 443 751 290 100 VIII/1976-IX/1979

JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 X/1979-VI/1981

JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982

JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984

JIKOV 32 SEDR 443 751 293 100 Od VIII/1984



105GL

JIKOV 32 EDSR 443 751 292 400 III/1981-VI/1981

JIKOV 32 EDSR 443 751 293 800 VII/1981-II/1982

JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 800 III/1982-VII/1984



120L

JIKOV 32 EDSR 443 751 319 800 VIII/1976-IX/1979

JIKOV 32 EDSR 443 751 292 500 X/1979-VI/1981

JIKOV 32 EDSR 443 751 293 900 VII/1981-II/1982

JIKOV A 32 EDSR 443 751 293 900 III/1982-VII/1984

JIKOV 32 SEDR 44 751 293 200 Od VIII/1984



120LS, 120GLS

JIKOV 32 EDSR 443 751 290 000 VIII/1976-IX/1979

JIKOV 32 EDSR 443 751 292 600 X/1979-VI/1981

JIKOV 32 EDSR 443 751 294 000 VII/1981-II/1981

JIKOV A 32 EDSR 443 751 294 000 III/1982-VII/1984

JIKOV 32 SEDR 443 751 293 300 Od VIII/1984



130L,135L,135GL,136L,136G L

JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 Od VIII/1984

JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 Od IV/1987

JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 Od IV/1987



Ruku do ohně za to, ale nedám.....1
20:44:22
10.07.2010
aceboss
-> tunerlada:

JIKOV 32 SEDR 443 751 295 100 ...130ka

JIKOV 32 SEDR 443 751 322 200 ...135ka

JIKOV 32 SEDR 443 751 322 300 ...136ka 4
13:18:01
10.07.2010
tunerlada
tady je..zatím mám s jedním kolegou pocit že se bude jednat o karbík na 136,až budu mít chvilku podivám se do něj,našel sem ho doma nový zřejmně nikdy nejel
zvětšit karburátor - jaký? - obrázek od tunerlada vložen 10.07.2010 13:18:01
upraveno 1x, naposled 10.07.2010 13:18:58
00:25:50
10.07.2010
tunerlada
lidé dobří měl bych dotaz,koukal sem do té tabulky jak semka dával kolega darklord a nemoh sem tam najít označení (Sedr32) 443751 3233 00 NV z čeho je to?
21:16:24
09.07.2010
ferrari
Ach jo, keby to bola jednoduchá zámena, už to mám zajtra vymenené...
20:35:21
09.07.2010
afro100
-> ferrari: to je pravda, musel by som to poskusat, som sa s tym velmi nezaoberal, skor mi islo len o to ci sa ten karb da vobec pouzit ... aj ked, myslienka vyladit to aj na tento motor sa mi cim dalej viac pozdava, asi sa s tym pohram este, uvidime :)
20:29:01
09.07.2010
ferrari
Mám výkres, mám...ďakujem!



Inak ale, naozaj, to, že je karbec určený pre väčší objem neznamená, že musí byť zmes bohatá...trebárs T613 to má dosť nachudobno ;-)
21:20:41
08.07.2010
afro100
-> ferrari: tak ked je to spocitane na 1,3 tak minimalne troska musi byt, vzdusniky su napevno, jedine prehodit trysky ... ako uz som pisal, neladil som to, lebo je pocitane s nim na inom motore, bohatsie to o cosi bolo



btw, na maili by si mal mat vykres
21:11:40
08.07.2010
ferrari
Hm, ale veď teoreticky by zmes nemala byť bohatá, predsa pomer je jasne daný natryskovaním a kombináciou trysiek/vzdušníkov...hej, mohli by byť príliš veľké difúzory, to hej...ale ak to má 20/24, tak ani to mi nepríde veľa (ale neviem, či sa to dá zrovnávať s rovnako veľkými vzdušníkmi EDSR/SEDR)...
20:02:52
08.07.2010
afro100
-> ferrari: rozhodne tam je vacsia kultivovanost chodu, ziadne skakanie za studena a podobne a pekne to taha, skoda len, ze na 110-tku je to bohatsie ...
18:06:03
08.07.2010
ferrari
afro100 06.07.10 13:57:22 napsal:

→ ferrari: aby som pravdu povedal, motor, na ktory to

planujem este nie je poskladany. Skusal som to na svojom eR motore, najazdil

som s tym nejakych 15 – 20 km a ze by sa to nejak extra prehrievalo som si

nevsimol. Teda u mna je aj EDSR po jazde vzdy teply, tak som tomu neprikladal

moc velky vyznam … ale odladovat sa to bude az na tom motore na ktory

to pojde.
A ako sa to voči EDSR správalo?
21:56:56
07.07.2010
-> darklord: : no to je správná odpověď...co jde a co nejde přeházet, za měnit :-)
21:40:13
07.07.2010
darklord
-> T: no tak hadam vidis kde su rozdiely v 130 a 136 karburatore nie? 3 podla mna sa daju prehodit len hlavne trysky a vzdusniky a tryska sytica. co nepojde vymenit su volnobezne vzdusniky a "Vzdušník regulace membrány"
21:37:29
07.07.2010
-> darklord: : tohle je super tabulka, dík :-) ale pořád nevím, jak je to s tou mou utázkou....asi sjem natvrdnel, ja vím 8
21:11:52
07.07.2010
darklord
-> T: dokola rovnake otazky, stale jedina odpoved: rapidka.blackh0le.eu.org/ ekatalog/cs?page=tech_...
21:07:34
07.07.2010
jo a ještě ten karbec...130 a 136 je stejná? a nebo se to přetryskuvává? a když, tak jen výměna něčeho?
21:06:51
07.07.2010
takže na těhle gumách s 3,9?
21:02:38
07.07.2010
Nwkt
-> afro100: Tak to sedí 88
21:01:56
07.07.2010
afro100
-> Nwkt: viz karta, 175/60 R13
20:59:58
07.07.2010
Nwkt
-> petr s: Počítam se 165/80 13
20:56:33
07.07.2010
petr s
-> Nwkt: Záleží taky na gumách
20:56:08
07.07.2010
-> petr s: ,-> Nwkt: : tak asi budu muset sehnat 3,9,ale to zase nebude mít takový odpich že?

ale to mě asi netrápí,když to nemám na sprynty co? :-)
20:54:56
07.07.2010
Nwkt
-> T: 4,22 96

3,9 104,7
20:54:33
07.07.2010
petr s
-> T: Asi 4,2 a to je normální
20:52:56
07.07.2010
-> petr s: : to právě nevim,řekni, který myslíš, žeto je?
Extreme Tyres